nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
Οχι δεν το λέω με τη λογική του παιχταρά κτλ αλλά της τακτικής.Ο Ναβάρο είχε τιμή πώλησης κοντά στα 7εκ
Πιστεύεις ότι άξιζε να τα δώσουν?Στα ματς που έπαιξε δεν τον έβλεπες![]()
Είχε ρήτρα σωστά 7 εκ αλλά δεν μπήκαμε σε καμμια συζήτηση εκ νέου δανεισμού (και με αυτές τις μέτριες εμφανίσεις θα το περνάμε ευκολα)
Έπαιζε μόνο ελληνικό και χωρίς μόνιμη παρουσία. Δεν τον είδαμε συστηματικά. ΉΤΑΝ όμως μοα φθηνή λύση εναλλακτική.Εσυ ούτε εναλλακτική φθηνή δεν βρήκες και πας στο μηδέν


