Νέα

Casa Babylon

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

athena 9

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2021
Μηνύματα
143
Κριτικές
46
Like
2.042
Πόντοι
2.411
Πέρασα πριν λίγες μέρες σε πολύ πρώιμη ώρα. Σχεδόν ξημέρωνε. Ήπια ένα ποτό και έφυγα. Εντύπωση μου έκαναν οι πολλές κοπέλες και ότι ακόμα ήταν πελάτες στο μαγαζί. Θα επανέλθω
 

kors

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Αυγ 2023
Μηνύματα
189
Κριτικές
42
Like
1.870
Πόντοι
2.411
Για πριβέ καταστάσεις
 

zxcv99

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Οκτ 2021
Μηνύματα
317
Κριτικές
41
Like
2.226
Πόντοι
2.471
Καλησπέρα,μηπως θυμάται κάποιος πως λέγεται μια κοπέλα από Ουκρανία γύρω στα 28,30 με κάπως κατσαρό μελαχρινό μαλλί ωραίο σώμα προς το ψηλή?Αν υπάρχει και Ινστα θα το εκτιμούσα η τουλάχιστον ένα όνομα.

Αγαπάμε ουκρανες
 

verynice

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2023
Μηνύματα
40
Κριτικές
9
Like
497
Πόντοι
280
Χθεσινή επίσκεψη.
Ωραίο μαγαζί σε χώρο και εμφάνιση από κοπέλες
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.248
Κριτικές
44
Like
10.506
Πόντοι
9.710
Το καλύτερο και ποιοτικότερο μαγαζί by far
 
  • Like
Αντιδράσεις: AHATIS

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
1.335
Κριτικές
1
Like
2.626
Πόντοι
456
Πέρασα πριν λίγες μέρες σε πολύ πρώιμη ώρα. Σχεδόν ξημέρωνε. Ήπια ένα ποτό και έφυγα. Εντύπωση μου έκαναν οι πολλές κοπέλες και ότι ακόμα ήταν πελάτες στο μαγαζί. Θα επανέλθω
Αγρυπνία κάνουν εκεί μέσα μου φαίνεται. Πάντως εγώ μέχρι να κλείσει μαγαζί δεν έχω μείνει ποτέ μου.
 

Vivaldi

Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
82
Κριτικές
1
Like
238
Πόντοι
0
γιατι ολα τα υπολοιπα ειτε εχουν υλικα οικοδομης ειτε ειναι φαρμακειο σαν τον Νακα
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: piko

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
1.335
Κριτικές
1
Like
2.626
Πόντοι
456
Είναι το ακριβότερο και καλύτερο κωλομπαρο της χώρας και με διαφορά κιόλας, αυτή είναι η αλήθεια πέρα ως πέρα.
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
199
Πόντοι
1
Την γνωστή Εύα απο AQ? Έπαιξε καμία αναβάθμιση στο πριβέ του μπάμπλυλον ή έχουμε μείνει στα κλασικά της?
ΕΥΑ-ΕΜΜΑ είναι μια ψηλή μελαχρινή, κοντό μαλλί με σωμα θάνατο? κανει αυτή τίποτε στο prive?
 

yamahab

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Απρ 2022
Μηνύματα
189
Κριτικές
38
Like
1.993
Πόντοι
2.411
Εγινε επαφή.στο μεγάλο prive.........η κοπέλα ,σε εμένα τουλάχιστον , δεν το έδωσε.
Αλλά ειναι υπεροχή σε ολα τα αλλά.

Ίσως την επόμενη φορά. Μερικές το κάνουν αυτό για να έχουν επαναληπτικό
 
  • Like
Αντιδράσεις: AHATIS

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
752
Κριτικές
34
Like
4.044
Πόντοι
8.585
Εγινε επαφή.στο μεγάλο prive.........η κοπέλα ,σε εμένα τουλάχιστον , δεν το έδωσε.
Αλλά ειναι υπεροχή σε ολα τα αλλά.

Ίσως την επόμενη φορά. Μερικές το κάνουν αυτό για να έχουν επαναληπτικό
Αφού βαριέστε να διαβάσετε ας το ξαναγράψουμε, η συγκεκριμένη ούτε την επόμενη και ούτε προκείται. ακόμα και αν ξαναμπεί ο Λεβέντης στην Βουλή.
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
199
Πόντοι
1
Αφού βαριέστε να διαβάσετε ας το ξαναγράψουμε, η συγκεκριμένη ούτε την επόμενη και ούτε προκείται. ακόμα και αν ξαναμπεί ο Λεβέντης στην Βουλή.
Και το τέρμα εχει γκολκίπερ αλλά γκολ μπαίνουν......ετσι εχω ακούσει.
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
752
Κριτικές
34
Like
4.044
Πόντοι
8.585
Και το τέρμα εχει γκολκίπερ αλλά γκολ μπαίνουν......ετσι εχω ακούσει.
Μακάρι να καταφέρεις να βάλεις γκολ, στο εύχομαι αλήθεια, απλά κάποιες είναι σαν ταράτσα.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: AHATIS

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
199
Πόντοι
1
Σώμα θάνατος?
Για κάνε μια μικρή περιγραφή
1.70 υψος....φυσικά προς το μεγάλο στήθος. ευαίσθητη ρογα, μοντελε γεροδεμένο, μαύρο κοντο μαλλί, γλυκοπεριεργο προσωπο.
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
752
Κριτικές
34
Like
4.044
Πόντοι
8.585
Αν λέμε όντως για την πρώην Εύα του AQ, (Emma στο Babylon) το στήθος της είναι πλαστικό, D με D+ περίπου, έχω κάνα πεντάμηνο να την δω, τελευταία φορά ήταν ακόμα στο AQ.
Αν δεν με απατάει η μνήμη μου παλαιότερα πρέπει να ήταν στο B+-C πάλι πλαστικό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom