Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (1 μέλη και 63 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Φαντάσου ο Αλαφούζος να έκανε στη θ7 κωλοδάχτυλα για ένα λεπτό κ την επομενη να ήθελε να πάει στο Καραϊσκάκης
Ο χοντρός θα τον φύτευσει στο γκαζόν κ θα του έβαζε στο κωλο τα μπεκ του χορταριου

Εδώ θα μπει σαν κύριος να κάνει κ τσαμπουκα
χρειαζοταν παρουσια βαγγελα και να παει να καθισει διπλα του. :coffee:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
θα ηταν ωραια να χασουμε και να μπουν μεσα και να κανουν την μαπα του τρακη μπλε απο τις μαπες,καλυτερο και απο πρωταθλημα. :coffee:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα ηταν ωραια να χασουμε και να μπουν μεσα και να κανουν την μαπα του τρακη μπλε απο τις μαπες,καλυτερο και απο πρωταθλημα. :coffee:
ρε και εγω αυτο σκεφτομουνα....δεν γαμιονται τα πρωταθληματα ωραια δεν θα ειναι να φυτεψουν στο παρκινγκ τα δοντια του πουστη?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.479
Κριτικές
42
Like
49.917
Πόντοι
28.246
Είμαι αλλα δεν πάω γιατί δεν γουστάρω την όλη φάση θα ξαναπάω όχι για το άθλημα αλλά για την ομάδα
Μην πας. Ούτε εγώ πάω. Μπορείς να στηρίζεις και από απόσταση. Για την ομάδα πάντα, όχι για τον/τους προέδρους, όπως και να τον/τους λένε.

Και απόψε η ομάδα είναι που παίζει.

Το ότι η φάση είναι γαμημενη είναι άλλη κουβέντα. Το ίδιο και η στήριξη στην ομάδα πάντα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Milfshake

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2024
Μηνύματα
130
Like
168
Πόντοι
1
θα ηταν ωραια να χασουμε και να μπουν μεσα και να κανουν την μαπα του τρακη μπλε απο τις μαπες,καλυτερο και απο πρωταθλημα. :coffee:
Θα τελείωνε εντελώς σουρεάλ η χρονιά.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.559
Πόντοι
12.756
Εδώ ο μπινες και κλανιας
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20250601_210332_Chrome.jpg
    Screenshot_20250601_210332_Chrome.jpg
    748,2 KB · Εμφανίσεις: 17

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom