Διαγραμμένο μέλος 199662
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 5.696
- Κριτικές
- 35
- Like
- 13.192
- Πόντοι
- 5.946
...γύρισα αλλά δε σας βλέπω συμφιλιωμένους άγιες μέρες


Μαλλον δεν κανεις σωστη αναγνωση.....το κλιμα ειναι...γύρισα αλλά δε σας βλέπω συμφιλιωμένους άγιες μέρες![]()

...στρώνομαι στο διάβασμαΜαλλον δεν κανεις σωστη αναγνωση.....το κλιμα ειναι![]()
Κλασικό απογευματινό σκουπίδιασμα στο bou μαν...γύρισα αλλά δε σας βλέπω συμφιλιωμένους άγιες μέρες![]()

Θα μας κοπεί η όρεξη μανΚλασικό απογευματινό σκουπίδιασμα στο bou μαν
Δεν τους άγγιξε το πνεύμα των Χριστουγέννων![]()

Μόνο λάκη βλέπω χαλαρό, νηφαλιο, συμπονετικό, αγαπησιάρη, στο πνεύμα των χριστουγέννων...Κλασικό απογευματινό σκουπίδιασμα στο bou μαν
Δεν τους άγγιξε το πνεύμα των Χριστουγέννων![]()
Βράδυ σκέτο γιαουρτάκι μανΘα μας κοπεί η όρεξη μαν![]()

θα βαλεις ενα μπολ γιαουρτι θα σπασεις 2-3 μελομακαρονα μεσα ριξε και καμια κουταλια μελι απο πανω και εισαι ετοιμοςΒράδυ σκέτο γιαουρτάκι μαν
Άντε και κάνα μελομακάρονο - κουραμπιέ![]()
τυπε σοβαρεψου.Βράδυ σκέτο γιαουρτάκι μαν
Άντε και κάνα μελομακάρονο -κουραμπιέ![]()
Κλασικό απογευματινό σκουπίδιασμα στο bou μαν
Δεν τους άγγιξε το πνεύμα των Χριστουγέννων![]()
Με βούτυρο γάλακτος και ανθόνερα τύπε , όχι με βιτάμτυπε σοβαρεψου.

Σπανιότατα ξεκαρδιστικά ευφυέστατα χωρατά. Άμα είσαι γαλαντόμος, περισπούδαστος και κοΖμογυριΖμενοςΜην είστε βιαστικός.
Σε λίγο θα μπει η περιοδεύουσα κομπανία-θεατρικό μπουλούκι, και θα ξεκαρδιστούμε στο γέλιο με τα πρωτότυπα αστεία της.
Άνοιγμα με : Ξεροχυσίματα.
Πρώτο αστείο, έτσι για να ζεσταθεί το κλίμα : Λευτέρης - Cretan
Δεύτερο, για να ξεκαρδιστούμε: Γερομπισμπίκης-Αννοϊκός γέρος-κατουρημένα σεντόνια.
Τρίτο, για να πέσουμε κάτω και να κλαίμε: Κλάουντια-Στραπατσάδα.
Και τελευταίο, για να κλείσει ευχάριστα η βραδιά: Είμαι ο γαμίας σου-Σου έκανα τη σούφρα σαν κουλούρι Θεσσαλονίκης.
![]()
Και εγώ κάτι πατατάκια γαριδακια πακοτινια πικ φουντουνια με γκαζόζαΒράδυ σκέτο γιαουρτάκι μαν
Άντε και κάνα μελομακάρονο - κουραμπιέ![]()

Σπανιότατα ξεκαρδιστικά ευφυέστατα χωρατά. Άμα είσαι γαλαντόμος, περισπούδαστος και κοΖμογυριΖμενος![]()

Τι τσιμπησες παππουλη μου καλέ?Ε ναι.
Κάθε φορά μας παρουσιάζουν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ πρόγραμμα. Η εφευρετικότητά τους είναι παροιμιώδης.![]()
τον αθηναιο εχεις καλεσμενο?Και εγώ κάτι πατατάκια γαριδακια πακοτινια πικ φουντουνια με γκαζόζα![]()
Α σας παρακαλώ, μη με παραθέτετε, θα μας ΞΑΝΑγραψουν ότι τακιμιασαμε ενώ πριν-καποτε-παλια στην άγρια Δύση κράζαμε και βριζόμασταν δίχως ελεοΕ ναι.
Κάθε φορά μας παρουσιάζουν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ πρόγραμμα. Η εφευρετικότητά τους είναι παροιμιώδης.![]()
Άμα είχε τον ατενεζο θα σέρβιρε σκυλοκροκετεςτον αθηναιο εχεις καλεσμενο?![]()
Τι τσιμπησες παππουλη μου καλέ?