Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (4 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    408

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
δεν το πιάνω αυτό που λες
Σε υποχρέωσε η Ευρώπη πχ να καταστρέψεις τη χώρα σου ?
σου είπαν πως θα σε κάνουν ντα αν δεν είσαι ηλιθιωδώς υποτακτικός ?

Έγκλημα: Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στα ορυχεία της Κοζάνης για να είναι αδύνατη η επιστροφή στην ενεργειακή αυτάρκεια!

''''''''''''''Μία «ευθυγράμμιση» όμως την οποία δεν ακολούθησαν «πονηρές» χώρες όπως η Πολωνία και η Γερμανία οι οποίες πρόσφεραν στους εαυτούς τους, μεγάλες παρατάσεις.

Ειδικά τώρα που δεν έχει το ρωσικό φθηνό φυσικό αέριο, η Γερμανία θα είχε καταστραφεί χωρίς τον λιγνίτη.""""""
Τεράστιο έγκλημα της κοπρο- κουλο- ΝΔ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.715
Like
29.753
Πόντοι
6.256
Οτι πεις.
Όλοι την Κάρυ κυνηγούν!!!!!!!!!!!!!!
Να δούμε θέσεις και βλέπουμε.... Αν δούμε βέβαια
όλοι τους κυνηγούν όλους

τα σκυλιά της πολιτικής δεν κάνουν διακρίσεις

ούτε τα κομματόσκυλα τους

οι θέσεις δεν λένε τίποτα τις προτάσεις περιμένουμε...αλλά της κάρυ λίγο μας ενδιαφέρουν...δεν πρόκειται να κυβερνήσει

τους κανονικούς ανθρώπους τους απασχολούν οι προτάσεις της κυβέρνησης.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.715
Like
29.753
Πόντοι
6.256
Η προκαταβολή φόρου , δεν εφαρμόζεται σε κανένα Κράτος, εκτός από την Ελλάδα !

Αλλά και είναι αντισυνταγματική !

Με βάση το άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος, "Κάθε πολίτης συνεισφέρει στα δημόσια βάρη χωρίς διακρίσεις, ανάλογα με τη φοροδοτική του ικανότητα."
Η λέξη ικανότητα αναφέρεται στο παρόν, που μπορεί να μετρηθεί, όχι στο μέλλον που είναι άγνωστο.
Ο πολίτης μπορεί να υποστεί ένα ατύχημα στο μέλλον και να μην μπορεί να εργαστεί, να πεθάνει,
ή να χρεωκοπήσει. Με βάση το πιο πάνω άρθρο, η φορολογία μπορεί να επιβληθεί για τα κέρδη που έχει
τώρα, και είναι γνωστά, και όχι για πιθανά μελλοντικά κέρδη !

Αλλά , είναι αντισυνταγματική και με βάση και άλλο άρθρο, το άρθρο 78, παρ. 1 "Κανένας φόρος δεν επιβάλλεται ούτε εισπράττεται χωρίς τυπικό νόμο. Ο νόμος πρέπει να καθορίζει επακριβώς το αντικείμενο της φορολογίας, τον υπόχρεο και το είδος της περιουσίας ή του εισοδήματος" .
Οι λέξεις καθορίζει, αντικείμενο και είδος, επίσης αναφέρονται στο παρόν !

Δεν μπορεί να σημαίνει η λέξη καθορίζει, το τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.
ΔΕΝ μπορεί να " καθορίζει " το μέλλον, ο νόμος.

Οι νομικοί στην Ελλάδα ( αλλά και σε ένα βαθμό σε όλα τα Κράτη) διαστρεβλώνουν
το νόημα των νόμων.
Αρκετά πια, με τους κοπρο- νομικούς !

Ικανότητα φοροδοτική , σημαίνει τωρινή ικανότητα, όχι πιθανή μελλοντική.

Καθορίζει αντικείμενο και είδος, επίσης σημαίνει τωρινά, διότι δεν μπορούμε
να καθορίσουμε το μέλλον.

Όλοι οι ξένοι επενδυτές, που πληροφορούνται ότι ... πρέπει
να πληρώσουν προκαταβολή φόρου επομένου έτους,
προκαταβάλλονται αρνητικά, και ΔΕΝ επενδύουν στην Ελλάδα.
Γι' αυτό δεν υπάρχουν επενδύσεις επιχειρηματιών στην Ελλάδα.

Προκαταβολικά φάπες πρέπει να ρίξουμε σε όλους όσους
κυβέρνησαν την Ελλάδα !

:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Συμφωνώ στο πρώτο μέρος....αν αυτό το μέτρο προσπαθούσαν να το περάσουν σε οποιαδήποτε χώρα εκτός από την Ελλάδα που ζουν 90% χάπατα...δεν θα έβρισκαν ούτε την ψήφο τους....εδώ...σου παρουσιάζουν ότι σου έκαναν και χάρη που αντί για 100% προκαταβολή πληρώνεις 50%.....και ότι την επόμενη χρονιά θα συμψηφιστεί (αλήθεια είναι) αν δεν κάνεις τόσα κέρδη...

δηλαδή....

1) Μια νεοσύστατη εταιρεία που καταφέρνει να κάνει κέρδη την πρώτη χρονιά....που δεν έχει ούτε cash flow ούτε αναμενόμενες εισπράξεις ούτε τίποτα....θα πρέπει να πληρώσει σχεδόν 60% φόρο.....οι αθεόφοβοι δεν το έχουν καταργήσει αυτό ούτε για τις νέες εταιρείες....

2) Μια νεοσύστατη εταιρεία που τον πρώτο χρόνο έχει ζημιές ή μηδέν κέρδη (το πιο συνηθισμένο)...καλείται να πληρώσει και 1000 ευρώ τέλος επιτηδεύματος...δηλαδή αυτός έσκασε τα λεφτά του....πλήρωσε το ΦΠΑ και όλες τις υποχρεώσεις του...έκανε ζημιά (το λογικό) και το κράτος του λέει "πού είσαι μαλάκα? φέρε και 1000 ευρώ έτσι για να υπάρχεις"

3) Μια οποιαδήποτε σωστά δομημένη εταιρεία προσβλέπει σε αύξηση κερδών από έτος σε έτος...και στην ουσία πρέπει κάθε χρόνο...να υπολογίζει να βγάζει και 50% προκαταβολή "μέρισμα" στο κράτος...πέρα από την ήδη υψηλή φορολογία....

Αυτοί τώρα είναι οι καπιταλιστές....τύφλα να έχουν οι κουμουνιστές :confused:


Για τους μεγάλους επενδυτές δεν πάει έτσι...δεν ενδιαφέρονται για τις προκαταβολές...αυτοί έχουν εξασφαλίσει φτηνούς δανεισμούς και επιδοτήσεις για να έρθουν εδώ...και φυσικά δεν δηλώνουν ούτε τα μισά από τα κέρδη που θα έπρεπε.

Η Ελλάδα στους μικρομεσαίους βγάζει όλο το μίσος της.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
συνήθως οι εγχώριοι μεγάλοι (πρώην λιγούρια-απατεωνίσκοι) επενδυτές είναι κρατικοδίαιτοι
που "γίνανε" με συμβάσεις εξωφρενικά τριτοκοσμικές πχ δρόμοι -εθνικοί κατασκευαστές--:2funny:πυρομανείς ανεμιστηράκηδες,
και στο παρελθόν είχαμε οτετζήδες εθνικούς προμηθευτές κτλπ κτλπ μπανανία , ο κλέψας του κλέψαντος :tooth:
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.058
Πόντοι
3.556
δεν το πιάνω αυτό που λες
Σε υποχρέωσε η Ευρώπη πχ να καταστρέψεις τη χώρα σου ?
σου είπαν πως θα σε κάνουν ντα αν δεν είσαι ηλιθιωδώς υποτακτικός ?

Έγκλημα: Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στα ορυχεία της Κοζάνης για να είναι αδύνατη η επιστροφή στην ενεργειακή αυτάρκεια!

''''''''''''''Μία «ευθυγράμμιση» όμως την οποία δεν ακολούθησαν «πονηρές» χώρες όπως η Πολωνία και η Γερμανία οι οποίες πρόσφεραν στους εαυτούς τους, μεγάλες παρατάσεις.

Ειδικά τώρα που δεν έχει το ρωσικό φθηνό φυσικό αέριο, η Γερμανία θα είχε καταστραφεί χωρίς τον λιγνίτη.""""""

Υπάρχουν κεντρικές πολιτικές από τις Βρυξέλλες στρατηγικού τύπου.Π.χ. πόλεμος-συνέχιση του πολέμου,ενέργεια-κλείσιμο ανθρακωρυχείων,πυρηνικών εργοστασίων,μετανάστευση-αθρόα εισαγωγή λαθρο κτλ.Αυτές οι επιλογές έχουν συνέπειες πληθωρισμός άνοδος των τιμών,άνοδος των ενοικίων κτλ.
Αν αντιταχθείς στις κεντρικές στρατηγικές επιλογές της ΕΕ έχεις συνέπειες,σου κόβουν δηλαδή τη χρηματοδότηση.Επί τούτου η Ν.Δ. λέει εμείς συμφωνούμε σε όλα και έχουμε χρηματοδότηση,οι άλλοι τι έχουν?Οι άλλοι δεν τολμούν καν να ομολογήσουν οτι συμφωνούνε.Μπορούν να πουν συμφωνούμε με όλες τις στρατηγικές επιλογές αλλά θα ήμασταν καλύτεροι διαχειριστές στα ίδια ακριβώς από τη Ν.Δ. που είναι αναποτελεσματικοί,διεφθαρμένοι κτλ.Εκεί η Ν.Δ. όταν υποννοούν αυτό που δεν τολμούν καν να πουν καθαρά αντιτείνει οτι έτσι είναι το ελληνικό σύστημα και χάρη στη διαφθορά μπαίνει χρήμα Ελλάδα και καλό είναι που μοιράζεται πρώτα στους φίλους του κόμματος για να μετακυλιστεί μετά πιο κάτω στους υπόλοιπους.Εκεί τι θα αντιτείνει ο άλλος?Εδώ δεν τολμά καν να αρθρώσει οτι συμφωνεί με τις στρατηγικές επιλογές.Τους έχει α΄σχημα δηλαδή η Ν.Δ. ακόμα και ο Πασόκος προτιμά να ψηφίζει κάποιον ψόφιο παντελώς ανίκανο όπως ο Ανδρουλάκης για να βγαίνει εύκολα ο Μητοστάκης που εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντά του ως Πασόκου.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.715
Like
29.753
Πόντοι
6.256
δεν υπάρχουν μόνο οι εθνικοί εργολάβοι

υπάρχουν τα σούπερ μάρκετ, οι εταιρείες τεχνολογίας κτλπ

αλλά οι επενδυτές δεν είναι αυτοί


οι επενδυτές είναι τεράστια funds που έχουν εξαγοράσει πολλές μικρότερες εταιρείες...όπως πλατφόρμες...και πολλές άλλες...

αυτοί δεν ενδιαφέρονται για την προκαταβολή φόρου....χεσμένη την έχουν.


Ένα απλό παράδειγμα...οι τόσο μεγάλες εταιρείες δεν επενδύουν σχεδόν ποτέ τα δικά τους κεφάλαια....παίρνουν δάνεια και επιδοτήσεις για τα πάντα...ακόμα και για όσα δικαιολογεί ο κύκλος εργασιών.


Μια μικρομεσαία επιχείρηση πρέπει συνήθως να επενδύσει τα δικά της κεφάλαια...και για να πάρει δάνειο ικανό να την πάει ένα βήμα παραπάνω...το πληρώνει τόσο ακριβά που στο τέλος δεν αξίζει.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
Υπάρχουν κεντρικές πολιτικές από τις Βρυξέλλες στρατηγικού τύπου.Π.χ. πόλεμος-συνέχιση του πολέμου,ενέργεια-κλείσιμο ανθρακωρυχείων,πυρηνικών εργοστασίων,μετανάστευση-αθρόα εισαγωγή λαθρο κτλ.Αυτές οι επιλογές έχουν συνέπειες πληθωρισμός άνοδος των τιμών,άνοδος των ενοικίων κτλ.
Αν αντιταχθείς στις κεντρικές στρατηγικές επιλογές της ΕΕ έχεις συνέπειες,σου κόβουν δηλαδή τη χρηματοδότηση.Επί τούτου η Ν.Δ. λέει εμείς συμφωνούμε σε όλα και έχουμε χρηματοδότηση,οι άλλοι τι έχουν?Οι άλλοι δεν τολμούν καν να πουν οτι συμφωνούνε.Μπορούν να πουν συμφωνούμε με όλες τις στρατηγικές επιλογές αλλά θα ήμασταν καλύτεροι διαχειριστές στα ίδια ακριβώς από τη Ν.Δ. που είναι αναποτελεσματικοί,διεφθαρμένοι κτλ.Εκεί η Ν.Δ. όταν υποννοούν αυτό που δεν τολμούν καν να πουν καθαρά αντιτείνει οτι έτσι είναι το ελληνικό σύστημα και χάρη στη διαφθορά μπαίνει χρήμα Ελλάδα και καλό είναι που μοιράζεται πρώτα στους φίλους του κόμματος για να μετακυλιστεί μετά πιο κάτω στους υπόλοιπους.Εκεί τι θα αντιτείνει ο άλλος?Εδώ δεν τολμά καν να αρθρώσει οτι συμφωνεί με τις στρατηγικές επιλογές.Τους έχει α΄σχημα δηλαδή η Ν.Δ. ακόμα και ο Πασόκος προτιμά να ψηφίζει κάποιον ψόφιο όπως ο Ανδρουλάκης για να βγαίνει εύκολα ο Μητοστάκης που εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντά του ως Πασόκου.
καταλαβαίνω με τη διαφορά πως περιγράφεις την λογική των κομματόσκυλων
Με την ίδια λογική του ΝΑΙ σε όλα ,
αθωώνεται ο πχ τσίπρας για τη μακεδονία αφού ήταν θέλημα αμερικάνων γερμανών
Όμως δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο, υποτακτικός ή ανυπάκουος ..
Υπάρχει η διαπραγμάτευση, η διεκδίκηση των συμφερόντων της χώρας σου ,
πράγμα που η παρούσα κυβέρνηση-σερβιτοράκος δεν κάνει :sad2:
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.058
Πόντοι
3.556
Στην Κάρυ τα ερωτήματα που μπορούν να βάλουν είναι απλού τύπου αλλιώς θα τα κάνει μαντάρα.
Συμφωνείς με τις γυναικοκτονίες?
Οχι.
Συμφωνείς με την αύξηση των τιμών?
Οχι.
Συμφωνείς με τις ενέργειες του σταθμάρχη?
Οχι.
Αν ρωτήσεις συμφωνείς με την εισαγωγή λαθρο?
Δεν ξέρω,θα το μελετήσω,ήξεις αφίξεις.
Συμφωνείς με την πολιτική της ΕΕ στο ουκρανικό?
Δεν ξέρω,θα το μελετήσω.
Συμφωνείς με την πρόωρη αποπληρωμή χρέους?
Δεν ξέρω,θα το μελετήσουν οι συνεργάτες μου.
Τώρα αυτή μπορεί να νομίζει οτι κάνει κάτι έξυπνο οτι εκτίθεται ο άλλος παίρνοντας θέσεις ενώ αυτη ΄αποφεύγει να εκτεθεί,στην πραγματικότητα κάνει τον άλλο να φαίνεται φοβερά σοβαρός και υπεύθυνος.Βγαίνει ο Κούλης υπερμάγκας,θα χαμογελάει ο Αδωνις κάτω από τα μουστάκια του.
Αμα βγει σε debate θα τη διαλύσει ο Αδωνις,θα την εξαερώσει.Μόνο Τσίπρα και Ζωή δεν μπορεί να βάλει κάτω σε debate,εκεί δεν πρόκειται να πάει καν ποτέ,πολλώ δε μάλλον ο Μητσοτάκης.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
τα funds ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΎΟΥΝ ΔΙΚΆ ΤΟΥς ΛΕΦΤΆ,
ΕΠΕΝΔΎΟΥΝ ΛΕΦΤΆ ΑΠΌ ΤΡΑΠΕΖΙΚΆ ΔΆΝΕΙΑ ,
κοινώς τοκογλύφοι

γράφω από κινητό ,σόρυ για τα κεφαλαία, βαριέμαι να σβήνω-ξαναγράφω
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.715
Like
29.753
Πόντοι
6.256
τα funds έχουν και δικά τους λεφτά άπειρα

το ότι αγοράζουν τραπεζικά δάνεια δεν σημαίνει κάτι

όλες τις μεγάλες πλατφόρμες τις έχουν αγοράσει funds αυτά δεν είναι δικά τους λεφτά?


η ουσία είναι ότι η κυβέρνηση αυτή (ενώ καλύτερη προς τις εταιρείες σε σχέση με προηγούμενες)

ευνοεί τις τεράστιες εταιρείες και προσπαθεί ενεργά να αρμέξει και ίσως και να εξαφανίσει τις μικρές

και όταν λέμε μικρές δεν εννοούμε τον κυρ χρήστο που κάνει τζίρο 50 χιλιάδες ευρώ αλλά και εταιρείες με αρκετά μεγάλους τζίρους.
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.058
Πόντοι
3.556
καταλαβαίνω με τη διαφορά πως περιγράφεις την λογική των κομματόσκυλων
Με την ίδια λογική του ΝΑΙ σε όλα ,
αθωώνεται ο πχ τσίπρας για τη μακεδονία αφού ήταν θέλημα αμερικάνων γερμανών
Όμως δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο, υποτακτικός ή ανυπάκουος ..
Υπάρχει η διαπραγμάτευση, η διεκδίκηση των συμφερόντων της χώρας σου ,
πράγμα που η παρούσα κυβέρνηση-σερβιτοράκος δεν κάνει :sad2:

Φυσικά και έχει αθωωθεί ο Τσίπρας.Τον κυνηγάει κανένας για το Μακεδονικό ή μήπως δεν εφήρμοσε τη συμφωνία του?Φανταστείτε να είχε υπογράψει ο Σαμαράς τη Συμφωνία των Πρεσπών το 2014 για να πάρει καλύτερους όρους στο μνημόνιο.Θα είχαν πέσει τίτλοι τέλους.Μεγάλη ανακούφιση για τη Ν.Δ. που έκανε ο Τσι τη βρώμικη δουλειά και τους έφυγε το βάρος.Οπως και ο Βενιζέλος με τον ΕΝΦΙΑ,το PSI,ο ΓΑΠ με το ΔΝΤ κτλ.Εφαγαν άλλοι το φόρτο.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Αμα βγει σε debate θα τη διαλύσει ο Αδωνις,θα την εξαερώσει.Μόνο Τσίπρα και Ζωή δεν μπορεί να βάλει κάτω σε debate,εκεί δεν πρόκειται να πάει καν ποτέ,πολλώ δε μάλλον ο Μητσοτάκης.
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, τύπε.

Θα του γαμήσει τα πρέκια του αγράμματου Τσίπα, ο Γεωργιάδης. Ας τολμήσει να το προτείνει τώρα ως ΓΕΛΑΣ, για να ρίξουμε γέλιο.

Με την τρελή, δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει καν συζήτηση. Είναι άκυρο από τα αποδυτήρια, το project.
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
funds - μπάνκερς είναι συγκοινωνούντα δοχεία αν δεν είναι τα ίδια άτομα ....


εννοείται πως ευνοεί τις τεράστιες εταιρίες , συγκεντρωτική οικονομία ..μετά λένε για Κινέζους :2funny:
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.058
Πόντοι
3.556
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, τύπε.

Θα του γαμήσει τα πρέκια του αγράμματου Τσίπα, ο Γεωργιάδης. Ας τολμήσει να το προτείνει τώρα ως ΓΕΛΑΣ, για να ρίξουμε γέλιο.

Με την τρελή, δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει καν συζήτηση. Είναι άκυρο από τα αποδυτήρια, το project.

Ο Τσίπρας έχει εκπαίδευση ΚΝΕ αντέχει στις πολύωρες συζητήσεις,θα τον φέρει εκεί που θέλει.Το Μητσοτάκη τον νικάει στο χαλαρό δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί να βγει ο Μητσοτάκης σε ανοιχτό debate τετ α τετ με Τσίπρα.
Η Κωνσταντοπούλου νικάει Αδωνι αφού θα τον βγάλει εκτός εαυτού στα πρώτα λεπτά,δε νικάει όμως Τσίπρα που κρατάει την ψυχραιμία του.Κάρυ χάνει από όλους,ίσως κανά Κασελάκη να μπορεί να κερδίσει.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Ο Τσίπρας έχει εκπαίδευση ΚΝΕ αντέχει στις πολύωρες συζητήσεις,θα τον φέρει εκεί που θέλει.
Για την οικονομία της συζήτησης, ας πούμε ότι συμφωνώ στα υπόλοιπα.

Διαφωνώ για τον Γεωργιάδη, ακόμα και εκπαίδευση ΑΝΤΑΡΣΥΑ να είχε.

Μακάρι να γινόταν, να σε πήγαινα στοιχηματάκι ένα Lagavulin.
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.058
Πόντοι
3.556
Για την οικονομία της συζήτησης, ας πούμε ότι συμφωνώ στα υπόλοιπα.

Διαφωνώ για τον Γεωργιάδη, ακόμα και εκπαίδευση ΑΝΤΑΡΣΥΑ να είχε.

Μακάρι να γινόταν, να σε πήγαινα στοιχηματάκι ένα Lagavulin.

Αμα ρίξει το γάντι ο Γεωργιάδης μπορεί ο Τσίπρας να βγει μαζί του ίσως σε τετ α τετ αλλά ίσως και όχι αφού ο Γεωργιάδης δεν είναι αρχηγός.
ΚΝΕ ασχολούνται με τα πολιτικά,συνέδρια,συζητήσεις,οργανώσεις,πορείες,φεστιβάλ,συνελεύσεις,κατήχηαη κτλ από το πρωί μέχρι το βράδυ,εκεί είναι σχολείο,δεν το έχει αυτό ο Γεωγιάδης.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.715
Like
29.753
Πόντοι
6.256
funds - μπάνκερς είναι συγκοινωνούντα δοχεία αν δεν είναι τα ίδια άτομα ....


εννοείται πως ευνοεί τις τεράστιες εταιρίες , συγκεντρωτική οικονομία ..μετά λένε για Κινέζους :2funny:
το fund απλά είναι ο όμιλος...η εταιρεία που αγοράζουν δανείζεται

συγκεντρωτική μιζοεισπρακτική είναι γιαυτό ευνοούν τις μεγάλες εταιρείες γιατί αυτές κάνουν τα δωράκια όχι ο μικρομεσαίος


αυτό δεν είναι ούτε καπιταλισμός ούτε ελεύθερη οικονομία

όταν εξαφάνισαν τα λεφτά του ταμείου ανάκαμψης και οι μικρομεσαίοι πήραν ένα βάουτσερ για λάπτοπ και 1 βάουτσερ για μάι ντατα...και οι μεγάλοι πήραν τα δάνεια της ακρούδας μέσω του τεπιχ...

και όταν αφήνουν τις τράπεζες να δίνουν επιτόκιο καταθέσεων σχεδόν μηδέν...αλλά για να πάρεις δάνειο είναι κοντά στο 10%....

με πραγματικά περιθώρια κέρδους στην Ελληνική αγορά γύρω στο 20% που μπορεί να γίνει και 15% και 10%....

καταλαβαίνει κανείς πόσο τριμάλακας είναι ο ημικαραφλός με τα γυαλάκια :confused:
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
.....ίσως και όχι αφού ο Γεωργιάδης δεν είναι αρχηγός.
Ακριβώς.

Δεν πρόκειται να γίνει ποτέ αυτό, αφού δεν πρόκειται ποτέ να γίνει αρχηγός της ΝΔ. Στις εσωκομματικές εκλογές τον Δεκέμβρη του 2015, είχε έρθει τελευταίος (4ος).
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
593
Κριτικές
4
Like
942
Πόντοι
366
Μόνο εγώ καβμωνω με τρο γρατσια κάρυ
Η κάρυ να με πιοωνει συνέχεια και να τον χώνω στον κωλο της γρατσια;;
Είμαι ανώμαλος; η γουστάρει και κάνας άλλος;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


15000 κι αν.. αξία
Κάτσε να μπει στην βουλή, να ορκιστεί και μετά αρχίζεις τα σενάρια για gilfs
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.503
Κριτικές
617
Like
100.272
Πόντοι
48.067


Ολόσωστη, αυτο δε σημαινει οτι θα την ψηφισω...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom