Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Πρεπει να παρξηγηθηκε......Ειπε οτι βριζαν την κορη του
Πρεπει να παρξηγηθηκε......Ειπε οτι βριζαν την κορη του
Περίμενα να τον βγάλει στο άστοχο 2ποντο ο κοουτς...ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εβαλε ο ντορσευ και ο πιτερς καλαθι!!!!!
τωρα θα τους ξαναδουμε το τελευταιο 3λεπτο...........
αντε γαμησου ρε μουνοσπερμα απο εδωΚαι κλασικα Μπαρτζώκας θα βάλει πάλι Φουρνιε,Παπανικολαου στο 3ο και θα το γυρισει ο βαζελος
Θα πεθάνεις παρθένος από τον πουτσο άσε το Ίντερνετ.Μπουρδελο τελειως ειστε
Θα πεθάνεις παρθένος από τον πουτσο άσε το Ίντερνετ.
Με εξαίρεση το μαγαρισμα της άρρωστης και συφυλιασμενης κωλοτρυπιδας σου.
Και από πίσω έγραφε Soonεμφανιστηκε με μπλουζα με τα αρχικα "Πουστη Και Πρεζακια Γιανακοπουλε"
του το δινω...
![]()
Σκάσε πουτανοσπερμαΠαλι θες να ακουσεις για τη μανουλα σου ρε παλιοπουτάνα;
χωρις τον φαλ κανουμε παιχνιδακι.Κάπως ηρέμησαν και ρολάρουν καλύτερα

Γαμηθηκες εσύ μα το φαλ,κόλλημαχωρις τον φαλ κανουμε παιχνιδακι.![]()
Ουτε τον εμετο μου δεν του δινω....εμφανιστηκε με μπλουζα με τα αρχικα "Πουστη Και Πρεζακια Γιανακοπουλε"
του το δινω...
![]()

Όχι ρε έπρεπε να κάψουμε το γήπεδο για να φάμε τιμωρία. Αυτό που ακριβώς ήθελε να πετύχει. Δεν μας χέζεις ρε βολκανε.Οκ μαν ..να του προσφέρουμε καφέ κ νουαζετες![]()
Τράβα και γαμησου. Πρώτα πήγαινε στον ψυχίατρο όμως.Παλι θες να ακουσεις για τη μανουλα σου ρε παλιοπουτάνα;
Eις γνώσιν του όλα,περίμενε πως θα άκουγε τα πάνταΟυτε τον εμετο μου δεν του δινω....
Χωρα μπουρδελο που το καθε κακομαθημενο πλουσιοπαιδο παιζει στα καναλια κ στα sites για να ασχολειται μαζι του ο καθε μουνοπαρακαλιαρης κ παλαμοχουφτακιας ελληνας.....
Ρε ουστ... Οξω απ την παραγκα....
Αν οντως του εβριζαν την κορη, καταδικαστεο.....
Δεν εχει καμια θεση στο γηπεδο μας παντως ο προβοκατορας....
Για μια τιμή ζούμεΌχι ρε έπρεπε να κάψουμε το γήπεδο για να φάμε τιμωρία. Αυτό που ακριβώς ήθελε να πετύχει. Δεν μας χέζεις ρε βολκανε.
στειλε πουντλ να το αμολυσω πανω του.Για μια τιμή ζούμεοχι κ κωλοδάχτυλα το πρεζόνι μέσα στο γήπεδο του σεφ