sackatack2
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 322
- Κριτικές
- 4
- Like
- 474
- Πόντοι
- 301
Καλησπέρα, εγώ πριν χρόνια έπαιρνα sandoz και ariti ταδαλαφιλη και δούλευαν καλά, ο φαρμακοποιός όμως μου σύστησε να πάρω το οριγκιναλ γιατί μου είπε δεν είναι το ίδιο με τα γεννοσημα αλλά κατά πολύ καλύτερο... δεν τον άκουσα.iσως να ειναι κατι απ οσα γραφεις
ισως ομως να ειναι κατι αλλο
εγω παντως δεν θα το δοκιμασω θα επιλεξω να παρω καποιας αλλης φαρμακευτικης γιατι κανεις στην ελλαδα δεν κανει τετοιες γενναιοδωριες διχως λογο
αλλα μου εκανε εντυπωση και ελεγα μηπως ηξερε κανεις τον λογο σιγουρα
Μια φορά ωστόσο πήρα της heremco και από τα 4 χάπια που είχε μέσα τα δύο με έπιασαν λίγο πιο ελαφριά και τα άλλα δύο καθόλου... δεν ξαναπήρα γιατί δεν τα είδα αποτελεσματικά.
Μετά πήρα σινδεναφιλ για λίγο καιρό με καλά αποτελέσματα και μετά τίποτα...
Αυτά από εμένα ελπίζω να βοήθησα ...