Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (7 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Έπεσες λίγο έξω.

52 η Γρατσία και 53 η Καρυστιανού.
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Προχθές ανατίναξαν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη θυμίζοντας τους Γερμανούς που ανατίναζαν πίσω τους ότι μπορούσαν φεύγοντας

Δεν άκουσα κάτι από κάποιο κόμμα :confused:
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.850
Κριτικές
1
Like
3.949
Πόντοι
456
Τι καλύτερα είμαστε ;

Εχουμε πλεόνασμα γιατί δεν πληρώνουμε τόκους από τα δάνεια που έχουμε πάρει

Αν βγαίναμε στις αγορές σήμερα, μετά επιτόκια εκεί που είναι, θα πήγαινε το πλεόνασμα στα σκουπίδια
να ενημερωσω πως εχουνβγει και του Ελληνικου δημοσιου αν θελετε να αγορασετε ,εντοκα και ομολογα , αλλα οχι χωρις , κανονικα καπου 2,2 νομιζω , βεβαια θα αναφερεσαι μαλλον σε αναστολη λιγων ετων των τοκων ,μετα ομως θα μπουν και αυτοι ,κοινως μη νομιοζει ο κοσμος πως χαριστηκαν , απλως θα φαμε και αυτους μαζι με τους αλλους ξαφνικα και το αγγουρι θα γινει καλυβιωτικο , εφαγαν και τα λεφτα της αναμψης με τις απευθειας αναθεσεις μεταξυ τους, και κατι που δεν λεει κανεις δεκαπλασιασαν το ελειμα τρεχουσων συναλλαγων , το πηραν το 2019 στα 1,7 δις και τωρα πανηγυριζουν επειδη το εφτυασαν στα 17,4 δις η απολυτυη κατστροφη της οικονομιας , ωραια μαιμου αναπτυξη εκαναν ,και τωρα ερχονται αλλοι 2 ενφια ,για αυτο και τρεχουν να κανουν εκλογες μαλλον τον οκτωβριο ,γιατι οταν καταλαβει ο κοσμος πως επειδη εφαγαν τα χρηματα που πληρωναμε στους δημους ( χρωστανε 540 εκατομμυρια) και πως θα πληρωσω πχ εγω αν φτασει ο,35 περιφερειακος ενφια, συν εως 0,70 υις χιλιοις σε δημο στα 110 ευρω το χρονο για εμενα που εχω ενα 28 τετραγωνικα που μενω ,1970 κατ,και το πατρικο μου Αθηνα κατσκευης 1956 , τωρα ειμαθι στα 200 συν 110 μας κανουν 310 ευρω , φανταστειτε τι εξτρα θα πληρωσουν αλλοι , ε τοτε θα βρουν μονο τη ψηφο του φραπε και του χασαπη ,
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.260
Like
1.909
Πόντοι
216
Μετά από καιρό άκουσα δύο αυτονόητα σωστά πράγματα από την Καρυστιανού.

Εδώ όμως πρέπει να παραθέσω ένα σωστό επιχείρημα που άκουσα από τον Δημήτρη Κούβελα (Πνοή Δημοκρατίας) σχετικά με την Καρυστιανού.
Ο Κούβελας, όντας ένας άνθρωπος που από τα χέρια του εξαρτάτο όλη η φαρμακευτική δαπάνη του Κράτους, και βγήκε ... φτωχός από το επάγγελμα αυτό (άρα είναι κατά τεκμήριον τίμιος), αναφερόμενος επίσης στούς αγώνες που έχει δώσει (όπως π.χ. στην εποχή του κορωνοϊού) θέτει τον εξής αφοπλιστικό συλλογισμό:
Στον "πόλεμο" δικαιούται να αναλάβει τα ηνία κάποιος, ο οποίος έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγωνίζεται, όμως ο κόσμος αντί να επιλέξει αυτόν γιά "πολεμιστή", επιλέγει κάποιον [σ.σ. κάποια], που τυχαία "του έπεσε ένα ντουλάπι στο κεφάλι και είναι ματωμένος", οπότε ξαφνικά έγινε ήρωας!
Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της Καρυστιανού! Ο κόσμος προτίθεται να αποθέσει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας σε κάποια γυναίκα, όχι γιά τα θετικά της πεπραγμένα έως τώρα, αλλά επειδή τυχαία έγινε "ήρωας"!! Ελπίζει δε, ότι το τυχαίο τραυματικό γεγονός θα μεταμορφώσει τον "ήρωα" και από σχετικά ασήμαντο άτομα θα γίνει ηγέτης...
Φυσικά ο Κούβελας (όπως και μερικοί άλλοι που ασχολούνται με την πολιτική) δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Καρυστιανού, αλλά το αντίθετο!
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.121
Κριτικές
18
Like
15.263
Πόντοι
3.246
Μετά από καιρό άκουσα δύο αυτονόητα σωστά πράγματα από την Καρυστιανού.

Εδώ όμως πρέπει να παραθέσω ένα σωστό επιχείρημα που άκουσα από τον Δημήτρη Κούβελα (Πνοή Δημοκρατίας) σχετικά με την Καρυστιανού.
Ο Κούβελας, όντας ένας άνθρωπος που από τα χέρια του εξαρτάτο όλη η φαρμακευτική δαπάνη του Κράτους, και βγήκε ... φτωχός από το επάγγελμα αυτό (άρα είναι κατά τεκμήριον τίμιος), αναφερόμενος επίσης στούς αγώνες που έχει δώσει (όπως π.χ. στην εποχή του κορωνοϊού) θέτει τον εξής αφοπλιστικό συλλογισμό:
Στον "πόλεμο" δικαιούται να αναλάβει τα ηνία κάποιος, ο οποίος έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγωνίζεται, όμως ο κόσμος αντί να επιλέξει αυτόν γιά "πολεμιστή", επιλέγει κάποιον [σ.σ. κάποια], που τυχαία "του έπεσε ένα ντουλάπι στο κεφάλι και είναι ματωμένος", οπότε ξαφνικά έγινε ήρωας!
Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της Καρυστιανού! Ο κόσμος προτίθεται να αποθέσει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας σε κάποια γυναίκα, όχι γιά τα θετικά της πεπραγμένα έως τώρα, αλλά επειδή τυχαία έγινε "ήρωας"!! Ελπίζει δε, ότι το τυχαίο τραυματικό γεγονός θα μεταμορφώσει τον "ήρωα" και από σχετικά ασήμαντο άτομα θα γίνει ηγέτης...
Φυσικά ο Κούβελας (όπως και μερικοί άλλοι που ασχολούνται με την πολιτική) δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Καρυστιανού, αλλά το αντίθετο!
Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.

Ανεξάρτητα από το πώς θα εξελιχθεί η Μαρία ως πολιτικός, πράγμα που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή, το επιχείρημα του Κούβελα φαντάζει μικρόνοο και ρηχό: θυμίζει δε την παροιμία της αλεπούς με τα σταφύλια, καθώς ούτε ο ίδιος έχει την ακτινοβολία ενός ηγέτη!!!

Η τιμιότητα του είναι ένα θετικό προσόν αλλά από μόνη της δεν αρκεί, και δηλώσεις τέτοιου τύπου ουσιαστικά τον εκθέτουν.

Η Μαρία από την άλλη σαφώς κι έχει μιαν άλλη αύρα που ενδέχεται να ελκύσει αρκετό κόσμο αλλά προς το παρόν δεν εκπέμπει το know-how του πολιτικού. Το αν τελικά θα πείσει παραμένει ακόμα ανοιχτό άν θες τη γνώμη μου.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.260
Like
1.909
Πόντοι
216
Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.

το επιχείρημα του Κούβελα φαντάζει μικρόνοο και ρηχό: θυμίζει δε την παροιμία της αλεπούς με τα σταφύλια, καθώς ούτε ο ίδιος έχει την ακτινοβολία ενός ηγέτη!!!
Σεβαστή η διαφωνία και χαίρομαι που συζητάμε!
Εάν τον "έσπρωχναν" τα Αρδ και οι ολιγάρχες, εν μία νυκτί θα ..."έλαμπε". Πρόσφατο παράδειγμα διάττοντος, πλήν αστέρος, ο Κασσελάκης!
δηλώσεις τέτοιου τύπου ουσιαστικά τον εκθέτουν.

Ναι, έτσι είναι, αλλά όταν δεν έχει "μπροστινούς" λαγούς, πρέπει να πεί και να δείξει τα αυτονόητα. Σε κάποιο αλλο σημείο της συνέντευξή του εκείνεις λέει ότι "όλοι όσοι συμμετεχουμε σε αυτό τό κόμμα είμαστε εργαζόμενοι, και όχι επαγγελματίες πολιτικοί με έμμισθους υπαλλήλους, ώστε απαιτείται ελεύθερος χρόνος από εμάς τους ίδιους γιά το οτιδήποτε".​
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.058
Πόντοι
3.556
  • Like
Αντιδράσεις: forest

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.503
Πόντοι
3.556
Μετά από καιρό άκουσα δύο αυτονόητα σωστά πράγματα από την Καρυστιανού.

Εδώ όμως πρέπει να παραθέσω ένα σωστό επιχείρημα που άκουσα από τον Δημήτρη Κούβελα (Πνοή Δημοκρατίας) σχετικά με την Καρυστιανού.
Ο Κούβελας, όντας ένας άνθρωπος που από τα χέρια του εξαρτάτο όλη η φαρμακευτική δαπάνη του Κράτους, και βγήκε ... φτωχός από το επάγγελμα αυτό (άρα είναι κατά τεκμήριον τίμιος), αναφερόμενος επίσης στούς αγώνες που έχει δώσει (όπως π.χ. στην εποχή του κορωνοϊού) θέτει τον εξής αφοπλιστικό συλλογισμό:
Στον "πόλεμο" δικαιούται να αναλάβει τα ηνία κάποιος, ο οποίος έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγωνίζεται, όμως ο κόσμος αντί να επιλέξει αυτόν γιά "πολεμιστή", επιλέγει κάποιον [σ.σ. κάποια], που τυχαία "του έπεσε ένα ντουλάπι στο κεφάλι και είναι ματωμένος", οπότε ξαφνικά έγινε ήρωας!
Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της Καρυστιανού! Ο κόσμος προτίθεται να αποθέσει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας σε κάποια γυναίκα, όχι γιά τα θετικά της πεπραγμένα έως τώρα, αλλά επειδή τυχαία έγινε "ήρωας"!! Ελπίζει δε, ότι το τυχαίο τραυματικό γεγονός θα μεταμορφώσει τον "ήρωα" και από σχετικά ασήμαντο άτομα θα γίνει ηγέτης...
Φυσικά ο Κούβελας (όπως και μερικοί άλλοι που ασχολούνται με την πολιτική) δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Καρυστιανού, αλλά το αντίθετο!
Και να είχε κάνει κάτι ηρωικό, να το καταλάβω. Απο σπόντα ήρωας....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.685
Like
29.733
Πόντοι
6.256
Και μόνο που μαζί με τον πόνο για τον θάνατο του παιδιού της

δεν υπολόγισε το κατεστημένο, το διεφθαρμένο κράτος, την υποκινούμενη δικαιοσύνη, τις μαφιόζικες τακτικές, τα μεγάλα συμφέροντα που κινούν τις κυβερνήσεις, τα συμφέροντα των κατασκευαστριών εταιρειών που μιλάμε για μεγαθήρια της Ευρώπης...όχι για τον βλαχοπολιτικό που έγινε πρώτη μούρη στέλεχος της ΝΔ με ψήφους από το χωριό του....

και από ένα δωμάτιο αναμονής για να παραλάβει τα απομεινάρια του παιδιού της...έφτασε στην Ευρωβουλή και κατάφερε να κάνει όλους τους παραπάνω να χέζουν βρακί για το ποιον θα επηρεάσει και πως....έχει καταφέρει πολύ περισσότερα από τους γόνους που είναι "κάστρα και δεν πέφτουν"

όποιος την κρίνει καλό θα είναι να αναρωτηθεί αν ο ίδιος έχει φτάσει έστω και στο 1/10 από αυτό που έχει φτάσει η καρυστιανού.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.260
Like
1.909
Πόντοι
216
Παραίτηση Κοκοτσάκη. Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας!
Ο Κοκοτσάκης, αν μη τι άλλο, ειναι από τους ηθικότερους και τιμιώτερους ανθρώπους που έχω συναντήσει στην δημόσια σφαίρα.
Φοβάμαι ότι αυτοί που θα μείνουν είναι όσοι αρέσκονται να είναι απλώς οπαδοί κάποιου ατόμου ή ιδεολογίας και οι χοντρομαλάκες που θα τραβάνε μαλακία γιά χάρη της...:jerking:
Δεν υπάρχει δυνατότητα να στηθεί κάτι σωστό, με όλα αυτό το ετερόκλητο σκυλολόι που την περιστοιχίζει.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.189
Πόντοι
10.131

Τον πέταξαν στην ακρη τον θεωρητικο του ξυλολιου αφου εκανε την δουλεια του και τωρα πια δεν τον χρειάζονται.
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345

Τον πέταξαν στην ακρη τον θεωρητικο του ξυλολιου αφου εκανε την δουλεια του και τωρα πια δεν τον χρειάζονται.
Το ξυλολιο ήταν από την αρχή μαλακια, έδωσε αφορμή στον κουλη να τους τρολαρει, ενώ υπήρχαν αυταποδεικτα εγκλήματα
Ο διορισμός του σταθμάρχη, τα κονδύλια για τα συστήματα ασφαλείας που φαγώθηκαν...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.189
Πόντοι
10.131
Το ξυλολιο ήταν από την αρχή μαλακια, έδωσε αφορμή στον κουλη να τους τρολαρει, ενώ υπήρχαν αυταποδεικτα εγκλήματα
Ο διορισμός του σταθμάρχη, τα κονδύλια για τα συστήματα ασφαλείας που φαγώθηκαν...
Ο διορισμος του σταθμάρχη ειναι μεγα σκάνδαλο, παρολα αυτα οι αντίπαλοι του Κουλη προτίμησαν να ασχοληθούν με θεωρίες συνομωσίας γιατι αυτες πουλάνε στον αμόρφωτο ελληνα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom