You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 119K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (6 μέλη και 12 επισκέπτες)
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.194
- Κριτικές
- 13
- Like
- 12.968
Να ασχοληθούμε με τον διορισμό του σταθμάρχη όταν ακόμα δεν ξέρουμε από τι έγινε η έκρηξη στα τρένα και πως έφτασε η θερμοκρασία 900 βαθμούςΟ διορισμος του σταθμάρχη ειναι μεγα σκάνδαλο, παρολα αυτα οι αντίπαλοι του Κουλη προτίμησαν να ασχοληθούν με θεωρίες συνομωσίας γιατι αυτες πουλάνε στον αμόρφωτο ελληνα.
Ο σταθμάρχης μάθαμε ότι ήταν ένα ρουσφέτακι αλλά εδώ οι ποινικές παραλείψεις είναι πολλές
Αυτοψία ακόμα και από ιδιώτες εμπειρογνωμονες στο χώρο του δυατηχηματος ακόμα και από το εξωτερικό και ο χώρος να μείνει για μελέτη για μεγαλο χρονικό διάστημα
Προς τι το όφελος του γρήγορου μπαζώματος?
Εδώ πρέπει να βρεθεί η εκρηκτική υλη
Γιατί η κυβέρνηση για να μας βουλώσει τα στόματα δεν δίνει λεφτά να γίνει παρόμοιο δυστύχημα με τα ίδια τρένα και τις ίδιες συνθήκες σαν ντεμο σύγκρουση,να δούμε εκεί θα δημιουργήθει αυτη η έκρηξη και να συγκρίνουμε τις διαφορές μεταξύ του πραγματικού και του ντεμο δυστηχηματος
Αν δούμε ότι η έκρηξη είναι ίδια τότε θα βουλώσουν στόματα αν όχι εκεί θα πρέπει να παραδεχτούν ότι ήταν κάποια εκρηκτική ύλη στο εμπορικό τρενο
Nyxteridas144
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2024
- Μηνύματα
- 1.258
- Like
- 1.907
- Πόντοι
- 216
Έτερον εκάτερον. Υπάρχουν τα εγκλήματα πρό και τα εγκλήματα μετά το δυστύχημα.Το ξυλολιο ήταν από την αρχή μαλακια, έδωσε αφορμή στον κουλη να τους τρολαρει, ενώ υπήρχαν αυταποδεικτα εγκλήματα
Ο διορισμός του σταθμάρχη, τα κονδύλια για τα συστήματα ασφαλείας που φαγώθηκαν...
Στα εγκλήματα πρό του δυστυχήματος περιλαμβάνεται και το λαθρεμπόριο πτητικών υδρογονανθράκων. Αλλιώς δεν θα ακολουθούσε το όργιο των παρανομιών από όλον τον κρατικό μηχανισμό, των αλλοιώσεων των στοιχείων, της απόκρυψης αποδεικτικού υλικού, των εξαφανίσεων βίντεο, της κοπτοραπτικής ηχητικών, (δολοφονιών;) μαρτύρων κτλ κτλ.
Πάρτε νά 'χετε τον κρυστάλλινο λόγο του Ηλιόπουλου:
captain 69
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.038
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.339
- Πόντοι
- 3.556
Αν εξαφανίστηκε από τώρα, φάντάσου μετά τις εκλογές που θα τρέχει να κρυφτεί...Κάρυ ακούμε και Κάρυ δεν βλέπουμε.............πριν σταματήσει για διακοπές η Νικολούλη πρέπει να κάνει εκπομπή /αναζήτηση της Κάρυ
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.426
- Like
- 49.188
- Πόντοι
- 10.131
Νέα αποχώρηση από το κόμμα Καρυστιανού: Εκτός και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου | in.gr
Μετά τον Βασίλη Κοκοτσάκη και ο πτέραρχος ε.α Αθανάσιος Παπανικολάου αποχωρεί από το κόμμα Καρυστιανού - «Διαπίστωσα ότι η λειτουργία της κίνησης διέφερε από την εικόνα που είχα αρχικά σχηματίσει. Το εγχείρημα οργανωνόταν από συγκεκριμένη ομάδα προσώπων, πολλοί από τους οποίους προέρχονταν από...
Δεύτερη αποχώρηση, σε μια μέρα, από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού. Μετά τον πραγματογνώμονα των Τεμπών, Βασίλη Κοκοτσάκη, αποχώρησε και ο ο πτέραρχος εν αποστρατεία, Αθανάσιος Παπανικολάου.
Ο κ. Παπανικολάου δηλώνει ότι δεν θέλει να έχει καμία ανάμειξη με το κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», καθώς στην πορεία διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός φορέας καθοδηγείται από ομάδα προσώπων εκ των οποίων πολλά είναι πρώην στελέχη της ΝΙΚΗΣ.
Καλα που μας το ειπες τυπε πτεραρχε γιατι δεν το ειχαμε καταλαβει οτι απο πισω ειναι μελη της ΝΙΚΗΣ.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.352
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.449
- Πόντοι
- 16.235
Μέχρι να φθινοπωριασει μάλλον δεν θα υπάρχει ούτε κόμμα....όπου φύγει φύγει...και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.Κάρυ ακούμε και Κάρυ δεν βλέπουμε.............πριν σταματήσει για διακοπές η Νικολούλη πρέπει να κάνει εκπομπή /αναζήτηση της Κάρυ
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.426
- Like
- 49.188
- Πόντοι
- 10.131
Δηλαδη τυπε εσυ πιστευεις οτι την πολεμάνε επειδη εχει κατι καλο και οχι επειδη τους παίρνει ψήφους;... Μαλιστα!είμαι στο ΤΣΑΚ να την ψηφίσω την κάρυ μόνο και μόνο επειδή την πολεμάνε από το κέντρο και την αριστερά...μέχρι και την δεξιά και τα ψέκια
για να την φοβούνται τόσο κάτι καλό θα έχει![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.682
- Like
- 29.733
- Πόντοι
- 6.256
Επειδή τους παίρνει ψήφους τον πολεμάνε προφανώςΔηλαδη τυπε εσυ πιστευεις οτι την πολεμάνε επειδη εχει κατι καλο και οχι επειδη τους παίρνει ψήφους;... Μαλιστα!![]()
αλλά τους παίρνει ψήφους επειδή έχει κάτι καλό που δεν έχουν οι άλλοι μπορείς να την εμπιστευθείς πιο εύκολα
αθώο μου κορίτσι ..... μια χαρά ήσουν πρόεδρος συγγενών θυμάτων των Τεμπών τι την ήθελες την πολιτική ?
www.newsit.gr
Καρυστιανού μετά τις αποχωρήσεις: «Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν, τα δόλια κίνητρα γίνονται αντιληπτά»
Μόλις έναν μήνα μετά την ίδρυση της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία», οι πρώτες αποχωρήσεις φέρνουν τριγμούς και αιχμές για συγκεντρωτική λειτουργία
Εγιναν οι αποχωρήσεις. Από την αρχηγό της διαφάνειας, της ειλικρίνειας, του διαφορετικού απο το χθες, θα περίμενα να πει κάτι και για τις ευθύνες της (κατηγορείται από τους αποχωρήσαντες).Δηλαδη τυπε εσυ πιστευεις οτι την πολεμάνε επειδη εχει κατι καλο και οχι επειδη τους παίρνει ψήφους;... Μαλιστα!![]()
Αλλά η ξύλινη γλώσσα καλά πάει.. Οι άλλοι φταίνε.... Οι άλλοι την πολεμάνε....
Α την κακομοίρα.... Ντροπή....... Έλεος πλέον.
Nyxteridas144
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2024
- Μηνύματα
- 1.258
- Like
- 1.907
- Πόντοι
- 216
Είναι θλιβερό αλλά και διδακτικό τού πώς το Σύστημα στήνει πολιτικά ψευτομαγαζάκια στην απεγνωσμένη του προσπάθεια να μην ενωθεί ο Έλληνας σε μία ΥΓΙΗ πολιτική κίνηση.Μέχρι να φθινοπωριασει μάλλον δεν θα υπάρχει ούτε κόμμα....όπου φύγει φύγει...και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.
Εξ αρχής βρωμούσαν αρκετά: Κανένας χαροκαμμένος μαζί της, σοβαροί άνθρωποι που θέλησαν να βοηθήσουν, αγνοήθηκαν, βήματα χωρίς κανέναν σχεδιασμό κτλ...
Κάπου διάβασα σε Post, σκέπτομαι να την ψηφίσω με τον πόλεμο που της κάνουν. Ελεος πλέον με την άβγαλτη και αθώα Κάρυ.Είναι θλιβερό αλλά και διδακτικό τού πώς το Σύστημα στήνει πολιτικά ψευτομαγαζάκια στην απεγνωσμένη του προσπάθεια να μην ενωθεί ο Έλληνας σε μία ΥΓΙΗ πολιτική κίνηση.
Εξ αρχής βρωμούσαν αρκετά: Κανένας χαροκαμμένος μαζί της, σοβαροί άνθρωποι που θέλησαν να βοηθήσουν, αγνοήθηκαν, βήματα χωρίς κανέναν σχεδιασμό κτλ...
Πόλεμο θα της κάνουν, όπως αυτή κάνει στους άλλους.
Και καλά της κάνουν. Δεν μπορεί να λέει οτι θέλει, όταν αποφασίζει να μιλήσει και να εκτεθεί (βγαίνοντας απο το καβούκι της) και να μην δέχεται απάντηση.
Έχω την εικόνα της, πηγαίνοντας δήθεν καθυστερημένη και οχι επίτηδες στο τέλος, την 1η μέρα της δίκης, με ύφος για να κάνει δηλώσεις και να απαξιώσει την δίκη.
Ντροπή και αίσχος
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.682
- Like
- 29.733
- Πόντοι
- 6.256
Φυσικά
ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ
όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...
είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ
κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν

ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ
όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...
είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ
κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν


Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.426
- Like
- 49.188
- Πόντοι
- 10.131
50 χρονων μηχανήματα σε κακη λειτουργικη κατάσταση τι να τα κάνουμε;Φυσικά
ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ
όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...
είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ
κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.682
- Like
- 29.733
- Πόντοι
- 6.256
Δεν ξέρω φίλε50 χρονων μηχανήματα σε κακη λειτουργικη κατάσταση τι να τα κάνουμε;
εσένα σε χάλαγε να έχεις backup την εξόρυξη λιγνίτη σε περίπτωση που χρειαστεί?
βλέπεις κάτι κακό σε αυτό? αυτά είχαν αγοραστεί με τα λεφτά σου (κυριολεκτικά)
σε ρώτησε κανένας για να τα καταστρέψουν?
Εντάξει δεν γίνεται και της Γάζας για την Κάρυ........απλά αλλιώς της τάπαν στο χωριό...........και μπερδεύτηκε με θέματα που δεν ξέρει. Μια τετραετία την βγάζει............μετά σύνταξη.......είμαι στο ΤΣΑΚ να την ψηφίσω την κάρυ μόνο και μόνο επειδή την πολεμάνε από το κέντρο και την αριστερά...μέχρι και την δεξιά και τα ψέκια
για να την φοβούνται τόσο κάτι καλό θα έχει![]()
Η συνεχής προσπάθεια συμψηφισμού με μηδενική αναφορά στο θέμα της Κάρυ, οδηγεί στο συμπέρασμα της μη ύπαρξης επιχειρημάτων υπέρ τηςΦυσικά
ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ
όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...
είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ
κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν![]()
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.403
- Like
- 117.997
- Πόντοι
- 16.631
Σαουλακο τι εχουμε;σολαρεις ΚΑΙ δεν δουλευεις;Δεν ξέρω φίλε
εσένα σε χάλαγε να έχεις backup την εξόρυξη λιγνίτη σε περίπτωση που χρειαστεί?
βλέπεις κάτι κακό σε αυτό? αυτά είχαν αγοραστεί με τα λεφτά σου (κυριολεκτικά)
σε ρώτησε κανένας για να τα καταστρέψουν?
υγ θα στηριξουμε Καρυ την πολεμανε τα συμφεροντα τετοιον ογκολιθο που ειναι

