Επισκέπτης
Εγω προτείνω να κλειδωθει...
και να ξεκλειδωνεται μια φορα τη βδομαδα για να μας τα ψαλλει η εκδιδόμενη.
και να ξεκλειδωνεται μια φορα τη βδομαδα για να μας τα ψαλλει η εκδιδόμενη.
το τσατ/σπαμ θρεντ τυπε ειναι το πιο απαιτητικο νημα του σαη, εκει μεσα εχουνε σπασει ιστορικα νικνεϊμς , μη ξηγιεσαι σκουληκιαρικα τωραμπορει απλα βεβαια να συγχωνευτει το νημα με το Spam/Αρλεκιν κτλπ αφου ετσι και αλλιως κυριως spam παιζει εκει και trolling.
Τελικα μαθαμε τα Boeing 747-ERR η τα Airbus 380 εχουνε καλυτερο διαμορφωτικο χαρακτηρα ?

τυπε μπορει στο μελλον να ανοιχτει ψηφοφορια για να ξεκλειδωθει,ειδικα αν δεν εχουμε καλα κυριακατικα θεματα,οπως τον τελευταιο καιρο :S :S :S
Εγω προτείνω να κλειδωθει...
και να ξεκλειδωνεται μια φορα τη βδομαδα για να μας τα ψαλλει η εκδιδόμενη.
Τωρα ειναι αργα ολοι ψηφισαμε
Τωρα ειναι αργα ολοι ψηφισαμε
ωραιος ο ελληνας!!!Λοιπόν... υπάρχουν ΝΕΑ δεδομένα στο exit poll.
[size=14pt]ΠΑΡΑΚΑΛΩ όσοι ψηφίσατε να ξαναψηφίσετε!!!![/size]
τυπε αυτουνου η δικη δεν γινεται τωρανα κλειδωθει και να μπαναρετε τον ντοπαμινα![]()
Το thread συγχωνεύτηκε.
Καλύτερα να μη σβηστεί. Τόσα πράγματα έχουν γραφτεί και από πολλούς συναγωνιστές.

αψογος!!Συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου Αντισθένη.... δεν είμαι υπέρ του να σβηστεί το νήμα.
Αλλά εάν είναι να το κλειδώσετε... κάντε μας την χάρη να ανοίγει 1η Κυριακή του μήνα να μας ψάλλει την λειτουργία η νεαρά κορασίδα εταίρα παλλακίδα.![]()
![]()
![]()
![]()

Ακριβώς έτσι συμβαίνει στα φόρουμς. Δεν σβήνουμε τίποτα. Απλά με το καιρό, θα γράφουν λιγότεροι και στο τέλος θα ξεχαστεί. (Η ενότητα κι όχι η κοπέλα)Μη σβηστεί το νήμα, ετσι ειναι τα φορουμς, απ τη στιγμη που γραφτηκαν οσα γραφτήκαν αντιπροσωπεύουν αποψεις μελών και της κοπέλας.
Δε σκοτώθηκε κανείς, λόγια γραφτήκανε.
εμενα προσωπικα μονο ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ολων των πληροφοριων νημα ,σχολια ,φωτο με ενδιεφερε
με το κλειδωμα ολες οι πληροφοριες και φωτο οπως και τα ηλιθια σχολια μερικων θα υπαρχουν ακομα τπτ δεν θα σβηστει