Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σσσσ πρόσεξε τι λες γιατί θα βρεθείς στα Γκουλάγκ των θρεντ του ανανεωτικου να εκθειάζεις σελεμπριτις μέχρι να πεθανεις![]()
Παράτα μας ρε μπάρμπα, βγάλτε με πρώτο όπως και το έχω δηλώσει σωρηδόν κάτι θες να μας πεις κι εσύ, πέτυχες το μεγάλο κατόρθωμα, εντάξει να σου φτιάξουμε κι ανδριάνταΣύντροφοι και συντρόφισσες,


Ούτε μια στο κατομμυριο να βγεις πρώτος εσύ τυπε,ούτε καν στα μετάλλιαΠαράτα μας ρε μπάρμπα, βγάλτε με πρώτο όπως και το έχω δηλώσει σωρηδόν κάτι θες να μας πεις κι εσύ, πέτυχες το μεγάλο κατόρθωμα, εντάξει να σου φτιάξουμε κι ανδριάντα
Κάθεσαι εσύ με 15+ χρόνια παρουσίας να δείξεις τι, κάτσε εκεί όμορφα κι ωραία στο σπίτι σου ή έβγα καμμιά βόλτα να πάρεις αέρα...
Από την άλλη κρίνετε τους άλλους αργόσχολους ενώ είσαστε τρις χειρότεροι. Και πρόσεχε μην ξεπατώσεις κανένα κορίτσι και τη βρω μετά ξεχειλωμένη
Μακάρι να είχατε πάει εκεί που πήγα εγώ πριν ~35 χρόνια, άντε τώρα και λαρμάνισε με την παρεούλα σου αλλά μην ξεχάσεις το χαμομηλάκι ή μήπως είσαι κανένα λιοντάρι 25 ετών;
Άσε μας ρε θα κολαστούμε χρονιάρες μέρες, έχεις την εντύπωση ότι θα γίνω Πίκερ ν2....
Ε μα ναι.....Ούτε μια στο κατομμυριο να βγεις πρώτος εσύ τυπε,ούτε καν στα μετάλλια
Άσε με να με πλακώσει στο ξύλο ο Ζαν και να τον χώσουν μέσα να ησυχάσετε όλοι, σε ενοχλεί κιόλας;Ρε τυπε τι βίτσιο είναι αυτό να θες να πλακωθεις με άλλα μέλη(σε φιλικό στυλ παντα);;;![]()
Δεν ξέρω τίποτα ρε τύπε, άσχετος είμαι, oι δε ελιές πάνε τις έβαλα υποθήκη γιατί δεν έχω να φάω....Ο Ντουνταρας ξέρει από ελιές και από στοίχημα
Έχω να δώσω στον Πολυζώη γιατί του έκαναν έξωση.Πόσα καθάρισες τυπε;
Ασχολήσου ρε φίλε τίποτε άλλο αντί για εμένα, σας κάνουμε μαθήματα ζωής τζάμπα - ΟΚ με κάποιο ιδιαίτερο στυλ - κι άντε λέτε κι ευχαριστώ μας βγάζετε και γλώσσα κατ' ελάχιστον...Καμία εξαίρεση
Ίσως μόνο τον Ντουνταρα γιατί έχει ακόμα ελιομαζωμα να κάψει κλάρες κτλ

Μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας οι εξαιρέσεις τους συντροφε πατερουληΣύντροφοι και συντρόφισσες.
Ο Λαός του Bourdela.com αποφάσισε δημοκρατικά και με πλήρη διαφάνεια, με 2 ψήφους υπέρ και 23 κατά, πως η αίτηση εξαίρεσης από την ψηφοφορία του @tellystalone6969 ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.
Μόνο αν έχεις ποσοστό αναπηρίας επιπέδου Στίβεν Χοκινγκ μπορεί να συμβεί αυτό τυπε κ πάλι παιζειΆσε με να με πλακώσει στο ξύλο ο Ζαν
Κακώς, έπρεπε να ζητάς δίδακτρα δασκαλεΑσχολήσου ρε φίλε τίποτε άλλο αντί για εμένα, σας κάνουμε μαθήματα ζωής τζάμπα
Ντροπη μου διεγραψε το μνημα ο ανιστορητος Αντισθενης....
Δεν πειραζει θα περασω στην αμεσως επομενη ψηφοφορια....Ποιος ηταν ο μεγαλυτερος μαλακας της Δικτατοριας.Ιμπεριαλιστική υπερφίαλη τακτική.
Γέρο μια κι έχεις χιλιοτσακωθεί με το Λάκη για ρολόγια, βαπόρια και μποφώρια, καραμπίνες αντίκες, έπιπλα, κολυμπηθρόξυλα κλπΙμπεριαλιστική υπερφίαλη τακτική.
ένα κοινό ερώτημα: γιατί σε πολύ δύσκολες συνθήκες είναι προτιμότερο (κατά τη γνώμη μου πάντα) να έχεις αμερικανικά δολλάρια αντί για λίρεςΤο μόνο πράγμα του οποίου δεν αμφισβητείται η γνησιότητα , είναι το panerai !!!!!
Σου είπαμε με ωραίο τρόπο να βγάλεις τον σκασμό αλλά συνεχίζεις και αυτό έχει συνέπειες να μην δίνω προγνωστικά στο απέναντι νήμαΚακώς, έπρεπε να ζητάς δίδακτρα δασκαλε

Κάνεις πάλι πώς δεν καταλαβαίνεις, ρε δεν θα χάσω τα στοιχήματα ούτε τα κορίτσια, βγάλτε με από τώρα πρώτο....Ούτε μια στο κατομμυριο να βγεις πρώτος εσύ τυπε,ούτε καν στα μετάλλια