Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 346K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.503
Κριτικές
42
Like
49.965
Πόντοι
28.246
Εμ αυτός δεν είναι ναυάγιο, όπως εμείς οι αμόρφωτοι κομπλεξικοί. :coffee:
Εν τω μεταξύ, γραφω σε αυτο το τοπικ αοο την αρχη και ο Λακης τις τελευταίες 100 σελιδες περιπου. Και κοντευει να με φτασει σε ποστ εδω μεσα, εμενα τον φουκαρα χωρις ζωη.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Χριστούγεννα με το μπου. Σε ατμόσφαιρα αγάπης γιορτάσαμε και φέτος τα Χριστούγεννα προσπαθώντας να αποφασίσουμε ποιος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας στην πολυμελή αυτή διαδικτυακή κοινότητα.

Μετά την πρώτη μέρα της φάσης των 24 η πρώτη οκτάδα έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Μπαρόκ - 37
Βιτάμας - 31
Λάκης - 31
Αλεξ - 29
Ανναπούρνας - 29
Πολυζώης - 26
Κωστάκης27 - 25
Ζέμπου - 25

Ήταν μια όμορφη μέρα με εκδηλώσεις αγάπης εκατέρωθεν, φαλτσέτες, ακριβά ρολόγια, ιδέες για το γιορτινό τραπέζι, κλώνους και ομορφιές γενικότερα. Αύριο θα τα πάμε ακόμη καλύτερα.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.665
Κριτικές
3
Like
13.104
Πόντοι
3.936
Ξεπέρασε ο barock τον Άλεξ?

Κακώς είναι ο μπαρόκ στην λίστα. Βλάκας είναι απλά.
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εν τω μεταξύ, γραφω σε αυτο το τοπικ αοο την αρχη και ο Λακης τις τελευταίες 100 σελιδες περιπου. Και κοντευει να με φτασει σε ποστ εδω μεσα, εμενα τον φουκαρα χωρις ζωη.


Τον πνίγει το δίκιο τον άνθρωπο... Δείξτε λίγο κατανόηση... :coffee:
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.523
Like
16.009
Πόντοι
3.556

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
Ξεπέρασε ο barock τον Άλεξ?

Κακώς είναι ο μπαρόκ στην λίστα. Βλάκας είναι απλά.
Τον αδικείς.
Είναι ΚΑΙ βλάκας ΚΑΙ καθίκι .
Και πολλά άλλα .... κανένα θετικό βέβαια .
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
ξαναγύρισε το αλάνι. Πώς ήταν η έξοδος ρε Λάκη, είχε κίνηση έξω; Κανένα καλό σκηνικό;
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.516
Κριτικές
11
Like
11.995
Πόντοι
4.546

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
ημουν αντικειμενικος τυπε.
Αντικειμενικά , φαίνεται ότι ταιριάζετε με τον TheSaint.
Καμάρωσέ τον . Δες το μέλλον σου.

Τα έγραψε καλά ο @LION7 . Διδάσκει τους νέους,
πως δεν πρέπει να έχουν καταντήσει στα 50-60 τους.
Αν δεν έχουν τίποτε κοινό μαζί του, θα έχουν θριαμβεύσει στη ζωή.

Να τον χαίρεσαι . Αυτός σε ... χαίρεται ήδη !
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.516
Κριτικές
11
Like
11.995
Πόντοι
4.546
Αντικειμενικά , φαίνεται ότι ταιριάζετε με τον TheSaint.
Καμάρωσέ τον . Δες το μέλλον σου.

Τα έγραψε καλά ο @LION7 . Διδάσκει τους νέους,
πως δεν πρέπει να έχουν καταντήσει στα 50-60 τους.
Αν δεν έχουν τίποτε κοινό μαζί του, θα έχουν θριαμβεύσει στη ζωή.

Να τον χαίρεσαι . Αυτός σε ... χαίρεται ήδη !

με κανεναν δε ταιριαζω εδω μεσα και ουτε το επιδιωκω...

ουτε που με ενδιαφερει η αποψη του σεντ η του σταλονε η του αλεξ...

οταν με ενδιαφερει μια αποψη φροντιζω να την ξερω επωνυμα αν και εφοσον τη ζητησω...

εδω ειναι αποψεις απολυτες, βεβιασμενες, και ανωνυμες. με οτι συνεπαγεται αυτο

οποτε και να κερδισεις στο διαγωνισμο. δε θα ερθει κανενα βραβειο στο σπιτι σου η στη δουλεια σου.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
με κανεναν δε ταιριαζω εδω μεσα και ουτε το επιδιωκω...
Το να ψηφίζεις σε αυτό το ρημάδι , μόνο αυτό που λες δεν δείχνει όμως.
Η πλειοψηφία των μελών , δεν βουτάει στα σκατά του Stekas72 , TheSaint , Barock
που είναι ο απόπατος και τα καθίκια του φόρουμ . Δεν ψηφίζει , δεν μπαίνει καν σε αυτά τα ρημάδια.

Με το να ψηφίσεις, Ό,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΦΑΤΡΙΑ, ΦΙΛΟΥΣ και ... μη ....

Υ.Γ. Το σκουπίδι TheSaint, για 176η φορά , εντός της ημέρας .... έβαλε πάλι δυνατότητα
αλλαγής ψήφου. Οπότε, σε ένδειξη καλής θέλησης @kachaplias , επειδή με σένα αν θυμάμαι καλά
πολλές φορές συμφωνούσαμε σε πολιτικά θέματα, αφαιρώ την ψήφο (αν και εσύ με ψήφισες).
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.503
Κριτικές
42
Like
49.965
Πόντοι
28.246
Το να ψηφίζεις σε αυτό το ρημάδι , μόνο αυτό που λες δεν δείχνει όμως.
Η πλειοψηφία των μελών , δεν βουτάει στα σκατά του Stekas72 , TheSaint , Barock
που είναι ο απόπατος και τα καθίκια του φόρουμ . Δεν ψηφίζει , δεν μπαίνει καν σε αυτά τα ρημάδια.

Με το να ψηφίσεις, Ό,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΦΑΤΡΙΑ, ΦΙΛΟΥΣ και ... μη ....


Οπότε, μετά το τέλος αυτής της κοπριάς, μην περιμένεις να ξαναδείς απάντηση από μένα
γιατί θα είσαι ignore list, μαζί με Barock & TheSaint.
Να τους χαίρεσαι , τους διάλεξες, σε χαίρονται . Είσαι μαζί τους.
sorrasstokoureio.jpg
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.049
Κριτικές
23
Like
5.138
Πόντοι
5.595
Το να ψηφίζεις σε αυτό το ρημάδι , μόνο αυτό που λες δεν δείχνει όμως.
Η πλειοψηφία των μελών , δεν βουτάει στα σκατά του Stekas72 , TheSaint , Barock
που είναι ο απόπατος και τα καθίκια του φόρουμ . Δεν ψηφίζει , δεν μπαίνει καν σε αυτά τα ρημάδια.

Με το να ψηφίσεις, Ό,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΦΑΤΡΙΑ, ΦΙΛΟΥΣ και ... μη ....


Οπότε, μετά το τέλος αυτής της κοπριάς, μην περιμένεις να ξαναδείς απάντηση από μένα
γιατί θα είσαι ignore list, μαζί με Barock & TheSaint.
Να τους χαίρεσαι , τους διάλεξες, σε χαίρονται . Είσαι μαζί τους.
να κανω μια ασχετη με το beef ερωτηση?κριτικες γιατι δε γραφεις τοσα χρονια?αφου γαμας για να σαι δω.Αυτο δεν ειναι το main νοημα του site περα απολα τα αλλα?
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Το ότι ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΨΗΦΙΣΕΙ , στην προηγούμενη ... δεν είναι επαρκής λόγος ;
Ήθελες να σου πω ευχαριστώ ;;;

Ρουφιανολάκη!

Τι είναι αυτά που δημοσίευσε ο κ. @kachaplias ;;;


Πιάνεις ένα - ένα τα μέλη, και τους προτείνεις να κάνουν κλώνους για να με ψηφίσουν και μετά έχεις και το θράσος να γράφεις για λάκκους με σκατά;

Αυτό είναι που δεν θέλεις να έχεις καμία σχέση μαζί μου, ότι δεν σε ενδιαφέρει η γνώμη μου, και ότι δεν ασχολείσαι;

Όπως σου έγραφα και πιο πριν, η ανάγκη για να ζητήσεις βοήθεια είναι πλέον επιτακτική. Σκέψου το σοβαρά, γιατί είσαι ένα βήμα πριν τον εγκλεισμό σου σε ίδρυμα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.503
Κριτικές
42
Like
49.965
Πόντοι
28.246
Ρουφιανολάκη!

Τι είναι αυτά που δημοσίευσε ο κ. @kachaplias ;;;


Πιάνεις ένα - ένα τα μέλη, και τους προτείνεις να κάνουν κλώνους για να με ψηφίσουν και μετά έχεις και το θράσος να γράφεις για λάκκους με σκατά;

Αυτό είναι που δεν θέλεις να έχεις καμία σχέση μαζί μου, ότι δεν σε ενδιαφέρει η γνώμη μου, και ότι δεν ασχολείσαι;

Όπως σου έγραφα και πιο πριν, η ανάγκη για να ζητήσεις βοήθεια είναι πλέον επιτακτική. Σκέψου το σοβαρά, γιατί είσαι ένα βήμα πριν τον εγκλεισμό σου σε ίδρυμα.
Ετσι πες να, καταλάβουμε. Γι αυτο τα έψαλε στον @Μπιρλα που εφτιαξε οδηγο για κλωνους. Του ετρωγε την δουλειά του @ (σκατου)λακη
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
ψηφισα παλικαρια

καλη επιτυχια και στους 3 ενας απο αυτους να το παρει να το χαιρεται η οτι αλλο θελει ας το κανει

θα ειναι δυσκολο οταν χρειαστει να διαλεξω τον 1 μονο απο αυτους στον τελικο γιατι πραγματικα ειναι ισαξιοι

τεσπα αυτα :2on1:
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
Χρόνια πολλά σε όλους τους μπουρδελιάρηδες!
Μετά από μία διακοπή χτες, λόγω ημέρας, και πάλι στον αγώνα για να στηρίξουμε την υποψηφιότητα του μαλάκα της καρδιάς μας @Πολυζώης aka @TASSOS karipidis.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom