Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
o Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε γνωστό μέσω των προσωπικών του social media πως έπεσε θύμα του κορωνοϊού. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός διαβεβαίωσε πως λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών και καθησύχασε τους φίλους της ομάδας για την υγεία του. Πάντως, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει τον αγώνα της ομάδας του με την Γουλβς την Πέμπτη και για ένα συγκεκριμένο διάστημα θα είναι σε απομόνωση. :huh:
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Aυτη η περιπτωση ειναι καραμπινατη ενδειξη αποτυχιας του ελ. συστηματος υγειας....ο ανθρωπος νοσει φανερα απο σχιζοφρενεια και συνεχιζει να ζει αναμεσα σε κοσμο.......κανονικα θα επρεπε να λαμβανει νοσηλεια και φαρμακευτικη αγωγη ο παικτης μπας και στανιαρει....αλλα ελλαδα εισαι....λογικα αναμενουμε την φαση που θα ζωστει τιποατα υγραερια και θα ανατοιναχτει σε λαιβ συνδεση....
Πνιγηκα ρε! :2funny: :2funny: :2funny:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
Telegraph: «Σε συζητήσεις με UEFA η Γουλβς για πιθανή αναβολή του αγώνα με Ολυμπιακό»
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph η Γουλβς, θορυβημένη από την είδηση για τον Β. Μαρινάκη, συζητά με την UEFA για πιθανή αναβολή του αγώνα με τον Ολυμπιακό.
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
o Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε γνωστό μέσω των προσωπικών του social media πως έπεσε θύμα του κορωνοϊού. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός διαβεβαίωσε πως λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών και καθησύχασε τους φίλους της ομάδας για την υγεία του. Πάντως, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει τον αγώνα της ομάδας του με την Γουλβς την Πέμπτη και για ένα συγκεκριμένο διάστημα θα είναι σε απομόνωση. :huh:
Ο ιός θέλει δύο βδομάδες για να βγει στην επιφάνεια. Δε ξέρω αν κατά τη διάρκεια της επωασής του μπορεί να προσβληθεί κάποιος. ΑΝ ναι τότε έχει γίνει της πουτάνας. 1 άτομο που νοσεί μπορεί να κολλήσει 4 στα 100 άτομα που έρχεται σε επαφή. Το ματς με την Άρσεναλ έγινε ακριβώς πριν από 2 βδομάδες παρά 1-2 μέρες. Από τότε μέχρι σήμερα ο Μαρινάκης έχει έρθει σε επαφή με προπονητή με Καράπαπα με όλους τους παίκτες του ΟΣΦΠ (σε αυτή τη φωτογραφία στα αποδυτήρια) με φιλάθλους. Με τη σειρά τους οι παίκτες έχουν έρθει σε επαφή με ΟΛΟΥΣ τους παίκτες του ΠΑΟΚ στο μεταξύ τους παιχνίδι στη Τούμπα για το Κύπελλο, και αυτοί με τη σειρά τους με προπονητές, φροντιστές στελέχη του ΠΑΟΚ. Οι φίλαθλοι του ΟΣΦΠ με ένα σκασμό ανθρώπους και πάει λέγοντας. Όπως καταλαβαίνεις έχει γίνει της ΠΟΥΤΑΝΑΣ. Άμεσα ΟΛΟΙ οι παίκτες, προπονητές, υπάλληλοι του ΟΣΦΠ θα πρέπει να εξεταστούν για τον ιό, για να μη πω ότι καλό θα είναι το παιχνίδι να μη γίνει (ας πάρει την απόφαση η ΟΥΕΦΑ) και στη συνέχεια οι παίκτες, προπονητές, υπάλληλοι του ΠΑΟΚ. Δεν είναι για να παίζουμε με αυτά τα πράγματα. Στη τελική να διακοπεί το πρωτάθλημα να δε παίρνει ημερολογιακά να αναβληθεί.
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
Telegraph: «Σε συζητήσεις με UEFA η Γουλβς για πιθανή αναβολή του αγώνα με Ολυμπιακό»
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph η Γουλβς, θορυβημένη από την είδηση για τον Β. Μαρινάκη, συζητά με την UEFA για πιθανή αναβολή του αγώνα με τον Ολυμπιακό.
Δε βλέπω τίποτα το παράλογο. Δηλαδή αν ο προπονητής της Γουλβς είχε κολλήσει εσύ τι πιστεύεις ότι θα ζητούσε ο ΟΣΦΠ; Να γίνει το παιχνίδι κανονικά;
Επειδή με την υγεία δε παίζουμε, και επειδή μιλάμε για πανδημία πλέον, ας βάλει κάτω τα ημερολόγια η ΟΥΕΦΑ και η ΦΙΦΑ και ας δουν αν τους παίρνει για αναβολή όλων των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων.
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
Δε βλέπω τίποτα το παράλογο. Δηλαδή αν ο προπονητής της Γουλβς είχε κολλήσει εσύ τι πιστεύεις ότι θα ζητούσε ο ΟΣΦΠ; Να γίνει το παιχνίδι κανονικά;
Επειδή με την υγεία δε παίζουμε, και επειδή μιλάμε για πανδημία πλέον, ας βάλει κάτω τα ημερολόγια η ΟΥΕΦΑ και η ΦΙΦΑ και ας δουν αν τους παίρνει για αναβολή όλων των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων.

και καπως ετσι μπορει να γινει το παιχνιδι με κοσμο, οταν και αν γινει ;)
respect στο μαρινακη αν ολο το σκηνικο το σκηνοθετησε με καποιο απιθανο τροπο :respect:
σε καθε περιπτωση ιατρικως δεν μπορει να του πει κανεις τπτ και οι οποιες αναβολες προκυψουν ειναι απολυτως δικαιολογημενες
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
και καπως ετσι μπορει να γινει το παιχνιδι με κοσμο, οταν και αν γινει ;)
respect στο μαρινακη αν ολο το σκηνικο το σκηνοθετησε με καποιο απιθανο τροπο :respect:
σε καθε περιπτωση ιατρικως δεν μπορει να του πει κανεις τπτ και οι οποιες αναβολες προκυψουν ειναι απολυτως δικαιολογημενες
Γιατί να μη γίνουν με κόσμο; Έχει φάει καμία τιμωρία ο ΟΣΦΠ;
Η απόφαση της ΟΥΕΦΑ ήταν να μη γίνουν με κόσμο λόγο του ιού. Όταν όμως ο μεγαλομέτοχος 2 ομάδων δηλώνει ότι νοσεί και υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να έχει μεταφερθεί ο ιός σε παίκτη, προπονητή κτλπ ΑΣΦΑΛΩΣ και θα πρέπει να γίνει αναβολή. Και κανόνικά θα έπρεπε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ και Ευρωπαϊκές διοργανώσεις να αναβληθούν μέχρι νεοτέρας. Στη τελική ας διακοπούν. Στα πρωταθλήματα ας ανακυρηχθεί πρωταθλητής ο μέχρι τώρα πρώτος του βαθμολογικού πίνακα και ας μην έχουμε φέτος πρωταθλητή Ευρώπης. Η πιθανότητα θανάτου από τον ιό είναι 3%. Ρώτα όποιον άνθρωπο θέλεις αν θα έπαιρνε το ρίσκο απλά και μόνο για να συνεχίστουν τα πρωταθλήματα. Είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι κανένας αθλητής (ποδοσφαιριστής, μπασκετμπολίστας κτλπ) δε θα ήθελε να πάρει αυτό το ρίσκο.
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
Γιατί να μη γίνουν με κόσμο; Έχει φάει καμία τιμωρία ο ΟΣΦΠ;
Η απόφαση της ΟΥΕΦΑ ήταν να μη γίνουν με κόσμο λόγο του ιού. Όταν όμως ο μεγαλομέτοχος 2 ομάδων δηλώνει ότι νοσεί και υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να έχει μεταφερθεί ο ιός σε παίκτη, προπονητή κτλπ ΑΣΦΑΛΩΣ και θα πρέπει να γίνει αναβολή. Και κανόνικά θα έπρεπε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ και Ευρωπαϊκές διοργανώσεις να αναβληθούν μέχρι νεοτέρας. Στη τελική ας διακοπούν. Στα πρωταθλήματα ας ανακυρηχθεί πρωταθλητής ο μέχρι τώρα πρώτος του βαθμολογικού πίνακα και ας μην έχουμε φέτος πρωταθλητή Ευρώπης. Η πιθανότητα θανάτου από τον ιό είναι 3%. Ρώτα όποιον άνθρωπο θέλεις αν θα έπαιρνε το ρίσκο απλά και μόνο για να συνεχίστουν τα πρωταθλήματα. Είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι κανένας αθλητής (ποδοσφαιριστής, μπασκετμπολίστας κτλπ) δε θα ήθελε να πάρει αυτό το ρίσκο.

εννοω οτι αν αναβληθει το ματς τωρα, οταν γινει θα γινει ενδεχομενως με κοσμο, εφοσον θα ειναι σε υφεση ο ιος
 

ioannisp71

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.065
Κριτικές
20
Like
47.001
Πόντοι
8.927
Μεγαλη μου αγαπη !!!!!
 

Συνημμένα

  • ESuuWwoXsAAQ_ld.jpg
    ESuuWwoXsAAQ_ld.jpg
    49,6 KB · Εμφανίσεις: 41

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Γιατί να μη γίνουν με κόσμο; Έχει φάει καμία τιμωρία ο ΟΣΦΠ;
Η απόφαση της ΟΥΕΦΑ ήταν να μη γίνουν με κόσμο λόγο του ιού. Όταν όμως ο μεγαλομέτοχος 2 ομάδων δηλώνει ότι νοσεί και υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να έχει μεταφερθεί ο ιός σε παίκτη, προπονητή κτλπ ΑΣΦΑΛΩΣ και θα πρέπει να γίνει αναβολή. Και κανόνικά θα έπρεπε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ και Ευρωπαϊκές διοργανώσεις να αναβληθούν μέχρι νεοτέρας. Στη τελική ας διακοπούν. Στα πρωταθλήματα ας ανακυρηχθεί πρωταθλητής ο μέχρι τώρα πρώτος του βαθμολογικού πίνακα και ας μην έχουμε φέτος πρωταθλητή Ευρώπης. Η πιθανότητα θανάτου από τον ιό είναι 3%. Ρώτα όποιον άνθρωπο θέλεις αν θα έπαιρνε το ρίσκο απλά και μόνο για να συνεχίστουν τα πρωταθλήματα. Είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι κανένας αθλητής (ποδοσφαιριστής, μπασκετμπολίστας κτλπ) δε θα ήθελε να πάρει αυτό το ρίσκο.
δεν θελουμε να το παρουμε στα χαρτια  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


πλακα κανω τυπε
τι ζουμε?
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.678
Πόντοι
6.256
Ο ιός θέλει δύο βδομάδες για να βγει στην επιφάνεια. Δε ξέρω αν κατά τη διάρκεια της επωασής του μπορεί να προσβληθεί κάποιος. ΑΝ ναι τότε έχει γίνει της πουτάνας. 1 άτομο που νοσεί μπορεί να κολλήσει 4 στα 100 άτομα που έρχεται σε επαφή. Το ματς με την Άρσεναλ έγινε ακριβώς πριν από 2 βδομάδες παρά 1-2 μέρες. Από τότε μέχρι σήμερα ο Μαρινάκης έχει έρθει σε επαφή με προπονητή με Καράπαπα με όλους τους παίκτες του ΟΣΦΠ (σε αυτή τη φωτογραφία στα αποδυτήρια) με φιλάθλους. Με τη σειρά τους οι παίκτες έχουν έρθει σε επαφή με ΟΛΟΥΣ τους παίκτες του ΠΑΟΚ στο μεταξύ τους παιχνίδι στη Τούμπα για το Κύπελλο, και αυτοί με τη σειρά τους με προπονητές, φροντιστές στελέχη του ΠΑΟΚ. Οι φίλαθλοι του ΟΣΦΠ με ένα σκασμό ανθρώπους και πάει λέγοντας. Όπως καταλαβαίνεις έχει γίνει της ΠΟΥΤΑΝΑΣ. Άμεσα ΟΛΟΙ οι παίκτες, προπονητές, υπάλληλοι του ΟΣΦΠ θα πρέπει να εξεταστούν για τον ιό, για να μη πω ότι καλό θα είναι το παιχνίδι να μη γίνει (ας πάρει την απόφαση η ΟΥΕΦΑ) και στη συνέχεια οι παίκτες, προπονητές, υπάλληλοι του ΠΑΟΚ. Δεν είναι για να παίζουμε με αυτά τα πράγματα. Στη τελική να διακοπεί το πρωτάθλημα να δε παίρνει ημερολογιακά να αναβληθεί.

Ο μεσος ορος εμφανισης συμπτωματων ειναι 5 μερες....14 μερες ειναι το μαξιμουμ και σε καποιες λιγες περιπτωσεις ακομα περισσοτερο.

Στα υπολοιπα συμφωνω...
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
δεν θελουμε να το παρουμε στα χαρτια  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


πλακα κανω τυπε
τι ζουμε?
Για τους ΠΑΟΚτζήδες στα χαρτιά το παίρνετε, όπως και εμείς πριν από 2 χρόνια. Έτσι λένε. Βέβαια ότι πρόπερσι μπήκε ο πρόεδρας με το γκάνι μέσα και φέτος βρέθηκαν με τη γίδα στη πλάτη και θα έπρεπε και στις 2 περιπτώσεις να πάνε στα ερασιτεχνικά δε το λένε.

Λόγο τομέα εργασίας είμαι στο εξωτερικό. Μπαχρέιν. Όποιος έρχεται από χώρα που είχε έστω και 1 κρούσμα μπαίνει καραντίνα για 15 μέρες. Κινέζοι και Κορεάτες δε μπαίνουν ούτε με σφαίρες. Φεύγουν με το ίδιο αεροπλάνο. Έχει απαγορευτεί σε οποιοδήποτε Κινέζο που μένει εδώ (υπάρχει τσάινα τάουν) να βγει από το σπίτι του. Εγώ ήμουν τυχερός γιατί όταν ήρθα δεν είχαμε κρούσμα στην Ελλάδα. Τώρα έχουμε φτάσει τα 100 (περίπου). Και άντε πες ότι κόλλησες γιατί πήγες Ιταλία ή στους αγίους τόπους, αλλά να μη πηγαίνεις στο νοσοκομείο ή να είσαι σε καραντίνα και να πηγαίνεις καφενείο; Κρέμασμα ρε πούστη μου, γιατί είσαι ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ (και μάλιστα κατά συρροή). Κρέμασμα και μάλιστα δημόσια.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Ο ιός θέλει δύο βδομάδες για να βγει στην επιφάνεια. Δε ξέρω αν κατά τη διάρκεια της επωασής του μπορεί να προσβληθεί κάποιος. ΑΝ ναι τότε έχει γίνει της πουτάνας. 1 άτομο που νοσεί μπορεί να κολλήσει 4 στα 100 άτομα που έρχεται σε επαφή. Το ματς με την Άρσεναλ έγινε ακριβώς πριν από 2 βδομάδες παρά 1-2 μέρες. Από τότε μέχρι σήμερα ο Μαρινάκης έχει έρθει σε επαφή με προπονητή με Καράπαπα με όλους τους παίκτες του ΟΣΦΠ (σε αυτή τη φωτογραφία στα αποδυτήρια) με φιλάθλους. Με τη σειρά τους οι παίκτες έχουν έρθει σε επαφή με ΟΛΟΥΣ τους παίκτες του ΠΑΟΚ στο μεταξύ τους παιχνίδι στη Τούμπα για το Κύπελλο, και αυτοί με τη σειρά τους με προπονητές, φροντιστές στελέχη του ΠΑΟΚ. Οι φίλαθλοι του ΟΣΦΠ με ένα σκασμό ανθρώπους και πάει λέγοντας. Όπως καταλαβαίνεις έχει γίνει της ΠΟΥΤΑΝΑΣ. Άμεσα ΟΛΟΙ οι παίκτες, προπονητές, υπάλληλοι του ΟΣΦΠ θα πρέπει να εξεταστούν για τον ιό, για να μη πω ότι καλό θα είναι το παιχνίδι να μη γίνει (ας πάρει την απόφαση η ΟΥΕΦΑ) και στη συνέχεια οι παίκτες, προπονητές, υπάλληλοι του ΠΑΟΚ. Δεν είναι για να παίζουμε με αυτά τα πράγματα. Στη τελική να διακοπεί το πρωτάθλημα να δε παίρνει ημερολογιακά να αναβληθεί.

παικτες και προπονητες βρισκουμε και αλλους...τετοιο προεδρο που θα ξαναβρουμε ομως?
αυτη τη στιγμη ολη η ελλαδα ειναι στο πλευρο του ευαγγελου μιλτιαδου μαρινακη και προσευχεται για ταχεια αναρρωση
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.093
Κριτικές
36
Like
45.681
Πόντοι
21.395
παικτες και προπονητες βρισκουμε και αλλους...τετοιο προεδρο που θα ξαναβρουμε ομως?
αυτη τη στιγμη ολη η ελλαδα ειναι στο πλευρο του ευαγγελου μιλτιαδου μαρινακη και προσευχεται για ταχεια αναρρωση
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ευκαιρία να ξεφορτωθείς καί την πεθερά τυπε.
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
παικτες και προπονητες βρισκουμε και αλλους...τετοιο προεδρο που θα ξαναβρουμε ομως?
αυτη τη στιγμη ολη η ελλαδα ειναι στο πλευρο του ευαγγελου μιλτιαδου μαρινακη και προσευχεται για ταχεια αναρρωση
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
έχεις καβάτζα τον Σωκράτη. Τα ίδια έλεγες και γι αυτόν πριν από καμιά ντουζίνα χρόνια
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
Ο Ολυμπιακός είναι έτοιμος για την αυριανή (12/3) μεγάλη «μάχη»με τη Γουλβς στο, κεκλεισμένων των θυρών «Γ. Καραϊσκάκης», για τη φάση των «16» του Europa League! Και αυτό, διότι ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για το πρώτο και... ιδιαίτερο ματς με την αγγλική ομάδα, στο Φάληρο.

Μετά τη σημερινή (11/3) προπόνηση, στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη, ο Πέδρο Μαρτίνς ανακοίνωσε την αποστολή του Θρύλου.

Την «ερυθρόλευκη» αποστολή, λοιπόν, για το ματς με τους «Λύκους» στον Ναό, απαρτίζουν οι Σα, Αλέν, Καραργύρης, Γκασπάρ, Μπα, Σεμέδο, Τοροσίδης, Τσιμίκας, Σισέ, Παπαδόπουλος, Ελαμπντελαουί, Γκιλιέρμε, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Ξενιτίδης, Βαλμπουενά, Ραντζέλοβιτς, Λοβέρα, Μασούρας, Φορτούνης και Ελ Αραμπί... :headbaning1:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
To ποδόσφαιρο σταματά! Η UEFA αναβάλλει άμεσα τις διοργανώσεις από σήμερα! Δεν διεξάγεται κανένα ματς για τους «16» του Europa League! 

Σύμφωνα με τη Marca και πληροφορίες που όσο περνάει η ώρα μεταδίδονται από τους ρεπόρτερ του διεθνή Τύπου γενικότερα, η UEFA σταματά τις δυο μεγάλες διοργανώσεις μέχρι νεοτέρας λόγω της έξαρσης του κορονοϊού.

Το ποδόσφαιρο οδέυει προς την απόλυτη «παράλυση» αυτές τις μέρες αφού ένα - ένα τα πρωταθλήματα αναβάλλονται και αυτό συμβαίνει τώρα και με το Champions League και το Europa League.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη Marca, το stop θα είναι άμεσο και περιλαμβάνει και τα αποψινά ματς των «16» του Europa League όπου συμμετέχει και ο Ολυμπιακός και επρόκειτο ν' αντιμετωπίσει τη Γουλβς στο Φάληρο...
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
:S
Επίσημο;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom