Είμαι τόσο κακο παιδί που ξέχασα να σας πω και εδώ ότι είμαι στην Αθήνα και κάνω αταξίες με τα τόσα μηνύματα που είχα ήδη στο Viber συνχωρσστ με ή τιμωριστε με οπως μου αρμόζει χιχιχι
Θα είμαι εδώ σίγουρα μέχρι και 3ης Ιουλίου
Είμαι τόσο κακο παιδί που ξέχασα να σας πω και εδώ ότι είμαι στην Αθήνα και κάνω αταξίες με τα τόσα μηνύματα που είχα ήδη στο Viber συνχωρσστ με ή τιμωριστε με οπως μου αρμόζει χιχιχι
Θα είμαι εδώ σίγουρα μέχρι και 3ης Ιουλίου
Είμαι τόσο κακο παιδί που ξέχασα να σας πω και εδώ ότι είμαι στην Αθήνα και κάνω αταξίες με τα τόσα μηνύματα που είχα ήδη στο Viber συνχωρσστ με ή τιμωριστε με οπως μου αρμόζει χιχιχι
Θα είμαι εδώ σίγουρα μέχρι και 3ης Ιουλίου
καλησπέρα μαγκες. επειδή σκεφτομαι να κλεισω ραντεβου με τη κοπελα αλλα ειναι λιγο ''τσουχτερό'' το κασερι πιστευετε ανταποκρίνεται στην αναλογια τιμη-παροχη ; Στο νήμα βλέπω ανάμεικτα πράγματα
καλησπέρα μαγκες. επειδή σκεφτομαι να κλεισω ραντεβου με τη κοπελα αλλα ειναι λιγο ''τσουχτερό'' το κασερι πιστευετε ανταποκρίνεται στην αναλογια τιμη-παροχη ; Στο νήμα βλέπω ανάμεικτα πράγματα