Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

GREECE_1981

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2006
Μηνύματα
110
Like
452
Πόντοι
21
Μονιμότητα δεν υπάρχει, το απέδειξε ο Κούλης το 13 που έκλεισε την ΕΡΤ κ έδιωξε τους σχολικούς φύλακες..

Πώς ακριβώς πείραξαν τα μνημόνια τον ιδιωτικό τομέα;
Γτ στο δημόσιο έχουν κόψει τους δύο επιπλέον μισθούς..

Δεκαπέντε χρόνια τώρα, έχει κάτσει η αγορά, λόγω μειωμένης αγοραστικής δύναμης των δημοσίων και των συνταξιούχων, και δεν λέτε να το εμπεδωσετε..
Πλάκα μας κάνεις αδερφέ; 1250€ πήρα τον ένα μήνα. Μετά από επίσκεψη στο γραφείο όλου του προσωπικού, υπογραφή καινούριας σύμβασης 830€.
ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ είπε ο μποσης. Κομμένες τριετίες, κομμένες ΣΣΕ.
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.850
Κριτικές
1
Like
3.949
Πόντοι
456
880€ μεικτά 742€ καθαρό ποσό μισθού για τον κατώτατο και 39,30€ το ημερομίσθιο, να αγοράσουμε χρυσά κουτάλια, πριν εξαντληθούν, δώστε δώρα και στο δημόσιο, μην νιώθουν μειονεκτικά, σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα!
ναι οταν τον παρω γιατι τωρα ειμαι στο ταμειο προσωρινα, λεω επιτελους να παρω εκεινο το κοτερο που ονειρυομουν απο μικρος.Εκαι μετα θα λεω εχω και κοτερο παμε μια βολτα?
 
OP
OP
Socrates009

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Φτάνει με τους δημόσιους υπαλλήλους, μια γύρα να κάνετε σε όλες τις υπηρεσίες, θα δείτε πόσοι λείπουν και πόσοι εργάζονται, σύμφωνα με τις δεξιότητες που έχουν, αξιολόγηση μηδέν, και θέλετε επαναφορά δώρων, βγαίνετε σύνταξη με τρέλα εφάπαξ και συνταξάρες!
 

please_40

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.351
Like
7.836
Πόντοι
1.056
Νέα δημοκρατία.
Ότι κάνει για τα μάτια του κόσμου, χωρίς καμία ουσία.
Επίσης, από τους γύρω μου βλέπω να έχουν επαναφέρει το ρουσφετολόι "στα δικά μας παιδιά", όπου ακούς ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ ρουσφέτια είναι κ με καλούς μισθούς όχι με κατώτατους μισθούς, το χρήμα έχει χάσει την αξία του, αλλά στα νούμερα πάμε καλά!
Αυξήθηκε ο κατώτατος μισθός, πανηγυρίστεεεεεεε!!!!!!!
Τα ενοίκια στο θεό, και προσφέρουν προγράμματα Σπίτι μου Ι, ΙΙ, ΧΧ με εισοδηματικά κριτήρια που πληρούν μόνο αυτοί που πληρώνονται μαύρα.
Συγνώμη αν ενόχλησα κάποιους του 41% αλλά σχολιάζω την κυβέρνηση που κυβερνά τώρα, δεν είναι προσωπικό.
Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ.
 
OP
OP
Socrates009

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Με τους δασμούς που θα επιβληθούν, η τιμή του βαρελιού για το πετρέλαιο, πάει στα 65 δολλάρια, κάτι αντίστοιχο θα γίνει και από τις άλλες χώρες παραγωγής πετρελαίου, βλέπετε καμιά διαφοροποίηση στην τιμή της βενζίνης; Αυτό είναι ένα παράδειγμα, από άλλα τόσα που συμβαίνουν γύρω μας, όπως οι τιμές στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ, στην Ευρώπη με καλύτερους μισθούς, κατεβασμένες, στην χώρα μας με χαμηλούς μισθούς, διπλάσιες και βάλε. Από την στιγμή που δεν υπάρχει έλεγχος, και 959€ μεικτά να φτάσει, δεν αλλάζει κάτι.
 
OP
OP
Socrates009

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Είχε απεργία χθές, με την ΑΔΕΔΥ να ζητά πίσω 13ο και 14ο μισθό, όταν γίνει σαν τον ιδιωτικό τομέα σε μισθούς και δικαιώματα, θα σκέφτομαι να σας υποστηρίξουμε, όταν χαντακωθηκε ο μισθός και οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, κοιτούσατε την βολεψια σας, μισθοί και εφάπαξ.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
13ος και 14ος μισθός: Τι συζητήθηκε στο ΣτΕ - Γιατί μπορεί να ανοίξει το «παράθυρο» καταβολής


Στην Ολομέλεια του ΣτΕ συζητήθηκε σήμερα, πιλοτική δίκη που αφορά το σύνολο των μονίμων πολιτικών δημοσίων υπαλλήλων της χώρας.​

«Κλειδί» για την μερική επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο θα αποτελέσει, σύμφωνα με την εισήγηση που διατυπώθηκε, η ερμηνεία που θα δώσει το ΣτΕ στην ευρωπαϊκή οδηγία για τον κατώτατο μισθό (ενσωματώθηκε το 2024), η οποία προβλέπει την εξίσωση των κατώτατων αμοιβών σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, χωρίς όμως τις διακρίσεις που διατήρησε η κυβέρνηση ως προς τα δώρα των δημοσίων υπαλλήλων.


Σύμφωνα με τον εισηγητή της υπόθεσης Ιωάννη Μιχαλακόπουλο, θα πρέπει «να ελεγχθεί αν η περίοδος της αγωγής για τα Δώρα εμπίπτει εν όλω ή εν μέρει στην περίοδο μετά τη λήξη της προθεσμίας (15.11.2024) μεταφοράς της Οδηγίας, να ερμηνευθούν οι ορισμοί της Οδηγίας, αν θεσπίζουν και επιταγές για άνευ ετέρου εξομοίωση μισθών και μάλιστα μεταξύ των εργαζομένων στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα, αλλά κι αν η εξομοίωση αφορά κατωτάτους μόνο μισθούς, αν υφίσταται ενωσιακή έννοια τέτοιου κατωτάτου μισθού, πώς αυτή συγκροτείται και ποια τα περιθώρια των κρατών-μελών για άλλη, διαφορετική διάπλαση των μισθών (κατωτάτων ή μη) κατά κατηγορίες».

έλος, θα πρέπει να ερευνηθεί ποια είναι η νομοθετική διάπλαση των αποδοχών των πολιτικών δημοσίων υπαλλήλων (διαχρονικώς, λαμβανομένου υπόψη και του ν. 4354/2015), συγκρινόμενη προς αυτήν των αποδοχών των εργαζομένων με σχέση εξηρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου, κατά το Εργατικό Δίκαιο.


Υπενθυμίζεται ότι ο υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας υποστήριζε στην προσφυγή του ότι η παράλειψη του νομοθέτη να επαναφέρει τα επιδόματα εορτών και αδείας αντίκειται στο Σύνταγμα και ειδικότερα στις αρχές της ανθρώπινης αξίας, της ισότητας, της ισότητας στα δημόσια βάρη και της αναλογικότητας, καθώς και σε διατάξεις του ενωσιακού δικαίου. Υποστηρίζει ακόμα ότι θα έπρεπε, σε κάθε περίπτωση, να του καταβληθούν ευθέως τα ζητούμενα ποσά, μέσω της επέκτασης και στον ίδιο διατάξεων του ατομικού εργατικού δικαίου, λόγω της επιβαλλόμενης εκ της Οδηγίας 2022/2041/ΕΕ ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, αναφορικά με τη διασφάλιση επαρκούς κατωτάτου μισθού ο οποίος να εγγυάται την αξιοπρεπή διαβίωσή τους.


Στην υπόθεση κατέθεσε πρόσθετη παρέμβαση υπέρ του υπαλλήλου η ΑΔΕΔΥ και με αίτηση στο ΣτΕ ζητά την εξέταση της υπόθεσης ως πρότυπης δίκης από το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο. Η δικηγόρος της ΑΔΕΔΥ επισήμανε ότι τα επιδόματα νομοθετήθηκαν αρχικά το 1951 και το 2012 καταργήθηκαν, όμως τώρα δεν υπάρχουν οι οικονομικές συγκυρίες του 2012 και υπάρχει παράλειψη της Πολιτείας να τα επαναφέρει, προκειμένου οι δημόσιοι υπάλληλοι να εξασφαλίσουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, με αποτέλεσμα να παραβιάζεται η Ευρωπαϊκή νομοθεσία και η συνταγματική αρχή της ισότητας. Και ενώ υπάρχουν δημοσιονομικά πλεονάσματα, τα επιδόματα δεν επαναφέρονται.
Στον αντίποδα το Δημόσιο υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ότι η μη επαναφορά των επίμαχων παροχών δεν παραβιάζει συνταγματικές ή υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις, καθώς και ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι διέπονται ως προς τις απολαβές τους από ειδικά νομοθετήματα, στο πλαίσιο της ιδιαίτερης υπηρεσιακής τους κατάστασης, αποτελώντας διαφορετική κατηγορία από εκείνη των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα. Μάλιστα, τονίστηκε ότι η ΑΔΕΔΥ ζητά στην ουσία να νομοθέτησει η Πολιτεία για να επανέλθουν τα δώρα και διατυπώθηκε το ερώτημα αν έχει αρμοδιότητα το ΣτΕ να κρίνει εάν μπορεί να ακυρώσει την άρνηση της Πολιτείας να νομοθετήσει. «Έχουν ξεπεραστεί τα όρια ελέγχου του ΣτΕ και εισέρχεται πλέον στο νομοθετικό πλαίσιο» σχολίασαν.


Τι θα κριθεί


Η Ολομέλεια του ΣτΕ καλείται να αποφασίσει, μεταξύ άλλων, εάν η παράλειψη του νομοθέτη να επαναφέρει τα επιδόματα εορτών και αδείας στους υπαλλήλους του Δημοσίου στο ύψος που προβλέπονταν από τον ν. 3205/2003, αντίκειται προς το Σύνταγμα και το ενωσιακό δίκαιο, ειδικότερα δε, εάν προσβάλλει το αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης των δημοσίων υπαλλήλων, το δικαίωμά τους να συμβάλλουν ισότιμα με τους υπόλοιπους πολίτες στην εκπλήρωση του χρέους τους στην εθνική και κοινωνική αλληλεγγύη, καθώς και εάν δημιουργεί δυσμενή διάκριση έναντι των απασχολούμενων στον ιδιωτικό τομέα, παραβιάζοντας τις αρχές της ανθρώπινης αξίας, της ισότητας, της ισότητας στα δημόσια βάρη και της αναλογικότητας. Το δικαστήριο θα εκδόσει την απόφαση του το επόμενο διάστημα.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Χλωμό το βλέπουν , νομικοί !

Σιγά μη δώσει η ΝΔ 13ο και 14ο μισθό, από το πλεόνασμα !

Θέλουν να δώσουν το πλεόνασμα σε αγορές εξοπλισμού
ή έργα, να πάρουν...το κατιτίς τους , οι ΝΔτες !:2funny:
:2funny: :2funny::2funny:
 
OP
OP
Socrates009

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Μετά την ανακοίνωση των μέτρων, αυτό για την αυτοτελή φορολόγηση πως το βλέπετε; Είναι δυνατόν να μειώνει την μεσαία κατηγορία, όταν γνωρίζουν ότι η πλειονότητα είναι στην πρώτη κατηγορία;
 
OP
OP
Socrates009

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Αύριο ανοίγει η αίτηση για το επίδομα βενζίνης, θα φουλαρουν τα ρεζερβουάρ και με την αύξηση του κατώτατου μισθού, θα αναστεναξει η αγοραστική ικανότητα... Πως βλέπετε το γεγονός ότι με την αύξηση του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα, δίνεται αύξηση σε όλες τις βαθμίδες του δημοσίου τομέα;
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Κυριάκος πρασινίζει εν όψει εκλογών..
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.258
Πόντοι
2.636
Κυριάκος πρασινίζει εν όψει εκλογών..
Σε μια κανονική χώρα με κανονική οικονομία δεν θα χρειαζόταν ο θεσμός του βασικού μισθού. Στην Ελλάδα δυστυχώς χρειάζεται.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
Σε μια κανονική χώρα με κανονική οικονομία δεν θα χρειαζόταν ο θεσμός του βασικού μισθού. Στην Ελλάδα δυστυχώς χρειάζεται.

Όλες οι πολιτισμένες χώρες έχουν κάτι αντίστοιχο. Απλά στη χώρα μας είναι τόσο γαμημένη η κατάσταση που ο βασικός θεωρείται το στάνταρ. Πχ δε δικαιολογείται κάποιος να δουλεύει σε εργοστάσιο και να παίρνει βασικό. Μια μαλακία να κάνει λόγω πιθανών προβλημάτων θα σου στοιχίσει πολλές χιλιάδες €€€. Και όταν λέω προβλήματα εννοώ το να μη βγαίνει οικονομικά και να σκέφτεται να αλλάξει δουλειά.

Ή όταν ο άλλος είναι πάνω από 30 με εργασιακή εμπειρία πάλι δε δικαιολογείται να τον έχεις έτσι. ΟΚ δε μιλάω για ναυάγια που αλλάζουν δουλειές για πλάκα. Αλλά για άτομα που δουλεύουν. Και αυτός θα σου την κάνει μετά από λίγο.

Από την άλλη η μη θεσμοθέτηση οδηγεί σε καταστάσεις όπως στο USA που ζουν από τα tips. Στην Ευρώπη το tip θεωρείται προαιρετική κίνηση σε καλή υπηρεσία. Και όχι με ποσοστά κτλ αλλά ότι θες. Εκεί έχεις υποχρέωση για 10-15-20% στο λογαριασμό απλά και μόνο επειδή ο άλλος σου έφερε το φαγητό.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Η αγορά δεν είναι μόνο μοτορ οιλ, ο σκλαβενίτης και η τέρνα...

το 80% της αγοράς είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μικρές ή πολύ μικρές και επαγγελματίες...


νομίζει ο καθένας ότι μια μικρή επιχείρηση με 5 υπαλλήλους θα ξυπνήσει ένα πρωί και θα δώσει 1200 καθαρά βασικό μισθό? δηλαδή 1500 μικτά? Ούτε οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν θα το κάνουν αν και αντέχουν....

αυτό που θα γίνει είναι μαζικές απολύσεις...και εκμετάλλευση όσων μένουν...θα σου λέει ο άλλος 1200 παίρνεις τώρα...θα έχεις τις διπλές αρμοδιότητες...

αν θέλει μια κυβέρνηση να καταστρέψει τις μικρές εταιρείες και να δώσει όλη τη δουλειά στις μεγάλες...ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αυξήσει παράλογα τον κατώτατο μισθό.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
Η αγορά δεν είναι μόνο μοτορ οιλ, ο σκλαβενίτης και η τέρνα...

το 80% της αγοράς είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μικρές ή πολύ μικρές και επαγγελματίες...


νομίζει ο καθένας ότι μια μικρή επιχείρηση με 5 υπαλλήλους θα ξυπνήσει ένα πρωί και θα δώσει 1200 καθαρά βασικό μισθό? δηλαδή 1500 μικτά? Ούτε οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν θα το κάνουν αν και αντέχουν....

αυτό που θα γίνει είναι μαζικές απολύσεις...και εκμετάλλευση όσων μένουν...θα σου λέει ο άλλος 1200 παίρνεις τώρα...θα έχεις τις διπλές αρμοδιότητες...

αν θέλει μια κυβέρνηση να καταστρέψει τις μικρές εταιρείες και να δώσει όλη τη δουλειά στις μεγάλες...ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αυξήσει παράλογα τον κατώτατο μισθό.

Ρε γαμώτη πάλι τα ίδια; Μόνο εσύ είσαι στην πιάτσα; Πόσα μαύρα κυκλοφορούν έξω; Πόσοι εργοδότες πληρώνουν μαύρα πάνω από το βασικό; Πόσες εταιρίες πληρώνουν με κουπόνια τους υπαλλήλους τους; Πόσα αφεντικά ΚΡΑΤΑΝΕ αυτά τα κουπόνια;

Μη δικαιολογείτε τη στρεβλή αγορά της χώρας μας. Δε θα γίνουμε Ελβετία σε μια μέρα αλλά ένα μπουρδέλο μαγαζί μπορεί να δώσει μια μικρή αύξηση. Έγραψα και πριν ότι δε γίνεται ο άλλος να έχει μια κάποια ηλικία και να παίρνει βασικό. Δείχνει ότι τον έχεις σκλάβο και δεν ενδιαφέρεσαι ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ. Πετάς την εμπειρία του στα σκουπίδια και θα σου την κάνει μετά από λίγο.
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.258
Πόντοι
2.636
Επίσης να γράψουμε ότι στην Ελλάδα νομίζω είμαστε η μόνη χώρα που έχουμε 14 μισθούς. Άρα πρέπει να προσθέσουμε και αυτό. Φυσικά δεν φτάνουν αλλά πραγματικά όλα έχουν να κάνουν και με τη διαχείριση που κάνουμε.

Σε προσωπικό επίπεδο τους περισσότερους που ξέρω και που κλαίγονται, δεν είναι ότι είναι φτωχοί αλλά το ότι δεν ξέρουν να διαχειριστούν τα χρήματα. Και δεν λέω να τα ρίχνεις στο freedom24 χαχαχα (για γέλια) αλλά απλή αφαίρεση Έσοδα μείον έξοδα.

Ο βασικός μισθός δυστυχώς δίνεται κ σε ειδικευμένους ανθρώπους όπως πολύ σωστά έγραψε ένας φίλος παραπάνω
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.258
Πόντοι
2.636
Η αγορά δεν είναι μόνο μοτορ οιλ, ο σκλαβενίτης και η τέρνα...

το 80% της αγοράς είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μικρές ή πολύ μικρές και επαγγελματίες...


νομίζει ο καθένας ότι μια μικρή επιχείρηση με 5 υπαλλήλους θα ξυπνήσει ένα πρωί και θα δώσει 1200 καθαρά βασικό μισθό? δηλαδή 1500 μικτά? Ούτε οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν θα το κάνουν αν και αντέχουν....

αυτό που θα γίνει είναι μαζικές απολύσεις...και εκμετάλλευση όσων μένουν...θα σου λέει ο άλλος 1200 παίρνεις τώρα...θα έχεις τις διπλές αρμοδιότητες...

αν θέλει μια κυβέρνηση να καταστρέψει τις μικρές εταιρείες και να δώσει όλη τη δουλειά στις μεγάλες...ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αυξήσει παράλογα τον κατώτατο μισθό.
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ αλλά από την άλλη σύμφωνα με έρευνες στην Ελλάδα οι επιχειρήσεις έχουν μεγάλο κέρδος...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom