Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

Ξάδερφος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2024
Μηνύματα
186
Κριτικές
9
Like
614
Πόντοι
301
Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
 

Jevenus

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
41
Like
306
Πόντοι
20
Γνώρισα μια 24χρονη που γουστάρει φουλ ξεσκισμα κ ξεφτυλισμα. Ενώ γενικά είμαι μια χαρά με στύση, χυσιμο κλπ.. Θελω να της δώσω τις τρύπες της στο χέρι. Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι (viagra, cialis κλπ). Σκέφτομαι να πάρω τώρα γιατί εχω σχέση, έχει σχέση, δε θα έχουμε το χρόνο που θέλω και μπορεί να κάνουμε μήνες να βρεθούμε ξανά.. Οπότε θα πρέπει να φάει ένα πουτσο να το θυμάται για όσο τη πηδαει το αγόρι της.

Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.303
Κριτικές
56
Like
37.343
Πόντοι
22.886
Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
Οι Τούρκοι πούλαγαν και αποσμητικά με άρωμα από λεμόνι για τον κορωνοιο .
Καλημέρα
 

Ξάδερφος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2024
Μηνύματα
186
Κριτικές
9
Like
614
Πόντοι
301

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.767
Κριτικές
14
Like
8.455
Πόντοι
6.795
να ρωτήσω την ομογένεια των 50φεύγα
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Καλησπερα!Χρονια πολλα!!Πριν μια δεκαετια δοκιμασα το λεβιτρα..Ενιωθα οτι θα σκασω.Πολυ ταχυπαλμια κ γενικοτερα με εκανε χαλια..Τοτε ξεκινησα cialis μια με δυο φορες την εβδομαδα(οταν το προγμαμα ειχε σεξ all night και οχι ενα στα γρηγορα..Στην αρχη 5mg μετα 10 mg μετα 20 mg..Μετα απο 2με 3 χρονια επαψε να με πιανει..Σαν να μην το πηρα.Μαλλον το εμαθε ο οργανισμος δε ξερω τ ν πω..Εδω και 6 χρονια παιρνω το sandoz σινδεναφιλη(γενοσημο του viagra)..Δεν εχω ανεβασει δοσολογια και εχω παντα κορυφαια αποτελεσματα.
με το sandoz ποσες βολες ριχνεις σε μια νυχτα και σε τι αποσταση μεταξυ μεταξυ τους;
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.062
Κριτικές
2
Like
20.596
Πόντοι
5.956
Γνώρισα μια 24χρονη που γουστάρει φουλ ξεσκισμα κ ξεφτυλισμα. Ενώ γενικά είμαι μια χαρά με στύση, χυσιμο κλπ.. Θελω να της δώσω τις τρύπες της στο χέρι. Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι (viagra, cialis κλπ). Σκέφτομαι να πάρω τώρα γιατί εχω σχέση, έχει σχέση, δε θα έχουμε το χρόνο που θέλω και μπορεί να κάνουμε μήνες να βρεθούμε ξανά.. Οπότε θα πρέπει να φάει ένα πουτσο να το θυμάται για όσο τη πηδαει το αγόρι της.

Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
Για κάρφωμα αστραπή, οτιδήποτε έχει σιλδεναφιλη.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.062
Κριτικές
2
Like
20.596
Πόντοι
5.956
να ρωτήσω την ομογένεια των 50φεύγα
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
Διορθώνεται με gaviscon μασώμενο.
 

BisexualWannabe

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.863
Like
5.919
Πόντοι
1.056
Γνώρισα μια 24χρονη που γουστάρει φουλ ξεσκισμα κ ξεφτυλισμα. Ενώ γενικά είμαι μια χαρά με στύση, χυσιμο κλπ.. Θελω να της δώσω τις τρύπες της στο χέρι. Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι (viagra, cialis κλπ). Σκέφτομαι να πάρω τώρα γιατί εχω σχέση, έχει σχέση, δε θα έχουμε το χρόνο που θέλω και μπορεί να κάνουμε μήνες να βρεθούμε ξανά.. Οπότε θα πρέπει να φάει ένα πουτσο να το θυμάται για όσο τη πηδαει το αγόρι της.

Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
Ανέβασε γκομενετο να δούμε και να αποφανθούμε σχετικά!
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.303
Κριτικές
56
Like
37.343
Πόντοι
22.886
να ρωτήσω την ομογένεια των 50φεύγα
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
Μόνο μια έξαψη ,στα πρώτα λεπτά ..
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.767
Κριτικές
14
Like
8.455
Πόντοι
6.795
Μόνο μια έξαψη ,στα πρώτα λεπτά ..
μου συνεχίζει 2η, 3η μέρα πιο έντονο.
Όταν το έχω πάρει έχω πιεί κι 1.5 λίτρο νερό.
Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η ¨καούρα¨ φεύγει με το που πιώ νερό, μετά ξανάρχεται.
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.303
Κριτικές
56
Like
37.343
Πόντοι
22.886
μου συνεχίζει 2η, 3η μέρα πιο έντονο.
Όταν το έχω πάρει έχω πιεί κι 1.5 λίτρο νερό.
Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η ¨καούρα¨ φεύγει με το που πιώ νερό, μετά ξανάρχεται.
Θα σε γελάσω . Είχα ρωτήσει ουρολόγο πρώτα . Το 5αρι βέβαια παίρνω η 10αρι ,σπανιότερα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Θα σε γελάσω . Είχα ρωτήσει ουρολόγο πρώτα . Το 5αρι βέβαια παίρνω η 10αρι ,σπανιότερα
Και όχι πάντα .
 

Jevenus

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
41
Like
306
Πόντοι
20
Για κάρφωμα αστραπή, οτιδήποτε έχει σιλδεναφιλη.
Τι εννοείς αστραπή? Θα βρεθούμε 1-2 φορές για 2,3 ώρες Μαξ.

Ανέβασε γκομενετο να δούμε και να αποφανθούμε σχετικά!
Έχουμε σχέση κ οι 2.. Να ανεβάσω κάνοντας ζωγραφιές στις φώτο, το κοροϊδεύω. Δε θα το κάνω
 

baroc

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Οκτ 2017
Μηνύματα
5.760
Κριτικές
148
Like
24.501
Πόντοι
27.686
Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
Είναι γαμάτο.Τοβαλα πάνω στον πουτσο μου και η γκόμενα μου πήρε το καλύτερο τσιμπούκι ever
Έχει γαμάτη γεύση μου είπε ...
 

Ξάδερφος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2024
Μηνύματα
186
Κριτικές
9
Like
614
Πόντοι
301
Είναι γαμάτο.Τοβαλα πάνω στον πουτσο μου και η γκόμενα μου πήρε το καλύτερο τσιμπούκι ever
Έχει γαμάτη γεύση μου είπε ...
Ωραίος ρε φίλε γέλασα με το σχόλιο σού,,να σαι καλά ,,
 

Oldgeorge8

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2025
Μηνύματα
21
Like
46
Πόντοι
0
Γειά χαρά μάγκες. Είχα υποσχεθεί να στείλω mail στην εταιρεία που φτιάχνει το elogis να ρωτήσω γιατί άλλαξαν την σύνθεση και πλέον δεν κάνει τίποτα και εννοείται ότι ΔΕΝ απάντησαν. Τα νιαμου. Νομίζω η μόνη λογική εξήγηση να είναι πως το προϊόν όχι απλά δεν ήταν φυτικό αλλά ολοκληρωτικά χημικό. Δεν ξέρω αν είχε βιαγκρα που έλεγε ένας φίλος αλλά δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση. Λογικά σκοπός ήταν μια σύντομη αρπαχτη και μετά σου λέει ας το γυρίσουμε στο φυτικό μην πάθει κανείς καμιά ανακοπή και μας πλακώσουν στις μηνύσεις..
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.050
Πόντοι
440
Που έκανα παραγγελία Vidalista ,μου είχαν βάλει και 4 Cenforce 100...τι είναι αυτές οι καραμέλες?? Είχε εμπειρία κάνεις με αυτά??
Το vidalista είναι καλό?
Πώς το βλέπεις?
Αν δεν κάνω λάθος η παραγγελία γίνεται απο εξωτερικό?
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.553
Κριτικές
195
Like
65.066
Πόντοι
48.437
Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
θυμαρισιο ηταν το μελι τυπε ? :coffee:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom