Αυτή είναι μία λογική εξέλιξη των πραγμάτων. Στα 50 σου, όπως αναφέρεις, δεν μπορείς να γαμα΄ς όπως γαμούσες στα 25, στα 30 ακόμη και στα 40 σου. Γι' αυτό παίρνουμε φαρμακευτικά βοηθήματα για να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να ανταποκριθεί στα θέματα στυτικής δυσλειτουργίας που παρατηρούνται καθώς μεγαλώνουμε, ηλικιακά. Δεν έχω δοκιμάσει το elogis, αλλά απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα, έχει πολύ καλές κριτικές και θετικές γνώμες. Και εσύ, από τη πλευρά σου, το "αποθεώνεις"! Έχω δοκιμάσει gel με κατ' ευθείαν επάλειψη στο πέος με ομολογουμένως, πολύ καλά αποτελέσματα και περιορίστηκα εκεί. Μου φαίνεται, ότι θα πάω στην αγορά του elogis, να το δοκιμάσω, αφού πρώτα θα πάρω μία συμβουλή από γιατρό (καρδιολόγο) για καθαρά πρόληψη. Πάντως, να ξέρεις για καλύτερη απορρόφηση στον οργανισμό, είναι καλύτερα να παίρνεις χάπι όχι με νερό, αλλά με κάποιο φυσικό χυμό, απ' αυτά που βρίσκονται στα super market.Ειμαι πολύ "προικισμένος" αλλά [αρατήρησα στα 50 μου μια διάρκεια στύσης λιγο μικρότερη σε διάρκεια. Επειδή έπρεπε να εξυπηρετήσω 3 σε μια βδομαδα, δοκίμασα το εlogis ολόκληρο. Ε, μια βδομάδα γαμούσα και τον επαιζα εναλλαξ 3 φορες τη μερα. Μου είχαν γίνει σα μπαλόνια και το καυλί είχε γεμίσει φλέβες και ήταν σαν κονταρι και ειχα φοβερή ψυχολογία. Διάρκεια πάνω απο μιαμιση ώρα. Ηταν φοβερή φαση. Τωρα κάθε βδομάδα όταν πρόκειται να παω για κανα μικρό "μαραθώνιο", ανοίγω την κάψουλα και βαζω νηστικος 1/3 του περιεχομένου σε ενα 500ml νερο. Τα αποτελέσματα ειναι σουπερ και ανάλογα με αυτά που έγραψα παραπάνω, αλλ ακρατάνε 2-3 μερες tops.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Viagra/Cialis και συναφή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 14K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (1 μέλη και 18 επισκέπτες)
arotroangelo
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2024
- Μηνύματα
- 18
- Like
- 26
- Πόντοι
- 0
Αυτή είναι μία λογική εξέλιξη των πραγμάτων. Στα 50 σου, όπως αναφέρεις, δεν μπορείς να γαμα΄ς όπως γαμούσες στα 25, στα 30 ακόμη και στα 40 σου. Γι' αυτό παίρνουμε φαρμακευτικά βοηθήματα για να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να ανταποκριθεί στα θέματα στυτικής δυσλειτουργίας που παρατηρούνται καθώς μεγαλώνουμε, ηλικιακά. Δεν έχω δοκιμάσει το elogis, αλλά απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα, έχει πολύ καλές κριτικές και θετικές γνώμες. Και εσύ, από τη πλευρά σου, το "αποθεώνεις"! Έχω δοκιμάσει gel με κατ' ευθείαν επάλειψη στο πέος με ομολογουμένως, πολύ καλά αποτελέσματα και περιορίστηκα εκεί. Μου φαίνεται, ότι θα πάω στην αγορά του elogis, να το δοκιμάσω, αφού πρώτα θα πάρω μία συμβουλή από γιατρό (καρδιολόγο) για καθαρά πρόληψη. Πάντως, να ξέρεις για καλύτερη απορρόφηση στον οργανισμό, είναι καλύτερα να παίρνεις χάπι όχι με νερό, αλλά με κάποιο φυσικό χυμό, απ' αυτά που βρίσκονται στα super market
Ευχαριστώ! Θα δοκιμάσω με χυμό! Καλύτερα την πρώτη φορά να πάρεις μισό για να δεις πως θα αντιδράσεις.
james034
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 8.650
- Κριτικές
- 24
- Like
- 46.322
- Πόντοι
- 14.095
Ειμαι πολύ "προικισμένος" αλλά [αρατήρησα στα 50 μου μια διάρκεια στύσης λιγο μικρότερη σε διάρκεια. Επειδή έπρεπε να εξυπηρετήσω 3 σε μια βδομαδα, δοκίμασα το εlogis ολόκληρο. Ε, μια βδομάδα γαμούσα και τον επαιζα εναλλαξ 3 φορες τη μερα. Μου είχαν γίνει σα μπαλόνια και το καυλί είχε γεμίσει φλέβες και ήταν σαν κονταρι και ειχα φοβερή ψυχολογία. Διάρκεια πάνω απο μιαμιση ώρα. Ηταν φοβερή φαση. Τωρα κάθε βδομάδα όταν πρόκειται να παω για κανα μικρό "μαραθώνιο", ανοίγω την κάψουλα και βαζω νηστικος 1/3 του περιεχομένου σε ενα 500ml νερο. Τα αποτελέσματα ειναι σουπερ και ανάλογα με αυτά που έγραψα παραπάνω, αλλ ακρατάνε 2-3 μερες tops.
Τα Netra & Granus αν τα θυμάστε, περιείχαν το συστατικό του Viagra και γι'αυτό απαγορεύτηκε η κυκλοφορία τους!! Διότι τα πλάσαραν σαν φυτικά ενώ δεν ήταν!!Αυτή είναι μία λογική εξέλιξη των πραγμάτων. Στα 50 σου, όπως αναφέρεις, δεν μπορείς να γαμα΄ς όπως γαμούσες στα 25, στα 30 ακόμη και στα 40 σου. Γι' αυτό παίρνουμε φαρμακευτικά βοηθήματα για να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να ανταποκριθεί στα θέματα στυτικής δυσλειτουργίας που παρατηρούνται καθώς μεγαλώνουμε, ηλικιακά. Δεν έχω δοκιμάσει το elogis, αλλά απ' ότι διαβάζω εδώ μέσα, έχει πολύ καλές κριτικές και θετικές γνώμες. Και εσύ, από τη πλευρά σου, το "αποθεώνεις"! Έχω δοκιμάσει gel με κατ' ευθείαν επάλειψη στο πέος με ομολογουμένως, πολύ καλά αποτελέσματα και περιορίστηκα εκεί. Μου φαίνεται, ότι θα πάω στην αγορά του elogis, να το δοκιμάσω, αφού πρώτα θα πάρω μία συμβουλή από γιατρό (καρδιολόγο) για καθαρά πρόληψη. Πάντως, να ξέρεις για καλύτερη απορρόφηση στον οργανισμό, είναι καλύτερα να παίρνεις χάπι όχι με νερό, αλλά με κάποιο φυσικό χυμό, απ' αυτά που βρίσκονται στα super market.
Δεν μπορούσαν να πάρουν έγκριση απ'τον ΕΟΦ όμως (φαντάζομαι δεν πήγαν καν) διότι δεν προέρχονται από σοβαρές φαρμακοβιομηχανίες ...δεν πληρούσαν καν τις προδιαγραφές για να παράξουν "φάρμακο"....
....αλλά και γιατί όλο το κονσεπτ μαρκετίστικα, ήταν να τα παρουσιάζουν σαν φυτικά συμπληρώματα διατροφής κ όχι σαν φάρμακα !!!
Υποψιάζομαι ότι και το Elogis είναι παρόμοιας λογικής για να έχει τέτοια αποτελέσματα!
Και αν είναι έτσι, γιατί δεν πάτε ρε παλικάρια κατευθείαν στο πρωτότυπο??? Πιθανότατα να είναι και πολύ πιο ασφαλές και εν πάσει περιπτώσει, επειδή ξέρεις τι παίρνεις, θα το συζητήσεις και με ένα καρδιολόγο! Αν όμως δεν ξέρεις τι παίρνεις ή νομίζεις ότι είναι φυτικό (ενώ στην πραγματικότητα παίρνεις Viagra) πας χύμα και μπορεί να την πατήσεις...
Ξέρω κι εγώ...σκέψεις εκφράζω! Δεν είμαι απόλυτος...

Dimitrisser
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 12
- Like
- 382
- Πόντοι
- 20
Να σε ρωτήσω κάτι το cialis δεν θέλει συνταγήΠαιδιά επειδή δεν βρίσκω δεκάρι cialis αν πάρω 20άρι και το κόψω στη μέση θα κάνει δουλειά
οχι δεν θέλειΝα σε ρωτήσω κάτι το cialis δεν θέλει συνταγή
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.057
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.564
- Πόντοι
- 5.956
Ναι. Το έκανα πολλάκις παλιότερα.Παιδιά επειδή δεν βρίσκω δεκάρι cialis αν πάρω 20άρι και το κόψω στη μέση θα κάνει δουλειά
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Λοιπον πηρα ελογκις.. να αρχισω απο τα καλα η τα ασχημα?
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Καλα επειδης βιαζομαι θα ξεκινησω με τα καλα.
Ολα παιζουν ρολο για αυτο και θα γραψω τα παντα για να ξερετε..
ειμαι 30 φευγα υψος και κιλα το ιδιο περιπου.. χωρις θεματα στυσης, με τετοια χαπακια χημικα η φυτικα ζητημα αν εχω παρει 3-4 φορες στην ζωη μ. το εν λογο το ειχα παρει και παλιοτερα αλλα καμια σχεση με τωρα, θα ελεγα μερα με την νυχτα.
Δεν τραβαω μλκια.. αλλα αυτο το διαστημα ειμαι με μια κοπελα και το κανουμε σχετικα συχνα. Υποψην δεν την ειπα τιποτα για το χαπι!
Στα του αγωνα: γυρω στο μισαωρο αφου το ειχα παρει, ηθελα λιγο χρονο παραπανω αλλα δεν γινοταν..μετα θα εμενα με το πουλι στο χερι
στυση ηρθε γρηγορα..πετρα σ ολη την διαρκεια και εχυσα σχετικα γρηγορα, να πω εδω οτι το κανουμε χωρις προφυλαξεις.. μολις τελειωσα δεν μου επεφτε με τιποτα και πηγα στο μπανιο για να μην καταλαβει.. αφου περασε κανα πενταλεπτο.. βγηκα, αλλα μισοπεσμενο.. τεσπα, καναμε ενα μικρο διαλειμα τσιγαρο και παμε δευτερο γυρο, λιγο πιο αργα σηκωθηκε..αλλα τελειωσα πιο γρηγορα, δεν ξερω γιατι.. μαλλον ηθελε μεγαλυτερο διαλειμμα η κατι αλλο..παντως επεσε πιο γρηγορα..αυτα ηταν τα καλα, διαβαστε τα και σε λιγο γραφω τ αλλα.
Ολα παιζουν ρολο για αυτο και θα γραψω τα παντα για να ξερετε..
ειμαι 30 φευγα υψος και κιλα το ιδιο περιπου.. χωρις θεματα στυσης, με τετοια χαπακια χημικα η φυτικα ζητημα αν εχω παρει 3-4 φορες στην ζωη μ. το εν λογο το ειχα παρει και παλιοτερα αλλα καμια σχεση με τωρα, θα ελεγα μερα με την νυχτα.
Δεν τραβαω μλκια.. αλλα αυτο το διαστημα ειμαι με μια κοπελα και το κανουμε σχετικα συχνα. Υποψην δεν την ειπα τιποτα για το χαπι!
Στα του αγωνα: γυρω στο μισαωρο αφου το ειχα παρει, ηθελα λιγο χρονο παραπανω αλλα δεν γινοταν..μετα θα εμενα με το πουλι στο χερι
Απ' όπου θέλεις, αρκεί να είναι αντικειμενική και αληθινή η κριτική σου...Λοιπον πηρα ελογκις.. να αρχισω απο τα καλα η τα ασχημα?
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Παμε και στα ασχημα.. που νομιζω ειναι αρκετα και σοβαρα ωστε να μην ξανα ασχοληθω ειτε με χημικα ειτε με φυτικα χαπακια.
στο δευτερο γυρο μ επιασε λιγο πονοκεφαλος, δεν εδωσα σημασια, αρχισε να γινεται πιο δυνατο μετα αφου τελειωσαμε και αρχισα να χαλαρωνω.. πηρα δυο ντεπον.. δεν εφυγε ουτε μετα απο 6-7 ωρες!
Μετα πηγαμε για φαγητο.. δλδ καμια 4 ωρες αφου το ειχα παρει, δεν μπορουσα να φαω γιατι ειχαν μπουκωσει η μυτες και δεν επαιρνα ανασα καλα, με το ζορι εφαγα και για δικαιολογια ειπα οτι κρυωσα λιγο στην δουλεια.. τα μπουκοματα εφυγαν αρκετη ωρα μετα.
και παμε στο χειροτερο η καρδια.. χτυπουσε γρηγορα.. σε καποια φαση και αρκετη ωρα αφου το ειχα παρει εφτανε μεχρι τα αυτια στο αριστερο την ακουγα, πηρε αρκετες ωρες για να ηρεμησω.
Αυτα παιδια.. οσοι εχετε παρει χημικα και ταιριαζουν τα συμπτωματα γραψτε για να καταλαβουν ολοι τι εχουν βαλει μεσα σ ενα υποτιθεται φυτικο χαπι.
στο δευτερο γυρο μ επιασε λιγο πονοκεφαλος, δεν εδωσα σημασια, αρχισε να γινεται πιο δυνατο μετα αφου τελειωσαμε και αρχισα να χαλαρωνω.. πηρα δυο ντεπον.. δεν εφυγε ουτε μετα απο 6-7 ωρες!
Μετα πηγαμε για φαγητο.. δλδ καμια 4 ωρες αφου το ειχα παρει, δεν μπορουσα να φαω γιατι ειχαν μπουκωσει η μυτες και δεν επαιρνα ανασα καλα, με το ζορι εφαγα και για δικαιολογια ειπα οτι κρυωσα λιγο στην δουλεια.. τα μπουκοματα εφυγαν αρκετη ωρα μετα.
και παμε στο χειροτερο η καρδια.. χτυπουσε γρηγορα.. σε καποια φαση και αρκετη ωρα αφου το ειχα παρει εφτανε μεχρι τα αυτια στο αριστερο την ακουγα, πηρε αρκετες ωρες για να ηρεμησω.
Αυτα παιδια.. οσοι εχετε παρει χημικα και ταιριαζουν τα συμπτωματα γραψτε για να καταλαβουν ολοι τι εχουν βαλει μεσα σ ενα υποτιθεται φυτικο χαπι.
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Ξεχασα να γραψω οτι το ειχα παρει με λιγο νερο, ενα ποτηρι και δεν ειχα φαει τιποτα τουλαχιστον κανα διωρο πιο πριν.
Marcus77
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 14 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 620
- Κριτικές
- 30
- Like
- 1.847
- Πόντοι
- 1.076
Θέλει πολύ νερό. Τουλάχιστον 1 λίτρο. Έτσι το παίρνω και δεν έχω καμία παρενέργεια. Το μόνο θέμα που έχω είναι πως αργώ να τελειώσω τη 2η φορά.Ξεχασα να γραψω οτι το ειχα παρει με λιγο νερο, ενα ποτηρι και δεν ειχα φαει τιποτα τουλαχιστον κανα διωρο πιο πριν.
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
και παιζει ρολο αυτο;; γιατι οι παρενεργειες ηταν δυνατες, παντως μετα με τραβουσε για αρκετα υγρα.. αν δεν μ ενοχλουσε στην καρδια και το μπουκομα θα πλακωνομουν στις μπυρεςΘέλει πολύ νερό. Τουλάχιστον 1 λίτρο. Έτσι το παίρνω και δεν έχω καμία παρενέργεια. Το μόνο θέμα που έχω είναι πως αργώ να τελειώσω τη 2η φορά.
james034
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 8.650
- Κριτικές
- 24
- Like
- 46.322
- Πόντοι
- 14.095
εγώ τα είπα την Τετάρτη....πριν 2 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει....απλά διαβάζοντας και αποκρυπτογραφώντας τις εμπειρίες του καθενός!Παμε και στα ασχημα.. που νομιζω ειναι αρκετα και σοβαρα ωστε να μην ξανα ασχοληθω ειτε με χημικα ειτε με φυτικα χαπακια.
στο δευτερο γυρο μ επιασε λιγο πονοκεφαλος, δεν εδωσα σημασια, αρχισε να γινεται πιο δυνατο μετα αφου τελειωσαμε και αρχισα να χαλαρωνω.. πηρα δυο ντεπον.. δεν εφυγε ουτε μετα απο 6-7 ωρες!
Μετα πηγαμε για φαγητο.. δλδ καμια 4 ωρες αφου το ειχα παρει, δεν μπορουσα να φαω γιατι ειχαν μπουκωσει η μυτες και δεν επαιρνα ανασα καλα, με το ζορι εφαγα και για δικαιολογια ειπα οτι κρυωσα λιγο στην δουλεια.. τα μπουκοματα εφυγαν αρκετη ωρα μετα.
και παμε στο χειροτερο η καρδια.. χτυπουσε γρηγορα.. σε καποια φαση και αρκετη ωρα αφου το ειχα παρει εφτανε μεχρι τα αυτια στο αριστερο την ακουγα, πηρε αρκετες ωρες για να ηρεμησω.
Αυτα παιδια.. οσοι εχετε παρει χημικα και ταιριαζουν τα συμπτωματα γραψτε για να καταλαβουν ολοι τι εχουν βαλει μεσα σ ενα υποτιθεται φυτικο χαπι.
Είπαμε, καλύτερα πάρε το ορίτζιναλ (βιάγκρα) παρά να ρισκάρεις - εσύ κ όποιος άλλος το σκέφτεται - με δήθεν φυτικά σκευάσματα αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης!!!

aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
ακριβώς το ίδιο και εγώ, πολύ νερό και κοπανιέμαι κάνα μισάωρο μέσα - έξω, μέσα - έξω στο δεύτερο μπαλάκι...Θέλει πολύ νερό. Τουλάχιστον 1 λίτρο. Έτσι το παίρνω και δεν έχω καμία παρενέργεια. Το μόνο θέμα που έχω είναι πως αργώ να τελειώσω τη 2η φορά.

sackatack2
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 322
- Κριτικές
- 4
- Like
- 474
- Πόντοι
- 301
Κύριοι το πήρα και εγώ και έχω να πω το εξής:
Είναι σίγουρα σινελνταφυλη ή ταδαλαφύλη ή και τα δύο μαζί...
Εξηγώ: παλιότερα είχα πάρει και τα δύο σε γεννοσημα (sandoz) τα οποία τα βρήκα αρκετά αποτελεσματικά αλλά με φοβερές παρενέργειες γι'αυτό δεν συνέχισα ...
Στο θέμα μας : πήρα το ελογκις και αφότου διάβασα τον συναγωνιστή πιο πίσω ότι το άνοιξε και το παίρνει σε μικρότερες δόσεις είπα να κάνω και εγώ μια δοκιμή πρώτα.
Καθώς άνοιξα την κάψουλα χύθηκε μια πολύ μικρή ποσότητα στο χέρι μου, πολύ μικρή ούτε το 1/10 του περιεχομένου. Το ρίχνω σε ένα μπουκάλι 0.5 λ νερό και το πίνω όλο νηστικός, να τονίσω ότι η κάψουλα όταν την ξανακλεισα ήταν μέχρι επάνω γεμάτη.
Μετά από μια ώρα περίπου με έπιασε το γνωστό μπούκωμα στην μύτη που είχα από το βιαγκρα αλλά πιο ήπιο λόγο μικρής ποσότητας μάλλον.
Στον αγώνα τα πράγματα ήταν πολύ καλά έως εντυπωσιακά θα έλεγα αλλά τελείωσα φυσιολογικά χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, δεύτερη φορά δεν υπήρξε, για δύο περίπου 24 ώρα ένιωθα ότι δουλεύει από μέσα και ότι είμουν ετοιμοπόλεμος χωρίς όμως να έχω την ευκαιρία να το διαπιστώσω στην πράξη.
Την δεύτερη μέρα είχα καούρα στο στομάχι και μια ελαφριά δυσπεψία, ο πονοκέφαλος έγινε πιο έντονος μετά την πράξη και κράτησε αρκετά αλλά όχι κάτι το φοβερό λόγο δοσολογίας λογικά.
Συμπέρασμα:
Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι φυτικό...Τόσο ισχυρό δεν ήταν το γεννοσημο Cialis των 20mg που είχα πάρει , ούτε και το sandoz sindenafil των 100mg . Ποιος ξέρει τη χημεία έχουν κάνει για να έχει τέτοια δύναμη...
ξαναλέω :
Προσοχή είναι πολύ δυνατό και καλό θα είναι να παίρνετε την μικρότερη δυνατή δόση ή και καθόλου γιατί μπορεί να σας στείλει αδιαβαστους
Αυτά από εμένα
Καλά γαμησια
Stay safe
Είναι σίγουρα σινελνταφυλη ή ταδαλαφύλη ή και τα δύο μαζί...
Εξηγώ: παλιότερα είχα πάρει και τα δύο σε γεννοσημα (sandoz) τα οποία τα βρήκα αρκετά αποτελεσματικά αλλά με φοβερές παρενέργειες γι'αυτό δεν συνέχισα ...
Στο θέμα μας : πήρα το ελογκις και αφότου διάβασα τον συναγωνιστή πιο πίσω ότι το άνοιξε και το παίρνει σε μικρότερες δόσεις είπα να κάνω και εγώ μια δοκιμή πρώτα.
Καθώς άνοιξα την κάψουλα χύθηκε μια πολύ μικρή ποσότητα στο χέρι μου, πολύ μικρή ούτε το 1/10 του περιεχομένου. Το ρίχνω σε ένα μπουκάλι 0.5 λ νερό και το πίνω όλο νηστικός, να τονίσω ότι η κάψουλα όταν την ξανακλεισα ήταν μέχρι επάνω γεμάτη.
Μετά από μια ώρα περίπου με έπιασε το γνωστό μπούκωμα στην μύτη που είχα από το βιαγκρα αλλά πιο ήπιο λόγο μικρής ποσότητας μάλλον.
Στον αγώνα τα πράγματα ήταν πολύ καλά έως εντυπωσιακά θα έλεγα αλλά τελείωσα φυσιολογικά χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, δεύτερη φορά δεν υπήρξε, για δύο περίπου 24 ώρα ένιωθα ότι δουλεύει από μέσα και ότι είμουν ετοιμοπόλεμος χωρίς όμως να έχω την ευκαιρία να το διαπιστώσω στην πράξη.
Την δεύτερη μέρα είχα καούρα στο στομάχι και μια ελαφριά δυσπεψία, ο πονοκέφαλος έγινε πιο έντονος μετά την πράξη και κράτησε αρκετά αλλά όχι κάτι το φοβερό λόγο δοσολογίας λογικά.
Συμπέρασμα:
Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι φυτικό...Τόσο ισχυρό δεν ήταν το γεννοσημο Cialis των 20mg που είχα πάρει , ούτε και το sandoz sindenafil των 100mg . Ποιος ξέρει τη χημεία έχουν κάνει για να έχει τέτοια δύναμη...
ξαναλέω :
Προσοχή είναι πολύ δυνατό και καλό θα είναι να παίρνετε την μικρότερη δυνατή δόση ή και καθόλου γιατί μπορεί να σας στείλει αδιαβαστους
Αυτά από εμένα
Καλά γαμησια
Stay safe
soylakostas72
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2023
- Μηνύματα
- 323
- Like
- 301
- Πόντοι
- 21
Και εγώ με πολυ νερό η χυμό όταν το αραιωνα.Θέλει πολύ νερό. Τουλάχιστον 1 λίτρο. Έτσι το παίρνω και δεν έχω καμία παρενέργεια. Το μόνο θέμα που έχω είναι πως αργώ να τελειώσω τη 2η φορά.
soylakostas72
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2023
- Μηνύματα
- 323
- Like
- 301
- Πόντοι
- 21
Είδα ότι υπάρχει και αντίστοιχο για κυρίες.
Έχει δοκιμάσει κάποια κυρία από τα μέλη?
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Αμα ηξερα ετσι...δεν θα επαιρνα ολοι την καψουλα και με λιγο νερο.Κύριοι το πήρα και εγώ και έχω να πω το εξής:
Είναι σίγουρα σινελνταφυλη ή ταδαλαφύλη ή και τα δύο μαζί...
Εξηγώ: παλιότερα είχα πάρει και τα δύο σε γεννοσημα (sandoz) τα οποία τα βρήκα αρκετά αποτελεσματικά αλλά με φοβερές παρενέργειες γι'αυτό δεν συνέχισα ...
Στο θέμα μας : πήρα το ελογκις και αφότου διάβασα τον συναγωνιστή πιο πίσω ότι το άνοιξε και το παίρνει σε μικρότερες δόσεις είπα να κάνω και εγώ μια δοκιμή πρώτα.
Καθώς άνοιξα την κάψουλα χύθηκε μια πολύ μικρή ποσότητα στο χέρι μου, πολύ μικρή ούτε το 1/10 του περιεχομένου. Το ρίχνω σε ένα μπουκάλι 0.5 λ νερό και το πίνω όλο νηστικός, να τονίσω ότι η κάψουλα όταν την ξανακλεισα ήταν μέχρι επάνω γεμάτη.
Μετά από μια ώρα περίπου με έπιασε το γνωστό μπούκωμα στην μύτη που είχα από το βιαγκρα αλλά πιο ήπιο λόγο μικρής ποσότητας μάλλον.
Στον αγώνα τα πράγματα ήταν πολύ καλά έως εντυπωσιακά θα έλεγα αλλά τελείωσα φυσιολογικά χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, δεύτερη φορά δεν υπήρξε, για δύο περίπου 24 ώρα ένιωθα ότι δουλεύει από μέσα και ότι είμουν ετοιμοπόλεμος χωρίς όμως να έχω την ευκαιρία να το διαπιστώσω στην πράξη.
Την δεύτερη μέρα είχα καούρα στο στομάχι και μια ελαφριά δυσπεψία, ο πονοκέφαλος έγινε πιο έντονος μετά την πράξη και κράτησε αρκετά αλλά όχι κάτι το φοβερό λόγο δοσολογίας λογικά.
Συμπέρασμα:
Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι φυτικό...Τόσο ισχυρό δεν ήταν το γεννοσημο Cialis των 20mg που είχα πάρει , ούτε και το sandoz sindenafil των 100mg . Ποιος ξέρει τη χημεία έχουν κάνει για να έχει τέτοια δύναμη...
ξαναλέω :
Προσοχή είναι πολύ δυνατό και καλό θα είναι να παίρνετε την μικρότερη δυνατή δόση ή και καθόλου γιατί μπορεί να σας στείλει αδιαβαστους
Αυτά από εμένα
Καλά γαμησια
Stay safe
Συμπερασμα: μακρια απο το ελογκις, εχει χημειες μεσα και με τ αλλα συστατικα γινεται πολυ δυνατο και μπορει να προκαλεσει σοβαρα προβληματα υγειας.. τωρα γιατι το πουλανε για φυτικο και μαλιστα διπλα απο τις καραμελες για το λαιμο και κατι αλλα προιοντα που βαζουν μπροστα στο ταμειο.. γιατι μαλλον ζουμε στην Ελλαδα οπου για να παρει μπρος ο κρατικος μηχανισμος πρεπει πρωτα να θυσιαστουν καποιοι
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 73
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 8K