Νέα

Το καλύτερο στουντιοκόριτσο

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ψωλαρας 19.5
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 41
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Εχω Κουραστει Να εξηγω το 0 κριτικες.... ΔΕΝ θα το ξανακανω !! Εγω κανω κριτικες στα Νηματα τον κοριτσιων... Αν εχουν!!! Το Γιατι ΔΕΝ κανω εκει που λες Εσυ ! ΑΣΤΟ !!!...

Αλλα Ξερεις Κατι !.... ΚΑΙ Εδω ΠΑΛΙ Διπλωματικη απαντηση εδωσες !........ Τυπε ! = Ο εσωτερικος κοσμος ειναι Υποκειμενικο.... Η Εξωτερικη Εμφανηση και το αν εχει Διαθεση για ΣΕΧ ειναι Αντικειμενικο !. Αν με πιανεις..... , Αν Δε θες να απαντησεις ΟΚ !.... Αλλα μη μας το παιζεις Φροιντ !............... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!.
το έγραψες με παραπλήσιο τρόπο.
χιλιογραμμένο το θέμα
και πάλι, θα στο γράψω κι ας φοράω ΔΣ πινακίδες που λες.
το αν η πουτάνα θέλει να γαμηθεί καλά είναι δικό της θέμα, το αν πέρασε ο Μπάμπης καλά είναι δικό του θέμα, το τι είναι εκείνο που κάνει μια πουτάνα καλύτερη από τις άλλες είναι η διάθεση προσφοράς της στην υποκριτική.
Μιλάμε για διαλυμένες ψυχές.
Αν έχει μείνει ένα δράμι δε θα το δώσει στον πελάτη. Αλλά τι να καταλάβετε...

Οι καλές πουτάνες έφυγαν εδώ και πάνω από 15 χρόνια από τα σπίτια. Άντε γεια κι από μένα και βάζε και κάνα τόνο ρε τύπε.
 

Hase

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
90
Like
6.976
Πόντοι
7.636

Sorococo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.433
Like
2.617
Πόντοι
456
το έγραψες με παραπλήσιο τρόπο.
χιλιογραμμένο το θέμα
και πάλι, θα στο γράψω κι ας φοράω ΔΣ πινακίδες που λες.
το αν η πουτάνα θέλει να γαμηθεί καλά είναι δικό της θέμα, το αν πέρασε ο Μπάμπης καλά είναι δικό του θέμα, το τι είναι εκείνο που κάνει μια πουτάνα καλύτερη από τις άλλες είναι η διάθεση προσφοράς της στην υποκριτική.
Μιλάμε για διαλυμένες ψυχές.
Αν έχει μείνει ένα δράμι δε θα το δώσει στον πελάτη. Αλλά τι να καταλάβετε...

Οι καλές πουτάνες έφυγαν εδώ και πάνω από 15 χρόνια από τα σπίτια. Άντε γεια κι από μένα και βάζε και κάνα τόνο ρε τύπε.
Ε ΠΕΣ απο την Αρχη = Καμια !!! Η Μην σχολιασεις ΚΑΝ ....... Αντε και μας Γκαστροσες !! Χαχαχαχα !!!! Δε Βαζω τονους..... , Ειναι το στιλ μου ! Χιχιχι !
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Ε ΠΕΣ απο την Αρχη = Καμια !!! Η Μην σχολιασεις ΚΑΝ ....... Αντε και μας Γκαστροσες !! Χαχαχαχα !!!! Δε Βαζω τονους..... , Ειναι το στιλ μου ! Χιχιχι !
μην παραπονιέσαι, μην γκρινιάζεις μάστορα.
αν δε γνωρίζεις ίσως είναι το 50στό θέμα με το ποια είναι η καλύτερη πουτάνα.
έχει εξαντληθεί αλλά πάντα υπάρχει ο αδιάβαστος μυριγκόγκος που θα το επαναφέρει, ξανά και ξανά και ξανά γιατί ξύνεται με το πληκτρολόγιο και γνωρίζει ότι είναι ναυάγιο της ζωής.

χιχιχι...
 

anacondablyat

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2024
Μηνύματα
160
Like
532
Πόντοι
21
Ειναι ο,τι δηλωσουν...βεβαια αυτο δε μας αφορα..το θεμα ειναι να αξιζουν σαν επιλογες
Αφορα και ειναι σημαντικο για αυτους που γαμανε γαλλιδες, ιρανες σουηδεζες, φιλανδεζες , πρασινα αλογα κοκ...
 
  • Like
Αντιδράσεις: Hase

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.310
Κριτικές
96
Like
13.504
Πόντοι
12.436
Απο Βουλγαρία δεν ειναι αυτές ; ελπιζω να μην χαλαω το exotic ..
στην Ιζαμπέλ πάντως μίλησα γαλλικά τη δεύτερη φορά (όχι πως τα παίζω στα δάχτυλα αλλά τέλος πάντων) και η απάντησή της ήταν "ah yes, I remember you speak french" :D:
 

anacondablyat

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2024
Μηνύματα
160
Like
532
Πόντοι
21
στην Ιζαμπέλ πάντως μίλησα γαλλικά τη δεύτερη φορά (όχι πως τα παίζω στα δάχτυλα αλλά τέλος πάντων) και η απάντησή της ήταν "ah yes, I remember you speak french" :D:
Ναι, ειναι απο το Calais κ εχει επηρεαστεί λίγο απο τους γειτονες χαχα. Να προσεχουμε κ τα ιρανικα μας btw με την άλλη...
 

mkavlos

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Ιουν 2009
Μηνύματα
107
Κριτικές
295
Like
5.214
Πόντοι
16.051

♖REDROOK♖

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2018
Μηνύματα
111
Κριτικές
1
Like
272
Πόντοι
21
Ρώτα καλύτερα ποιό είναι το 2ο καλύτερο στουντιοκόριτσο, γιατί αλλιώς μόνο προμοτορικές απαντήσεις θα βρεις!
 

kafros63

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2022
Μηνύματα
55
Like
150
Πόντοι
0
Ήταν η Αλινα στο Βριλήσσια 36 που μόλις σταμάτησε
Δεν έχει σταματήσει κανένα χρόνο τώρα ή εμφανίστηκε ξανά και την έχασα;

Δύναμη το κοντό.

Φέτος πέρασα πολύ καλά με τη Ρενάτα από Β46/Τ3. Δε θα την έλεγα το καλύτερο στουντιοκόριστο αλλά έπιασαν τόπο τα λεφτά που έδωσα εκεί.
 

tsouameni

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2025
Μηνύματα
26
Κριτικές
1
Like
55
Πόντοι
0
Κηφισου 30 η 60 Ιζαβελ (Γαλλιδα) - Τινα Storm ( Ιρανη ) ..... Ταπεινη Γνωμη ! , Γουστα !.....

Για Studio μιλαμε παντα Ε ! .
Ισαμπελ γυφτοβουλγαρα φιλε. 2 φορες εχω παει, τη 1η ηταν Καλή τη 2η βαριοταν
 

hardcorepse

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2025
Μηνύματα
1.428
Like
3.324
Πόντοι
456
Ισαμπελ γυφτοβουλγαρα φιλε. 2 φορες εχω παει, τη 1η ηταν Καλή τη 2η βαριοταν
Και η Τίνα μια από τα ίδια, η καλυτερη αυτή τη στιγμή από στούντιο είναι η μαρίνα από την αλυσίδα μελαντιας 50 Συγγρου 232 και queen girls, λες και είσαι με τοπ εσκορτ είναι και καλύτερα
 

tsouameni

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2025
Μηνύματα
26
Κριτικές
1
Like
55
Πόντοι
0
Και η Τίνα μια από τα ίδια, η καλυτερη αυτή τη στιγμή από στούντιο είναι η μαρίνα από την αλυσίδα μελαντιας 50 Συγγρου 232 και queen girls, λες και είσαι με τοπ εσκορτ είναι και καλύτερα
Επίσκεψη πριν 8 χρόνια, όντως τότε ήταν τοπ το Μαρινάκι. Δεν εχω παει γιατί νομίζω γέρασε, αν κρατιέται ομως οπως λες θα τη τιμήσω
 

hardcorepse

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2025
Μηνύματα
1.428
Like
3.324
Πόντοι
456
Επίσκεψη πριν 8 χρόνια, όντως τότε ήταν τοπ το Μαρινάκι. Δεν εχω παει γιατί νομίζω γέρασε, αν κρατιέται ομως οπως λες θα τη τιμήσω
Μήπως λες άλλη; Τι εννοείς γέρασε; 28 χρονών είναι!
 
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
3.660
Κριτικές
23
Like
25.825
Πόντοι
8.296
Καταλέγια Πειραιώς 193 και Αθηνών 318
Σάντρα Κηφισού 30-60
Λίλυ Θεσσαλίας 136
Αφροδίτη Βούρβαχη 19 (η γνωστή Τζέσικα από Φυλής 59)
είναι κάποιες που αξίζουν αυτή την περίοδο
 
  • Like
Αντιδράσεις: SKEF

Hase

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
90
Like
6.976
Πόντοι
7.636
Ντινα κ ιζαμπελ τοπ? Οκκ..υποκειμενικα πραγματα ειναι βεβαια αυτα...βεβαια για μαρινα απ το queen girls..να συμφωνησω...τωρα 28..δεν ειναι!!ειναι πιο μεγαλη..εχει παρει κιλακια τα τελευταια χρονια αλλα οι υπηρεσιες της παντα τοπ
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom