GetYouBarbara
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 6.643
- Κριτικές
- 110
- Like
- 17.952
- Πόντοι
- 33.365
αυτη η μουναρα ποια ειναι ?!
αυτη η μουναρα ποια ειναι ?!
μην πιστεύεις τις φήμεςΆλλα λένε τα πειστήρια νεαρέ.......
Ποτε βλεπεις να φευγει?Πεφτει νωρις το Πασχα φετος?Nαι από χθες μου κατσικωθηκε


ελα λεω εγω να ζεσταθεις σε ΙΔΑΝΙΚΗ θερμοκρασια και χωρις ΙΧΝΟΣ υγρασιας και ασε τα 30 βαθμοι και τα ουισκακια και λοιπες παπαριεςκατάλαβα 3 ζευγάρια ορειβατικές κάλτσες 2 κασκόλ και σκουφί του σκί στο σαλόνι![]()
εννοειτε το δευτερο,ποιος ανωμαλος γαμαει χρονιαρες μερες?Για γαμησι η για χεσιμο τύπε ;![]()
σε ολουςΜεταξύ μας τώρα, το κουμπί "Άλλαξε την ψήφο σου" μόνο σε μένα εμφανίζεται????

Με κλιματιστικό αντλία θερμότητας το έχεις ΜΟΝΙΜΑ στους 25 και διατηρείται όπως πρέπειελα λεω εγω να ζεσταθεις σε ΙΔΑΝΙΚΗ θερμοκρασια και χωρις ΙΧΝΟΣ υγρασιας και ασε τα 30 βαθμοι και τα ουισκακια και λοιπες παπαριες
εκτος αν κανεις προθερμανση για την ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ σου οικια στον Μαλανδρινο
ΝΟΡΕ, νωρίτερα δεν το έβλεπα ρε παιδί μου.σε ολους
θες να αλλαξεις ψηφο;![]()
Σε όλουςΜεταξύ μας τώρα, το κουμπί "Άλλαξε την ψήφο σου" μόνο σε μένα εμφανίζεται????
Μεταξύ μας τώρα, το κουμπί "Άλλαξε την ψήφο σου" μόνο σε μένα εμφανίζεται????

Μπαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα, το μεσημεριανό φαγητό με πείραξε.Λέτε μέσα στα εκατοντάδες ιγκνόρ του Λάκη, πάνω στον παροξυσμό του να πέρασε στην Λακολίστα και το κουμπί αλλαγής ψήφου και να το έχει κι αυτό στα ιγκνόρ;
Πιθανόν!![]()
Δείχνει σοβαρό και λακωνικό μέλος σαν τον τύπο πιπακολος που ψήφισε τον Μπαροκχαιρετιζω φιλο, αδελφο, κολλητο, μπραδερινι μελος boborikos εγγραφη το 2020 με τα 5 μηνυματα .. μαλλον μετα την εγγραφη σε κανα ατυχημα θα εμεινε παραπληγικός τυπου :
![]()
και δεν προλάβε να αναπτύξει τα ταλεντα του εδω μεσα![]()
Πώς γίνεται ο ακροατής να έχει μόνο 13 ψήφους???
![]()
Αρνητικές απόψεις για μέλη του bou - bourdela.com forum
Μέχρι αυτή τήν στιγμή, όσο καιρό είμαι εδώ κατέληξα σέ αρνητική γνώμη γιά τά παρακάτω μέλη. Θά πρέπει νά αναφέρω ότι τά συγκεκριμένα μέλη, βρίσκονται στήν λίστα γιά διαφορετικούς λόγους καί αιτίες!! Η λίστα θά ανανεώνεται ανάλογα!! ****Το ενα μέλος που δεν έχει τάγκ...το κάνω για δικούς μου...www.bourdela.com
Τύπος RETRO και τυπος Χελ. Οι δικαστες του σαη.
Που ειστε τύποι. Τυπος εφερε σε τυπο εναν τυποτενιο τύπο. Τυποι.... Παμε πιο δυνατα τωρα να με βαλετε ως στοχο. Δειτε και τα δικα σας χαλια περι προτροπής αυτοκτονιών. Ρε συ Χελ. Ο κολλητος σου τον προτρέπει τον αλλον να προσλαβει τον συναδελφο μου για να σιαξει την δουλειά. Μπα, λαθος θα κατάλαβα, μιας και ειμαι του Γυμνασιου εγω.

Αναξιοποίητο ταλέντο , μαζί με Χοντρό Τζιμακο, ο οποίος δεν είναι καν στη λίσταΟ ακροατής έφαγε ban εδώ και μήνες και ψιλοξεχάστηκε πόσο τιτανοοτεράστιος μαλακας ηταν..
Από τις πιο δυνατές υποψηφιότητες που πέρασαν ποτέ από το site .
Δείχνει σοβαρό και λακωνικό μέλος σαν τον τύπο πιπακολος που ψήφισε τον Μπαροκ
Παίζουν καθαρά τα δυο στρατόπεδα, λιγοι οι ημικλωνοι προς το παρον
Η δουλειά θα γίνει κάποιο βράδυ που θα κοιμόμαστε , όπως έγινε και στο 4 γκρουπ και έχασε την πρόκριση η πουστρα χωρίς κύκλο
Μόλις με ψήφισε και ο κ. @Pipakwlos
![]()
Σύνδεση
www.bourdela.com
Για να με ξέρει τόσο καλά 7 ημερών προφίλ, υποθέτω ότι θα διάβαζε πολλά χρόνια το "σάη" προτού γίνει μέλος.![]()