Εφ όσον "δούλεψε" στο παρελθόν στην θέση σου θα έπαιρνα 10άρι και μετά από 36-40 ώρες άλλον ένα 10ρι. Σαν δοσολογία είναι ίδια με το καθημερινό 5άρι αλλά θα νιώσεις μάλλον ένα έξτρα boost τις πρώτες 20 ώρες.
μετά από καιρό επιστρέφω στο θέμα για εντυπώσεις. 40 είμαι.
όπως είχα γράψει ,πριν χρόνια έπαιρνα 5mg cialis κι αυτό μόνο πριν τη μάχη. (παρενέργεια καμία) Τώρα δοκιμή με tadalafil/santoz 5mg διότι το φαρμακείο δεν είχε cialis
1η προσπάθεια. Παίρνω ένα 5mg το βράδυ και πέφτω για ύπνο. 16 ώρες μετά χτυπάω άλλα 2*5mg και μισή ώρα μετά ξεκινάμε. (Οπότε στην ουσία "έπαιζα" με 12,5mg διότι το πρώτο 5αρι είχε εξασθενίσει) Πολύ καλό ξεκίνημα είχα γίνει τούρμπο πριν μπούμε στο δωμάτιο. Εντάξει λέω έκανε δουλειά. Το κάναμε και 2 φορές.
Αλλά... την επόμενη μέρα είχα ένα πόνο στη μέση που κράτησε 2-3 μέρες. Έσκυβα να δέσω τα κορδόνια και έκανα λες και ήμουν 90 χρονών. Τις 2 μέρες δε μπορούσα να κοιμηθώ μιας και πονούσε η μέση μου στον ύπνο. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το χάπι.
2η προσπάθεια αρκετές μέρες μετά με την ίδια γκόμενα. Παίρνω 2*5mg μισή ώρα πριν (είχε προηγηθεί φαγητό όμως και κρασί -δε ξέρω αν παίζει ρόλο). Πλήρης απογοήτευση. Σα να μην πήρα τίποτα. Με τα χίλια ζόρια κάτι κάναμε, κουτσά στραβά. Η γκόμενα είχε όρεξη αλλά δεν.... Το καλό είναι ότι δεν είχα καμια παρενέργεια όπως την πρώτη φορά. Αλλά όπως έγινε θα προτιμούσα να μην είχαμε κάνει τίποτα.
Άσε που η συγκεκριμένη γκόμενα δεν είναι και τόσο "δραστήρια". Δεν ξέρω αν ήταν αν θα άλλαζε κάτι.
Έχω απογοητευτεί αρκετά και δε ξέρω τι να κάνω την επόμενη φορά. Τα 10mg δε κάνανε τίποτα. Τίποτα όμως. Φταίει το φαγητό/αλκοόλ; Να δοκιμάσω 20mg νηστικός την επόμενη φορά; Είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη δόση. Να δοκιμάσω να παίρνω για 3-4 μέρες πριν από 5mg? Να παρατήσω το tadalafil/santoz και να ψάξω για cialis? Να πάρω κάτι άλλο;
Και το κακό είναι πως δε μπορώ κάπως να το δοκιμάσω και να πω ότι δουλεύει ή όχι αφού και χωρίς είμαι οκ αλλά όταν έρθει η ώρα δεν.....
Δε ξερω τι διάολο γίνεται. Αν είμαι μόνος και τον παίζω έχω στύση μια χαρά. Όχι όπως όταν ήμουν 20 αλλά οκ. Ε με την γκόμενα δεν, Λες και έχω πάρει κάτι που έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Ψυχολογικό; Ναι μπορεί. Εκεί καταλήγω.
Δε γίνεται να βλέπω μια σκηνή τσόντας και να μου σηκώνεται και να έχω την άλλη γυμνή μπροστά μου και να μην. Δεν έχει λογική.
Προσπαθώ να σκέφτομαι διάφορα μήπως και μου σηκωθει και δε τα καταφέρνω με τίποτα.
Και χάρηκα με την πρώτη δοκιμή του χαπιού διότι εκεί αισθανθηκα το extra boost
Τώρα μου δημιουργείται το άγχος αν σηκωθεί την επόμενη φορά.
Το elogis που βλέπω να αναφέρετε είναι στην ουσία συμπλήρωμα και όχι φάρμακο. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει αυτό αποτέλεσμα και μάλιστα άμεσο. Δηλαδή αν σε κάνει τουρμπο αυτό, αν πάρεις κάποιο από τα φάρμακα τι θα γίνει; θα σου σηκωθούν και τα φρύδια; Δεν έχω δοκιμάσει απλά ρωτάω.
Επειδή αναφέρθηκε από έναν φίλο πριν για έλλειψη βιταμίνης στην περίπτωση του, επειδή έχω κάνει εξετάσεις, δεν εχω καμία έλλειψη και όλα είναι οκ. Τυπικές εξετάσεις.
Για την ιστορία ξεκίνησα να παίρνω και κάψουλες μάκα όχι τόσο γι αυτό αλλά για δοκιμή για γενικό boost.