δεν ειναι για τα χρηματα που ζηταμε αξιοπιστα online αλλα η ανωνυμια πιο πολυΣταματήστε να θέλετε να αγοράσετε online φάρμακα.
Κανένα φαρμακείο δεν πουλάει φάρμακα online, απαγορεύετεται από τον νόμο.
Δεν ξέρεις τι είναι αυτό που θα πάρεις.
Γιατί το κάνετε αυτό στον εαυτό σας δηλαδή ;
Πάντε μια φορά σε ένα γαμώ-γιατρό, πληρώστε και πάρτε μετά κανονικά τα φάρμακα.
Μην παίζετε με τις ζωές σας.
Δηλαδή τι ; για να γλιτώσεις 5-10€ θα πάρεις χάπι που δεν ξέρεις τι έχει μέσα ;
......και άντε....στην καλύτερη θα είναι ζάχαρη....
στην χειρότερη ;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Viagra/Cialis και συναφή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
να μας ενημερωσεις αν το καινουργιο κανει δουλειαΓια εμενα ναι.Το ανοιγα και επαιρνα το 1\4 σε αναψυκτικο η χυμο.η γευση ηταν ουδετερη....τωρα πικριζει πολυ,.Απο αποτελεσματα με ολοκληρο χαπι και παλι δουλεια δεν γινεται.Θα παρω ομως ενα κουτι ακομα πριν οριστικη κριτικη.
petrosthess69
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 73
- Like
- 398
- Πόντοι
- 20
Σοβαρευτείτε βρε, ενήλικες άνθρωποι είστε (φαντάζομαι!)δεν ειναι για τα χρηματα που ζηταμε αξιοπιστα online αλλα η ανωνυμια πιο πολυ
Σε λίγο θα μας πείτε πως ντρέπεστε να αγοράσετε και προφυλακτικά .
υπαρχει καπιο αξιοπιστο φαρμακειο και νομιμο που να στελνει
Cialis 5mg η καποιο ελληνικο που να δινει 5mg χαωρις συνταγη?Ειναι ευκολα τα 5 mg να τα βρω στην αγορα?
Πάμε πάλι από την αρχή.
Απαγορεύεται από τον νόμο τα φαρμακεία να πουλάνε μέσω e-shop ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΑ.
ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΙΜΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ONLINE.
Όσες φορές και να ρωτήσεις την ίδια απάντηση θα πάρεις.
Μην αγοράσεις από site του εξωτερικού. Δεν ξέρεις τι είναι αυτό που θα έχει μέσα (είπαμε....στην καλύτερη θα έχει ζαχαρόνερο....στην χειρότερη μπορεί απλά να πεθάνεις, αλλά οκ...δεν τρέχει και τίποτα).
Επίσης αν παραγγείλεις "φάρμακα" on-line και σε πιάσουν , είναι σοβαρό ποινικό αδίκημα. Το online shop μπορεί να μην το βρουν γιατί θα είναι στο εξωτερικό. Εσένα όμως ναι.
North people
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 3.035
- Κριτικές
- 21
- Like
- 9.580
- Πόντοι
- 2.046
Παραφαρμακα, βιταμινες και αλλα νομιζω μπορουν. Οχι τα συνταγογραφουμενα.Σοβαρευτείτε βρε, ενήλικες άνθρωποι είστε (φαντάζομαι!)
Σε λίγο θα μας πείτε πως ντρέπεστε να αγοράσετε και προφυλακτικά .
Πάμε πάλι από την αρχή.
Απαγορεύεται από τον νόμο τα φαρμακεία να πουλάνε μέσω e-shop ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΑ.
ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΙΜΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ONLINE.
Όσες φορές και να ρωτήσεις την ίδια απάντηση θα πάρεις.
Μην αγοράσεις από site του εξωτερικού. Δεν ξέρεις τι είναι αυτό που θα έχει μέσα (είπαμε....στην καλύτερη θα έχει ζαχαρόνερο....στην χειρότερη μπορεί απλά να πεθάνεις, αλλά οκ...δεν τρέχει και τίποτα).
Επίσης αν παραγγείλεις "φάρμακα" on-line και σε πιάσουν , είναι σοβαρό ποινικό αδίκημα. Το online shop μπορεί να μην το βρουν γιατί θα είναι στο εξωτερικό. Εσένα όμως ναι.
petrosthess69
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 73
- Like
- 398
- Πόντοι
- 20
Διάβασε λίγο τι γράφω παραπάνω :Παραφαρμακα, βιταμινες και αλλα νομιζω μπορουν. Οχι τα συνταγογραφουμενα.
ΦΑΡΜΑΚΑ
Εννοείται παραφάρμακα, βιταμίνες πουλάνε όλοι και είναι απολύτως νόμιμα.
Στα φάρμακα είναι και το ντεπόν. Δεν συνταγογραφείται, αλλά πάλι ΔΕΝ μπορείς να το πάρεις γιατί είναι ΦΑΡΜΑΚΟ
North people
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 3.035
- Κριτικές
- 21
- Like
- 9.580
- Πόντοι
- 2.046
Σε καποια παραφαρμακα κανουν νοθειες οι εταιριες. Αυτα βεβαια τα παιρνεις και απο τα φαρμακεια. Αρα το προβλημα δεν ειναι στο Online φαρμακειο, αλλα στους ελεγχους.Διάβασε λίγο τι γράφω παραπάνω :
ΦΑΡΜΑΚΑ
Εννοείται παραφάρμακα, βιταμίνες πουλάνε όλοι και είναι απολύτως νόμιμα.
petrosthess69
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 73
- Like
- 398
- Πόντοι
- 20
Αν ένα φάρμακο δεν έχει τα συστατικά που γράφει, είναι θέμα του Ε.Ο.Φ.Σε καποια παραφαρμακα κανουν νοθειες οι εταιριες. Αυτα βεβαια τα παιρνεις και απο τα φαρμακεια. Αρα το προβλημα δεν ειναι στο Online φαρμακειο, αλλα στους ελεγχους.
Αυτός είναι ο μόνος που κάνει τους ελέγχους.
free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.369
- Κριτικές
- 155
- Like
- 3.562
- Πόντοι
- 7.625
πήγαινε σε άλλη γειτονιάδεν ειναι για τα χρηματα που ζηταμε αξιοπιστα online αλλα η ανωνυμια πιο πολυ
ermis1964
Μέγας
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2009
- Μηνύματα
- 652
- Κριτικές
- 24
- Like
- 279
- Πόντοι
- 4.185
Παίρνεις απο τό φαρμακείο tadalafil της sandoz των 20mg.Ειναι κομμενο στά 4 καί παιρνεις τό 1/4.Δεν χρειάζεται συνταγή.Εχει 26 ευρω.υπαρχει καπιο αξιοπιστο φαρμακειο και νομιμο που να στελνει
Cialis 5mg η καποιο ελληνικο που να δινει 5mg χαωρις συνταγη?Ειναι ευκολα τα 5 mg να τα βρω στην αγορα?
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.053
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.548
- Πόντοι
- 5.956
Ανήλικος είσαι;δεν ειναι για τα χρηματα που ζηταμε αξιοπιστα online αλλα η ανωνυμια πιο πολυ
Johnstef
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 2.304
- Κριτικές
- 96
- Like
- 13.476
- Πόντοι
- 12.436
μάλλον παντρεμένοςΑνήλικος είσαι;
PANLEK88
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2026
- Μηνύματα
- 33
- Like
- 100
- Πόντοι
- 0
Διαβάζω και ξανά διαβάζω.
Αξιζει να πάρεις χάπια για να περασεις 2 ώρες καλα και μετα πονοκέφαλο κοκκινισματα και αλλες παρενέργειες που διαβάζω;
Δεν γεννηθήκαμε όλοι ροκο σι φρεντι οποτε δεν είναι κακό να πεις δεν μπορώ άλλο.
Σιγά και η άλλη με τι έχει παει στην ζωη της ; μόνο με πορνοσταρ που την πηδαγαν 10 ωρες ;
ξέρω γω δεν το σκέφτομαι καν στα 36 . Συνεχίστε απλά έκανα μια παρένθεση.
Αξιζει να πάρεις χάπια για να περασεις 2 ώρες καλα και μετα πονοκέφαλο κοκκινισματα και αλλες παρενέργειες που διαβάζω;
Δεν γεννηθήκαμε όλοι ροκο σι φρεντι οποτε δεν είναι κακό να πεις δεν μπορώ άλλο.
Σιγά και η άλλη με τι έχει παει στην ζωη της ; μόνο με πορνοσταρ που την πηδαγαν 10 ωρες ;
ξέρω γω δεν το σκέφτομαι καν στα 36 . Συνεχίστε απλά έκανα μια παρένθεση.
Johnstef
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 2.304
- Κριτικές
- 96
- Like
- 13.476
- Πόντοι
- 12.436
στα 36 δεν σου χρειάζεται. Για μας τους πουρόκερς μπορεί να είναι από λίγο χρήσιμο έως απαραίτητο.Διαβάζω και ξανά διαβάζω.
Αξιζει να πάρεις χάπια για να περασεις 2 ώρες καλα και μετα πονοκέφαλο κοκκινισματα και αλλες παρενέργειες που διαβάζω;
Δεν γεννηθήκαμε όλοι ροκο σι φρεντι οποτε δεν είναι κακό να πεις δεν μπορώ άλλο.
Σιγά και η άλλη με τι έχει παει στην ζωη της ; μόνο με πορνοσταρ που την πηδαγαν 10 ωρες ;
ξέρω γω δεν το σκέφτομαι καν στα 36 . Συνεχίστε απλά έκανα μια παρένθεση.
Καλό είναι να προηγηθεί συμβουλή γιατρού. Όχι να τα παίρνει ο άλλος σαν καραμέλες νομίζοντας ότι το χαπάκι από μόνο του θα τον κάνει πέτρα.
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.053
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.548
- Πόντοι
- 5.956
Στα 36, εννοείται ότι δεν παίρναμε τίποτα φίλε. Έχουμε όμως αφήσει πολύ πίσω αυτή την ηλικία.Διαβάζω και ξανά διαβάζω.
Αξιζει να πάρεις χάπια για να περασεις 2 ώρες καλα και μετα πονοκέφαλο κοκκινισματα και αλλες παρενέργειες που διαβάζω;
Δεν γεννηθήκαμε όλοι ροκο σι φρεντι οποτε δεν είναι κακό να πεις δεν μπορώ άλλο.
Σιγά και η άλλη με τι έχει παει στην ζωη της ; μόνο με πορνοσταρ που την πηδαγαν 10 ωρες ;
ξέρω γω δεν το σκέφτομαι καν στα 36 . Συνεχίστε απλά έκανα μια παρένθεση.
GPTΈκανα πρόσφατα μια πρώτη δοκιμή με οτιδήποτε χημικό στη ζωή μου (1/4 sandoz, 25 μγ δλδ). Είμαι 38 (αλλά καπνίζω από τα 15). Δεν είναι ότι το χρειάζομαι ιδιαίτερα, ούτε σκόπευα να το κάνω συνήθεια, απλώς ήθελα για πιο γρήγορα επάνοδο, γιατί 2ος γύρος σύντομα έρχεται πια πολύ σπάνια. Ρε παιδιά εγώ δεν είδα απολύτως κανένα αποτέλεσμα (ούτε και παρενέργεια αντιστοίχως). Ούτε δευτέρος γύρος και μάλιστα σε κάποια στιγμή που είχα κουραστεί δεν δεν είχα κάν φουλ στύση, χρειάστηκε να περάσει μια πίπα η γκόμενα για να ξανακαβλώσω. Ξέρω ότι για τις αντοχές γενικά φταίει το κάπνισμα, μην μου το επισημάνετε. Απλώς αναρωτιέμαι αν έχει συμβεί και σε άλλους. Ειδικά δεδομένου του ότι είμαι "παρθένος" οργανισμός σε αυτά, παρίμενα τουλάχιστο φουλ καύλες. Όταν γύρισα σπίτι έψαχνα τον πάγκο και το πάτωμα της κουζίνας μην τυχόν και γλύστρισε το χάπι αντί να το καταπιώ![]()
Η δυνατότητα για δεύτερη εκσπερμάτωση (δεύτερος γύρος σεξ) είναι απολύτως φυσιολογική, αλλά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ηλικία, τη σωματική κατάσταση και τον χρόνο που χρειάζεται το σώμα για να ανακάμψει
.
Ακολουθούν τα βασικά σημεία σχετικά με τη δεύτερη εκσπερμάτωση:
Ανεπαίσθητη περίοδος (Refractory Period): Μετά την πρώτη εκσπερμάτωση, οι άνδρες εισέρχονται σε μια περίοδο κατά την οποία δεν μπορούν να έχουν στύση ή νέα εκσπερμάτωση. Αυτή η περίοδος ποικίλλει από λίγα λεπτά (συνήθως σε νεότερους) έως πολλές ώρες ή και μέρες (σε μεγαλύτερες ηλικίες).
Χρόνος ανάκαμψης ανά ηλικία:
Νέοι (έφηβοι/20άρηδες): Μπορεί να χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά έως 1-2 ώρες.
Μεγαλύτεροι άνδρες (50+): Ο χρόνος αποκατάστασης μπορεί να αυξηθεί σημαντικά, φτάνοντας τις 12-24 ώρες ή και περισσότερο.
Ποιότητα σπέρματος στη 2η φορά: Είναι φυσιολογικό η ποσότητα του σπέρματος στη δεύτερη εκσπερμάτωση να είναι μειωμένη, καθώς οι σπερματοδόχες κύστεις χρειάζονται χρόνο για να γεμίσουν ξανά.
Παράγοντες που επηρεάζουν: Το άγχ, η κόπωση, η χρήση αλκοόλ και η ηλικία παίζουν καθοριστικό ρόλο στο πόσο σύντομα μπορεί να ακολουθήσει δεύτερη εκσπερμάτωση.
Συμβουλές:
Συνέχεια: Η δεύτερη φορά μπορεί να απαιτεί περισσότερο προκαταρκτικό παιχνίδι (foreplay) για να επιτευχθεί στύση.
Προπόνηση: Οι ασκήσεις Kegel (για τους πυελικούς μύες) μπορούν να βοηθήσουν στον καλύτερο έλεγχο.
Διάρκεια: Εάν δυσκολεύεστε να ολοκληρώσετε δεύτερη φορά, είναι φυσιολογικό και δεν αποτελεί απαραίτητα πρόβλημα υγείας.
Αν ο χρόνος αποκατάστασης είναι εξαιρετικά μεγάλος και προκαλεί άγχος, η συμβουλή ενός ουρολόγου/ανδρολόγου μπορεί να βοηθήσει.
Πρέπει να καταλάβετε μερικοί ότι δεν ειστε-ειμαστε πλεον 15-16 χρόνων που τον παίζαμε 10-15 φορές τη μέρα, και χωρίς στυση άμα ετριβες τον χαλινο κάτω από τη βαλανο είχες νευραλγικό οργασμό, αυτές οι ιδιοτητες χάνονται όσο μεγαλώνουμε, δεν είναι πρόβλημα απλά αποδεχεσαι την ηλικία σου κανένα χαπάκι δεν θα σου δώσει λιμπιντο , όλοι μιλάνε για στυση αλλά κανείς δεν μιλάει για λιμπιντο, το πρόβλημα δεν είναι η στύση αυτή η καθεαυτή το πρόβλημα είναι ότι όσο γερνάμε οι γενετήσιες ορμές πέφτουν.
Άμα δώσουμε βιαγκρα σε έναν 60αρη και σε έναν 16αρη και τους δώσουμε από ένα πορνό περιοδικό ποιος από τους 2 θα βγει πρωταθλητής στη σφεντόνα?
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 299
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.209
- Πόντοι
- 201
διαβαζω στο Galinos οτι το αντιστοιχο της heremco εχει 17 ευρωΠαίρνεις απο τό φαρμακείο tadalafil της sandoz των 20mg.Ειναι κομμενο στά 4 καί παιρνεις τό 1/4.Δεν χρειάζεται συνταγή.Εχει 26 ευρω.
ειναι λαθος η οντως ειναι φτηνοτερη η τανταφιλη της heremco?
free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.369
- Κριτικές
- 155
- Like
- 3.562
- Πόντοι
- 7.625
σωστά λέειδιαβαζω στο Galinos οτι το αντιστοιχο της heremco εχει 17 ευρω
ειναι λαθος η οντως ειναι φτηνοτερη η τανταφιλη της heremco?
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 299
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.209
- Πόντοι
- 201
μηπως λοιπον εφοσον ειναι φτηνοτερο σαν φαρμακο ειναι και λιγοτερο αποτελεσματικο?σωστά λέει
petrosthess69
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 73
- Like
- 398
- Πόντοι
- 20
δεν έχει να κάνει με την τιμή αυτό.μηπως λοιπον εφοσον ειναι φτηνοτερο σαν φαρμακο ειναι και λιγοτερο αποτελεσματικο?
Δεν μιλάμε για φασόλια και αν είναι καλύτερη ή χειρότερη ποιότητα.
Μιλάμε για φάρμακα. Τα mg δες.
Αν είναι τα ίδια, πρέπει να είναι το ίδιο (και θα είναι το ίδιο).
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 73
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 8K