Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (1 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 221 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    412

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.013
Αυτοί που έκαναν τις ανατινάξεις κανονικα είναι για μπου ζου.
Ας τα έκαναν δωρεά τα μηχανήματα στα Σκόπια που μαθαίνω ότι μας ΠΟΥΛΑΝΕ ΡΕΥΜΑ.
Το συστημικο κράτος θέλει να εξοντώσει το κίνημα της κάρυ πριν απο τις εκλογες
Είναι μεγάλη απειλή για το συστημικο κατεστημένο και για να αποφύγουν νέα εποχη σύριζα κοιτάνε ήδη να της κάνουν αντιπολίτευση από τώρα.
Η Κάρι αν δεν το πάει καλά θα την γονατισουν μέχρι να ερθουν οι εκλογές
Εδώ θέλει πολιτική εμπειρία έχει όλο το σύστημα απέναντι της.
Θέλει κάποια μυαλά από πίσω να μπορέσουν να βγάλουν κυβερνητικό πρόγραμμα να κάνουν σκληρή αντιπολίτευση στη νδ και από εκεί θα φανούν όλα.
Εγώ την θέλω να κάνει ακόμα σκληρότερη αντιπολίτευση στη νδ
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Σαουλακο τι εχουμε;σολαρεις ΚΑΙ δεν δουλευεις;
υγ θα στηριξουμε Καρυ την πολεμανε τα συμφεροντα τετοιον ογκολιθο που ειναι
Εγώ θα στηρίξω γιατί μου χει τάξει θέση στο κόμμα ο μπατζανάκης ( @sex volcano ) του μεγαλειοτατου
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Τα μηχανήματα ειναι αρχαιά, 50 χρονια δούλευαν μερα-νυχτα, ηταν για πέταμα και για αυτο δεν μπήκαν προς πώληση.
Tουλαχιστον τα ανατίναξαν να μπορέσουν οι οπαδοί της Ρομα να τα κουβαλήσουν πιο εύκολα για μεταφόρτωση σκραπ.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.794
Like
29.878
Πόντοι
6.256
Αυτοί που έκαναν τις ανατινάξεις κανονικα είναι για μπου ζου.
Ας τα έκαναν δωρεά τα μηχανήματα στα Σκόπια που μαθαίνω ότι μας ΠΟΥΛΑΝΕ ΡΕΥΜΑ.
Δεν πουλάμε μόνο στα Σκόπια

Και οι ΑΠΕ δεν επωφελούν κυρίως εμάς..
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.052
Κριτικές
2
Like
20.488
Πόντοι
5.956
Το συστημικο κράτος θέλει να εξοντώσει το κίνημα της κάρυ πριν απο τις εκλογες
Είναι μεγάλη απειλή για το συστημικο κατεστημένο και για να αποφύγουν νέα εποχη σύριζα κοιτάνε ήδη να της κάνουν αντιπολίτευση από τώρα.
Σιγά την εκ δεξιών απειλή τύπε. Χαβαλέ κάνουν μαζί της στη ΝΔ. Πιο πολύ τον Σαμαραϊχ τρέμουν.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.492
Πόντοι
48.917
Σιγά την εκ δεξιών απειλή τύπε. Χαβαλέ κάνουν μαζί της στη ΝΔ. Πιο πολύ τον Σαμαραϊχ τρέμουν.
Ένα έτρεμαν κ τον ειχαν για μπαμπά τους τα απαλειφαδια της δεξιάς
Messenger_creation_F33017DD-5D54-4EC9-AA94-18DDF90AAB13.jpeg
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
καταργούν τον λιγνίτη για τις φτηνότερες ΑΠΕ

παράγουν με μηδενικό κόστος το ρεύμα το έχουν οι πάροχοι τζάμπα...που στην ουσία το δίκτυο που έφτιαξε ο Έλληνας με τα λεφτά του χρησιμοποιούν...τι είναι ο πάροχος????τα γραφεία και οι τηλεφωνήτριες που σου σπάνε το παπάρι για καινούριο συμβόλαιο....όλες τις υποδομές...τις έκαναν με τα λεφτά της ευρώπης...επιδοτήσεις...

και σου λένε πιο φτηνή πηγή....και από το 2021 έχει φτάσει 15 λεπτά η κλβτρ και σε λίγο θα τους λες και ευχαριστώ...

και στο κερασάκι έρχεται το κράτος...για λογαριασμό προμήθεια ρεύματος 100,00 να σου κοπανήσει και άλλα 150 ευρώ γαμησιάτικα...έτσι γιατί μπορεί.


Σου εξήγησα δεν ξέρω αν δεν έγινε κατανοητό...στην Ελλάδα το τερματίζουν...σε πιάνουν κορόιδο περισσότερο..πως το λένε??? δεν σε φοβούνται...και χωρίς ρεύμα να σε αφήσουν εσύ θα τους ψηφίσεις.

Τώρα ποιος δεν έχει επιχειρήματα?
Αυτό τι λέει?? Οτι υπάρχουν καρτέλ?? Ποιός είπε κάτι άλλο.
Επιχείρημα υπερ της εθνοσωτήρος Κάρυ είναι??? Να το χαίρεται
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Πιο ψεύτικη δεν γίνεται...αυτό με το περιστέρι μέσω Τ.Ν.ηταν κορυφαίο.
Από την αρχή φαινόταν το πράγμα....
Ο Ζώης Μπέχλης (ΚΙΝΗΜΑ 21) την στηλίτευε σχεδόν εξ αρχής γιά την υποκριτική της στάση και τις στημένες εκφράσεις της, παραλληλίζοντάς την με την Παξινού, κάτι που μου προκαλούσε δυσαρέσκεια, αλλά να που είχε δίκιο!
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.496
Πόντοι
16.235
Το συστημικο κράτος θέλει να εξοντώσει το κίνημα της κάρυ πριν απο τις εκλογες
Είναι μεγάλη απειλή για το συστημικο κατεστημένο και για να αποφύγουν νέα εποχη σύριζα κοιτάνε ήδη να της κάνουν αντιπολίτευση από τώρα.
Η Κάρι αν δεν το πάει καλά θα την γονατισουν μέχρι να ερθουν οι εκλογές
Εδώ θέλει πολιτική εμπειρία έχει όλο το σύστημα απέναντι της.
Θέλει κάποια μυαλά από πίσω να μπορέσουν να βγάλουν κυβερνητικό πρόγραμμα να κάνουν σκληρή αντιπολίτευση στη νδ και από εκεί θα φανούν όλα.
Εγώ την θέλω να κάνει ακόμα σκληρότερη αντιπολίτευση στη νδ
Κανένα επιχείρημα της δεν έχει αξία από την στιγμή που οι συνεργάτες της συνωστίζονται στην έξοδο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.496
Πόντοι
16.235

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.492
Πόντοι
48.917
Αυτά στην πράσινη ταινία κάτω τα πληρώνουμε τώρα εμείς.
Ναι αλλα είχαμε δικαίωμα στο κλέψιμο όλοι τότε
Αντίθετα τωρα το έχουν μονο οι πέντε κολλητού ολιγαρχες του μπάσταρδος απο τα Χανιά κ τα πληρώνουμε εμείς τωρα live
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
7.077
Κριτικές
3
Like
4.923
Πόντοι
506
Διαλυεται σιγα σιγα το μπουρδελακι. Πηδανε τα ποντικια απ το καραβι. Δημοσκοπικα βουλιαζει. Ακομη περιμενουμε το πορισμα της ααδε για τα φραγκα πουφαγε απ τους συγγενεις
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Αυτοί που έκαναν τις ανατινάξεις κανονικα είναι για μπου ζου.
Ας τα έκαναν δωρεά τα μηχανήματα στα Σκόπια που μαθαίνω ότι μας ΠΟΥΛΑΝΕ ΡΕΥΜΑ.
Εμείς τους δίνουμε λιγνίτη, ο Μυτιληναίος έχει κάνει εκεί "επένδυση" με δάνειο από τίς τράπεζες καί μάς πουλάει ακριβό το ρεύμα! Καλόοοο;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.794
Like
29.878
Πόντοι
6.256
Αυτό τι λέει?? Οτι υπάρχουν καρτέλ?? Ποιός είπε κάτι άλλο.
Επιχείρημα υπερ της εθνοσωτήρος Κάρυ είναι??? Να το χαίρεται
Τα επιχειρήματα στα είπα πιο πάνω

για εμένα είναι πιο σημαντικό το καθαρό κίνητρο και ότι δεν μπορεί να εξαγοραστεί δικαίωμα μου δεν είναι? εσύ μπορεί να ενδιαφέρεσαι για άλλες ιδιότητες σε αυτούς που ψηφίζεις και να μην σε ενοχλεί και μια μικρολαμογιά της τάξης του δισεκατομμυρίου.

τα δικά σου επιχειρήματα ποια είναι?

να την πεις "εθνοσωτήρα" ??? τότε Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ που έχουν καταστρέψει την χώρα 3 φορές μέχρι τώρα τι είναι??? δεν είναι "εθνοσωτήρες"

βέβαια δεν μπορεί να κάνει κανείς πραγματική κουβέντα μαζί σου

σου φέρνω επιχειρήματα και απαντάς με γενικότητες τύπου "πες μου μια χώρα χωρίς καρτέλ"

ε ωραία ας πάει ο Γερμανός να ψηφίσει κάτι ενάντια στα καρτέλ. Τι απάντηση περιμένεις πραγματικά???

Η κάρυ δεν σου αρέσει ωραία...θέλεις να μου πεις ποιος σου αρέσει? και γιατί?????
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.794
Like
29.878
Πόντοι
6.256
Διαλυεται σιγα σιγα το μπουρδελακι. Πηδανε τα ποντικια απ το καραβι. Δημοσκοπικα βουλιαζει. Ακομη περιμενουμε το πορισμα της ααδε για τα φραγκα πουφαγε απ τους συγγενεις
Για τον φραπέ το βγάλανε το πόρισμα ή ακόμα περιμένουμε?μπορεί να έχει και αυτός θείο από την Νιγηρία :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.496
Πόντοι
16.235
Ναι αλλα είχαμε δικαίωμα στο κλέψιμο όλοι τότε
Αντίθετα τωρα το έχουν μονο οι πέντε κολλητού ολιγαρχες του μπάσταρδος απο τα Χανιά κ τα πληρώνουμε εμείς τωρα live
Τρία μουνιμονια ήρθαν για να πληρωθεί η λυπητερή.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.496
Πόντοι
16.235

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.701
Like
9.972
Πόντοι
2.356
Τα επιχειρήματα στα είπα πιο πάνω

για εμένα είναι πιο σημαντικό το καθαρό κίνητρο και ότι δεν μπορεί να εξαγοραστεί δικαίωμα μου δεν είναι? εσύ μπορεί να ενδιαφέρεσαι για άλλες ιδιότητες σε αυτούς που ψηφίζεις και να μην σε ενοχλεί και μια μικρολαμογιά της τάξης του δισεκατομμυρίου.

τα δικά σου επιχειρήματα ποια είναι?

να την πεις "εθνοσωτήρα" ??? τότε Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ που έχουν καταστρέψει την χώρα 3 φορές μέχρι τώρα τι είναι??? δεν είναι "εθνοσωτήρες"

βέβαια δεν μπορεί να κάνει κανείς πραγματική κουβέντα μαζί σου

σου φέρνω επιχειρήματα και απαντάς με γενικότητες τύπου "πες μου μια χώρα χωρίς καρτέλ"

ε ωραία ας πάει ο Γερμανός να ψηφίσει κάτι ενάντια στα καρτέλ. Τι απάντηση περιμένεις πραγματικά???

Η κάρυ δεν σου αρέσει ωραία...θέλεις να μου πεις ποιος σου αρέσει? και γιατί?????
Δεν τα πηγαίνει καλά και φαίνεται. Την πορεία του Ποταμιού θα έχει. Ένα προσωποκεντρικό κόμμα έφτιαξε ο Θεοδωράκης που άντεξε μία κοινοβουλευτική περίοδο. Στα χνάρια του βαδίζει κι αυτή.
Δεν έχει συγκροτημένη άποψη για σημαντικά θέματα και δεν μπαίνει στον κόπο να δημιουργήσει πολιτικές θέσεις ώστε να πείσει τον κόσμο να την ψηφίσει.
Γενικολογες εκφράσεις και ευχολόγια, που χρησιμοποίησαν κι άλλοι πριν από αυτή με πενιχρά αποτελέσματα.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.777
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
ωχ οι άλλοι θέλουνε βουνά ,οξυγόνο και φύση αντί επικερδή επιχειρηματικότητα
Ρε άντε κάφτε τα όλα μιά κ καλή να μην έχουμε κάθε καλοκαίρι φωτίτσες κ τρεχάματα
Γεραπετρίτη εθνικέ πανάξιε Ιμπραήμ τα βουνά σου ανήκουν ,κάντα φαλακρό ίσωμα ,σώσε μας :sunglasses:

ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΕΡΝΑ: ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ 47 ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ – ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΤΟΥ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom