κάνει για προσωπικός μου λούστρος στην Λήδρας.
Στη Λήδρας είναι η βίλλα
σου του πεθερού μάστορα ;;;;;
Ενδιαφέρουσα τοποθεσία ...
Αντίστοιχο στην Αθήνα,
Αθηνάς ή Αγία Μάρκου ;;;;;
Για μένα είναι μεγάλη υπόθεση να μην έχει κανείς ανάγκη τη γυναίκα του.
Είναι πιο άνδρας.
Ειδικά εφόσον δεν έχει κλείσει 10+ χρόνια γάμου.
Και θεωρώ μαλακία
να υπολογίζει κανείς για δική του περιουσία
την περιουσία της γυναίκας του.
Το ότι μπορεί να την κληρονομήσουν τα παιδιά
δεν την κάνει και περιουσία του άνδρα.
Και εφόσον δεν είναι κανείς ληγούρης-μπατήρης-ξεβράκωτος
το θεωρώ ΞΕΠΕΣΜΟ να χρησιμοποιεί πράγματα της γυναίκας του.
Το θεωρώ ότι του πέφτει το αντριλίκι.
ΞΕΠΕΣΜΟ θεωρώ και το να οδηγεί κανείς το αμάξι της γυναίκας του,
ειδικά αν δεν το έχει πληρώσει ο ίδιος.
Της δικιάς μου , επειδή της το είχε πάρει ο πατέρας της,
πριν το γάμο , δεν το έχω οδηγήσει ποτέ.
Και επειδή εκεί που το πάρκαρε
στο δικό μου γκαράζ και σπίτι,
αρχικά χρειαζόταν να το κουνάω
για να βγάζω ένα από τα δικά μου
γκρέμισα 3 ντουβάρια
ωστέ να μην χρειάζεται να το κουνάω ούτε μέσα στο γκαράζ.
Φυσικά με λένε όλοι υπερβολικό,
αλλά εγώ γουστάρω με τρέλα και
όποιον βλέπω να οδηγεί γυναικείο αμάξι
του σέρνω τα 12 ευαγγέλια ...