Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Viagra/Cialis και συναφή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)
Γνώρισα μια 24χρονη που γουστάρει φουλ ξεσκισμα κ ξεφτυλισμα. Ενώ γενικά είμαι μια χαρά με στύση, χυσιμο κλπ.. Θελω να της δώσω τις τρύπες της στο χέρι. Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι (viagra, cialis κλπ). Σκέφτομαι να πάρω τώρα γιατί εχω σχέση, έχει σχέση, δε θα έχουμε το χρόνο που θέλω και μπορεί να κάνουμε μήνες να βρεθούμε ξανά.. Οπότε θα πρέπει να φάει ένα πουτσο να το θυμάται για όσο τη πηδαει το αγόρι της.
Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
xan4625
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 4.287
- Κριτικές
- 56
- Like
- 37.224
- Πόντοι
- 22.886
Οι Τούρκοι πούλαγαν και αποσμητικά με άρωμα από λεμόνι για τον κορωνοιο .Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
Καλημέρα
Εδώ το πουλάνε από ότι είδα ,η συνταγή λέει τουρκική.Οι Τούρκοι πούλαγαν και αποσμητικά με άρωμα από λεμόνι για τον κορωνοιο .
Καλημέρα
Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.452
- Πόντοι
- 6.795
να ρωτήσω την ομογένεια των 50φεύγα
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
madrach
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 2.533
- Κριτικές
- 10
- Like
- 2.076
- Πόντοι
- 506
με το sandoz ποσες βολες ριχνεις σε μια νυχτα και σε τι αποσταση μεταξυ μεταξυ τους;Καλησπερα!Χρονια πολλα!!Πριν μια δεκαετια δοκιμασα το λεβιτρα..Ενιωθα οτι θα σκασω.Πολυ ταχυπαλμια κ γενικοτερα με εκανε χαλια..Τοτε ξεκινησα cialis μια με δυο φορες την εβδομαδα(οταν το προγμαμα ειχε σεξ all night και οχι ενα στα γρηγορα..Στην αρχη 5mg μετα 10 mg μετα 20 mg..Μετα απο 2με 3 χρονια επαψε να με πιανει..Σαν να μην το πηρα.Μαλλον το εμαθε ο οργανισμος δε ξερω τ ν πω..Εδω και 6 χρονια παιρνω το sandoz σινδεναφιλη(γενοσημο του viagra)..Δεν εχω ανεβασει δοσολογια και εχω παντα κορυφαια αποτελεσματα.
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.057
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.562
- Πόντοι
- 5.956
Για κάρφωμα αστραπή, οτιδήποτε έχει σιλδεναφιλη.Γνώρισα μια 24χρονη που γουστάρει φουλ ξεσκισμα κ ξεφτυλισμα. Ενώ γενικά είμαι μια χαρά με στύση, χυσιμο κλπ.. Θελω να της δώσω τις τρύπες της στο χέρι. Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι (viagra, cialis κλπ). Σκέφτομαι να πάρω τώρα γιατί εχω σχέση, έχει σχέση, δε θα έχουμε το χρόνο που θέλω και μπορεί να κάνουμε μήνες να βρεθούμε ξανά.. Οπότε θα πρέπει να φάει ένα πουτσο να το θυμάται για όσο τη πηδαει το αγόρι της.
Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.057
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.562
- Πόντοι
- 5.956
Διορθώνεται με gaviscon μασώμενο.να ρωτήσω την ομογένεια των 50φεύγα
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.057
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.562
- Πόντοι
- 5.956
Ποιο από όλα τα sandoz;με το sandoz ποσες βολες ριχνεις σε μια νυχτα και σε τι αποσταση μεταξυ μεταξυ τους;
BisexualWannabe
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 1.863
- Like
- 5.919
- Πόντοι
- 1.056
Ανέβασε γκομενετο να δούμε και να αποφανθούμε σχετικά!Γνώρισα μια 24χρονη που γουστάρει φουλ ξεσκισμα κ ξεφτυλισμα. Ενώ γενικά είμαι μια χαρά με στύση, χυσιμο κλπ.. Θελω να της δώσω τις τρύπες της στο χέρι. Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι (viagra, cialis κλπ). Σκέφτομαι να πάρω τώρα γιατί εχω σχέση, έχει σχέση, δε θα έχουμε το χρόνο που θέλω και μπορεί να κάνουμε μήνες να βρεθούμε ξανά.. Οπότε θα πρέπει να φάει ένα πουτσο να το θυμάται για όσο τη πηδαει το αγόρι της.
Ερώτηση. Ποιο μου προτείνετε και γιατί;
xan4625
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 4.287
- Κριτικές
- 56
- Like
- 37.224
- Πόντοι
- 22.886
Μόνο μια έξαψη ,στα πρώτα λεπτά ..να ρωτήσω την ομογένεια των 50φεύγα
χρησιμοποιώ αραιά και που για κάνα όργιο cialis
και η πιο ενοχλητική παρενέργειά του είναι μια κατάσταση δυσπεψίας, όπου είναι σα να κολλάει ο οισοφάγος μου και να θέλω νερό για την καούρα.
το έχετε περάσει; πως διορθώνεται αν ναι;
Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.452
- Πόντοι
- 6.795
μου συνεχίζει 2η, 3η μέρα πιο έντονο.Μόνο μια έξαψη ,στα πρώτα λεπτά ..
Όταν το έχω πάρει έχω πιεί κι 1.5 λίτρο νερό.
Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η ¨καούρα¨ φεύγει με το που πιώ νερό, μετά ξανάρχεται.
Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.452
- Πόντοι
- 6.795
αυτό τι παρενέργειες έχει, γνωρίζεις;Διορθώνεται με gaviscon μασώμενο.
xan4625
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 4.287
- Κριτικές
- 56
- Like
- 37.224
- Πόντοι
- 22.886
Θα σε γελάσω . Είχα ρωτήσει ουρολόγο πρώτα . Το 5αρι βέβαια παίρνω η 10αρι ,σπανιότεραμου συνεχίζει 2η, 3η μέρα πιο έντονο.
Όταν το έχω πάρει έχω πιεί κι 1.5 λίτρο νερό.
Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η ¨καούρα¨ φεύγει με το που πιώ νερό, μετά ξανάρχεται.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και όχι πάντα .Θα σε γελάσω . Είχα ρωτήσει ουρολόγο πρώτα . Το 5αρι βέβαια παίρνω η 10αρι ,σπανιότερα
Τι εννοείς αστραπή? Θα βρεθούμε 1-2 φορές για 2,3 ώρες Μαξ.Για κάρφωμα αστραπή, οτιδήποτε έχει σιλδεναφιλη.
Έχουμε σχέση κ οι 2.. Να ανεβάσω κάνοντας ζωγραφιές στις φώτο, το κοροϊδεύω. Δε θα το κάνωΑνέβασε γκομενετο να δούμε και να αποφανθούμε σχετικά!
Είναι γαμάτο.Τοβαλα πάνω στον πουτσο μου και η γκόμενα μου πήρε το καλύτερο τσιμπούκι everΚαλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;
Έχει γαμάτη γεύση μου είπε ...
Ωραίος ρε φίλε γέλασα με το σχόλιο σού,,να σαι καλά ,,Είναι γαμάτο.Τοβαλα πάνω στον πουτσο μου και η γκόμενα μου πήρε το καλύτερο τσιμπούκι ever
Έχει γαμάτη γεύση μου είπε ...
Oldgeorge8
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2025
- Μηνύματα
- 21
- Like
- 46
- Πόντοι
- 0
Γειά χαρά μάγκες. Είχα υποσχεθεί να στείλω mail στην εταιρεία που φτιάχνει το elogis να ρωτήσω γιατί άλλαξαν την σύνθεση και πλέον δεν κάνει τίποτα και εννοείται ότι ΔΕΝ απάντησαν. Τα νιαμου. Νομίζω η μόνη λογική εξήγηση να είναι πως το προϊόν όχι απλά δεν ήταν φυτικό αλλά ολοκληρωτικά χημικό. Δεν ξέρω αν είχε βιαγκρα που έλεγε ένας φίλος αλλά δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση. Λογικά σκοπός ήταν μια σύντομη αρπαχτη και μετά σου λέει ας το γυρίσουμε στο φυτικό μην πάθει κανείς καμιά ανακοπή και μας πλακώσουν στις μηνύσεις..
leandros1980R
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 53
- Like
- 3.050
- Πόντοι
- 440
Το vidalista είναι καλό?Που έκανα παραγγελία Vidalista ,μου είχαν βάλει και 4 Cenforce 100...τι είναι αυτές οι καραμέλες?? Είχε εμπειρία κάνεις με αυτά??
Πώς το βλέπεις?
Αν δεν κάνω λάθος η παραγγελία γίνεται απο εξωτερικό?
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 17.550
- Κριτικές
- 195
- Like
- 65.042
- Πόντοι
- 48.437
θυμαρισιο ηταν το μελι τυπε ?Καλημέρα,,,χαζεύοντας στο car.gr έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα τούρκικο μέλι διεγερτικό therma magiun ,, κάνει τα πάντα λέει,,δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά ,αλλά έτσι για την ιστορία μήπως έχει κάποιος δοκιμάσει;;;

Τελευταία τροποποίηση:
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 73
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 8K