Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (7 μέλη και 34 επισκέπτες)

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.585
Πόντοι
45.097
[move][size=90pt]ΕΧΥΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ[/size][/move]
 

NEON7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.841
Κριτικές
2
Like
2.342
Πόντοι
456
Kαι με «σκούπα»,
και με break,
και χωρίς break,
και με break στο break,
και εντός έδρας,
και εκτός έδρας,
και με ξένους διαιτητές,
και με Έλληνες διαιτητές,
και με κροτιδες
και με 30 πόντους στο ΣΕΦ,
και με 15πόντους στο ΟΑΚΑ,
και με υβριστικα συνθηματα
και με τις μαζορέτες να τσιρίζουν,
και με ένα πόντο,
και με μισό πόντο,
και με μειoνέκτημα έδρας,
και με πλεονέκτημα έδρας,
και στην Ελλάδα,
και στην Ευρώπη,
και στην Αθήνα,
και στον Πειραιά,
και με Τανατζη,
και με Σχοινα,
και με πηλοιδη,
και με Αναστοπουλο,
και με Χριστοδουλου,
και με Βορεαδη,
Και με Πιτσιλκα,
Και με Κουκουλεκιδη,
και με τρίποντα,
και με δίποντα,
και με τραυματίες,
και πλήρεις,
και Δευτέρα,
και Τρίτη,
και Τετάρτη,
και Πέμπτη,
και Πέμπτη,
και Παρασκευή,
και Σάββατο,
και Κυριακή,
και αργία,
και με Έλληνες προπονητές,
και με ξένους προπονητές,
και στο πρωτάθλημα,
και στο κύπελλο,
και στους 16,
και σε γήπεδο ζούγκλα,
και σε γήπεδο εκκλησία,
και με περισσότερες βολές,(αυτο παντα)
και με άνοιξη,
και με χειμώνα,
και με ζέστη,
και με κρύο,
και με δραχμή,
και με ευρώ,
και χωρίς μνημόνιο,
και με μνημόνιο
και με πρώτο κόμμα ΣΥΡΙΖΑ.
και ΜΕ ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
ΚΑΙ ΜΕ ΦΠΑ 21%
ΜΑΙ ΜΕ Φπα 23%
και με φπα 24%

ΜΙΑ ΖΩΗ Π-Ε-Λ-Α-Τ-Ε-Σ
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
200
Πόντοι
676
Του εγινε και φαουλ στο τριποντο. Αναρωτιεμαι αμα αμα θα το σφυριζαν αμα δεν εμπαινε.
 

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165
ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ!!!
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
Με 4 φαουλ για ποση ωρα και προτροπη ΔΙΚΗ ΤΟΥ στον Σφαιρο να μην τον βγαλει οταν εκανε το 4ο.

ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ.

Υ.Γ. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΛΑΡΥΓΓΙΑ ΤΩΝ ΛΑΓΩΝ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ ΣΕ ΧΡΟΝΟ DT.
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
ΦΑΤΕ ΠΟΥΤΣΑ ΒΑΖΕΛΙΑ !!! ΣΑΣ ΓΑΜΑΜΕ ΣΥΝΕΧΕΧΩΣ ! ! ![size=10pt][move][/move][/size]
 

Caymans

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2009
Μηνύματα
682
Κριτικές
4
Like
117
Πόντοι
6

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.712
Πόντοι
5.006
ετσι σας τον καναμε βαζελια  :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1:
URL]]
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.084
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Απο το δευτερο παιχνιδι ειχα στοιχηματισει οτι 5ο παιχνιδι δεν θα γινοταν. (Η αν γινοταν δεν θα τελειωνε).
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.712
Πόντοι
5.006
θεια δικη...να σταματαει το μπασκετ ο διαμαρτυριδης με τελευταια φαση που του πηρε τα σωβρακα ο σπανουλαρος
:pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Ρε μαλάκες πόσο τους γάμησε το σπίτι και τον αρχηγό;;;
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
200
Πόντοι
676
θεια δικη...να σταματαει το μπασκετ ο διαμαρτυριδης με τελευταια φαση που του πηρε τα σωβρακα ο σπανουλαρος
:pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2: :pipa2:
Επρεπε να του δωθει και το φαουλ.Τοσα εχει γλυτωσει τοσα χρονια. Ας του χρεωναν αυτο σαν αναγνωριση των προηγουμενων.  :grin:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.466
Πόντοι
12.756
Γιαννακόπουλος στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού: «Συγχαρητήρια, ήσασταν καλύτεροι»!
Αυτό είναι αθλητισμός!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:  Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος επισκέφτηκε τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού και έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες των «ερυθρόλευκων». Διαβάστε τι ακριβώς είπε.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.466
Πόντοι
12.756
Στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού βρέθηκε λίγο μετά το τέλος του ΕΠΙΚΟΥ ματς στο κλειστό του ΟΑΚΑ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός απένειμε τα εύσημα στους παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου, αναγνώρισε την ανωτερότητά τους και τους ευχήθηκε καλό καλοκαίρι.

«Συγχαρητήρια, ήσασταν καλύτεροι. Καλό καλοκαίρι», είπε χαρακτηριστικά. :boobies: :boobies: :orchestra: :orchestra:
 

Geppetto33

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2009
Μηνύματα
276
Κριτικές
4
Like
503
Πόντοι
301
Σπανουλη αλήτη τους γαμησες το σπίτι  :fuck2: :fuck2: :fuck2: :fuck2: :fuck2:
Τη παιχνιδαρα είδαμε σήμερα!!!το λέει η καρδιά του του αρχηγού έχει 30 κιλά αρχιδια μπράβο στην ομάδα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom