Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (1 μέλη και 7 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

openminded69

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2022
Μηνύματα
383
Κριτικές
6
Like
2.032
Πόντοι
481
Οκ λογικό. Μάλλον για 5mg είμαι για boost.

Είπατε ότι είναι ελεύθερα στα φαρμακεία (cialis, κλπ) χωρίς συνταγή ή πρέπει να πάω σε φαρμακοποιό "μιλημένα"; Μένω στο εξωτερικό και έρχομαι τις γιορτές, οπότε δεν έχω άμεση πρόσβαση.

Μπορεί κάποιος φίλος να ρίξει φώς; Και dm ευχαρίστως.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μπαίνεις απλά και ζητάς cialis των 10mg και στο δίνει. Δεν χρειάζεται κάτι. Είχα πάρει μισό των 20 και ήμουν τούρμπο για 2 μέρες.
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.053
Κριτικές
2
Like
20.522
Πόντοι
5.956
Οκ λογικό. Μάλλον για 5mg είμαι για boost.

Είπατε ότι είναι ελεύθερα στα φαρμακεία (cialis, κλπ) χωρίς συνταγή ή πρέπει να πάω σε φαρμακοποιό "μιλημένα"; Μένω στο εξωτερικό και έρχομαι τις γιορτές, οπότε δεν έχω άμεση πρόσβαση.

Μπορεί κάποιος φίλος να ρίξει φώς; Και dm ευχαρίστως.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ζητάς αυτό που θέλεις και στο δίνουν. Ούτε μιλημένα, ούτε συνθηματικά, ούτε τίποτα.
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.048
Πόντοι
440
Είχα ποσταρει πιο πίσω για το elogis ότι κατάλαβα αμέσως ότι άλλαξε η φόρμουλα γιατί πλέον είναι πολύ πικρό αντί ουδέτερο ( το μασάω).
Ωστόσο όπως είπα, εμένα μου φαίνεται αισθητά ισχυρότερο πλέον....
Ναι όντως είναι πικρό.
Είδα ότι έχει βγει και σε elogis plus σε κουτί πλαστικό, δεν ξέρω τι σχέση έχουν μεταξύ τους.
 

johnnyar

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2014
Μηνύματα
45
Like
53
Πόντοι
0
Οκ λογικό. Μάλλον για 5mg είμαι για boost.

Είπατε ότι είναι ελεύθερα στα φαρμακεία (cialis, κλπ) χωρίς συνταγή ή πρέπει να πάω σε φαρμακοποιό "μιλημένα"; Μένω στο εξωτερικό και έρχομαι τις γιορτές, οπότε δεν έχω άμεση πρόσβαση.

Μπορεί κάποιος φίλος να ρίξει φώς; Και dm ευχαρίστως.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μπες μέσα κλείσε το μάτι πονηρά και πες του: θέλω την Παπαρήγα την καλή
 

Toto82

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2025
Μηνύματα
18
Like
18
Πόντοι
0
Οι διαφορές του elogis και του cialis στη δράση τους ποιες είναι; Το cialis διάβασα ότι σε πιάνει κανένα δίωρο και μετά αφού το πάρεις. Η δράση είναι η ίδια ή πιο δυνατή για το 10mg πχ; Με το elogis είχες την αίσθηση ότι θα εκραγείς, το cialis δουλεύει με τον ίδιο τρόπο; Έχει πάρει κανένας και τα δύο (όχι ταυτόχρονα) να μας πει;

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω χρόνο για δοκιμές γι αυτό ρωτάω: έρχομαι Αθήνα 22Δεκ και στις 24 έχω μωρό από το εξωτερικό για 4ήμερο δυνατό.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
 

sein

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2022
Μηνύματα
28
Like
33
Πόντοι
0

Εφ όσον "δούλεψε" στο παρελθόν στην θέση σου θα έπαιρνα 10άρι και μετά από 36-40 ώρες άλλον ένα 10ρι. Σαν δοσολογία είναι ίδια με το καθημερινό 5άρι αλλά θα νιώσεις μάλλον ένα έξτρα boost τις πρώτες 20 ώρες.

μετά από καιρό επιστρέφω στο θέμα για εντυπώσεις. 40 είμαι.

όπως είχα γράψει ,πριν χρόνια έπαιρνα 5mg cialis κι αυτό μόνο πριν τη μάχη. (παρενέργεια καμία) Τώρα δοκιμή με tadalafil/santoz 5mg διότι το φαρμακείο δεν είχε cialis

1η προσπάθεια. Παίρνω ένα 5mg το βράδυ και πέφτω για ύπνο. 16 ώρες μετά χτυπάω άλλα 2*5mg και μισή ώρα μετά ξεκινάμε. (Οπότε στην ουσία "έπαιζα" με 12,5mg διότι το πρώτο 5αρι είχε εξασθενίσει) Πολύ καλό ξεκίνημα είχα γίνει τούρμπο πριν μπούμε στο δωμάτιο. Εντάξει λέω έκανε δουλειά. Το κάναμε και 2 φορές.
Αλλά... την επόμενη μέρα είχα ένα πόνο στη μέση που κράτησε 2-3 μέρες. Έσκυβα να δέσω τα κορδόνια και έκανα λες και ήμουν 90 χρονών. Τις 2 μέρες δε μπορούσα να κοιμηθώ μιας και πονούσε η μέση μου στον ύπνο. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το χάπι.

2η προσπάθεια αρκετές μέρες μετά με την ίδια γκόμενα. Παίρνω 2*5mg μισή ώρα πριν (είχε προηγηθεί φαγητό όμως και κρασί -δε ξέρω αν παίζει ρόλο). Πλήρης απογοήτευση. Σα να μην πήρα τίποτα. Με τα χίλια ζόρια κάτι κάναμε, κουτσά στραβά. Η γκόμενα είχε όρεξη αλλά δεν.... Το καλό είναι ότι δεν είχα καμια παρενέργεια όπως την πρώτη φορά. Αλλά όπως έγινε θα προτιμούσα να μην είχαμε κάνει τίποτα.

Άσε που η συγκεκριμένη γκόμενα δεν είναι και τόσο "δραστήρια". Δεν ξέρω αν ήταν αν θα άλλαζε κάτι.

Έχω απογοητευτεί αρκετά και δε ξέρω τι να κάνω την επόμενη φορά. Τα 10mg δε κάνανε τίποτα. Τίποτα όμως. Φταίει το φαγητό/αλκοόλ; Να δοκιμάσω 20mg νηστικός την επόμενη φορά; Είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη δόση. Να δοκιμάσω να παίρνω για 3-4 μέρες πριν από 5mg? Να παρατήσω το tadalafil/santoz και να ψάξω για cialis? Να πάρω κάτι άλλο;
Και το κακό είναι πως δε μπορώ κάπως να το δοκιμάσω και να πω ότι δουλεύει ή όχι αφού και χωρίς είμαι οκ αλλά όταν έρθει η ώρα δεν.....
Δε ξερω τι διάολο γίνεται. Αν είμαι μόνος και τον παίζω έχω στύση μια χαρά. Όχι όπως όταν ήμουν 20 αλλά οκ. Ε με την γκόμενα δεν, Λες και έχω πάρει κάτι που έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Ψυχολογικό; Ναι μπορεί. Εκεί καταλήγω.
Δε γίνεται να βλέπω μια σκηνή τσόντας και να μου σηκώνεται και να έχω την άλλη γυμνή μπροστά μου και να μην. Δεν έχει λογική.
Προσπαθώ να σκέφτομαι διάφορα μήπως και μου σηκωθει και δε τα καταφέρνω με τίποτα.
Και χάρηκα με την πρώτη δοκιμή του χαπιού διότι εκεί αισθανθηκα το extra boost

Τώρα μου δημιουργείται το άγχος αν σηκωθεί την επόμενη φορά.

Το elogis που βλέπω να αναφέρετε είναι στην ουσία συμπλήρωμα και όχι φάρμακο. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει αυτό αποτέλεσμα και μάλιστα άμεσο. Δηλαδή αν σε κάνει τουρμπο αυτό, αν πάρεις κάποιο από τα φάρμακα τι θα γίνει; θα σου σηκωθούν και τα φρύδια; Δεν έχω δοκιμάσει απλά ρωτάω.

Επειδή αναφέρθηκε από έναν φίλο πριν για έλλειψη βιταμίνης στην περίπτωση του, επειδή έχω κάνει εξετάσεις, δεν εχω καμία έλλειψη και όλα είναι οκ. Τυπικές εξετάσεις.
Για την ιστορία ξεκίνησα να παίρνω και κάψουλες μάκα όχι τόσο γι αυτό αλλά για δοκιμή για γενικό boost.
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.053
Κριτικές
2
Like
20.522
Πόντοι
5.956
Αλλά... την επόμενη μέρα είχα ένα πόνο στη μέση που κράτησε 2-3 μέρες. Έσκυβα να δέσω τα κορδόνια και έκανα λες και ήμουν 90 χρονών. Τις 2 μέρες δε μπορούσα να κοιμηθώ μιας και πονούσε η μέση μου στον ύπνο. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το χάπι.
Έπαιξε ρόλο. Γνωστή παρενέργεια, όπως και πόνος ψηλά στο μπούτι.
 

sein

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2022
Μηνύματα
28
Like
33
Πόντοι
0
Έπαιξε ρόλο. Γνωστή παρενέργεια, όπως και πόνος ψηλά στο μπούτι.
το διάβασα ότι ενδέχεται να έπαιξε ρόλο. Αλλά μόνο την 1η φορά. Τη 2η φορά δεν ένιωσα την παραμικρή ενόχληση. Να έφταιγε η δόση που ήταν ελαφρώς μικρότερη; Να έφταιγε που είχα φάει-πιεί και ίσως γι αυτό να μην απέδωσε γενικά το χάπι;
Να δοκιμάσω να πάρω 2*5mg νηστικός μόνο και μόνο για να το τεστάρω; Θα με ξαναπιάσει;
Πάντως η ενόχληση την πρώτη φορά ήταν πολύ έντονη. Τουλάχιστον έγινε δουλειά.
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.304
Κριτικές
96
Like
13.476
Πόντοι
12.436
μετά από καιρό επιστρέφω στο θέμα για εντυπώσεις. 40 είμαι.

2η προσπάθεια αρκετές μέρες μετά με την ίδια γκόμενα. Παίρνω 2*5mg μισή ώρα πριν (είχε προηγηθεί φαγητό όμως και κρασί -δε ξέρω αν παίζει ρόλο). Πλήρης απογοήτευση. Σα να μην πήρα τίποτα. Με τα χίλια ζόρια κάτι κάναμε, κουτσά στραβά. Η γκόμενα είχε όρεξη αλλά δεν.... Το καλό είναι ότι δεν είχα καμια παρενέργεια όπως την πρώτη φορά. Αλλά όπως έγινε θα προτιμούσα να μην είχαμε κάνει τίποτα.

Άσε που η συγκεκριμένη γκόμενα δεν είναι και τόσο "δραστήρια". Δεν ξέρω αν ήταν αν θα άλλαζε κάτι.

Έχω απογοητευτεί αρκετά και δε ξέρω τι να κάνω την επόμενη φορά. Τα 10mg δε κάνανε τίποτα. Τίποτα όμως. Φταίει το φαγητό/αλκοόλ; Να δοκιμάσω 20mg νηστικός την επόμενη φορά;

Δε γίνεται να βλέπω μια σκηνή τσόντας και να μου σηκώνεται και να έχω την άλλη γυμνή μπροστά μου και να μην. Δεν έχει λογική.

Τώρα μου δημιουργείται το άγχος αν σηκωθεί την επόμενη φορά.
α) στα 40 είναι πολύ πιθανό να μη σου χρειάζεται καν
β) εμείς τα αγόρια είναι καλύτερα να κάνουμε σεξ με άδειο στομάχι. Για λόγους κυκλοφορίας του αίματος
γ) η ταδαλαφίλη αποδεσμεύεται αργά οπότε δεν την παίρνεις μισή ώρα πριν. Θεωρητικά θέλει 2ωρο ή και 3-4 ώρες για να δράσει φουλ
δ) το χαπάκι δεν θα σου τον σηκώσει από μόνο του. Χρειάζεται ερωτικό παιχνίδι. Αν κ κοπέλα δεν είναι δραστήρια όπως λες, μήπως σε χαλάει;
ε) το άγχος είναι αντι-κούκου. Αν έχεις άγχος μήπως δεν σου σηκωθεί, δεν θα σου σηκωθεί.
Να έβλεπες ανδρολόγο καλύτερα αντί να ακούς το μακρύ και το κοντό του καθενός μας;
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.562
Πόντοι
7.625
το διάβασα ότι ενδέχεται να έπαιξε ρόλο. Αλλά μόνο την 1η φορά. Τη 2η φορά δεν ένιωσα την παραμικρή ενόχληση. Να έφταιγε η δόση που ήταν ελαφρώς μικρότερη; Να έφταιγε που είχα φάει-πιεί και ίσως γι αυτό να μην απέδωσε γενικά το χάπι;
Να δοκιμάσω να πάρω 2*5mg νηστικός μόνο και μόνο για να το τεστάρω; Θα με ξαναπιάσει;
Πάντως η ενόχληση την πρώτη φορά ήταν πολύ έντονη. Τουλάχιστον έγινε δουλειά.
Ορθώς εμίλησε ο Johnstef δεν είναι θέμα χαπιού, αλλά ψυχολογικό δικό σου, οργανικό (ίσως δεν σου ταιριάζει η ταδαλαφίλη) και της συγκεκριμένης γυναίκας
 

player75

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2025
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
καλημέρα, με την κοπέλα που συζώ εδώ και 20 χρόνια αντέχω να κάνω σεξ για 1 ώρα, ενώ με μια καυλιάρα γκόμενα που γνώρισα πρόσφατα και είναι πολύ πιο ενεργητική στο σεξ, τελειώνω μέσα σε 3 λεπτά. αυτό θεωρείται πρόωρη εκσπερμάτωση; τα χάπια βοηθάνε σε αυτή τη περίπτωση για αύξηση της διάρκειας; είμαι 50.
ευχαριστώ.
 

Teo84

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
327
Like
581
Πόντοι
81
Σήμερα δοκίμασα το elogis Forte δεν περίμενα τέτοια αποτελέσματα 3 φορές μέσα στο δυορο και σαν πετρα στηση. Είχα δοκιμάσει παλιά λεβιτρα, σιαλις και ένα βουλγαρικό δεν θυμάμαι το όνομα χωρίς κανένα αποτέλεσμα
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.562
Πόντοι
7.625
Σήμερα δοκίμασα το elogis Forte δεν περίμενα τέτοια αποτελέσματα 3 φορές μέσα στο δυορο και σαν πετρα στηση. Είχα δοκιμάσει παλιά λεβιτρα, σιαλις και ένα βουλγαρικό δεν θυμάμαι το όνομα χωρίς κανένα αποτέλεσμα
μου κάνει εντύπωση να έχεις πάρει λεβίτρα και να μην κόντεψες να βγάλεις το μάτι σου
 

Teo84

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
327
Like
581
Πόντοι
81
μου κάνει εντύπωση να έχεις πάρει λεβίτρα και να μην κόντεψες να βγάλεις το μάτι σου
Δεν ξέρω δεν με έπεισε και άρχισα να σκέφτομαι ότι όλα είναι μάπα και καθαρά ψυχολογικά, αλλά να που με εντυπωσίασε το elogis forte όταν το ξαναπάρω θα πω ξανά αν έκανε τα ίδια. Το ήπια με 500 γραμμάρια νερό μετά στο τέλος μου πόνεσε λίγο το κεφάλι αλλά μπορεί να ήταν και από την υπερένταση στο σεξ.
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.048
Πόντοι
440
Ποιο είναι το γενοσημο cialis και αν γνωρίζετε αν μπορώ να το παραγγείλω on line?
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.304
Κριτικές
96
Like
13.476
Πόντοι
12.436

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
749
Κριτικές
34
Like
4.033
Πόντοι
8.585

Nick8

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2021
Μηνύματα
305
Like
582
Πόντοι
81
μετά από καιρό επιστρέφω στο θέμα για εντυπώσεις. 40 είμαι.

όπως είχα γράψει ,πριν χρόνια έπαιρνα 5mg cialis κι αυτό μόνο πριν τη μάχη. (παρενέργεια καμία) Τώρα δοκιμή με tadalafil/santoz 5mg διότι το φαρμακείο δεν είχε cialis

1η προσπάθεια. Παίρνω ένα 5mg το βράδυ και πέφτω για ύπνο. 16 ώρες μετά χτυπάω άλλα 2*5mg και μισή ώρα μετά ξεκινάμε. (Οπότε στην ουσία "έπαιζα" με 12,5mg διότι το πρώτο 5αρι είχε εξασθενίσει) Πολύ καλό ξεκίνημα είχα γίνει τούρμπο πριν μπούμε στο δωμάτιο. Εντάξει λέω έκανε δουλειά. Το κάναμε και 2 φορές.
Αλλά... την επόμενη μέρα είχα ένα πόνο στη μέση που κράτησε 2-3 μέρες. Έσκυβα να δέσω τα κορδόνια και έκανα λες και ήμουν 90 χρονών. Τις 2 μέρες δε μπορούσα να κοιμηθώ μιας και πονούσε η μέση μου στον ύπνο. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το χάπι.

2η προσπάθεια αρκετές μέρες μετά με την ίδια γκόμενα. Παίρνω 2*5mg μισή ώρα πριν (είχε προηγηθεί φαγητό όμως και κρασί -δε ξέρω αν παίζει ρόλο). Πλήρης απογοήτευση. Σα να μην πήρα τίποτα. Με τα χίλια ζόρια κάτι κάναμε, κουτσά στραβά. Η γκόμενα είχε όρεξη αλλά δεν.... Το καλό είναι ότι δεν είχα καμια παρενέργεια όπως την πρώτη φορά. Αλλά όπως έγινε θα προτιμούσα να μην είχαμε κάνει τίποτα.

Άσε που η συγκεκριμένη γκόμενα δεν είναι και τόσο "δραστήρια". Δεν ξέρω αν ήταν αν θα άλλαζε κάτι.

Έχω απογοητευτεί αρκετά και δε ξέρω τι να κάνω την επόμενη φορά. Τα 10mg δε κάνανε τίποτα. Τίποτα όμως. Φταίει το φαγητό/αλκοόλ; Να δοκιμάσω 20mg νηστικός την επόμενη φορά; Είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη δόση. Να δοκιμάσω να παίρνω για 3-4 μέρες πριν από 5mg? Να παρατήσω το tadalafil/santoz και να ψάξω για cialis? Να πάρω κάτι άλλο;
Και το κακό είναι πως δε μπορώ κάπως να το δοκιμάσω και να πω ότι δουλεύει ή όχι αφού και χωρίς είμαι οκ αλλά όταν έρθει η ώρα δεν.....
Δε ξερω τι διάολο γίνεται. Αν είμαι μόνος και τον παίζω έχω στύση μια χαρά. Όχι όπως όταν ήμουν 20 αλλά οκ. Ε με την γκόμενα δεν, Λες και έχω πάρει κάτι που έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Ψυχολογικό; Ναι μπορεί. Εκεί καταλήγω.
Δε γίνεται να βλέπω μια σκηνή τσόντας και να μου σηκώνεται και να έχω την άλλη γυμνή μπροστά μου και να μην. Δεν έχει λογική.
Προσπαθώ να σκέφτομαι διάφορα μήπως και μου σηκωθει και δε τα καταφέρνω με τίποτα.
Και χάρηκα με την πρώτη δοκιμή του χαπιού διότι εκεί αισθανθηκα το extra boost

Τώρα μου δημιουργείται το άγχος αν σηκωθεί την επόμενη φορά.

Το elogis που βλέπω να αναφέρετε είναι στην ουσία συμπλήρωμα και όχι φάρμακο. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει αυτό αποτέλεσμα και μάλιστα άμεσο. Δηλαδή αν σε κάνει τουρμπο αυτό, αν πάρεις κάποιο από τα φάρμακα τι θα γίνει; θα σου σηκωθούν και τα φρύδια; Δεν έχω δοκιμάσει απλά ρωτάω.

Επειδή αναφέρθηκε από έναν φίλο πριν για έλλειψη βιταμίνης στην περίπτωση του, επειδή έχω κάνει εξετάσεις, δεν εχω καμία έλλειψη και όλα είναι οκ. Τυπικές εξετάσεις.
Για την ιστορία ξεκίνησα να παίρνω και κάψουλες μάκα όχι τόσο γι αυτό αλλά για δοκιμή για γενικό boost.

μετά από καιρό επιστρέφω στο θέμα για εντυπώσεις. 40 είμαι.

όπως είχα γράψει ,πριν χρόνια έπαιρνα 5mg cialis κι αυτό μόνο πριν τη μάχη. (παρενέργεια καμία) Τώρα δοκιμή με tadalafil/santoz 5mg διότι το φαρμακείο δεν είχε cialis

1η προσπάθεια. Παίρνω ένα 5mg το βράδυ και πέφτω για ύπνο. 16 ώρες μετά χτυπάω άλλα 2*5mg και μισή ώρα μετά ξεκινάμε. (Οπότε στην ουσία "έπαιζα" με 12,5mg διότι το πρώτο 5αρι είχε εξασθενίσει) Πολύ καλό ξεκίνημα είχα γίνει τούρμπο πριν μπούμε στο δωμάτιο. Εντάξει λέω έκανε δουλειά. Το κάναμε και 2 φορές.
Αλλά... την επόμενη μέρα είχα ένα πόνο στη μέση που κράτησε 2-3 μέρες. Έσκυβα να δέσω τα κορδόνια και έκανα λες και ήμουν 90 χρονών. Τις 2 μέρες δε μπορούσα να κοιμηθώ μιας και πονούσε η μέση μου στον ύπνο. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το χάπι.

2η προσπάθεια αρκετές μέρες μετά με την ίδια γκόμενα. Παίρνω 2*5mg μισή ώρα πριν (είχε προηγηθεί φαγητό όμως και κρασί -δε ξέρω αν παίζει ρόλο). Πλήρης απογοήτευση. Σα να μην πήρα τίποτα. Με τα χίλια ζόρια κάτι κάναμε, κουτσά στραβά. Η γκόμενα είχε όρεξη αλλά δεν.... Το καλό είναι ότι δεν είχα καμια παρενέργεια όπως την πρώτη φορά. Αλλά όπως έγινε θα προτιμούσα να μην είχαμε κάνει τίποτα.

Άσε που η συγκεκριμένη γκόμενα δεν είναι και τόσο "δραστήρια". Δεν ξέρω αν ήταν αν θα άλλαζε κάτι.

Έχω απογοητευτεί αρκετά και δε ξέρω τι να κάνω την επόμενη φορά. Τα 10mg δε κάνανε τίποτα. Τίποτα όμως. Φταίει το φαγητό/αλκοόλ; Να δοκιμάσω 20mg νηστικός την επόμενη φορά; Είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη δόση. Να δοκιμάσω να παίρνω για 3-4 μέρες πριν από 5mg? Να παρατήσω το tadalafil/santoz και να ψάξω για cialis? Να πάρω κάτι άλλο;
Και το κακό είναι πως δε μπορώ κάπως να το δοκιμάσω και να πω ότι δουλεύει ή όχι αφού και χωρίς είμαι οκ αλλά όταν έρθει η ώρα δεν.....
Δε ξερω τι διάολο γίνεται. Αν είμαι μόνος και τον παίζω έχω στύση μια χαρά. Όχι όπως όταν ήμουν 20 αλλά οκ. Ε με την γκόμενα δεν, Λες και έχω πάρει κάτι που έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Ψυχολογικό; Ναι μπορεί. Εκεί καταλήγω.
Δε γίνεται να βλέπω μια σκηνή τσόντας και να μου σηκώνεται και να έχω την άλλη γυμνή μπροστά μου και να μην. Δεν έχει λογική.
Προσπαθώ να σκέφτομαι διάφορα μήπως και μου σηκωθει και δε τα καταφέρνω με τίποτα.
Και χάρηκα με την πρώτη δοκιμή του χαπιού διότι εκεί αισθανθηκα το extra boost

Τώρα μου δημιουργείται το άγχος αν σηκωθεί την επόμενη φορά.

Το elogis που βλέπω να αναφέρετε είναι στην ουσία συμπλήρωμα και όχι φάρμακο. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει αυτό αποτέλεσμα και μάλιστα άμεσο. Δηλαδή αν σε κάνει τουρμπο αυτό, αν πάρεις κάποιο από τα φάρμακα τι θα γίνει; θα σου σηκωθούν και τα φρύδια; Δεν έχω δοκιμάσει απλά ρωτάω.

Επειδή αναφέρθηκε από έναν φίλο πριν για έλλειψη βιταμίνης στην περίπτωση του, επειδή έχω κάνει εξετάσεις, δεν εχω καμία έλλειψη και όλα είναι οκ. Τυπικές εξετάσεις.
Για την ιστορία ξεκίνησα να παίρνω και κάψουλες μάκα όχι τόσο γι αυτό αλλά για δοκιμή για γενικό
μετά από καιρό επιστρέφω στο θέμα για εντυπώσεις. 40 είμαι.

όπως είχα γράψει ,πριν χρόνια έπαιρνα 5mg cialis κι αυτό μόνο πριν τη μάχη. (παρενέργεια καμία) Τώρα δοκιμή με tadalafil/santoz 5mg διότι το φαρμακείο δεν είχε cialis

1η προσπάθεια. Παίρνω ένα 5mg το βράδυ και πέφτω για ύπνο. 16 ώρες μετά χτυπάω άλλα 2*5mg και μισή ώρα μετά ξεκινάμε. (Οπότε στην ουσία "έπαιζα" με 12,5mg διότι το πρώτο 5αρι είχε εξασθενίσει) Πολύ καλό ξεκίνημα είχα γίνει τούρμπο πριν μπούμε στο δωμάτιο. Εντάξει λέω έκανε δουλειά. Το κάναμε και 2 φορές.
Αλλά... την επόμενη μέρα είχα ένα πόνο στη μέση που κράτησε 2-3 μέρες. Έσκυβα να δέσω τα κορδόνια και έκανα λες και ήμουν 90 χρονών. Τις 2 μέρες δε μπορούσα να κοιμηθώ μιας και πονούσε η μέση μου στον ύπνο. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το χάπι.

2η προσπάθεια αρκετές μέρες μετά με την ίδια γκόμενα. Παίρνω 2*5mg μισή ώρα πριν (είχε προηγηθεί φαγητό όμως και κρασί -δε ξέρω αν παίζει ρόλο). Πλήρης απογοήτευση. Σα να μην πήρα τίποτα. Με τα χίλια ζόρια κάτι κάναμε, κουτσά στραβά. Η γκόμενα είχε όρεξη αλλά δεν.... Το καλό είναι ότι δεν είχα καμια παρενέργεια όπως την πρώτη φορά. Αλλά όπως έγινε θα προτιμούσα να μην είχαμε κάνει τίποτα.

Άσε που η συγκεκριμένη γκόμενα δεν είναι και τόσο "δραστήρια". Δεν ξέρω αν ήταν αν θα άλλαζε κάτι.

Έχω απογοητευτεί αρκετά και δε ξέρω τι να κάνω την επόμενη φορά. Τα 10mg δε κάνανε τίποτα. Τίποτα όμως. Φταίει το φαγητό/αλκοόλ; Να δοκιμάσω 20mg νηστικός την επόμενη φορά; Είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη δόση. Να δοκιμάσω να παίρνω για 3-4 μέρες πριν από 5mg? Να παρατήσω το tadalafil/santoz και να ψάξω για cialis? Να πάρω κάτι άλλο;
Και το κακό είναι πως δε μπορώ κάπως να το δοκιμάσω και να πω ότι δουλεύει ή όχι αφού και χωρίς είμαι οκ αλλά όταν έρθει η ώρα δεν.....
Δε ξερω τι διάολο γίνεται. Αν είμαι μόνος και τον παίζω έχω στύση μια χαρά. Όχι όπως όταν ήμουν 20 αλλά οκ. Ε με την γκόμενα δεν, Λες και
Καλησπερα!Χρονια πολλα!!Πριν μια δεκαετια δοκιμασα το λεβιτρα..Ενιωθα οτι θα σκασω.Πολυ ταχυπαλμια κ γενικοτερα με εκανε χαλια..Τοτε ξεκινησα cialis μια με δυο φορες την εβδομαδα(οταν το προγμαμα ειχε σεξ all night και οχι ενα στα γρηγορα..Στην αρχη 5mg μετα 10 mg μετα 20 mg..Μετα απο 2με 3 χρονια επαψε να με πιανει..Σαν να μην το πηρα.Μαλλον το εμαθε ο οργανισμος δε ξερω τ ν πω..Εδω και 6 χρονια παιρνω το sandoz σινδεναφιλη(γενοσημο του viagra)..Δεν εχω ανεβασει δοσολογια και εχω παντα κορυφαια αποτελεσματα.
 

Nick8

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2021
Μηνύματα
305
Like
582
Πόντοι
81
Ρε μάγκες, ενω το viagra με πιάνει μια χαρά, το cialis σχεδον καθόλου. Συμβαίνει και σε άλλον;
Και εμενα το ιδιο φιλε..Το βιαγκρα φουλ.Το σιαλις καθολου.Με επιανε γ 2 με 3 χρονια μετα τιποτα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom