Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    408

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Εντάξει δεν γίνεται και της Γάζας για την Κάρυ........απλά αλλιώς της τάπαν στο χωριό...........και μπερδεύτηκε με θέματα που δεν ξέρει. Μια τετραετία την βγάζει............μετά σύνταξη.......
Ε της γάζας δεν θα γίνεται ρε φίλε


σε μια χώρα που φιλάνε το χέρι του τσίπρα και που φωνάζουν στον καραμανλή τα κάστρα δεν πέφτουν

εσύ πιστεύεις ότι υπάρχουν και πολλοί που δεν είναι κομματόσκυλα να σκεφτούν να την ψηφίσουν? :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Η συνεχής προσπάθεια συμψηφισμού με μηδενική αναφορά στο θέμα της Κάρυ, οδηγεί στο συμπέρασμα της μη ύπαρξης επιχειρημάτων υπέρ της
1) Έχει το ισχυρότερο και καθαρότερο κίνητρο ως εκ τούτου μπορείς να την εμπιστευθείς πιο εύκολα.
2) Έχει αποδείξει ότι είναι σοβαρός άνθρωπος και θεσμικός...όχι πολιτικός...άνθρωπος...πήγε θεσμικά σε κάθε βήμα του αγώνα της με το κράτος
3) Έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται τα λαμόγια γιατί δεν έχει τίποτα να χάσει και το λογικό είναι να μην μπορεί να εξαγοραστεί.
4) Δεν είναι ακραία...έχει πει διάφορες κοτσάνες και την περιβάλλουν διάφοροι περίεργη...αλλά η ίδια δεν φαίνεται ακραία.

Ποιο είναι το θέμα της κάρυ??? τα κουτσομπολιά?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Σαουλακο τι εχουμε;σολαρεις ΚΑΙ δεν δουλευεις;
υγ θα στηριξουμε Καρυ την πολεμανε τα συμφεροντα τετοιον ογκολιθο που ειναι
Θα στηρίξουμε κάρυ στις πρώτες κάλπες για να πάρει το μήνυμα ο κυριάκος

αλλά στις δεύτερες θα το ρίξουμε μονοκοπανιά ΝΔ γιατί δε θα χάσουμε και τις αναθέσεις μη το χέσουμε :confused:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556

1) Έχει το ισχυρότερο και καθαρότερο κίνητρο ως εκ τούτου μπορείς να την εμπιστευθείς πιο εύκολα.
2) Έχει αποδείξει ότι είναι σοβαρός άνθρωπος και θεσμικός...όχι πολιτικός...άνθρωπος...πήγε θεσμικά σε κάθε βήμα του αγώνα της με το κράτος
3) Έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται τα λαμόγια γιατί δεν έχει τίποτα να χάσει και το λογικό είναι να μην μπορεί να εξαγοραστεί.
4) Δεν είναι ακραία...έχει πει διάφορες κοτσάνες και την περιβάλλουν διάφοροι περίεργη...αλλά η ίδια δεν φαίνεται ακραία.

Ποιο είναι το θέμα της κάρυ??? τα κουτσομπολιά?
To κίνητρο που έχει δεν έχει καμιά σχέση με διακυβέρνηση χώρας. Ουτε ξέρει και στα 51 δεν μαθαίνει.
Σοβαρή?? Εδώ ο σύλλογος έχει κάνει καταγγελία για οικονομικά .............
Ακραία??? Υπερακραία, όταν βάζει θέματα αμβλώσεων.... δημοψήφισμα για Τουρκικά ,κλπ
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.109
Πόντοι
16.631
Θα στηρίξουμε κάρυ στις πρώτες κάλπες για να πάρει το μήνυμα ο κυριάκος

αλλά στις δεύτερες θα το ρίξουμε μονοκοπανιά ΝΔ γιατί δε θα χάσουμε και τις αναθέσεις μη το χέσουμε :confused:
ενταξει
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Θα στηρίξουμε κάρυ στις πρώτες κάλπες για να πάρει το μήνυμα ο κυριάκος

αλλά στις δεύτερες θα το ρίξουμε μονοκοπανιά ΝΔ γιατί δε θα χάσουμε και τις αναθέσεις μη το χέσουμε :confused:
xmxm κρατικοδίαιτος!!!!!!!!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
To κίνητρο που έχει δεν έχει καμιά σχέση με διακυβέρνηση χώρας. Ουτε ξέρει και στα 51 δεν μαθαίνει.
Σοβαρή?? Εδώ ο σύλλογος έχει κάνει καταγγελία για οικονομικά .............
Ακραία??? Υπερακραία, όταν βάζει θέματα αμβλώσεων.... δημοψήφισμα για Τουρκικά ,κλπ
Εγώ την προτιμώ από τους καθηγητές της ρεμούλας που έχουν μάθει από τα 20 μέχρι τώρα στα 70 τους να τους ταίζουμε εμείς. Εσύ το θεωρείς μειονέκτημα αλλά είναι το μεγαλύτερη προσόν...για κανέναν άλλον από αυτούς δεν μπορείς να πεις ότι δεν εξαγοράζεται.

Ναι για την διακυβέρνηση της χώρας λέω και εγώ...όχι για άλλη χώρα..για την δική μας με τα καρτέλ και την ελιτ του 1%.

Μια χαρά σοβαρή είναι...ξέρεις εσύ τι καταγγελία είναι αυτή? είδες το αποτέλεσμα της κτλπ? και τον Αβραμόπουλο τον ψάχνουν για κάτι κατάρ γκειτ αλλά φαντάζομαι δεν το άκουσες αυτό...είναι από το σοβαρό κόμμα αυτός :confused:

Για την τουρκία είπε μεγάλη μπαρούφα....το κατάλαβε και η ίδια σίγουρα...για τις αμβλώσεις...αυτό που είπε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που παρουσιάστηκε

αν το δεις όλο το βίντεο θα δεις ότι είναι τελείως γκεμπελίστικο αυτό το συμπέρασμα που προσπαθείς να εξαγάγεις.

Είπε συγκεκριμένα ότι ως επιστήμονας είναι διχασμένη επειδή γνωρίζει επιστημονικά και πως γίνεται η άμβλωση αλλά και ότι είναι θεμελιωμένο δικαίωμα οπότε δεν μπορεί να εκφέρει ξεκάθαρη άποψη.

Απλά το πήραν τα μέσα και το έκαναν σφεντόνα ότι είναι θρησκόληπτη...

και μετά από 2 μέρες βγήκε ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ο Πλεύρης και είπε ότι αυτός βάσει πίστης θεωρεί την άμβλωση ΑΜΑΡΤΙΑ.

Ακραίο??????
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.971
είμαι στο ΤΣΑΚ να την ψηφίσω την κάρυ μόνο και μόνο επειδή την πολεμάνε από το κέντρο και την αριστερά...μέχρι και την δεξιά και τα ψέκια

για να την φοβούνται τόσο κάτι καλό θα έχει :rockon:
Το ξέρεις ότι η Κάρυ ανήκει στον αντισυστημικο άξονα...
Ξέρεις ότι η Κάρυ θα βρει αντιμετωπους αυτούς που βρήκε ο σύριζα ως κυβέρνηση το 2015?
Όταν εγώ μίλαγα τόσο καιρό για αντισυστημικα και συστημικα συστήματα πολλοί ακόμα ασχολούνταν ότι δεν υπάρχει αντιπολίτευση στο πολιτικό σύστημα αντί να πουν ότι δεν υπάρχει αντισυστημικο κόμμα ή εναλλακτικη
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Εγώ την προτιμώ από τους καθηγητές της ρεμούλας που έχουν μάθει από τα 20 μέχρι τώρα στα 70 τους να τους ταίζουμε εμείς. Εσύ το θεωρείς μειονέκτημα αλλά είναι το μεγαλύτερη προσόν...για κανέναν άλλον από αυτούς δεν μπορείς να πεις ότι δεν εξαγοράζεται.

Ναι για την διακυβέρνηση της χώρας λέω και εγώ...όχι για άλλη χώρα..για την δική μας με τα καρτέλ και την ελιτ του 1%.

Μια χαρά σοβαρή είναι...ξέρεις εσύ τι καταγγελία είναι αυτή? είδες το αποτέλεσμα της κτλπ? και τον Αβραμόπουλο τον ψάχνουν για κάτι κατάρ γκειτ αλλά φαντάζομαι δεν το άκουσες αυτό...είναι από το σοβαρό κόμμα αυτός :confused:

Για την τουρκία είπε μεγάλη μπαρούφα....το κατάλαβε και η ίδια σίγουρα...για τις αμβλώσεις...αυτό που είπε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που παρουσιάστηκε

αν το δεις όλο το βίντεο θα δεις ότι είναι τελείως γκεμπελίστικο αυτό το συμπέρασμα που προσπαθείς να εξαγάγεις.

Είπε συγκεκριμένα ότι ως επιστήμονας είναι διχασμένη επειδή γνωρίζει επιστημονικά και πως γίνεται η άμβλωση αλλά και ότι είναι θεμελιωμένο δικαίωμα οπότε δεν μπορεί να εκφέρει ξεκάθαρη άποψη.

Απλά το πήραν τα μέσα και το έκαναν σφεντόνα ότι είναι θρησκόληπτη...

και μετά από 2 μέρες βγήκε ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ο Πλεύρης και είπε ότι αυτός βάσει πίστης θεωρεί την άμβλωση ΑΜΑΡΤΙΑ.

Ακραίο??????
Δηλαδή ποια χώρα δεν έχει καρτέλ και ελιτ????????? Ακόμα και στην ΕΣΣΔ ύπηρχε
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Δηλαδή ποια χώρα δεν έχει καρτέλ και ελιτ????????? Ακόμα και στην ΕΣΣΔ ύπηρχε
Κοίτα να δεις


για να πουλιέται εδώ η φέτα στην ίδια τιμή που πουλιέται στην Γερμανία που ο μέσος μισθός είναι 8 χιλιάδες ευρώ

θα έλεγα ότι αν υπάρχει καρτέλ στην Γερμανία...φοβάται τον λαό περισσότερο από ότι εδώ...και έχει κάποια όρια στην κοροϊδία...

ενώ εδώ...βρήκαν τους βολικούς ηλίθιους.

Θες να ανοίξεις τώρα κουβέντα για τα καρτέλ αλήθεια?
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Κοίτα να δεις


για να πουλιέται εδώ η φέτα στην ίδια τιμή που πουλιέται στην Γερμανία που ο μέσος μισθός είναι 8 χιλιάδες ευρώ

θα έλεγα ότι αν υπάρχει καρτέλ στην Γερμανία...φοβάται τον λαό περισσότερο από ότι εδώ...και έχει κάποια όρια στην κοροϊδία...

ενώ εδώ...βρήκαν τους βολικούς ηλίθιους.

Θες να ανοίξεις τώρα κουβέντα για τα καρτέλ αλήθεια?
Καρτέλ υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Δεν υπάρχει χώρα χωρίς.
Το αμφισβητείς?? Αν ναι δικαίωμα σου.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.769
Πόντοι
6.256
Καρτέλ υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Δεν υπάρχει χώρα χωρίς.
Το αμφισβητείς?? Αν ναι δικαίωμα σου.
καταργούν τον λιγνίτη για τις φτηνότερες ΑΠΕ

παράγουν με μηδενικό κόστος το ρεύμα το έχουν οι πάροχοι τζάμπα...που στην ουσία το δίκτυο που έφτιαξε ο Έλληνας με τα λεφτά του χρησιμοποιούν...τι είναι ο πάροχος????τα γραφεία και οι τηλεφωνήτριες που σου σπάνε το παπάρι για καινούριο συμβόλαιο....όλες τις υποδομές...τις έκαναν με τα λεφτά της ευρώπης...επιδοτήσεις...

και σου λένε πιο φτηνή πηγή....και από το 2021 έχει φτάσει 15 λεπτά η κλβτρ και σε λίγο θα τους λες και ευχαριστώ...

και στο κερασάκι έρχεται το κράτος...για λογαριασμό προμήθεια ρεύματος 100,00 να σου κοπανήσει και άλλα 150 ευρώ γαμησιάτικα...έτσι γιατί μπορεί.


Σου εξήγησα δεν ξέρω αν δεν έγινε κατανοητό...στην Ελλάδα το τερματίζουν...σε πιάνουν κορόιδο περισσότερο..πως το λένε??? δεν σε φοβούνται...και χωρίς ρεύμα να σε αφήσουν εσύ θα τους ψηφίσεις.


Τώρα ποιος δεν έχει επιχειρήματα?
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.464
Πόντοι
16.235
Είναι θλιβερό αλλά και διδακτικό τού πώς το Σύστημα στήνει πολιτικά ψευτομαγαζάκια στην απεγνωσμένη του προσπάθεια να μην ενωθεί ο Έλληνας σε μία ΥΓΙΗ πολιτική κίνηση.
Εξ αρχής βρωμούσαν αρκετά: Κανένας χαροκαμμένος μαζί της, σοβαροί άνθρωποι που θέλησαν να βοηθήσουν, αγνοήθηκαν, βήματα χωρίς κανέναν σχεδιασμό κτλ...
Πιο ψεύτικη δεν γίνεται...αυτό με το περιστέρι μέσω Τ.Ν.ηταν κορυφαίο.
Από την αρχή φαινόταν το πράγμα....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Σαουλακο τι εχουμε;σολαρεις ΚΑΙ δεν δουλευεις;
υγ θα στηριξουμε Καρυ την πολεμανε τα συμφεροντα τετοιον ογκολιθο που ειναι
Ούτε Στεφ Κάρυ.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.464
Πόντοι
16.235
Φυσικά

ντροπή και αίσχος είναι η κάρυ

όχι οι διευθυντάδες που έδωσαν εντολή να ανατιναχτούν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη λες τα κληρονόμησαν από τον παππού τους και δεν ανήκουν στον Ελληνικό λαό...


είδες όμως τι σου είναι η ζωή? μπροστά στην κάρυ (που δεν θα υπάρχει μέχρι τις εκλογές) ενώνονται όλοι μαζί...οι κυβερνητικοί με αυτούς που τους έλεγαν χούντα των εμβολίων και της ΝΤΠ

κοίτα κάτι πράγματα για την κάρυ που δεν πείθει κανέναν :coffee::coffee:
Αυτοί που έκαναν τις ανατινάξεις κανονικα είναι για μπου ζου.
Ας τα έκαναν δωρεά τα μηχανήματα στα Σκόπια που μαθαίνω ότι μας ΠΟΥΛΑΝΕ ΡΕΥΜΑ.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.194
Πόντοι
10.131
Αυτοί που έκαναν τις ανατινάξεις κανονικα είναι για μπου ζου.
Ας τα έκαναν δωρεά τα μηχανήματα στα Σκόπια που μαθαίνω ότι μας ΠΟΥΛΑΝΕ ΡΕΥΜΑ.
Τα μηχανήματα ειναι αρχαιά, 50 χρονια δούλευαν μερα-νυχτα, ηταν για πέταμα και για αυτο δεν μπήκαν προς πώληση.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.464
Πόντοι
16.235
αθώο μου κορίτσι ..... μια χαρά ήσουν πρόεδρος συγγενών θυμάτων των Τεμπών τι την ήθελες την πολιτική ?

Έλα ντε...;!;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Γιατί η κυβέρνηση για να μας βουλώσει τα στόματα δεν δίνει λεφτά να γίνει παρόμοιο δυστύχημα με τα ίδια τρένα και τις ίδιες συνθήκες σαν ντεμο σύγκρουση,να δούμε εκεί θα δημιουργήθει αυτη η έκρηξη και να συγκρίνουμε τις διαφορές μεταξύ του πραγματικού και του ντεμο δυστηχηματος

-ελληνικεςταινιες.gif
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.464
Πόντοι
16.235
Τα μηχανήματα ειναι αρχαιά, 50 χρονια δούλευαν μερα-νυχτα, ηταν για πέταμα και για αυτο δεν μπήκαν προς πώληση.
Ας τα κρατούσαν για ανταλλακτικά ,γιατί η παπατζα με την πράσινη ενέργεια μπορεί να υποχωρήσει και να χρειαστεί να πάρουμε καινούρια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom