Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (6 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
593
Κριτικές
4
Like
942
Πόντοι
366
Κάρυ ακούμε και Κάρυ δεν βλέπουμε.............πριν σταματήσει για διακοπές η Νικολούλη πρέπει να κάνει εκπομπή /αναζήτηση της Κάρυ
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.968
Ο διορισμος του σταθμάρχη ειναι μεγα σκάνδαλο, παρολα αυτα οι αντίπαλοι του Κουλη προτίμησαν να ασχοληθούν με θεωρίες συνομωσίας γιατι αυτες πουλάνε στον αμόρφωτο ελληνα.
Να ασχοληθούμε με τον διορισμό του σταθμάρχη όταν ακόμα δεν ξέρουμε από τι έγινε η έκρηξη στα τρένα και πως έφτασε η θερμοκρασία 900 βαθμούς
Ο σταθμάρχης μάθαμε ότι ήταν ένα ρουσφέτακι αλλά εδώ οι ποινικές παραλείψεις είναι πολλές
Αυτοψία ακόμα και από ιδιώτες εμπειρογνωμονες στο χώρο του δυατηχηματος ακόμα και από το εξωτερικό και ο χώρος να μείνει για μελέτη για μεγαλο χρονικό διάστημα
Προς τι το όφελος του γρήγορου μπαζώματος?
Εδώ πρέπει να βρεθεί η εκρηκτική υλη
Γιατί η κυβέρνηση για να μας βουλώσει τα στόματα δεν δίνει λεφτά να γίνει παρόμοιο δυστύχημα με τα ίδια τρένα και τις ίδιες συνθήκες σαν ντεμο σύγκρουση,να δούμε εκεί θα δημιουργήθει αυτη η έκρηξη και να συγκρίνουμε τις διαφορές μεταξύ του πραγματικού και του ντεμο δυστηχηματος
Αν δούμε ότι η έκρηξη είναι ίδια τότε θα βουλώσουν στόματα αν όχι εκεί θα πρέπει να παραδεχτούν ότι ήταν κάποια εκρηκτική ύλη στο εμπορικό τρενο
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.258
Like
1.907
Πόντοι
216
Το ξυλολιο ήταν από την αρχή μαλακια, έδωσε αφορμή στον κουλη να τους τρολαρει, ενώ υπήρχαν αυταποδεικτα εγκλήματα
Ο διορισμός του σταθμάρχη, τα κονδύλια για τα συστήματα ασφαλείας που φαγώθηκαν...
Έτερον εκάτερον. Υπάρχουν τα εγκλήματα πρό και τα εγκλήματα μετά το δυστύχημα.
Στα εγκλήματα πρό του δυστυχήματος περιλαμβάνεται και το λαθρεμπόριο πτητικών υδρογονανθράκων. Αλλιώς δεν θα ακολουθούσε το όργιο των παρανομιών από όλον τον κρατικό μηχανισμό, των αλλοιώσεων των στοιχείων, της απόκρυψης αποδεικτικού υλικού, των εξαφανίσεων βίντεο, της κοπτοραπτικής ηχητικών, (δολοφονιών;) μαρτύρων κτλ κτλ.
Πάρτε νά 'χετε τον κρυστάλλινο λόγο του Ηλιόπουλου:
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.038
Κριτικές
2
Like
20.339
Πόντοι
3.556
Κάρυ ακούμε και Κάρυ δεν βλέπουμε.............πριν σταματήσει για διακοπές η Νικολούλη πρέπει να κάνει εκπομπή /αναζήτηση της Κάρυ
Αν εξαφανίστηκε από τώρα, φάντάσου μετά τις εκλογές που θα τρέχει να κρυφτεί...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.188
Πόντοι
10.131

Δεύτερη αποχώρηση, σε μια μέρα, από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού. Μετά τον πραγματογνώμονα των Τεμπών, Βασίλη Κοκοτσάκη, αποχώρησε και ο ο πτέραρχος εν αποστρατεία, Αθανάσιος Παπανικολάου.

Ο κ. Παπανικολάου δηλώνει ότι δεν θέλει να έχει καμία ανάμειξη με το κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», καθώς στην πορεία διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός φορέας καθοδηγείται από ομάδα προσώπων εκ των οποίων πολλά είναι πρώην στελέχη της ΝΙΚΗΣ.

Καλα που μας το ειπες τυπε πτεραρχε γιατι δεν το ειχαμε καταλαβει οτι απο πισω ειναι μελη της ΝΙΚΗΣ.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.682
Like
29.733
Πόντοι
6.256
είμαι στο ΤΣΑΚ να την ψηφίσω την κάρυ μόνο και μόνο επειδή την πολεμάνε από το κέντρο και την αριστερά...μέχρι και την δεξιά και τα ψέκια

για να την φοβούνται τόσο κάτι καλό θα έχει :rockon:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.352
Κριτικές
64
Like
59.449
Πόντοι
16.235
Κάρυ ακούμε και Κάρυ δεν βλέπουμε.............πριν σταματήσει για διακοπές η Νικολούλη πρέπει να κάνει εκπομπή /αναζήτηση της Κάρυ
Μέχρι να φθινοπωριασει μάλλον δεν θα υπάρχει ούτε κόμμα....όπου φύγει φύγει...και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.188
Πόντοι
10.131
είμαι στο ΤΣΑΚ να την ψηφίσω την κάρυ μόνο και μόνο επειδή την πολεμάνε από το κέντρο και την αριστερά...μέχρι και την δεξιά και τα ψέκια

για να την φοβούνται τόσο κάτι καλό θα έχει :rockon:
Δηλαδη τυπε εσυ πιστευεις οτι την πολεμάνε επειδη εχει κατι καλο και οχι επειδη τους παίρνει ψήφους;... Μαλιστα!:rolleyes:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.682
Like
29.733
Πόντοι
6.256
Δηλαδη τυπε εσυ πιστευεις οτι την πολεμάνε επειδη εχει κατι καλο και οχι επειδη τους παίρνει ψήφους;... Μαλιστα!:rolleyes:
Επειδή τους παίρνει ψήφους τον πολεμάνε προφανώς

αλλά τους παίρνει ψήφους επειδή έχει κάτι καλό που δεν έχουν οι άλλοι μπορείς να την εμπιστευθείς πιο εύκολα
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
αθώο μου κορίτσι ..... μια χαρά ήσουν πρόεδρος συγγενών θυμάτων των Τεμπών τι την ήθελες την πολιτική ?

 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.503
Πόντοι
3.556
Δηλαδη τυπε εσυ πιστευεις οτι την πολεμάνε επειδη εχει κατι καλο και οχι επειδη τους παίρνει ψήφους;... Μαλιστα!:rolleyes:
Εγιναν οι αποχωρήσεις. Από την αρχηγό της διαφάνειας, της ειλικρίνειας, του διαφορετικού απο το χθες, θα περίμενα να πει κάτι και για τις ευθύνες της (κατηγορείται από τους αποχωρήσαντες).
Αλλά η ξύλινη γλώσσα καλά πάει.. Οι άλλοι φταίνε.... Οι άλλοι την πολεμάνε....

Α την κακομοίρα.... Ντροπή....... Έλεος πλέον.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.258
Like
1.907
Πόντοι
216
Μέχρι να φθινοπωριασει μάλλον δεν θα υπάρχει ούτε κόμμα....όπου φύγει φύγει...και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.
Είναι θλιβερό αλλά και διδακτικό τού πώς το Σύστημα στήνει πολιτικά ψευτομαγαζάκια στην απεγνωσμένη του προσπάθεια να μην ενωθεί ο Έλληνας σε μία ΥΓΙΗ πολιτική κίνηση.
Εξ αρχής βρωμούσαν αρκετά: Κανένας χαροκαμμένος μαζί της, σοβαροί άνθρωποι που θέλησαν να βοηθήσουν, αγνοήθηκαν, βήματα χωρίς κανέναν σχεδιασμό κτλ...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.682
Like
29.733
Πόντοι
6.256
και κάπως έτσι συναντιούνται τα συμφέροντα των νεοδημοκρατών με των άλλων που τους κόβει ψήφους

και γίνονται όλοι μαζί μια ωραία παρέα :grouphug:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.503
Πόντοι
3.556
Είναι θλιβερό αλλά και διδακτικό τού πώς το Σύστημα στήνει πολιτικά ψευτομαγαζάκια στην απεγνωσμένη του προσπάθεια να μην ενωθεί ο Έλληνας σε μία ΥΓΙΗ πολιτική κίνηση.
Εξ αρχής βρωμούσαν αρκετά: Κανένας χαροκαμμένος μαζί της, σοβαροί άνθρωποι που θέλησαν να βοηθήσουν, αγνοήθηκαν, βήματα χωρίς κανέναν σχεδιασμό κτλ...
Κάπου διάβασα σε Post, σκέπτομαι να την ψηφίσω με τον πόλεμο που της κάνουν. Ελεος πλέον με την άβγαλτη και αθώα Κάρυ.
Πόλεμο θα της κάνουν, όπως αυτή κάνει στους άλλους.
Και καλά της κάνουν. Δεν μπορεί να λέει οτι θέλει, όταν αποφασίζει να μιλήσει και να εκτεθεί (βγαίνοντας απο το καβούκι της) και να μην δέχεται απάντηση.
Έχω την εικόνα της, πηγαίνοντας δήθεν καθυστερημένη και οχι επίτηδες στο τέλος, την 1η μέρα της δίκης, με ύφος για να κάνει δηλώσεις και να απαξιώσει την δίκη.
Ντροπή και αίσχος
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.682
Like
29.733
Πόντοι
6.256
Φυσικά

ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ

όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...


είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ

κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν :coffee::coffee:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.188
Πόντοι
10.131
Φυσικά

ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ

όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...


είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ

κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν :coffee::coffee:
50 χρονων μηχανήματα σε κακη λειτουργικη κατάσταση τι να τα κάνουμε;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.682
Like
29.733
Πόντοι
6.256
50 χρονων μηχανήματα σε κακη λειτουργικη κατάσταση τι να τα κάνουμε;
Δεν ξέρω φίλε

εσένα σε χάλαγε να έχεις backup την εξόρυξη λιγνίτη σε περίπτωση που χρειαστεί?

βλέπεις κάτι κακό σε αυτό? αυτά είχαν αγοραστεί με τα λεφτά σου (κυριολεκτικά)

σε ρώτησε κανένας για να τα καταστρέψουν?
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
593
Κριτικές
4
Like
942
Πόντοι
366
είμαι στο ΤΣΑΚ να την ψηφίσω την κάρυ μόνο και μόνο επειδή την πολεμάνε από το κέντρο και την αριστερά...μέχρι και την δεξιά και τα ψέκια

για να την φοβούνται τόσο κάτι καλό θα έχει :rockon:
Εντάξει δεν γίνεται και της Γάζας για την Κάρυ........απλά αλλιώς της τάπαν στο χωριό...........και μπερδεύτηκε με θέματα που δεν ξέρει. Μια τετραετία την βγάζει............μετά σύνταξη.......
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.307
Like
14.503
Πόντοι
3.556
Φυσικά

ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ

όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...


είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ

κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν :coffee::coffee:
Η συνεχής προσπάθεια συμψηφισμού με μηδενική αναφορά στο θέμα της Κάρυ, οδηγεί στο συμπέρασμα της μη ύπαρξης επιχειρημάτων υπέρ της
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.403
Like
117.997
Πόντοι
16.631
Δεν ξέρω φίλε

εσένα σε χάλαγε να έχεις backup την εξόρυξη λιγνίτη σε περίπτωση που χρειαστεί?

βλέπεις κάτι κακό σε αυτό? αυτά είχαν αγοραστεί με τα λεφτά σου (κυριολεκτικά)

σε ρώτησε κανένας για να τα καταστρέψουν?
Σαουλακο τι εχουμε;σολαρεις ΚΑΙ δεν δουλευεις;
υγ θα στηριξουμε Καρυ την πολεμανε τα συμφεροντα τετοιον ογκολιθο που ειναι
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom