mourganarxis
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2023
- Μηνύματα
- 434
- Like
- 482
- Πόντοι
- 21
Αν δεν εξεταστεί δεν μπορούμε να πουμε κατι.Αμα ηξερα ετσι...δεν θα επαιρνα ολοι την καψουλα και με λιγο νερο.
Συμπερασμα: μακρια απο το ελογκις, εχει χημειες μεσα και με τ αλλα συστατικα γινεται πολυ δυνατο και μπορει να προκαλεσει σοβαρα προβληματα υγειας.. τωρα γιατι το πουλανε για φυτικο και μαλιστα διπλα απο τις καραμελες για το λαιμο και κατι αλλα προιοντα που βαζουν μπροστα στο ταμειο.. γιατι μαλλον ζουμε στην Ελλαδα οπου για να παρει μπρος ο κρατικος μηχανισμος πρεπει πρωτα να θυσιαστουν καποιοι![]()
Εγώ τα αντίστοιχα χημικά (βιάγκρα σιαλις κλπ) δεν τα έχω παρει για να συγκρίνω.
Ότι πει ο ΕΟΦ.
