Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

mourganarxis

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2023
Μηνύματα
434
Like
482
Πόντοι
21
Αμα ηξερα ετσι...δεν θα επαιρνα ολοι την καψουλα και με λιγο νερο.
Συμπερασμα: μακρια απο το ελογκις, εχει χημειες μεσα και με τ αλλα συστατικα γινεται πολυ δυνατο και μπορει να προκαλεσει σοβαρα προβληματα υγειας.. τωρα γιατι το πουλανε για φυτικο και μαλιστα διπλα απο τις καραμελες για το λαιμο και κατι αλλα προιοντα που βαζουν μπροστα στο ταμειο.. γιατι μαλλον ζουμε στην Ελλαδα οπου για να παρει μπρος ο κρατικος μηχανισμος πρεπει πρωτα να θυσιαστουν καποιοι :confused:
Αν δεν εξεταστεί δεν μπορούμε να πουμε κατι.
Εγώ τα αντίστοιχα χημικά (βιάγκρα σιαλις κλπ) δεν τα έχω παρει για να συγκρίνω.
Ότι πει ο ΕΟΦ.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Αν δεν εξεταστεί δεν μπορούμε να πουμε κατι.
Εγώ τα αντίστοιχα χημικά (βιάγκρα σιαλις κλπ) δεν τα έχω παρει για να συγκρίνω.
Ότι πει ο ΕΟΦ.
Λες τοσα χρονια να μην το εξετασαν; και το νετρα το ειχαν αφησει αρκετο καιρο (οχι οσο αυτο) αλλα το απεσυραν
 

aoratos33_2

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2017
Μηνύματα
434
Κριτικές
2
Like
416
Πόντοι
21
συναδελφοι...αναφερθηκε πιο πανω τζελ επαλειψης με αποτελεσματα παρομοια με των διαφορων χαπιων...πολυ ενδιαφερον...δεν το εχω ξανακούσει...εαν καταλαβα καλα πωλειται στα φαρμακεια;;πως λεγεται το προιον;;νομιζω ειναι προτιμοτερο απο τα χαπια...!
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.588
Like
2.452
Πόντοι
506
Καλα επειδης βιαζομαι θα ξεκινησω με τα καλα.
Ολα παιζουν ρολο για αυτο και θα γραψω τα παντα για να ξερετε..
ειμαι 30 φευγα υψος και κιλα το ιδιο περιπου.. χωρις θεματα στυσης, με τετοια χαπακια χημικα η φυτικα ζητημα αν εχω παρει 3-4 φορες στην ζωη μ. το εν λογο το ειχα παρει και παλιοτερα αλλα καμια σχεση με τωρα, θα ελεγα μερα με την νυχτα.
Δεν τραβαω μλκια.. αλλα αυτο το διαστημα ειμαι με μια κοπελα και το κανουμε σχετικα συχνα. Υποψην δεν την ειπα τιποτα για το χαπι!
Στα του αγωνα: γυρω στο μισαωρο αφου το ειχα παρει, ηθελα λιγο χρονο παραπανω αλλα δεν γινοταν..μετα θα εμενα με το πουλι στο χερι :grin: στυση ηρθε γρηγορα..πετρα σ ολη την διαρκεια και εχυσα σχετικα γρηγορα, να πω εδω οτι το κανουμε χωρις προφυλαξεις.. μολις τελειωσα δεν μου επεφτε με τιποτα και πηγα στο μπανιο για να μην καταλαβει.. αφου περασε κανα πενταλεπτο.. βγηκα, αλλα μισοπεσμενο.. τεσπα, καναμε ενα μικρο διαλειμα τσιγαρο και παμε δευτερο γυρο, λιγο πιο αργα σηκωθηκε..αλλα τελειωσα πιο γρηγορα, δεν ξερω γιατι.. μαλλον ηθελε μεγαλυτερο διαλειμμα η κατι αλλο..παντως επεσε πιο γρηγορα..αυτα ηταν τα καλα, διαβαστε τα και σε λιγο γραφω τ αλλα.
Τι πήρες?
 

pannnos

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2021
Μηνύματα
65
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
0
Sildenafil sandoz 100 αρι λετε να με στειλει αδιαβαστο;Να το παρω σε πιο μικρη δοση καλυτερα;Ειμαι 30 κατι
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Sildenafil sandoz 100 αρι λετε να με στειλει αδιαβαστο;Να το παρω σε πιο μικρη δοση καλυτερα;Ειμαι 30 κατι
Τύπε αν στα 30κάτι χρειάζεσαι 100άρι βιάγκαρα τότε βράσε ρύζι καλύτερα... Στα 50 σου τι θα κάνεις - θα χρειάζεσαι γερανό...
Σπάστο στα 4 και ξεκίνα με 25mg.. Το πολύ να ανέβεις στα 50...
100 σε αυτήν την ηλικία ούτε με σφαίρες - αν και εδώ που τα λέμε κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζεσαι τίποτα...
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.414
Πόντοι
5.956

pannnos

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2021
Μηνύματα
65
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
0
Τύπε αν στα 30κάτι χρειάζεσαι 100άρι βιάγκαρα τότε βράσε ρύζι καλύτερα... Στα 50 σου τι θα κάνεις - θα χρειάζεσαι γερανό...
Σπάστο στα 4 και ξεκίνα με 25mg.. Το πολύ να ανέβεις στα 50...
100 σε αυτήν την ηλικία ούτε με σφαίρες - αν και εδώ που τα λέμε κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζεσαι τίποτα...
Χαχαχα ρε συ με τις βιζιτες δεν εχω την ιδια επιδοση οπως με γκομενακια δε ξερω,γι αυτο θελω να δοκιμασω.Ειναι ψυχολογικο
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Χαχαχα ρε συ με τις βιζιτες δεν εχω την ιδια επιδοση οπως με γκομενακια δε ξερω,γι αυτο θελω να δοκιμασω.Ειναι ψυχολογικο
Επειδή είναι "ψυχολογικό" αυτό το κάνει περισσότερο επικίνδυνο.
Θα σου "γράψει στο μυαλό" ότι χωρίς αυτό δεν μπορείς, και στο τέλος θα σου γίνει "απαραίτητο". Ξεκόλλα...
Μόνο μικρή δόση, και κυρίως όχι κάθε φορά...
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.414
Πόντοι
5.956
Χαχαχα ρε συ με τις βιζιτες δεν εχω την ιδια επιδοση οπως με γκομενακια δε ξερω,γι αυτο θελω να δοκιμασω.Ειναι ψυχολογικο
Άμα κουμπώσεις το ψυχολογικό θέμα με τη χρήση καυλόχαπων ΔΕΝ πρόκειται να ξαναγαμησεις χωρίς χάπια. Έχεις λοιπόν πλάνο να γαμάς τα επόμενα 40 χρόνια με χαπια; Αν ναι, βοήθειά σου...:priest:

Στη θέση σου θα έβλεπα το ψυχολογικό με κάποιον ειδικό, αντί να πειραματιζομαι με φάρμακα τα οποία είναι προορισμενα για να διορθώνουν σωματικά προβλήματα και δυσκολίες.
 
  • Like
Αντιδράσεις: fuskar

pannnos

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2021
Μηνύματα
65
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
0
Άμα κουμπώσεις το ψυχολογικό θέμα με τη χρήση καυλόχαπων ΔΕΝ πρόκειται να ξαναγαμησεις χωρίς χάπια. Έχεις λοιπόν πλάνο να γαμάς τα επόμενα 40 χρόνια με χαπια; Αν ναι, βοήθειά σου...:priest:

Στη θέση σου θα έβλεπα το ψυχολογικό με κάποιον ειδικό, αντί να πειραματιζομαι με φάρμακα τα οποία είναι προορισμενα για να διορθώνουν σωματικά προβλήματα και δυσκολίες.
Σιγα ρε άνθρωπε μια φορα θα το κανω πιο πολυ απο περιεργεια,δεν εχω σκοπο να το ξανακανω
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.588
Like
2.452
Πόντοι
506
Καλα δεν διαβαζεις τι γραφουμε τοσες μερες?
Φυτικο το πασαρουν..αλλα με τις παρενεργειες που βγαζει, δεν ειναι..
Ρε φίλε το χω πάρει
Κλαιν μαϊντανό
Μήπως παίρνεις κάνα άλλο από αλλού εσύ???
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Ρε φίλε το χω πάρει
Κλαιν μαϊντανό
Μήπως παίρνεις κάνα άλλο από αλλού εσύ???
Τι να σε πω..δυο φορες το εχω παρει απο φαρμακειο.
την πρωτη φορα πριν απο πολυ καιρο και ηταν νορμαλ τα πραγματα, ισως γιατι τοτε ειχα πιει πολυ νερο η δεν το ειχαν πειραξει.
τωρα προσφατα που το πηρα..οτι εγραψα στις προηγουμενες σελιδες.. καρδια, πονοκεφαλος, μπουκωματα. ισως ολα αυτα γιατι δεν ειχα πιει αρκετο νερο..δεν ξερω και δεν μπορω να απαντησω σιγουρα σ αυτο.
 

Bigmak

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2022
Μηνύματα
38
Like
88
Πόντοι
0
Αλάνια αυτό το ελογκις το παίρνεις μια ώρα πριν το σεξ και με ένα λίτρο νερό?
 

eteros_ego

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Απρ 2014
Μηνύματα
3.352
Like
6.973
Πόντοι
1.056
Αλάνια αυτό το ελογκις το παίρνεις μια ώρα πριν το σεξ και με ένα λίτρο νερό?
Και με δύο μη σου πω να είσαι κομπλέ,κάθε οργανισμός λειτουργεί διαφορετικα αφομοιώνει διαφορετικά mg απ' κάθε ουσία
 

laskos

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2021
Μηνύματα
144
Like
303
Πόντοι
21
Με βιαγκρα επαιρνα το μισο χαπι 50mg. Εφτανε. Στο cialis εχω ενα κουτι γενοσημα που ξεμειναν... Ποσο παιρνουμε για σιγουρια? 20mg? Και ποση ωρα πριν?
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom