You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Viagra/Cialis και συναφή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (1 μέλη και 12 επισκέπτες)
Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.615
- Like
- 5.505
- Πόντοι
- 1.056
Τανταλαφιλη....τπ cialis λειτουργεί ενώ το σαντοζ οχι
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 745
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Η σύγκριση πρέπει να γίνει σε παρόμοιες συνθήκες που είπε και ο @petrosthess69 , διάθεση, κούραση κλπ.Τανταλαφιλη....τπ cialis λειτουργεί ενώ το σαντοζ οχι
Και ακόμα καλύτερα να υπάρχει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ανάμεσα από την λήψη και την σεξουάλικη πράξη για να μπορέσουν να αποροφηθούν.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
καλησπερά σε όλους
μπορειτε με μια δυο λεξεις να προτεινετε τι κλυτερο να παρω; και πόση ώρα πριν την συναντηση;
δεν εχω ξαναπαρει
(το προβλημα είναι πως δεν εχει ολοκληρωμενη στύση - χαμιλό τεστοστερόνη)
σας ευχαριστώ
μπορειτε με μια δυο λεξεις να προτεινετε τι κλυτερο να παρω; και πόση ώρα πριν την συναντηση;
δεν εχω ξαναπαρει
(το προβλημα είναι πως δεν εχει ολοκληρωμενη στύση - χαμιλό τεστοστερόνη)
σας ευχαριστώ
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 745
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Εξετάσεις, ανδρολόγο/ουρολόγο, ίσως ενδοκρινολόγο και ανάλογα με την ηλικία και καρδιολόγο.καλησπερά σε όλους
μπορειτε με μια δυο λεξεις να προτεινετε τι κλυτερο να παρω; και πόση ώρα πριν την συναντηση;
δεν εχω ξαναπαρει
(το προβλημα είναι πως δεν εχει ολοκληρωμενη στύση - χαμιλό τεστοστερόνη)
σας ευχαριστώ
Αν έχεις εξακριβωμένα (με εξετάσεις) χαμηλή τεστοστερόνη, τότε ραντεβού με ενδοκρινολόγο, ίσως καταφέρεις να διορθώσεις το ''πρόβλημα'' αντί να ψάχνεις να διορθώσεις αυτό που προκαλείται απο το ''πρόβλημα''.
petrosthess69
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 73
- Like
- 396
- Πόντοι
- 20
Τύπε, επειδή μάλλον εσυ δεν το καταλαβαίνεις. Η δραστική ουσία ναι είναι ίδια και επειδή δεν είσαι φαρμακοποιός σου έθεσα ένα απλό παράδειγμα.
Ντεπόν με παναντόλ. Ναι και τα δυο έχουν παρακεταμόλη. Άλλους τους πιάνει το ντεπόν, άλλους τους πιάνει καλύτερα το παναντόλ, και άλλοι ενδεχομένως να παρουσιάσουν παρενέργειες με κάποιο απο αυτό.
Έχει σημασία αν παίρνω το γενόσημο αντί για το πρωτότυπο;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η λήψη του γενόσημου αντί του πρωτότυπου φαρμάκου δεν έχει διαφορά όσον αφορά την αποτελεσματικότητα ή την ασφάλεια. Τα γενόσημα φάρμακα απαιτείται να πληρούν τα ίδια πρότυπα ποιότητας, καθαρότητας και δραστικότητας με το πρωτότυπο φάρμακο. Ωστόσο, πολύ σπάνια ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να έχουν διαφορετική ανταπόκριση σε ένα γενόσημο φάρμακο είτε λόγω διαφορών στα ανενεργά συστατικά, είτε λόγω ψυχολογικών παραγόντων (πχ. φαινόμενο placebo).
Συμπέρασμα
Τα γενόσημα φάρμακα είναι λιγότερο δαπανηρές εκδόσεις των πρωτότυπων φαρμάκων που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι ίδια όσον αφορά τα δραστικά συστατικά τους, την ισχύ, τη δοσολογία και την προβλεπόμενη χρήση. Ενώ μπορεί να έχουν διαφορετικά ανενεργά συστατικά, οι διαφορές αυτές είναι συνήθως μικρές και δεν επηρεάζουν τη συνολική αποτελεσματικότητα του φαρμάκου. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν διαθέτουν όλα τα φάρμακα γενόσημα ισοδύναμα.
Πρωτότυπο και γενόσημο φάρμακο: Διαφορά
Ένα γενόσημο φάρμακο μπορεί να έχει ορισμένες μικρές διαφορές από το πρωτότυπο προϊόν, όπως διαφορετικά ανενεργά συστατικά.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι θα υπάρχει πάντα ένα μικρό, αλλά όχι ιατρικά σημαντικό, επίπεδο αναμενόμενης μεταβλητότητας - όπως ακριβώς υπάρχει για μια παρτίδα επώνυμου φαρμάκου σε σύγκριση με την επόμενη παρτίδα επώνυμου προϊόντος.
Αυτή η μεταβλητότητα μπορεί και συμβαίνει κατά την παρασκευή, τόσο για τα επώνυμα όσο και για τα γενόσημα φάρμακα. Όταν ένα φάρμακο, γενόσημο ή πρωτότυπο, παράγεται μαζικά, επιτρέπονται πολύ μικρές διακυμάνσεις στην καθαρότητα, το μέγεθος, την ισχύ και άλλες παραμέτρους.
Ο FDA περιορίζει το μέγεθος της αποδεκτής μεταβλητότητας. Για παράδειγμα, μια πολύ μεγάλη ερευνητική μελέτη που συνέκρινε τα γενόσημα με τα επώνυμα φάρμακα, διαπίστωσε ότι υπήρχαν πολύ μικρές διαφορές (περίπου 3,5%) στην απορρόφηση από τον οργανισμό μεταξύ των γενοσήμων και των επώνυμων φαρμάκων.
Ορισμένα γενόσημα απορροφήθηκαν ελαφρώς περισσότερο, άλλα ελαφρώς λιγότερο. Αυτή η ποσότητα διαφοράς είναι αναμενόμενη και κλινικά αποδεκτή, είτε για μια παρτίδα πρωτότυπου φαρμάκου που δοκιμάστηκε έναντι μιας άλλης παρτίδας της ίδιας μάρκας, είτε για ένα γενόσημο που δοκιμάστηκε έναντι ενός πρωτότυπου φαρμάκου.
Αυτά μετά απο ένα σύντομο ψάξιμο.
Εύγε...ξέρεις να χρησιμοποιείς το google και το A.I. !
Εντυπωσιάστηκα!!
Το θέμα είναι πως έκανες copy - paste και δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις και να κανανοήσεις αυτά που έγραψες.
Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική σου, θέλεις να φανείς πως είσαι κάποιος και ξέρεις πράγματα ; Γιατί τόσος κόποες να γράψεις όοοοοοοοοοολαααααααααα αυτά που τα βρήκες και έτοιμα δηλαδή....
Αν διαβάσεις τα παραπάνω σωστά και ήρεμα, θα δεις πως έρχεσαι στα λόγια μου.
Η δραστική ουσία είναι μία και οι παράγοντες είναι άλλοι (ψυχολογικοί, placebo, κλπ).
Από πότε οι φαρμακοποιοί είναι οι μόνοι που γνωρίζουν για αυτά τα θέματα ; .....το ακούσαμε και αυτό.
Μου αρέσει που βγάζεις και συμπεράσματα οτι δεν είμαι φαρμακοποιός λες και έχω ανάγκη να πω εδώ μέσα ποιος είμαι και τι δουλειά κάνω.
Άρα με την λογική σου, μόνο φαρμακοποιοί γνωρίζουν και αποκλείεις αυτομάτως :
άτομα που εργάζονται σε φαρμακοβιομηχανίες όπως χημικούς, βιολόγους, μικροβιολογους, γιατρούς και ένα σωρό άτομα που μπορεί να μην έχουν σχέση καθαρά με την ιατρική (π.χ. ιατρικοί επισκέπτες).
Καλό το A.Ι. άλλα αφήστε στο στην άκρη όταν αφορά ιατρική θέματα.
Οπως έχω πει και παλιότερα, να πάτε σε έναν ουρολόγο/καρδιολόγο να σας κάνετε καμιά εξέταση. Δεν είναι κακό, ούτε ντροπή. Στους γιατρούς (πρέπει) να λέμε τα πάντα για να μας βοηθήσουν.
Νομίζω ασχολήθηκα πάρα πολύ για ένα θέμα το οποίο είναι πολύ απλό και να με συγχωρήσετε, αλλά δεν θα γράψω κάτι παραπάνω. Εγραψα πολλά.
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 745
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
@petrosthess69
1, δεν χρησιμοποιώ AI, σε κανένα τομέα γιατί είμαι ψιλο κατά.
2, έχεις κολήσει με την δραστική ουσία και χάνεις την ουσιά.
3, ένα φάρμακο δεν αποτελείται μόνο απο την δραστική ουσία, έχει και έκδοχα, κάτι ψιλά γραμματάκια που δεν διαβάζει κανένας.
4, όσο για τα φάρμακα κατά της σεξουαλικής ανικανότητας, ναι συμφωνώ μαζί σου, παίζουν καί άλλα πράγματα ρόλο αλλά γενόσημα και πρωτότυπα δεν υπάρχουν μόνο για το cialis και το viagra. Αν θες να πιάσουμε όλη την γκάμα, αντιβίωση, εισπνεώμενα, στατίνες κλπ, κλπ, κλπ.
Όσο για τους γιατρούς άστο καλύτερα, να μην το πιάσουμε το θέμα συνταγογράφησης.
5, Άρα με την λογική σου θα έπρεπε να σε ρωτήσω άν είσαι ιατρικός επισκέπτης ας πούμε? Ο φαρμακοποιός έχει μια γενικότερη γνώση απλά.
6, Επίσης συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τους γιατρούς.
7, εάν είσαι λοιπόν φαρμακοποιός εξήγησε μου γιατί ένας ασθενής δεν είχε την ίδια ανταπόκριση ανάμεσα στο Relvar και το Revinty? Λέω εγω τώρα.
Ας συμφωνήσουμε απλά ότι σε κάποια πράγματα διαφωνούμε.
Εγώ σου απάντησα απλά σε αυτό:
Δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Κ Α Μ Ι Α
Ψυχολογικό είναι το θέμα, πραγματικά ("α είναι γενόσημο και πιο φθηνό, άρα δεν έχει μέσα την ίδια ποσότητα").
Δεν θα σχολίάζα τίποτα αν δεν ήσουν ΑΠΟΛΥΤΟΣ και ότι είναι ψυχολογικό το θέμα.
Για λύσε μου και αυτή την απορία, τι ρόλο παίζει η ψυχολογία ανάμεσα στο tobradex και το dexamytrex?
1, δεν χρησιμοποιώ AI, σε κανένα τομέα γιατί είμαι ψιλο κατά.
2, έχεις κολήσει με την δραστική ουσία και χάνεις την ουσιά.
3, ένα φάρμακο δεν αποτελείται μόνο απο την δραστική ουσία, έχει και έκδοχα, κάτι ψιλά γραμματάκια που δεν διαβάζει κανένας.
4, όσο για τα φάρμακα κατά της σεξουαλικής ανικανότητας, ναι συμφωνώ μαζί σου, παίζουν καί άλλα πράγματα ρόλο αλλά γενόσημα και πρωτότυπα δεν υπάρχουν μόνο για το cialis και το viagra. Αν θες να πιάσουμε όλη την γκάμα, αντιβίωση, εισπνεώμενα, στατίνες κλπ, κλπ, κλπ.
Όσο για τους γιατρούς άστο καλύτερα, να μην το πιάσουμε το θέμα συνταγογράφησης.
5, Άρα με την λογική σου θα έπρεπε να σε ρωτήσω άν είσαι ιατρικός επισκέπτης ας πούμε? Ο φαρμακοποιός έχει μια γενικότερη γνώση απλά.
6, Επίσης συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τους γιατρούς.
7, εάν είσαι λοιπόν φαρμακοποιός εξήγησε μου γιατί ένας ασθενής δεν είχε την ίδια ανταπόκριση ανάμεσα στο Relvar και το Revinty? Λέω εγω τώρα.
Ας συμφωνήσουμε απλά ότι σε κάποια πράγματα διαφωνούμε.
Εγώ σου απάντησα απλά σε αυτό:
Δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Κ Α Μ Ι Α
Ψυχολογικό είναι το θέμα, πραγματικά ("α είναι γενόσημο και πιο φθηνό, άρα δεν έχει μέσα την ίδια ποσότητα").
Δεν θα σχολίάζα τίποτα αν δεν ήσουν ΑΠΟΛΥΤΟΣ και ότι είναι ψυχολογικό το θέμα.
Για λύσε μου και αυτή την απορία, τι ρόλο παίζει η ψυχολογία ανάμεσα στο tobradex και το dexamytrex?
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
Ευχαριστώ πολύΕξετάσεις, ανδρολόγο/ουρολόγο, ίσως ενδοκρινολόγο και ανάλογα με την ηλικία και καρδιολόγο.
Αν έχεις εξακριβωμένα (με εξετάσεις) χαμηλή τεστοστερόνη, τότε ραντεβού με ενδοκρινολόγο, ίσως καταφέρεις να διορθώσεις το ''πρόβλημα'' αντί να ψάχνεις να διορθώσεις αυτό που προκαλείται απο το ''πρόβλημα''.
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.257
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
Παίκτη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με το γιατρό σου. Είμαι 48, μέτρησα την τεστοστερόνη μου πέρυσι και ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Εννοείται ότι δε θα έχεις την ίδια στύση που είχες στα 35 αλλά όχι και καθόλου. Θα σε συμβούλευα να πας σε ουρολόγο - ανδρολόγο επειδή ίσως έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα και δεν το ξέρεις ακομη.
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 745
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Είδες διαφορά με την αγωγή?Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
Έγραψε ότι έχει στύση απλά όχι 100%.Παίκτη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με το γιατρό σου. Είμαι 48, μέτρησα την τεστοστερόνη μου πέρυσι και ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Εννοείται ότι δε θα έχεις την ίδια στύση που είχες στα 35 αλλά όχι και καθόλου. Θα σε συμβούλευα να πας σε ουρολόγο - ανδρολόγο επειδή ίσως έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα και δεν το ξέρεις ακομη.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
οχι...αλλά πάλι δεν την πήρα για αρκετο καιρόΕίδες διαφορά με την αγωγή?
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 745
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.025
- Πόντοι
- 8.585
Ε όπως προανέφερα και ανέφερε και ο @Nubic επίσκεψη σε ανδρολόγο/ουρολόγο για να σε κατευθύνει, αλλά δεν απάντησες αν όντως έχεις χαμηλή τεστοστερόνη.οχι...αλλά πάλι δεν την πήρα για αρκετο καιρό
Και εννοείται όταν πας, λες στον γιατρό τι αγωγή ακολούθησες, για πόσο διάστημα, και τι αποτέλεσμα είχε όσο κράτησε η αγωγή.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
ναι όντως έχω χαμηλή τεστοστερόνη για αυτό πρότεινε την αγωγήΕ όπως προανέφερα και ανέφερε και ο @Nubic επίσκεψη σε ανδρολόγο/ουρολόγο για να σε κατευθύνει, αλλά δεν απάντησες αν όντως έχεις χαμηλή τεστοστερόνη.
Και εννοείται όταν πας, λες στον γιατρό τι αγωγή ακολούθησες, για πόσο διάστημα, και τι αποτέλεσμα είχε όσο κράτησε η αγωγή.
σε ευχαριστώ
mourganarxis
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2023
- Μηνύματα
- 433
- Like
- 477
- Πόντοι
- 21
Για πες.....τι είναι αυτό?Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φάση;
SOMERR
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2025
- Μηνύματα
- 10
- Like
- 6
- Πόντοι
- 0
Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φαση
Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
Χάπι είναι με tadalafil.Για πες.....τι είναι αυτό?
free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.368
- Κριτικές
- 155
- Like
- 3.558
- Πόντοι
- 7.625
Και συγχρόνως καθυστέρηση εκσπερμάτωσης. Προσοχή θέλει, χωρίς εμφανές πρόβλημα δεν θα χύνεις ποτέ.Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φαση
Χάπι είναι με tadalafil.
madrach
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 2.533
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.076
- Πόντοι
- 506
απο που το αγορασες , πωλειται στα φαρμακεια στην Ελλαδα;Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φάση;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 73
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 8K