Σου λενε ποιες κοπελες δουλευουν ή πας εκει;Οταν περνεις τηλ σου λενε "30 ευρω για μια ωρα μασαζ σε ολο το σωμα" ουτε ελατε απο εδω για περισσοτερες λεπτομερειες ουτε τιποτα..ετσι για "ξεκαρφωμα"..μαλιστα..σ'ευχαριστουμε ρε τυπε..
Οταν περνεις τηλ σου λενε "30 ευρω για μια ωρα μασαζ σε ολο το σωμα" ουτε ελατε απο εδω για περισσοτερες λεπτομερειες ουτε τιποτα..ετσι για "ξεκαρφωμα"..μαλιστα..σ'ευχαριστουμε ρε τυπε..