Εγώ την προτιμώ από τους καθηγητές της ρεμούλας που έχουν μάθει από τα 20 μέχρι τώρα στα 70 τους να τους ταίζουμε εμείς. Εσύ το θεωρείς μειονέκτημα αλλά είναι το μεγαλύτερη προσόν...για κανέναν άλλον από αυτούς δεν μπορείς να πεις ότι δεν εξαγοράζεται.
Ναι για την διακυβέρνηση της χώρας λέω και εγώ...όχι για άλλη χώρα..για την δική μας με τα καρτέλ και την ελιτ του 1%.
Μια χαρά σοβαρή είναι...ξέρεις εσύ τι καταγγελία είναι αυτή? είδες το αποτέλεσμα της κτλπ? και τον Αβραμόπουλο τον ψάχνουν για κάτι κατάρ γκειτ αλλά φαντάζομαι δεν το άκουσες αυτό...είναι από το σοβαρό κόμμα αυτός
Για την τουρκία είπε μεγάλη μπαρούφα....το κατάλαβε και η ίδια σίγουρα...για τις αμβλώσεις...αυτό που είπε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που παρουσιάστηκε
αν το δεις όλο το βίντεο θα δεις ότι είναι τελείως γκεμπελίστικο αυτό το συμπέρασμα που προσπαθείς να εξαγάγεις.
Είπε συγκεκριμένα ότι ως επιστήμονας είναι διχασμένη επειδή γνωρίζει επιστημονικά και πως γίνεται η άμβλωση αλλά και ότι είναι θεμελιωμένο δικαίωμα οπότε δεν μπορεί να εκφέρει ξεκάθαρη άποψη.
Απλά το πήραν τα μέσα και το έκαναν σφεντόνα ότι είναι θρησκόληπτη...
και μετά από 2 μέρες βγήκε ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ο Πλεύρης και είπε ότι αυτός βάσει πίστης θεωρεί την άμβλωση ΑΜΑΡΤΙΑ.
Ακραίο??????