Νέα

Ζάλη κατά την οδήγηση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα piatsa
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

stelda

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Απρ 2022
Μηνύματα
2.195
Like
13.178
Πόντοι
2.256
20250930_230036.jpg
 

Διαγραμμένο μέλος 82386

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
2.026
Κριτικές
4
Like
5.189
Πόντοι
736
Και σε ΩΡΛ πήγα αλλά άκρη δεν έβγαλα...
Αλλιώς πρέπει να μπλέξω με μαγνητικές και χίλιες εξετάσεις
Μάλλον στον Μαστροθαναση θα πάω για λύση...
Τύπε πήγαινε και σε έναν οφθαλμίατρο.
Μπορεί να είναι αδιάγνωστο πρόβλημα όρασης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: piatsa

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Πέρα των άλλων συμβουλών που σου έδωσαν εδώ κοίτα μήπως έχει να κάνει και με αυτιά σου.
Εγώ παλιά που ένιωθα κάτι σαν ζάλη αλλά όχι στην οδήγηση δεν είχα τίποτα τελικά.Απλα περνούσα μια πολύ ζορικη περίοδο εργασιακου άγχους και μου το δημιούργησε όλο αυτό.
Τυχαία άλλαξα δουλειά και μου σταμάτησε μέσα σε ένα μήνα αυτό.
 
  • Like
Αντιδράσεις: piatsa

Gida Brasti

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
56
Κριτικές
9
Like
410
Πόντοι
280
Πέρα των άλλων συμβουλών που σου έδωσαν εδώ κοίτα μήπως έχει να κάνει και με αυτιά σου.
Εγώ παλιά που ένιωθα κάτι σαν ζάλη αλλά όχι στην οδήγηση δεν είχα τίποτα τελικά.Απλα περνούσα μια πολύ ζορικη περίοδο εργασιακου άγχους και μου το δημιούργησε όλο αυτό.
Τυχαία άλλαξα δουλειά και μου σταμάτησε μέσα σε ένα μήνα αυτό.
Εύκολα στην φάση προετοιμασίας για αυτοάνοσο.
Ειδικά με χρόνιο άγχος ..
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Εύκολα στην φάση προετοιμασίας για αυτοάνοσο.
Ειδικά με χρόνιο άγχος ..
Δεν ξέρω αν αυτή η περίπτωση μου λέγεται αυτοάνοσο αλλά δεν νομίζω.

Μου πέρασε από μόνο του και δεν ξαναεμφανίστηκε.
Ο λόγος εμφάνισης από την εμπειρία μου ήταν ότι η εργασία που έκανα δεν μου άρεσε ούτε στο ελάχιστο.Αλλο να σου αρέσει έστω και λίγο και άλλο ελάχιστα ή καθόλου.

Καμιά φορά υποσυνείδητα και χωρίς να το καταλάβουμε ότι κάτι μας ενοχλεί πολύ ο οργανισμός χτυπάει καμπανάκι από μόνος του.

Μόλις άλλαξα εργασία σε διάστημα ενός μήνα σαν να έφτιαξαν όλα εκ μαγείας και μου πέρασε.

Δεν είχα ψάχτει ιδιαίτερα πάντως.Μονο για τα αυτιά είχα πάει επειδή κάποιος μου είχε πει κάτι για το αιθουσαιο νεύρο και μια απλή εξέταση αίματος εκανα που τελικά δεν έδειξε κάτι.

Μετά βαρέθηκα να το ψάχνω και το άφησα έτσι για ένα μικρό διάστημα μέχρι που άλλαξα δουλειά και διορθώθηκε από μόνο του.

Ένας φίλος μου είχε πάθει κάτι παρόμοιο αλλά λόγω μιας κακής σχέσης που είχε με την κοπέλα του.

Εγώ συνειδητοποίησα τι μου συμβαίνει όταν διορθώθηκε το πρόβλημα με την αλλαγή δουλειάς .
Πριν συμβεί αυτό κανείς δεν μου έλεγε ότι μπορεί να φταιει αυτο.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321
Καλησπέρα σε όλους!
Τελευταία, κατά την διάρκεια σχετικά γρήγορης οδηγησης αισθάνομαι μια αίσθηση ζάλης, αποπροσανατολισμού κάτι τέτοιο ...
Όταν κόβω ταχύτητα σταματάει
Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?
Κλασσική περίπτωση βλάβης :confused:
Τύπε έχουν κλατάρει τα αμορτισέρ και πάει σαν βάρκα το όχημα,
το παθαίνουν πολλοί γιατί βάζουν μαμίσια τούρκικα σακς
που δεν αντέχουν στις λακούβες. Πετάξου σε ένα συνεργείο να βάλεις
μπιλσταιν ή καμιά άλλη καλή μάρκα και έλυσες το πρόβλημα.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Κλασσική περίπτωση βλάβης :confused:
Τύπε έχουν κλατάρει τα αμορτισέρ και πάει σαν βάρκα το όχημα,
το παθαίνουν πολλοί γιατί βάζουν μαμίσια τούρκικα σακς
που δεν αντέχουν στις λακούβες. Πετάξου σε ένα συνεργείο να βάλεις
μπιλσταιν ή καμιά άλλη καλή μάρκα και έλυσες
Αμορτισέρ αν βάλεις bilstein b4 η sachs touring τα ίδια είναι εντρι λεβελ αμορτισερ
Αν πάει για b6 sachs performance πάει για ανώτερο επίπεδο
Εγώ είχα τα b4 έλεγα τα bilstein μόνο ονομα είναι όταν έβαλα τα b6 άλλαξα γνώμη βέβαια τιμή 80% πιο ακριβα
 
  • Like
Αντιδράσεις: piatsa

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Τα αμορτισέρ θέλουν κάθε 100χιλαιδες αλλαγή ή αν σπάσουν πρώτα.
Αμάξι με 150χιλιαδες 200χιλιαδες ίδια αμορτισέρ είναι κινητή βόμβα
 
  • Like
Αντιδράσεις: piatsa

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321
Αμορτισέρ αν βάλεις bilstein b4 η sachs touring τα ίδια είναι εντρι λεβελ αμορτισερ
Αν πάει για b6 sachs performance πάει για ανώτερο επίπεδο
Εγώ είχα τα b4 έλεγα τα bilstein μόνο ονομα είναι όταν έβαλα τα b6 άλλαξα γνώμη βέβαια τιμή 80% πιο ακριβα
Κατάλαβα ποια λες αλλά δεν έβαλα τύπους για να μην το μπερδέψω,
για b6 εννοούσα τα κίτρινα.
Την έχω πατήσει με sachs μαύρα made in turkey σε μια δύο λακούβες
άρχισαν και χάνανε λάδια.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Κατάλαβα ποια λες αλλά δεν έβαλα τύπους για να μην το μπερδέψω,
για b6 εννοούσα τα κίτρινα.
Την έχω πατήσει με sachs μαύρα made in turkey σε μια δύο λακούβες
άρχισαν και χάνανε λάδια.
Θα είχες βάλει τα touring
Αν και στις λακουβες παίζει δουλειά και το ελατήριο,και αυτά πρέπει να αλλάζονται κάθε 150 με 200χιλιαδες
Εγώ έβαλα kyb κατάσκληρα ελατήρια υπερευχαριστημενος
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321
Θα είχες βάλει τα touring
Αν και στις λακουβες παίζει δουλειά και το ελατήριο,και αυτά πρέπει να αλλάζονται κάθε 150 με 200χιλιαδες
Δεν διαφωνώ, το θέμα είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να ρίξουν το κόστος
βάζουν φτηνά για μαμά και ο κόσμος δεν ξέρει και τα αφήνει,
μετά έχουμε τα φαινόμενα πλεύσης του αυτοκινήτου.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Δεν διαφωνώ, το θέμα είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να ρίξουν το κόστος
βάζουν φτηνά για μαμά και ο κόσμος δεν ξέρει και τα αφήνει,
μετά έχουμε τα φαινόμενα πλεύσης του αυτοκινήτου.
Σωστός και γενικά έχει περάσει μια ιδεολογία ότι τα εργοστασιακά είναι καλύτερα
Πχ φοκους 3ης γενιάς πολύ μαλακά ελατήρια και αμορτισέρ το αμάξι πλέει θες περίπου από 500-1000 για να κάνεις ριζική ανανέωση ελατήρια αμορτισέρ μόνο
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.472
Like
2.755
Πόντοι
456
Ψάξου για ίλιγγο
 
  • Like
Αντιδράσεις: piatsa

Gida Brasti

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2025
Μηνύματα
56
Κριτικές
9
Like
410
Πόντοι
280
Δεν ξέρω αν αυτή η περίπτωση μου λέγεται αυτοάνοσο αλλά δεν νομίζω.

Μου πέρασε από μόνο του και δεν ξαναεμφανίστηκε.
Ο λόγος εμφάνισης από την εμπειρία μου ήταν ότι η εργασία που έκανα δεν μου άρεσε ούτε στο ελάχιστο.Αλλο να σου αρέσει έστω και λίγο και άλλο ελάχιστα ή καθόλου.

Καμιά φορά υποσυνείδητα και χωρίς να το καταλάβουμε ότι κάτι μας ενοχλεί πολύ ο οργανισμός χτυπάει καμπανάκι από μόνος του.

Μόλις άλλαξα εργασία σε διάστημα ενός μήνα σαν να έφτιαξαν όλα εκ μαγείας και μου πέρασε.

Δεν είχα ψάχτει ιδιαίτερα πάντως.Μονο για τα αυτιά είχα πάει επειδή κάποιος μου είχε πει κάτι για το αιθουσαιο νεύρο και μια απλή εξέταση αίματος εκανα που τελικά δεν έδειξε κάτι.

Μετά βαρέθηκα να το ψάχνω και το άφησα έτσι για ένα μικρό διάστημα μέχρι που άλλαξα δουλειά και διορθώθηκε από μόνο του.

Ένας φίλος μου είχε πάθει κάτι παρόμοιο αλλά λόγω μιας κακής σχέσης που είχε με την κοπέλα του.

Εγώ συνειδητοποίησα τι μου συμβαίνει όταν διορθώθηκε το πρόβλημα με την αλλαγή δουλειάς .
Πριν συμβεί αυτό κανείς δεν μου έλεγε ότι μπορεί να φταιει αυτο.
Ουσιαστικά σου εμφανίζει σύμπτωμα άγχους και καταπίεσης τα οποία δεν καταλαβαίνεις εσύ για να σου χτυπήσει το καμπανάκι όπως είπες .
Αυτό με τον καιρό γίνεται ψυχοσωματικό (και όχι αυτοάνοσο όπως είπα πριν) .
Τα ψυχοσωματικά είναι από το άγχος, την καταπίεση και αρνητικούς παράγοντες , τα συμπτώματα που φανερώνονται σε πρώτη φάση πριν γίνει αυτοάνοσο .
 

erostios

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2024
Μηνύματα
163
Like
386
Πόντοι
21
Καλησπέρα σε όλους!
Τελευταία, κατά την διάρκεια σχετικά γρήγορης οδηγησης αισθάνομαι μια αίσθηση ζάλης, αποπροσανατολισμού κάτι τέτοιο ...
Όταν κόβω ταχύτητα σταματάει
Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?
Η καλύτερη συνταγή είναι κάθε μέρα για μια εβδομάδα όποτε έχεις χρόνο να κάνεις παρτούζα με ασιατάκι και ρωσιδάκι μαζί . Μέτα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα , εγγυημένο !!!!
Τωρα αν θες να τρέχεις σε γιατρούς και να πετάς τα λεφτά σου κανένα πρόβλημα χαχα
 

Goudero20

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2024
Μηνύματα
6
Like
9
Πόντοι
0
Προφανώς κάτι έχει λασκάρει στα μάτια τύπε! Ίλιγγοι και τέτοια δεν έχουν να κάνουν με οδήγηση εκτός αν δουλεύεις πιλότος στην SpaceX
 

Ημεδαπος

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2017
Μηνύματα
982
Κριτικές
35
Like
7.981
Πόντοι
3.436
Πήγαινε εκεί σε ένα παθολόγο κ ένα καρδιολόγο, καλύτερα ιδιότι να ασχοληθεί αλλιώς κ θα βγάλεις άκρη.
Ίσως ειναι κάτι απλό αλλά ίσως κ να συμβαίνει εκείνη την στιγμή κάποιο συγκοπικο- λιποθυμικο επεισόδιο που να σημαίνει ότι υπάρχουν φραγμενα στεφανιαία αγγεία καρδιάς.
Μπορεί να προκαλέσεις ατύχημα να χτυπήσεις εσύ ή κ άλλους.
Δεν είναι πολλές εξετάσεις μην πελαγώνεις, εξετάσεις αίματος κάνας υπέρηχος κ καθάρισες, μην το αφήσεις, περιμένουμε να γράψεις νέα σου, περαστικά.
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Like
Αντιδράσεις: piatsa

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom