You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Mr. Μαλάκας 2024
- Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 342K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.717
- Like
- 29.768
- Πόντοι
- 6.256
κάτι είδα το πρωί αλλά έπρεπε να φύγω και έχασα όλο το contentΝαι!
Ο Λάκης μάδαγε το μουνί του μόνος του.![]()
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
![]()
Αυτό ξέρεις πως λέγεται άχρηστε τραλαλακη;;;
Ακονιστήρι για την φραντσέζα είναι;;;
stekas72
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 22.436
- Κριτικές
- 3
- Like
- 1.715
- Πόντοι
- 566
Ξεπέρασε σε ξεφτίλα ο TheSaint τον Stekas72 !!!!!!!
Να ξέρεις σε ψήφισα αμέσως και θα αλλάξω την ψήφο μου!!!
Μακάρι και άλλα μέλη να κάνουν το ίδιο και να σε στηρίξουν!!!
Είπαμε, οι σφαίρες κοστίζουν παραπάνω από τους κατιφέδες.Αμα παει για ραντεβου θανατου μεσα στις γιορτες ΝΑΙ
Με το τσεκούρι θα τους κυνηγώ πρωτοχρονιάτικα (πλέον)???
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.717
- Like
- 29.768
- Πόντοι
- 6.256
θα περάσω να τους πω τι έφαγακατι παει να γινει στο τι τσιμπησες...εδω δεν εχουν κανει ακομα εμφανιση οι ταλενταρες
stekas72
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 22.436
- Κριτικές
- 3
- Like
- 1.715
- Πόντοι
- 566
Ακονιστήρι για την φραντσέζα είναι;;;![]()
.... μπορεί και να είναι τύπε ..... λέει πως είναι οδοντίατρος τρομάρα του ......







Γράψε πως έφαγες και μπανοφι.θα περάσω να τους πω τι έφαγα![]()
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.438
- Like
- 118.107
- Πόντοι
- 16.631
καλησπερα παιδια

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.717
- Like
- 29.768
- Πόντοι
- 6.256
γάμησα τα πρέκια από ένα κορμό και ένα μιλφειγΓράψε πως έφαγες και μπανοφι.
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
χρονια πολλα τους ειπες?καλησπερα παιδια![]()
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.272
- Like
- 19.172
- Πόντοι
- 2.606
Για γαμησι η για χεσιμο τύπε ;θα βαλεις ενα μπολ γιαουρτι θα σπασεις 2-3 μελομακαρονα μεσα ριξε και καμια κουταλια μελι απο πανω και εισαι ετοιμος
Ε καλά, γράψτους πως ήταν κορμός μπανοφι ρεπαιδιμου.....γάμησα τα πρέκια από ένα κορμό και ένα μιλφειγ
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.438
- Like
- 118.107
- Πόντοι
- 16.631
ναι το μεσημεριχρονια πολλα τους ειπες?
stekas72
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 22.436
- Κριτικές
- 3
- Like
- 1.715
- Πόντοι
- 566
Ψηφίζουμε μαζικά τον @tellystalone6969 μέχρι το Μετρό της Αθήνας να ενωθεί με το Μετρό της Θεσσαλονίκης!










































baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
ναι το μεσημερι

Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Μην το λες σε εμας....στους φιλους σου πες το!!!Ψηφίζουμε μαζικά τον @tellystalone6969 μέχρι το Μετρό της Αθήνας να ενωθεί με το Μετρό της Θεσσαλονίκης!
![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.445
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.861
- Πόντοι
- 28.246
Δεν ειναι;.... μπορεί και να είναι τύπε ..... λέει πως είναι οδοντίατρος τρομάρα του ......
![]()
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Μην το λες σε εμας....στους φιλους σου πες το!!!
Ρε σεις!
Άργησε να αρχίσει η παράσταση. Λέτε να μην εργάζονται οι μπουλουκτζήδες ανήμερα Χριστουγέννων;
Συσκέπτονται...Ρε σεις!
Άργησε να αρχίσει η παράσταση. Λέτε να μην εργάζονται οι μπουλουκτζήδες ανήμερα Χριστουγέννων;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 18K