redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
οχι αλλα μου ειπαν οτι δεν γινεται,ετσι ειναι στα λαπτοπΑπό το BIOS όταν ανοίγεις τον υπολογιστή σου έχεις δοκιμάσει να απενεργοποιήσεις την ον μποαρντ κάρτα;
οχι αλλα μου ειπαν οτι δεν γινεται,ετσι ειναι στα λαπτοπΑπό το BIOS όταν ανοίγεις τον υπολογιστή σου έχεις δοκιμάσει να απενεργοποιήσεις την ον μποαρντ κάρτα;
amd εχω παντως δεν πρεπει να εχω προβλημα με τα drivers των καρτων γραφικων,και στο divice manager εχει και τις δυο..επισης ψαχνω εκεινον τον driver που λεει unknown deviceΝαι σωστά το κάνει αυτό γιατί όπως σου είπα και προηγουμένος όταν υπάρξει απαίτηση για 3D τότε το λειτουργικό χρησιμοποιεί και την δεύτερη κάρτα.
Τώρα εάν θέλεις να δουλεύει η δεύτερη κάρτα σαν Primary τότε πρέπει να ψάξεις στο Configuration Softaware της κάρτας για κάποια τέτοια επιλογή αλλιώς πας στην λύση να κάνεις disable την hd4000 και μέσα στα Windows ΜΟΝΟ να δουλεύεις την ΑΤΙ.
Ποιο είναι αυτό το παιχνίδι που θα έχεις σα κάρτα γραφικών της 8570 και θα ζητάει ΕΠΙΠΛΕΟΝ 3δ δηλαδή ΕΠΙΠΛΕΟΝ ισχύ/βοήθεια.Ναι σωστά το κάνει αυτό γιατί όπως σου είπα και προηγουμένος όταν υπάρξει απαίτηση για 3D τότε το λειτουργικό χρησιμοποιεί και την δεύτερη κάρτα.
Τώρα εάν θέλεις να δουλεύει η δεύτερη κάρτα σαν Primary τότε πρέπει να ψάξεις στο Configuration Softaware της κάρτας για κάποια τέτοια επιλογή αλλιώς πας στην λύση να κάνεις disable την hd4000 και μέσα στα Windows ΜΟΝΟ να δουλεύεις την ΑΤΙ.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Αλλά ΑΝ ισχύει θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Δηλαδή γιατί να μη γίνεται στα λαπτοπ και να γίνεται στα ντεσκτοπ τα οποία σχεδόν ΟΛΕΣ οι μητρικές έχουν ονμπορντ κάρτα γραφικών και ήχου; Να μου έλεγες πως αν έχεις ον μπορντ αμδ και δε σ αφήνει να βάλεις νβιντια να το καταλάβω. αλλά ν έχεις αμδ και να μη σ αφήνει να την απενεργοποιήσεις για να τρέχεις μια άλλη αμδ αυτό είναι κουφό γιατί πάει και ενάντια στην αγορά.οχι αλλα μου ειπαν οτι δεν γινεται,ετσι ειναι στα λαπτοπ
σιγουρα; μου εχουν πει οτι δεν χρειαζεται γενικα!καλό θα ήταν να κάνεις και ένα update το BIOS
Από πότε έχεις το λαπτοπ. ρωτάω γιατί η 4000 είναι παλιά. Μπορεί με την αναβάθμιση στο ΒΙΟΣ να διορθωθεί το πρόβλημασιγουρα; μου εχουν πει οτι δεν χρειαζεται γενικα!
Ναι έχεις δίκιο είχα ξεχάσει πως πρωταρχική κάρτα είναι η 4000. Πιστεύω πως αν κάνει απ ντεητ το ΒΙΟΣ θα μπορέσει να διορθωθεί το πρόβλημαΑπλά η hd4000 ( Primary Display Adapter ) για laptop δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε παιχνίδια που έχουν 3D απάιτηση και πάνω από 720 ανάλυση και επιπλέον δεν μπορείς να την ρυθμίσεις να χρεισημοποιήσει παραπάνω από 512 VRAM. Και για αυτό το λειτουργικό ψάχνει να βρει την δεύτερη κάρτα εφόσον υπάρχει.
τωρα το πηρα,τα λαπτοπ εχουν σχεδον ολα και την ενσωματωμενη και την αποκλειστικηΑπό πότε έχεις το λαπτοπ. ρωτάω γιατί η 4000 είναι παλιά. Μπορεί με την αναβάθμιση στο ΒΙΟΣ να διορθωθεί το πρόβλημαΝαι έχεις δίκιο είχα ξεχάσει πως πρωταρχική κάρτα είναι η 4000. Πιστεύω πως αν κάνει απ ντεητ το ΒΙΟΣ θα μπορέσει να διορθωθεί το πρόβλημα

Για δες τοεγώ θέλω να ξαναπαίξω τα final fantasy του ps2 που είχα αλλά τα χάρισα όλα μαζί με το ps2
το emulator που έχω είναι μια χαρά αλλά η κάρτα γραφικών μου σέρνεται..
κανένα άλλο κόλπο εκτός από το emylator για να μειώσω τις απαιτήσεις και να τα παίξω ?![]()
πριν κάνεις απ ντειτ καλό είναι να κάνεις recovery point (αν θυμαμαι καλά ότι λέγετι έτσι) καθώς επίσης να σώσεις ότι θεωρείς πως θα σου χρειαστεί. Όσα απ ντέητ και αν έχω κάνει στο ΒΙΟΣ δεν μου είχε παρουσιαστεί πρόβλημα. Ίσα ίσα είχε διορθωθεί ένα πρόβλημα που είχα με τη κάρτα ήχου.εχω ακουσει οτι μπορει να προκαλεσει προβληματα το update στο bios
Τι να σου πω. Δε ξέρω πολλά από λαπτοπ. Ουσιαστικά αναγκάστηκα να πάρω πρώτη φορά λαπτοπ πριν 4 χρόνια όταν και έφυγα για Κίνα και δε μπορούσα να πάρω μαζί μου το ντεσκτοπ. Εγώ τα ντεσκτοπ τα λατρεύω (γι αυτό και έχω χαλάσει πολλά λεφτά). Τα λαπτοπ δε σου αφήνουν και πολλά περιθώρια να φτιάξεις τον υπολογιστή έτσι όπως τον θέλεις.τωρα το πηρα,τα λαπτοπ εχουν σχεδον ολα και την ενσωματωμενη και την αποκλειστικη
lenovoΠοιός είναι ο κατασκευαστής του laptop;
μπουκαδορος τυπε?τωρα το πηρα