Teddyboy78
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 732
- Like
- 1.124
- Πόντοι
- 206
40 είναι νομιζωΚάτσε να μπει στην βουλή, να ορκιστεί και μετά αρχίζεις τα σενάρια για gilfs
40 είναι νομιζωΚάτσε να μπει στην βουλή, να ορκιστεί και μετά αρχίζεις τα σενάρια για gilfs
Εγώ τις έχω για αρκετά παραπάνω40 είναι νομιζω
E βέβαια... Τι 40?? Κόρη φοιτήτρια είχε (άρα 20άρα) και σπούδασε ιατρική. Πότε την έκανε για να είναι 40???Έπεσες λίγο έξω.
52 η Γρατσία και 53 η Καρυστιανού.
να ενημερωσω πως εχουνβγει και του Ελληνικου δημοσιου αν θελετε να αγορασετε ,εντοκα και ομολογα , αλλα οχι χωρις , κανονικα καπου 2,2 νομιζω , βεβαια θα αναφερεσαι μαλλον σε αναστολη λιγων ετων των τοκων ,μετα ομως θα μπουν και αυτοι ,κοινως μη νομιοζει ο κοσμος πως χαριστηκαν , απλως θα φαμε και αυτους μαζι με τους αλλους ξαφνικα και το αγγουρι θα γινει καλυβιωτικο , εφαγαν και τα λεφτα της αναμψης με τις απευθειας αναθεσεις μεταξυ τους, και κατι που δεν λεει κανεις δεκαπλασιασαν το ελειμα τρεχουσων συναλλαγων , το πηραν το 2019 στα 1,7 δις και τωρα πανηγυριζουν επειδη το εφτυασαν στα 17,4 δις η απολυτυη κατστροφη της οικονομιας , ωραια μαιμου αναπτυξη εκαναν ,και τωρα ερχονται αλλοι 2 ενφια ,για αυτο και τρεχουν να κανουν εκλογες μαλλον τον οκτωβριο ,γιατι οταν καταλαβει ο κοσμος πως επειδη εφαγαν τα χρηματα που πληρωναμε στους δημους ( χρωστανε 540 εκατομμυρια) και πως θα πληρωσω πχ εγω αν φτασει ο,35 περιφερειακος ενφια, συν εως 0,70 υις χιλιοις σε δημο στα 110 ευρω το χρονο για εμενα που εχω ενα 28 τετραγωνικα που μενω ,1970 κατ,και το πατρικο μου Αθηνα κατσκευης 1956 , τωρα ειμαθι στα 200 συν 110 μας κανουν 310 ευρω , φανταστειτε τι εξτρα θα πληρωσουν αλλοι , ε τοτε θα βρουν μονο τη ψηφο του φραπε και του χασαπη ,Τι καλύτερα είμαστε ;
Εχουμε πλεόνασμα γιατί δεν πληρώνουμε τόκους από τα δάνεια που έχουμε πάρει
Αν βγαίναμε στις αγορές σήμερα, μετά επιτόκια εκεί που είναι, θα πήγαινε το πλεόνασμα στα σκουπίδια
Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.Μετά από καιρό άκουσα δύο αυτονόητα σωστά πράγματα από την Καρυστιανού.
Εδώ όμως πρέπει να παραθέσω ένα σωστό επιχείρημα που άκουσα από τον Δημήτρη Κούβελα (Πνοή Δημοκρατίας) σχετικά με την Καρυστιανού.
Ο Κούβελας, όντας ένας άνθρωπος που από τα χέρια του εξαρτάτο όλη η φαρμακευτική δαπάνη του Κράτους, και βγήκε ... φτωχός από το επάγγελμα αυτό (άρα είναι κατά τεκμήριον τίμιος), αναφερόμενος επίσης στούς αγώνες που έχει δώσει (όπως π.χ. στην εποχή του κορωνοϊού) θέτει τον εξής αφοπλιστικό συλλογισμό:
Στον "πόλεμο" δικαιούται να αναλάβει τα ηνία κάποιος, ο οποίος έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγωνίζεται, όμως ο κόσμος αντί να επιλέξει αυτόν γιά "πολεμιστή", επιλέγει κάποιον [σ.σ. κάποια], που τυχαία "του έπεσε ένα ντουλάπι στο κεφάλι και είναι ματωμένος", οπότε ξαφνικά έγινε ήρωας!
Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της Καρυστιανού! Ο κόσμος προτίθεται να αποθέσει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας σε κάποια γυναίκα, όχι γιά τα θετικά της πεπραγμένα έως τώρα, αλλά επειδή τυχαία έγινε "ήρωας"!! Ελπίζει δε, ότι το τυχαίο τραυματικό γεγονός θα μεταμορφώσει τον "ήρωα" και από σχετικά ασήμαντο άτομα θα γίνει ηγέτης...
Φυσικά ο Κούβελας (όπως και μερικοί άλλοι που ασχολούνται με την πολιτική) δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Καρυστιανού, αλλά το αντίθετο!
Σεβαστή η διαφωνία και χαίρομαι που συζητάμε!Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.
το επιχείρημα του Κούβελα φαντάζει μικρόνοο και ρηχό: θυμίζει δε την παροιμία της αλεπούς με τα σταφύλια, καθώς ούτε ο ίδιος έχει την ακτινοβολία ενός ηγέτη!!!
δηλώσεις τέτοιου τύπου ουσιαστικά τον εκθέτουν.
Η Ελλάδα νομίζω ότι έχει χρεοκοπήσει 4 φορες,μόνο από αυτο τα λέει όλα.
Και να είχε κάνει κάτι ηρωικό, να το καταλάβω. Απο σπόντα ήρωας....Μετά από καιρό άκουσα δύο αυτονόητα σωστά πράγματα από την Καρυστιανού.
Εδώ όμως πρέπει να παραθέσω ένα σωστό επιχείρημα που άκουσα από τον Δημήτρη Κούβελα (Πνοή Δημοκρατίας) σχετικά με την Καρυστιανού.
Ο Κούβελας, όντας ένας άνθρωπος που από τα χέρια του εξαρτάτο όλη η φαρμακευτική δαπάνη του Κράτους, και βγήκε ... φτωχός από το επάγγελμα αυτό (άρα είναι κατά τεκμήριον τίμιος), αναφερόμενος επίσης στούς αγώνες που έχει δώσει (όπως π.χ. στην εποχή του κορωνοϊού) θέτει τον εξής αφοπλιστικό συλλογισμό:
Στον "πόλεμο" δικαιούται να αναλάβει τα ηνία κάποιος, ο οποίος έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγωνίζεται, όμως ο κόσμος αντί να επιλέξει αυτόν γιά "πολεμιστή", επιλέγει κάποιον [σ.σ. κάποια], που τυχαία "του έπεσε ένα ντουλάπι στο κεφάλι και είναι ματωμένος", οπότε ξαφνικά έγινε ήρωας!
Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της Καρυστιανού! Ο κόσμος προτίθεται να αποθέσει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας σε κάποια γυναίκα, όχι γιά τα θετικά της πεπραγμένα έως τώρα, αλλά επειδή τυχαία έγινε "ήρωας"!! Ελπίζει δε, ότι το τυχαίο τραυματικό γεγονός θα μεταμορφώσει τον "ήρωα" και από σχετικά ασήμαντο άτομα θα γίνει ηγέτης...
Φυσικά ο Κούβελας (όπως και μερικοί άλλοι που ασχολούνται με την πολιτική) δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Καρυστιανού, αλλά το αντίθετο!

Όσο γι' αυτό, βουλώστε το, στόκοι...Τον πέταξαν στην ακρη τον θεωρητικο του ξυλολιου αφου εκανε την δουλεια του και τωρα πια δεν τον χρειάζονται.
Το ξυλολιο ήταν από την αρχή μαλακια, έδωσε αφορμή στον κουλη να τους τρολαρει, ενώ υπήρχαν αυταποδεικτα εγκλήματα![]()
Παραιτείται με βαριές καταγγελίες ο Κοκοτσάκης από το κόμμα Καρυστιανού: Λειτουργεί χωρίς κανόνες και διαφάνεια, το κίνημα έγινε προσωπικό εγχείρημα
Γράφει ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών: Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με αυλές - Όσοι προερχόμαστε από τον αγώνα των Τεμπών δεν μάθαμε να λειτουργούμε με όρους αυλής, δεν μας ένωσε η φιλοδοξίαwww.protothema.gr
Τον πέταξαν στην ακρη τον θεωρητικο του ξυλολιου αφου εκανε την δουλεια του και τωρα πια δεν τον χρειάζονται.
Ο διορισμος του σταθμάρχη ειναι μεγα σκάνδαλο, παρολα αυτα οι αντίπαλοι του Κουλη προτίμησαν να ασχοληθούν με θεωρίες συνομωσίας γιατι αυτες πουλάνε στον αμόρφωτο ελληνα.Το ξυλολιο ήταν από την αρχή μαλακια, έδωσε αφορμή στον κουλη να τους τρολαρει, ενώ υπήρχαν αυταποδεικτα εγκλήματα
Ο διορισμός του σταθμάρχη, τα κονδύλια για τα συστήματα ασφαλείας που φαγώθηκαν...