Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (1 μέλη και 22 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

sackatack2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2013
Μηνύματα
322
Κριτικές
4
Like
474
Πόντοι
301
iσως να ειναι κατι απ οσα γραφεις
ισως ομως να ειναι κατι αλλο
εγω παντως δεν θα το δοκιμασω θα επιλεξω να παρω καποιας αλλης φαρμακευτικης γιατι κανεις στην ελλαδα δεν κανει τετοιες γενναιοδωριες διχως λογο
αλλα μου εκανε εντυπωση και ελεγα μηπως ηξερε κανεις τον λογο σιγουρα
Καλησπέρα, εγώ πριν χρόνια έπαιρνα sandoz και ariti ταδαλαφιλη και δούλευαν καλά, ο φαρμακοποιός όμως μου σύστησε να πάρω το οριγκιναλ γιατί μου είπε δεν είναι το ίδιο με τα γεννοσημα αλλά κατά πολύ καλύτερο... δεν τον άκουσα.
Μια φορά ωστόσο πήρα της heremco και από τα 4 χάπια που είχε μέσα τα δύο με έπιασαν λίγο πιο ελαφριά και τα άλλα δύο καθόλου... δεν ξαναπήρα γιατί δεν τα είδα αποτελεσματικά.
Μετά πήρα σινδεναφιλ για λίγο καιρό με καλά αποτελέσματα και μετά τίποτα...
Αυτά από εμένα ελπίζω να βοήθησα ...
 

Savvasfirsttime

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2023
Μηνύματα
22
Like
3
Πόντοι
0
Αν και έχω δοκιμάσει elogis την παλιά παρτίδα, τελικά πριν ολοκληρώσω και τις 4 κάψουλες τις 2 τις πεταξα γιατί δεν μπορούσα να κανονίσω το σπάσιμο των δόσεων πότε είχε φουλ παρενέργειες και πότε ήπιες, στη θέση σου θα προτιμούσα ένα κανονικό τύπου βιαγκρα-σιλδεναδιλη η cialis-ταδαλαφιλη με συγκεκριμένη ποσότητα παρά τύπου αγνώστου ποσότητας φαρμάκου τύπου elogis-bonobo η gold max blue και τα τοιαύτα που διαφημίζονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα ως φυτικά συμπληρωματα ενώ δεν είναι, απλά είναι καμουφλαρισμένα βιαγκρα σε άγνωστες ποσότητες σιλδεναφιλης που είναι άκρως επικίνδυνα προτιμώ να πάρω σιλδεναφιλη μέτριας ποσότητας 10-20mg παρά να πάρω οποιοδήποτε elogis που μπορεί μέσα να έχει 200mg σιλδεναφιλη και να με στείλει στο καρδιολογικο, δηλαδή φαντάσου να πάρει κάποιος ανυποψίαστος ότι παίρνει φυτικό ας πούμε maca και να πάρει 2 κάψουλες μαζί αλλά αντί για maca να περιέχει σιλδεναφιλη σε άγνωστη ποσότητα με ίσως πολλαπλάσια της επιτρεπόμενης ημερήσιας δόσης.
Κατανοητό αυτό

Τα φάρμακα όμως που αναφέρεις δεν θέλουν συνταγή;
 

kyknos123

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2016
Μηνύματα
18
Like
19
Πόντοι
0
Κατανοητό αυτό

Τα φάρμακα όμως που αναφέρεις δεν θέλουν συνταγή;
Αν διαβάσεις τα πιο πρόσφατα σχόλια οι πιο πολλοί λένε τα παίρνουν έτσι απλά ζητωντας τα από τα φαρμακεία, έτσι απλά σαν να ζητάς strepsils για το λαιμό, τι να σου πω, προσωπική εμπειρία δεν έχω.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Αν και έχω δοκιμάσει elogis την παλιά παρτίδα, τελικά πριν ολοκληρώσω και τις 4 κάψουλες τις 2 τις πεταξα γιατί δεν μπορούσα να κανονίσω το σπάσιμο των δόσεων πότε είχε φουλ παρενέργειες και πότε ήπιες, στη θέση σου θα προτιμούσα ένα κανονικό τύπου βιαγκρα-σιλδεναδιλη η cialis-ταδαλαφιλη με συγκεκριμένη ποσότητα παρά τύπου αγνώστου ποσότητας φαρμάκου τύπου elogis-bonobo η gold max blue και τα τοιαύτα που διαφημίζονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα ως φυτικά συμπληρωματα ενώ δεν είναι, απλά είναι καμουφλαρισμένα βιαγκρα σε άγνωστες ποσότητες σιλδεναφιλης που είναι άκρως επικίνδυνα προτιμώ να πάρω σιλδεναφιλη μέτριας ποσότητας 10-20mg παρά να πάρω οποιοδήποτε elogis που μπορεί μέσα να έχει 200mg σιλδεναφιλη και να με στείλει στο καρδιολογικο, δηλαδή φαντάσου να πάρει κάποιος ανυποψίαστος ότι παίρνει φυτικό ας πούμε maca και να πάρει 2 κάψουλες μαζί αλλά αντί για maca να περιέχει σιλδεναφιλη σε άγνωστη ποσότητα με ίσως πολλαπλάσια της επιτρεπόμενης ημερήσιας δόσης.
Βγάζεις λάθος συμπεράσματα για το ελογκις....δεν εχει σιλδεναφιλη μέσα....λειτουργεί αλλιώς και για 36 ώρες τουλάχιστον
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Κατανοητό αυτό

Τα φάρμακα όμως που αναφέρεις δεν θέλουν συνταγή;
Δίνουν όλοι χωρίς
 

Sol45

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2026
Μηνύματα
10
Like
20
Πόντοι
0
Πάντως κατά διαστήματα που παίρνω είτε sandoz είτε cialis με πιάνουν το ίδιο..Δεν βρίσκω διάφορα..Μήπως τελικά είναι και θέμα κούρασης;Πχ αλλιώς θα σε πιάσει αν είσαι χώμα αλλιώς αν είσαι ξεκούραστος.
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.057
Κριτικές
2
Like
20.558
Πόντοι
5.956
αλλιώς θα σε πιάσει αν είσαι χώμα αλλιώς αν είσαι ξεκούραστος.
Βεβαίως και είναι ένας παράγοντας αυτός, που ακόμα και στην ίδια ουσία μπορεί να κάνει διαφορά στο effect.
 

CrazyPussyLicker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
747
Like
2.594
Πόντοι
446
Με τον θυροειδή τι γίνεται? Επηρεάζει καθόλου όπως επηρεάζει άλλα φάρμακα?
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.580
Πόντοι
2.046
Φιλος πηρε την νεα παρτιδα ελογκις, λεει οτι ειναι πιο δυνατη απο την προηγουμενη. Μην με ρωτατε για λεπτομερειες δεν μου ειπε κατι αλλο.
 

exPerienced

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2026
Μηνύματα
30
Like
189
Πόντοι
0
Φιλος πηρε την νεα παρτιδα ελογκις, λεει οτι ειναι πιο δυνατη απο την προηγουμενη. Μην με ρωτατε για λεπτομερειες δεν μου ειπε κατι αλλο.
επέστρεψε ο παλιός μάγειρας λες ?:cheesy:
 

akatastatos123

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2013
Μηνύματα
974
Κριτικές
7
Like
1.538
Πόντοι
486
Με τον θυροειδή τι γίνεται? Επηρεάζει καθόλου όπως επηρεάζει άλλα φάρμακα?


Ο θυρεοειδης ειναι από μέτρια σημαντικός μέχρι πολύ σημαντικός στη σεξουαλική λειτουργία.

Μπορεί να μην επηρεάζει τη στύση άμεσα αλλά επηρεάζει σημαντικά τη διάθεση-ενέργεια (χαμηλή λίμπιντο), επηρεάζει ορμόνες, με επίπτωση έτσι και στη στύση.

Για TSH πάνω από 10 είναι σχεδόν δεδομένη η σεξουαλική δυσλειτουργία και μάλλον άμεσα συνδεδεμένη και με τη στύση σε αυτές τις τιμές........

Edit: elogis cialis δεν τον επηρεάζουν πάντως εαν ρωτάς αυτό... Για σιγουριά όμως ρώτα και γιατρό ή φαρμακοποιό.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.580
Πόντοι
2.046
επέστρεψε ο παλιός μάγειρας λες ?:cheesy:
Soup Cooking GIF by PLAYMOBIL
 

Oldgeorge8

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2025
Μηνύματα
21
Like
46
Πόντοι
0
Φιλος πηρε την νεα παρτιδα ελογκις, λεει οτι ειναι πιο δυνατη απο την προηγουμενη. Μην με ρωτατε για λεπτομερειες δεν μου ειπε κατι αλλο.
Καλησπέρα συναγωνιστή με τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Πιο δυνατο από τα παλιά καλά elogis ;; Ούτε να οδηγήσεις δεν θα μπορείς
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.580
Πόντοι
2.046
Καλησπέρα συναγωνιστή με τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Πιο δυνατο από τα παλιά καλά elogis ;; Ούτε να οδηγήσεις δεν θα μπορείς
Τον ρωτησα για περισσοτερες λεπτομερειες, μου ειπε τωρα οτι μπορει να ειναι και κανα ξεχασμενο απο την παλια παρτιδα.
Του ειπα να δει αν εχει κατι διαφορετικο στο κουτι, μου λεει το ιδιο ειναι απλα η ημερομηνια ληξης ειναι το 29 το προηγουμενο που ειχε παρει ηταν του 27
 

Oldgeorge8

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2025
Μηνύματα
21
Like
46
Πόντοι
0
Τον ρωτησα για περισσοτερες λεπτομερειες, μου ειπε τωρα οτι μπορει να ειναι και κανα ξεχασμενο απο την παλια παρτιδα.
Του ειπα να δει αν εχει κατι διαφορετικο στο κουτι, μου λεει το ιδιο ειναι απλα η ημερομηνια ληξης ειναι το 29 το προηγουμενο που ειχε παρει ηταν του 27
Επιβεβαιώνω ότι τα παλιά έχουν ημερομηνία λήξης 2027 διότι προχθές χρησιμοποίησα ένα τελευταίο από μια δεκάδα που είχα πάρει μήνες πριν. Το φύλαγα σαν κόρη οφθαλμού. Εννοείται ότι με αντάμειψε και με το παραπάνω. Βέβαια δεν ολοκληρωσα το έργο διότι η μάχη δόθηκε σε καναπέ, ιεραποστολική. Το αριστερό χέρι και πόδι ακουμπούσαν στο πάτωμα. Αγωνίστηκα σαν τους τιμημένους προγόνους μας να κάνω την παρτενέρ να τελειώσει. Ήμουν κοντά το έβλεπα στο πρόσωπο της. Δυστυχώς είχε πιαστεί το χέρι και το πόδι μου παρά πολύ και ξέμεινα και από ανάσες. Σταμάτησα προς τεράστια απογοήτευση μου.και όπως έκανα πίσω ανάσκελα αστραπιαία το μοριο μου κατέρρευσε.αφανιστηκε. μουνι έβγαλα. Της ζήτησα συγνώμη. Προς τεράστια έκπληξη μου χαμογέλασε συγκαταβατικα σχεδόν μητρικά. Έκανε μια κίνηση και πήρε στο στόμα της το αποκαμομενο μου πουλί και με τελείωσε προς τιμή της με ένα στοργικό τσιμπούκι. Ηθικό δίδαγμα. Από αναπνοή μπορείς να ξεμείνεις.απο το παλιό καλό elogis ποτέ
 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2025
Μηνύματα
299
Κριτικές
1
Like
1.213
Πόντοι
201
Πάντως κατά διαστήματα που παίρνω είτε sandoz είτε cialis με πιάνουν το ίδιο..Δεν βρίσκω διάφορα..Μήπως τελικά είναι και θέμα κούρασης;Πχ αλλιώς θα σε πιάσει αν είσαι χώμα αλλιώς αν είσαι ξεκούραστος.
ξερεις τιμη το 20αρι για το γνησιο η το sandoz?
 

Sol45

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2026
Μηνύματα
10
Like
20
Πόντοι
0
ξερεις τιμη το 20αρι για το γνησιο η το sandoz?
Αν θυμάμαι καλά γιατί πάει ξανά 3μηνο που είχα αγοράσει κάνα 25αρη +- και τα δύο το κουτί..Το sandoz είχε 4αδα μέσα που μπορούσες να το κόψεις δια 4 τα cialis δεν θυμάμαι..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom