Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Παίκτη το θέμα το έχεις όταν πας με τη συγκεκριμένη γυναίκα ή με όλες; Ίσως έχεις πολύ άγχος και δε μπορείς να συγκεντρωθείς.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.615
Like
5.505
Πόντοι
1.056
Τανταλαφιλη....τπ cialis λειτουργεί ενώ το σαντοζ οχι
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
747
Κριτικές
34
Like
4.027
Πόντοι
8.585
Τανταλαφιλη....τπ cialis λειτουργεί ενώ το σαντοζ οχι
Η σύγκριση πρέπει να γίνει σε παρόμοιες συνθήκες που είπε και ο @petrosthess69 , διάθεση, κούραση κλπ.
Και ακόμα καλύτερα να υπάρχει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ανάμεσα από την λήψη και την σεξουάλικη πράξη για να μπορέσουν να αποροφηθούν.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
καλησπερά σε όλους
μπορειτε με μια δυο λεξεις να προτεινετε τι κλυτερο να παρω; και πόση ώρα πριν την συναντηση;
δεν εχω ξαναπαρει
(το προβλημα είναι πως δεν εχει ολοκληρωμενη στύση - χαμιλό τεστοστερόνη)
σας ευχαριστώ
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
747
Κριτικές
34
Like
4.027
Πόντοι
8.585
καλησπερά σε όλους
μπορειτε με μια δυο λεξεις να προτεινετε τι κλυτερο να παρω; και πόση ώρα πριν την συναντηση;
δεν εχω ξαναπαρει
(το προβλημα είναι πως δεν εχει ολοκληρωμενη στύση - χαμιλό τεστοστερόνη)
σας ευχαριστώ
Εξετάσεις, ανδρολόγο/ουρολόγο, ίσως ενδοκρινολόγο και ανάλογα με την ηλικία και καρδιολόγο.
Αν έχεις εξακριβωμένα (με εξετάσεις) χαμηλή τεστοστερόνη, τότε ραντεβού με ενδοκρινολόγο, ίσως καταφέρεις να διορθώσεις το ''πρόβλημα'' αντί να ψάχνεις να διορθώσεις αυτό που προκαλείται απο το ''πρόβλημα''.
 

petrosthess69

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2018
Μηνύματα
73
Like
396
Πόντοι
20
Τύπε, επειδή μάλλον εσυ δεν το καταλαβαίνεις. Η δραστική ουσία ναι είναι ίδια και επειδή δεν είσαι φαρμακοποιός σου έθεσα ένα απλό παράδειγμα.
Ντεπόν με παναντόλ. Ναι και τα δυο έχουν παρακεταμόλη. Άλλους τους πιάνει το ντεπόν, άλλους τους πιάνει καλύτερα το παναντόλ, και άλλοι ενδεχομένως να παρουσιάσουν παρενέργειες με κάποιο απο αυτό.

Έχει σημασία αν παίρνω το γενόσημο αντί για το πρωτότυπο;

Στις περισσότερες περιπτώσεις
, η λήψη του γενόσημου αντί του πρωτότυπου φαρμάκου δεν έχει διαφορά όσον αφορά την αποτελεσματικότητα ή την ασφάλεια. Τα γενόσημα φάρμακα απαιτείται να πληρούν τα ίδια πρότυπα ποιότητας, καθαρότητας και δραστικότητας με το πρωτότυπο φάρμακο. Ωστόσο, πολύ σπάνια ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να έχουν διαφορετική ανταπόκριση σε ένα γενόσημο φάρμακο είτε λόγω διαφορών στα ανενεργά συστατικά, είτε λόγω ψυχολογικών παραγόντων (πχ. φαινόμενο placebo).

Συμπέρασμα


Τα γενόσημα φάρμακα είναι λιγότερο δαπανηρές εκδόσεις των πρωτότυπων φαρμάκων που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι ίδια όσον αφορά τα δραστικά συστατικά τους, την ισχύ, τη δοσολογία και την προβλεπόμενη χρήση. Ενώ μπορεί να έχουν διαφορετικά ανενεργά συστατικά, οι διαφορές αυτές είναι συνήθως μικρές και δεν επηρεάζουν τη συνολική αποτελεσματικότητα του φαρμάκου. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν διαθέτουν όλα τα φάρμακα γενόσημα ισοδύναμα.

Πρωτότυπο και γενόσημο φάρμακο: Διαφορά

Ένα γενόσημο φάρμακο μπορεί να έχει ορισμένες μικρές διαφορές από το πρωτότυπο προϊόν, όπως διαφορετικά ανενεργά συστατικά.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι θα υπάρχει πάντα ένα μικρό, αλλά όχι ιατρικά σημαντικό, επίπεδο αναμενόμενης μεταβλητότητας - όπως ακριβώς υπάρχει για μια παρτίδα επώνυμου φαρμάκου σε σύγκριση με την επόμενη παρτίδα επώνυμου προϊόντος.

Αυτή η μεταβλητότητα μπορεί και συμβαίνει κατά την παρασκευή, τόσο για τα επώνυμα όσο και για τα γενόσημα φάρμακα. Όταν ένα φάρμακο, γενόσημο ή πρωτότυπο, παράγεται μαζικά, επιτρέπονται πολύ μικρές διακυμάνσεις στην καθαρότητα, το μέγεθος, την ισχύ και άλλες παραμέτρους.

Ο FDA περιορίζει το μέγεθος της αποδεκτής μεταβλητότητας. Για παράδειγμα, μια πολύ μεγάλη ερευνητική μελέτη που συνέκρινε τα γενόσημα με τα επώνυμα φάρμακα, διαπίστωσε ότι υπήρχαν πολύ μικρές διαφορές (περίπου 3,5%) στην απορρόφηση από τον οργανισμό μεταξύ των γενοσήμων και των επώνυμων φαρμάκων.

Ορισμένα γενόσημα απορροφήθηκαν ελαφρώς περισσότερο, άλλα ελαφρώς λιγότερο. Αυτή η ποσότητα διαφοράς είναι αναμενόμενη και κλινικά αποδεκτή, είτε για μια παρτίδα πρωτότυπου φαρμάκου που δοκιμάστηκε έναντι μιας άλλης παρτίδας της ίδιας μάρκας, είτε για ένα γενόσημο που δοκιμάστηκε έναντι ενός πρωτότυπου φαρμάκου.

Αυτά μετά απο ένα σύντομο ψάξιμο.


Εύγε...ξέρεις να χρησιμοποιείς το google και το A.I. !
Εντυπωσιάστηκα!!

Το θέμα είναι πως έκανες copy - paste και δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις και να κανανοήσεις αυτά που έγραψες.
Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική σου, θέλεις να φανείς πως είσαι κάποιος και ξέρεις πράγματα ; Γιατί τόσος κόποες να γράψεις όοοοοοοοοοολαααααααααα αυτά που τα βρήκες και έτοιμα δηλαδή....

Αν διαβάσεις τα παραπάνω σωστά και ήρεμα, θα δεις πως έρχεσαι στα λόγια μου.
Η δραστική ουσία είναι μία και οι παράγοντες είναι άλλοι (ψυχολογικοί, placebo, κλπ).


Από πότε οι φαρμακοποιοί είναι οι μόνοι που γνωρίζουν για αυτά τα θέματα ; .....το ακούσαμε και αυτό.
Μου αρέσει που βγάζεις και συμπεράσματα οτι δεν είμαι φαρμακοποιός λες και έχω ανάγκη να πω εδώ μέσα ποιος είμαι και τι δουλειά κάνω.

Άρα με την λογική σου, μόνο φαρμακοποιοί γνωρίζουν και αποκλείεις αυτομάτως :
άτομα που εργάζονται σε φαρμακοβιομηχανίες όπως χημικούς, βιολόγους, μικροβιολογους, γιατρούς και ένα σωρό άτομα που μπορεί να μην έχουν σχέση καθαρά με την ιατρική (π.χ. ιατρικοί επισκέπτες).

Καλό το A.Ι. άλλα αφήστε στο στην άκρη όταν αφορά ιατρική θέματα.

Οπως έχω πει και παλιότερα, να πάτε σε έναν ουρολόγο/καρδιολόγο να σας κάνετε καμιά εξέταση. Δεν είναι κακό, ούτε ντροπή. Στους γιατρούς (πρέπει) να λέμε τα πάντα για να μας βοηθήσουν.



Νομίζω ασχολήθηκα πάρα πολύ για ένα θέμα το οποίο είναι πολύ απλό και να με συγχωρήσετε, αλλά δεν θα γράψω κάτι παραπάνω. Εγραψα πολλά.
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
747
Κριτικές
34
Like
4.027
Πόντοι
8.585
@petrosthess69
1, δεν χρησιμοποιώ AI, σε κανένα τομέα γιατί είμαι ψιλο κατά.
2, έχεις κολήσει με την δραστική ουσία και χάνεις την ουσιά.
3, ένα φάρμακο δεν αποτελείται μόνο απο την δραστική ουσία, έχει και έκδοχα, κάτι ψιλά γραμματάκια που δεν διαβάζει κανένας.
4, όσο για τα φάρμακα κατά της σεξουαλικής ανικανότητας, ναι συμφωνώ μαζί σου, παίζουν καί άλλα πράγματα ρόλο αλλά γενόσημα και πρωτότυπα δεν υπάρχουν μόνο για το cialis και το viagra. Αν θες να πιάσουμε όλη την γκάμα, αντιβίωση, εισπνεώμενα, στατίνες κλπ, κλπ, κλπ.
Όσο για τους γιατρούς άστο καλύτερα, να μην το πιάσουμε το θέμα συνταγογράφησης.
5, Άρα με την λογική σου θα έπρεπε να σε ρωτήσω άν είσαι ιατρικός επισκέπτης ας πούμε? Ο φαρμακοποιός έχει μια γενικότερη γνώση απλά.
6, Επίσης συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τους γιατρούς.
7, εάν είσαι λοιπόν φαρμακοποιός εξήγησε μου γιατί ένας ασθενής δεν είχε την ίδια ανταπόκριση ανάμεσα στο Relvar και το Revinty? Λέω εγω τώρα.
Ας συμφωνήσουμε απλά ότι σε κάποια πράγματα διαφωνούμε.
Εγώ σου απάντησα απλά σε αυτό:

Δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Κ Α Μ Ι Α

Ψυχολογικό είναι το θέμα, πραγματικά ("α είναι γενόσημο και πιο φθηνό, άρα δεν έχει μέσα την ίδια ποσότητα").
Δεν θα σχολίάζα τίποτα αν δεν ήσουν ΑΠΟΛΥΤΟΣ και ότι είναι ψυχολογικό το θέμα.
Για λύσε μου και αυτή την απορία, τι ρόλο παίζει η ψυχολογία ανάμεσα στο tobradex και το dexamytrex?
 

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
Εξετάσεις, ανδρολόγο/ουρολόγο, ίσως ενδοκρινολόγο και ανάλογα με την ηλικία και καρδιολόγο.
Αν έχεις εξακριβωμένα (με εξετάσεις) χαμηλή τεστοστερόνη, τότε ραντεβού με ενδοκρινολόγο, ίσως καταφέρεις να διορθώσεις το ''πρόβλημα'' αντί να ψάχνεις να διορθώσεις αυτό που προκαλείται απο το ''πρόβλημα''.
Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Παίκτη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με το γιατρό σου. Είμαι 48, μέτρησα την τεστοστερόνη μου πέρυσι και ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Εννοείται ότι δε θα έχεις την ίδια στύση που είχες στα 35 αλλά όχι και καθόλου. Θα σε συμβούλευα να πας σε ουρολόγο - ανδρολόγο επειδή ίσως έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα και δεν το ξέρεις ακομη.
 

Poseidon7

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Φεβ 2020
Μηνύματα
320
Κριτικές
35
Like
2.051
Πόντοι
2.471
Μάγκες άποψη για καμαγκρα έχετε ;
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
747
Κριτικές
34
Like
4.027
Πόντοι
8.585
Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
Είδες διαφορά με την αγωγή?
Παίκτη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με το γιατρό σου. Είμαι 48, μέτρησα την τεστοστερόνη μου πέρυσι και ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Εννοείται ότι δε θα έχεις την ίδια στύση που είχες στα 35 αλλά όχι και καθόλου. Θα σε συμβούλευα να πας σε ουρολόγο - ανδρολόγο επειδή ίσως έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα και δεν το ξέρεις ακομη.
Έγραψε ότι έχει στύση απλά όχι 100%.
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
747
Κριτικές
34
Like
4.027
Πόντοι
8.585
οχι...αλλά πάλι δεν την πήρα για αρκετο καιρό
Ε όπως προανέφερα και ανέφερε και ο @Nubic επίσκεψη σε ανδρολόγο/ουρολόγο για να σε κατευθύνει, αλλά δεν απάντησες αν όντως έχεις χαμηλή τεστοστερόνη.
Και εννοείται όταν πας, λες στον γιατρό τι αγωγή ακολούθησες, για πόσο διάστημα, και τι αποτέλεσμα είχε όσο κράτησε η αγωγή.
 

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
Ε όπως προανέφερα και ανέφερε και ο @Nubic επίσκεψη σε ανδρολόγο/ουρολόγο για να σε κατευθύνει, αλλά δεν απάντησες αν όντως έχεις χαμηλή τεστοστερόνη.
Και εννοείται όταν πας, λες στον γιατρό τι αγωγή ακολούθησες, για πόσο διάστημα, και τι αποτέλεσμα είχε όσο κράτησε η αγωγή.
ναι όντως έχω χαμηλή τεστοστερόνη για αυτό πρότεινε την αγωγή
σε ευχαριστώ
 

anestis83

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
408
Like
343
Πόντοι
21
παιδες το γυμναστηριο επηρεαζει την ολη φάση?
ξερω ειμαι λιγο offtopic αλλα εδω και κανα μηνα ξεκινησα προπονηση 4 στα 7 και πλεον καθε μερα θελω να γαμησω τους παντες και τα παντα!
 

SOMERR

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2025
Μηνύματα
10
Like
6
Πόντοι
0
Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φάση;
 

SOMERR

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2025
Μηνύματα
10
Like
6
Πόντοι
0
Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φαση
Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)

Για πες.....τι είναι αυτό?
Χάπι είναι με tadalafil.
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φαση



Χάπι είναι με tadalafil.
Και συγχρόνως καθυστέρηση εκσπερμάτωσης. Προσοχή θέλει, χωρίς εμφανές πρόβλημα δεν θα χύνεις ποτέ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom