Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Η σύγκριση πρέπει να γίνει σε παρόμοιες συνθήκες που είπε και ο @petrosthess69 , διάθεση, κούραση κλπ.Τανταλαφιλη....τπ cialis λειτουργεί ενώ το σαντοζ οχι
Εξετάσεις, ανδρολόγο/ουρολόγο, ίσως ενδοκρινολόγο και ανάλογα με την ηλικία και καρδιολόγο.καλησπερά σε όλους
μπορειτε με μια δυο λεξεις να προτεινετε τι κλυτερο να παρω; και πόση ώρα πριν την συναντηση;
δεν εχω ξαναπαρει
(το προβλημα είναι πως δεν εχει ολοκληρωμενη στύση - χαμιλό τεστοστερόνη)
σας ευχαριστώ
Τύπε, επειδή μάλλον εσυ δεν το καταλαβαίνεις. Η δραστική ουσία ναι είναι ίδια και επειδή δεν είσαι φαρμακοποιός σου έθεσα ένα απλό παράδειγμα.
Ντεπόν με παναντόλ. Ναι και τα δυο έχουν παρακεταμόλη. Άλλους τους πιάνει το ντεπόν, άλλους τους πιάνει καλύτερα το παναντόλ, και άλλοι ενδεχομένως να παρουσιάσουν παρενέργειες με κάποιο απο αυτό.
Έχει σημασία αν παίρνω το γενόσημο αντί για το πρωτότυπο;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η λήψη του γενόσημου αντί του πρωτότυπου φαρμάκου δεν έχει διαφορά όσον αφορά την αποτελεσματικότητα ή την ασφάλεια. Τα γενόσημα φάρμακα απαιτείται να πληρούν τα ίδια πρότυπα ποιότητας, καθαρότητας και δραστικότητας με το πρωτότυπο φάρμακο. Ωστόσο, πολύ σπάνια ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να έχουν διαφορετική ανταπόκριση σε ένα γενόσημο φάρμακο είτε λόγω διαφορών στα ανενεργά συστατικά, είτε λόγω ψυχολογικών παραγόντων (πχ. φαινόμενο placebo).
Συμπέρασμα
Τα γενόσημα φάρμακα είναι λιγότερο δαπανηρές εκδόσεις των πρωτότυπων φαρμάκων που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι ίδια όσον αφορά τα δραστικά συστατικά τους, την ισχύ, τη δοσολογία και την προβλεπόμενη χρήση. Ενώ μπορεί να έχουν διαφορετικά ανενεργά συστατικά, οι διαφορές αυτές είναι συνήθως μικρές και δεν επηρεάζουν τη συνολική αποτελεσματικότητα του φαρμάκου. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν διαθέτουν όλα τα φάρμακα γενόσημα ισοδύναμα.
Πρωτότυπο και γενόσημο φάρμακο: Διαφορά
Ένα γενόσημο φάρμακο μπορεί να έχει ορισμένες μικρές διαφορές από το πρωτότυπο προϊόν, όπως διαφορετικά ανενεργά συστατικά.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι θα υπάρχει πάντα ένα μικρό, αλλά όχι ιατρικά σημαντικό, επίπεδο αναμενόμενης μεταβλητότητας - όπως ακριβώς υπάρχει για μια παρτίδα επώνυμου φαρμάκου σε σύγκριση με την επόμενη παρτίδα επώνυμου προϊόντος.
Αυτή η μεταβλητότητα μπορεί και συμβαίνει κατά την παρασκευή, τόσο για τα επώνυμα όσο και για τα γενόσημα φάρμακα. Όταν ένα φάρμακο, γενόσημο ή πρωτότυπο, παράγεται μαζικά, επιτρέπονται πολύ μικρές διακυμάνσεις στην καθαρότητα, το μέγεθος, την ισχύ και άλλες παραμέτρους.
Ο FDA περιορίζει το μέγεθος της αποδεκτής μεταβλητότητας. Για παράδειγμα, μια πολύ μεγάλη ερευνητική μελέτη που συνέκρινε τα γενόσημα με τα επώνυμα φάρμακα, διαπίστωσε ότι υπήρχαν πολύ μικρές διαφορές (περίπου 3,5%) στην απορρόφηση από τον οργανισμό μεταξύ των γενοσήμων και των επώνυμων φαρμάκων.
Ορισμένα γενόσημα απορροφήθηκαν ελαφρώς περισσότερο, άλλα ελαφρώς λιγότερο. Αυτή η ποσότητα διαφοράς είναι αναμενόμενη και κλινικά αποδεκτή, είτε για μια παρτίδα πρωτότυπου φαρμάκου που δοκιμάστηκε έναντι μιας άλλης παρτίδας της ίδιας μάρκας, είτε για ένα γενόσημο που δοκιμάστηκε έναντι ενός πρωτότυπου φαρμάκου.
Αυτά μετά απο ένα σύντομο ψάξιμο.
Ευχαριστώ πολύΕξετάσεις, ανδρολόγο/ουρολόγο, ίσως ενδοκρινολόγο και ανάλογα με την ηλικία και καρδιολόγο.
Αν έχεις εξακριβωμένα (με εξετάσεις) χαμηλή τεστοστερόνη, τότε ραντεβού με ενδοκρινολόγο, ίσως καταφέρεις να διορθώσεις το ''πρόβλημα'' αντί να ψάχνεις να διορθώσεις αυτό που προκαλείται απο το ''πρόβλημα''.
Είδες διαφορά με την αγωγή?Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
Έγραψε ότι έχει στύση απλά όχι 100%.Παίκτη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με το γιατρό σου. Είμαι 48, μέτρησα την τεστοστερόνη μου πέρυσι και ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Εννοείται ότι δε θα έχεις την ίδια στύση που είχες στα 35 αλλά όχι και καθόλου. Θα σε συμβούλευα να πας σε ουρολόγο - ανδρολόγο επειδή ίσως έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα και δεν το ξέρεις ακομη.
οχι...αλλά πάλι δεν την πήρα για αρκετο καιρόΕίδες διαφορά με την αγωγή?
Ε όπως προανέφερα και ανέφερε και ο @Nubic επίσκεψη σε ανδρολόγο/ουρολόγο για να σε κατευθύνει, αλλά δεν απάντησες αν όντως έχεις χαμηλή τεστοστερόνη.οχι...αλλά πάλι δεν την πήρα για αρκετο καιρό
ναι όντως έχω χαμηλή τεστοστερόνη για αυτό πρότεινε την αγωγήΕ όπως προανέφερα και ανέφερε και ο @Nubic επίσκεψη σε ανδρολόγο/ουρολόγο για να σε κατευθύνει, αλλά δεν απάντησες αν όντως έχεις χαμηλή τεστοστερόνη.
Και εννοείται όταν πας, λες στον γιατρό τι αγωγή ακολούθησες, για πόσο διάστημα, και τι αποτέλεσμα είχε όσο κράτησε η αγωγή.
Για πες.....τι είναι αυτό?Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φάση;
Ευχαριστώ πολύ
ένας ουρολόγος μου είπε απλά οτι ετσι είναι το , σωμα σε τετοια ηλικια (45) κι πρότεινε να οαρω φαρμακο (με βελονες - δεν θυμαμαι όνομα κάθε τρεις μηνες μήρα κανα δυο φορες και σταματησα επειδη είναι μακριά)
Χάπι είναι με tadalafil.Για πες.....τι είναι αυτό?
Και συγχρόνως καθυστέρηση εκσπερμάτωσης. Προσοχή θέλει, χωρίς εμφανές πρόβλημα δεν θα χύνεις ποτέ.Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φαση
Χάπι είναι με tadalafil.
απο που το αγορασες , πωλειται στα φαρμακεια στην Ελλαδα;Γειά σας αλάνια.... έχει δοκιμάσει κάποιος το Tadapox 80mg; Τι φάση;