enduro
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 15.840
- Like
- 15.944
- Πόντοι
- 3.656
ειναι με τον Φοιβο ή την ΑΘηνά ?
τυπε σιγα μη πουλαγα στυλο με φοιβο και αθηνα
τα δικα μου ειναι προϊοντα υψηλης αισθητικης και κυρους



ειναι με τον Φοιβο ή την ΑΘηνά ?



Παν οι καλές εποχές που κάναμε Μπουλά για χρυσαφικά ...άδεια πλέον τα σπίτια από την φτώχεια που έπεσε κ το πολύ πολύ κανένα στυλό να ξαφρισεις![]()



Ε ναι ασφαλώςτυπε με τοσα κουφωματα και πορτες που εχουν τα σπιτια δεν θα ξεμεινουμε ποτε απο δουλεια![]()
Ε ναι ασφαλώς
Εξάλλου εσύ ήσουν που έκανες Μπουλά το σπίτι της Ράλλη κ πήρες όλα τα προσωπικά dvd της ..
Το τελευταίο που μου έστειλες ήταν κορυφή με την παρτουζα της
εμαθα οτι κανει και duo με την Σκορδαπόσο τύπε , και πως θα την βρουμε ?
angelina του glamour τυπε η η Jolie ?Παιδες σας παρακαλω κι εδω το βιντεο της Ραλλη με pm ή wetransfer ή οτιδηποτε.
Θα σας παρακαλεσω ομως για το βιντεο με την παρτουζα με τους δυο μαυρους που μετα μπαινει στο παιχνιδι και η Αντζελινα.
Καλά ρε ψεύτη εσύ δεν μου έστειλες βιντεάκι που την πηδάς κ μάλιστα στο τέλος σε πλήρωσε για τις υπηρεσίες σου;;τυπε σιγα μην τη γαμησα κι ολας εγω τη νικολετα στην τσοντα![]()
Μην παραπληροφορειτε τα νεα μελη , τα παντα υπαρχουν , θελει απλως υπομονη να φτασουν τις 100 κριτικες για να μπορεσουμε να τα δωσουμε ...200 σελίδες με την συζήτηση για το ανύπαρκτο βίντεο..
Τώρα θα έχουμε άλλες διακοσιες σελίδες για το "πόσα παίρνει και πώς θα την βρούμε".
Καλά ρε ψεύτη εσύ δεν μου έστειλες βιντεάκι που την πηδάς κ μάλιστα στο τέλος σε πλήρωσε για τις υπηρεσίες σου;;

Γιατί τύπε ;αφραγκη και αυτή;;τυπε αμα με πληρωνε η νικολετα να την γαμαω,θα πουλαγα σαλεπια για να ζησω;![]()
Eιμαστε ένας ολόκληρος Στρατός...αν ξεκινήσουν να μας ανακρίνουν θα περάσουν αιώνες μέχρι να μας ακούσουν όλους.τυποι θα σας τα εστελνα εγω και Ραλλη και Φοιρου αλλα μας παρακολουθεί η δίωξη και ο Χιος μετα το σημερινο πρωτο σελιδο που μας εχει στα μανταλακια![]()
Μπορεί η Νικολέτα να υγραινεται με παιδιά του λαού που παλεύουν για το μεροκάματο...τυπε αμα με πληρωνε η νικολετα να την γαμαω,θα πουλαγα σαλεπια για να ζησω;![]()
Εννοείται η Jolie!angelina του glamour τυπε η η Jolie ?![]()
Ποδαρες για γλυψιμοο!!!
Μπορώ να το έχω κ εγώ της φυρουΜόλις στο έστειλα δες τα πμ σου![]()
Ενημερώστε τους τύπους που ζητάνε ότι εμείς πήραμε τα βίντεο από @athinaios44 και από @νιπλης πληρώνοντας αδρά....Μπορώ να το έχω κ εγώ της φυρου
