Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 342K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Ρε σεις!

Άργησε να αρχίσει η παράσταση. Λέτε να μην εργάζονται οι μπουλουκτζήδες ανήμερα Χριστουγέννων;
Εχουν ζωη λεμε. Δεν ειναι ναυαγια, οπως εμεις.

Κατσε εδω τωρα μαζι μας, να κλαψουμε την μοναξιά μας.

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
τελείωσα με όλες τις κοινωνικές υποχρεώσεις έβαλα μια εορταστική ουισκάρα σιγκλ μαλτ και ήρθα να μάθω τις εξελίξεις


είχαμε κανένα καλό μαδομούνι? :rockon:
Στείλε φώτο από το ουίσκι
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εχουν ζωη λεμε. Δεν ειναι ναυαγια, οπως εμεις.

Κατσε εδω τωρα μαζι μας, να κλαψουμε την μοναξιά μας.

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Πωωω...

Ούτε που είχε περάσει από το μυαλό μου πως υπάρχει ζωή έξω από το Bourdela.com. :confused:

Για δες κάτι πράγματα που μαθαίνει κανείς....
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Μάγκες το έχετε παρακάνει !

Διώξατε τον Ντάιμα με τη συμπεριφορά σας ,
και δεν έχουμε συμβουλάτορα για τα σούπερ μάρκετ ! :angry:

Χτες πήγα σε ένα φιλικό τραπέζι
και είχε εκπληκτική πανδαισία !

Απίστευτη ποικιλία τυριών και άλλων εδεσμάτων.
Πάνω που ήθελα τον Ντάιμα να τον ρωτήσω για να
δώσει συμβουλές για αγορά εδεσμάτων, τον κατσιάσατε !

Τέλος πάντων, καβλά Χριστούγεννα !




(m=ldpwiqacxtE_Ai)(mh=GYHiO7QVumM9Jlb8)38654261b.gif



2646781.gif
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.511
Like
15.978
Πόντοι
3.556
Κρατάει δυνάμεις ο Λάκης. Αφήνει ανόθευτο το εκλογικό αποτέλεσμα, για να μπει δυνατά στον επόμενο γύρο. Φήμες λένε για συνασπισμό, Λακη, Κλώνων Λακη, Γκει μελών του Σάιτ και τραβελιων εργαζομενων. Το ουράνιο τόξο δηλαδή
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.639
Κριτικές
32
Like
47.480
Πόντοι
19.321
Για να κάνουμε και μια ανάλυση αποτελεσμάτων :coffee:
όσοι συμμετέχουν στο μαδομούνι συσπειρώνουν τους ψηφοφόρους.
Οι άλλοι που κοτεύουν ή είναι μπαναρισμένοι δεν τραβάνε :confused:
Πώς γίνεται ο ακροατής να έχει μόνο 13 ψήφους???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
κανει που κανει κρυο ξεπαγιασαμε με το ΚΡΥΟ αστειο σου:coffee:
κρύο κάνει στις φτωχογειτωνιές στο δικό μου το σπίτι κάνει ζέστη καίνε τα πάντα στους 30 βαθμούς


τόσο ζέστη που μας παίρνει και για ΚΡΥΑ αστεία για να σπάει λίγο :coffee::coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
κρύο κάνει στις φτωχογειτωνιές στο δικό μου το σπίτι κάνει ζέστη καίνε τα πάντα στους 30 βαθμούς


τόσο ζέστη που μας παίρνει και για ΚΡΥΑ αστεία για να σπάει λίγο :coffee::coffee:
τα αρχιδια μου κουνιουνται ΔΕΞΙΑ και αριστερα:coffee:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.152
Like
5.585
Πόντοι
2.356
κρύο κάνει στις φτωχογειτωνιές στο δικό μου το σπίτι κάνει ζέστη καίνε τα πάντα στους 30 βαθμούς


τόσο ζέστη που μας παίρνει και για ΚΡΥΑ αστεία για να σπάει λίγο :coffee::coffee:
Να την κατεβάσεις στους 26 για να κρατάνε περισσότερο τα παγάκια και να μην σου νερώνουν το σκοτς πιο γρήγορα.
Που να αρχίσεις και να το πίνεις χωρίς πάγο........
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Να την κατεβάσεις στους 26 για να κρατάνε περισσότερο τα παγάκια και να μην σου νερώνουν το σκοτς πιο γρήγορα.
Που να αρχίσεις και να το πίνεις χωρίς πάγο........
δε βάζω πάγο στο ουίσκι ρε μαν τι είμαι κανένας ντιγκιντάγκας? :new_shocked:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Για να κάνουμε και μια ανάλυση αποτελεσμάτων :coffee:
όσοι συμμετέχουν στο μαδομούνι συσπειρώνουν τους ψηφοφόρους.
Οι άλλοι που κοτεύουν ή είναι μπαναρισμένοι δεν τραβάνε :confused:
Πώς γίνεται ο ακροατής να έχει μόνο 13 ψήφους???
Αν ήταν ακόμα ενεργός,θα είχε πάρει περισσότερους
Πέρα της ιδιορρυθμίας του πάντως,είχε ανοίξει ένα από τα καλύτερα νήματα εδώ μέσα,αυτό με τους σπάνιους δίσκους
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom