Νέα

Καύσωνας!!!!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geremy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 69K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.407
Like
49.167
Πόντοι
10.131
Τους εχει γαμησει!!!
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
πηγα να λυποθυμησω βασικα απ την ζεστη χθες και δυστυχως ειχα ολη μερα δουλειες εξω
Xαλαρωστε ρε σεις...Γάλλοι είστε η Γερμανοί η Εγγλέζοι που πέφτουν κάτω σαν κότες με τριάντα βαθμούς;
Πάνω από τριανταπέντε με τριάντα έξι βαθμούς δεν έχει βγάλει πουθενά ακόμα...που να σφίξουν και οι ζέστες.
Εννοείται ότι όσοι έχουν προβλήματα υγείας ΜΕΝΟΥΝ ΜΕΣΑ αγκαλιά με κλιματιστικό( πάντα με προσοχή αυτά ,γιατί πολλοί παθαίνουν λυκοπιασμα ή ακόμα και συνάχι με αυτά) η ανεμιστήρα και δεν πάνε ούτε στην θάλασσα.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
α χα χα χα στο μεταξυ αυτοε ειδε το δελτιο καιρου , απο αυριο πεγτει η θερμοκρασια , και το εκανε για να πει εκει στις γιαγιαδες , ειδατε μας ακουσε ο κυριος , ποσο απατυεωνας πια ...
Ποιος θα προσευχηθεί για να πέσει η θερμοκρασία ;Ο Μητσοτάκης ,ο Τσίπρας η ο Ανδρουλάκης;
 

Ippokratis22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2022
Μηνύματα
939
Κριτικές
2
Like
2.146
Πόντοι
486
Xαλαρωστε ρε σεις...Γάλλοι είστε η Γερμανοί η Εγγλέζοι που πέφτουν κάτω σαν κότες με τριάντα βαθμούς;
Πάνω από τριανταπέντε με τριάντα έξι βαθμούς δεν έχει βγάλει πουθενά ακόμα...που να σφίξουν και οι ζέστες.
Εννοείται ότι όσοι έχουν προβλήματα υγείας ΜΕΝΟΥΝ ΜΕΣΑ αγκαλιά με κλιματιστικό( πάντα με προσοχή αυτά ,γιατί πολλοί παθαίνουν λυκοπιασμα ή ακόμα και συνάχι με αυτά) η ανεμιστήρα και δεν πάνε ούτε στην θάλασσα.

Έχει κ υγρασία εκεί με αποτέλεσμα η αισθητή θ που αντιλαμβάνεται ο οργανισμός να είναι πολύ μεγαλύτερη τησ θερμοκρασίας εξωτερικού θερμομέτρου

Με τέτοιες ζεστές ούτε να γαμησεισ δε μπορείς , καλύτερα να δίνεις μόνο πιπεσ
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Y13

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Έχει κ υγρασία εκεί με αποτέλεσμα η αισθητή θ που αντιλαμβάνεται ο οργανισμός να είναι πολύ μεγαλύτερη τησ θερμοκρασίας εξωτερικού θερμομέτρου

Με τέτοιες ζεστές ούτε να γαμησεισ δε μπορείς , καλύτερα να δίνεις μόνο πιπεσ
Το καλύτερο είναι να μην κάνεις παρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα δρομολόγια.
Το σεξ υπό τέτοιες συνθήκες δεν είναι πολύ καλή ιδέα. Καλύτερα να διατηρηθούν δυνάμεις για πιο δροσερές μέρες που θα επιτρέπουν ευρύτερο ρεπερτόριο και όχι μόνο...πίπα.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Οι Μητροπολίτες που πήραν αύξηση μαν !
Aυτοι κάνουν και καμμία λιτανεία για να βρεξει...οι πολιτικοί που προαναφερα αν βγουν σε λιτανεία μπορεί να βρεξει...βατράχια !
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom