Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
λοιπον,παιδες..θα παρακαλεσω ολα τα μελη που ποσταρουν στο νημα,να ηρεμησουν.το αν θα διαγραφει,το νημα,ο λογαριασμος της βερονικας,κτλ,κλτ,κλτ..ειναι αλλη συζητηση,και δεν χρειαζεται να απασχολουμε το νημα με τετοια.απο την στιγμη που ποσταρε η ιδια οτι εχει σταματησει,το θεμα κλεινει εδω.καλη συνεχεια σε ολους.
Υ.Γ.δοξα το θεο,υπαρχουν πολλες κοπελες ενεργες.
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
το νημα δεν το ανοιξα εγω μπορεις να διαβασεις να ενημερωθεις! :idiot:
μονο οριστικη διαγραφη ολων των πληροφοριων με ενδιαφερει
να σβηστει το νημα , τα ηλιθια σχολια μαζι με  τα δικα σου  :birdman: οπως και ολες οι φωτο
να κλειδωθει και να υπαρχουν ακομα ολες αυτες οι πληροφοριες μαλλον συμφερει εσενα γιαυτο το λες και το ξαναλες ! :grin:
εμενα μονο οριστικη διαγραφη του νηματος θα με ενδιεφερε μαζι με τις φωτο και ολες τις πληροφοριες !
δεν νομιζω οτι σε αφορα αλλωστε η μηπως σε λενε βερονικα και αναφερεται σε εσενα το νημα και πεταγεσαι? :think:
ΑΥΤΟ που ποσταρα ισχυει και για σενα.
 

yanakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2015
Μηνύματα
326
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
1
ΑΥΤΟ που ποσταρα ισχυει και για σενα.

Αν κλείσει το νημα, η Βερόνικα θα μπαινει στα άλλα νηματα άλλων κοριτσιων και θα το παιζει δικηγόρος-προστατης. Αφήστε την ξεκαβλώνει εδω.
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Αν κλείσει το νημα, η Βερόνικα θα μπαινει στα άλλα νηματα άλλων κοριτσιων και θα το παιζει δικηγόρος-προστατης. Αφήστε την ξεκαβλώνει εδω.
θα ρυθμιστει και αυτο,μαν.θα παρακαλεσω ομως να μην συνεχιστει.ειναι τελειως ασκοπο.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Αν κλείσει το νημα, η Βερόνικα θα μπαινει στα άλλα νηματα άλλων κοριτσιων και θα το παιζει δικηγόρος-προστατης. Αφήστε την ξεκαβλώνει εδω.

Λοιπόν... βρήκα πως θα  :jerking: για την επόμενη ώρα. Θα κάνω poll.  :grin: :grin: :grin:
 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
θα ρυθμιστει και αυτο,μαν.θα παρακαλεσω ομως να μην συνεχιστει.ειναι τελειως ασκοπο.
Παρά το γεγονός ότι η "δεσποινίς" αναφέρθηκε εμμέσως πλην σαφώς σε δικές μου αναρτήσεις (με ύφος και έπαρση που επιζητεί ανάλογες απαντήσεις) σέβομαι την προτροπή σου.  :hi:
Case closed.
 

yanakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2015
Μηνύματα
326
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
1
Ανοιχτα ειστε ακομα ? Ειδα φως και μπήκα. Παω να φυγω τωρα ,μην βγει κανενας χελ μποι και μας βρίσει. :2funny: :2funny: :2funny:
ΣΣΣΣττττ ησυχία! :grin:
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Τι θα θέλατε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπεροπτικής ντίβας???  :grin: :grin: :grin:
Ποιά είναι η δική σας γνώμη????

Πάρε και εσύ μέρος στο νέο exit poll που θα ανατρέψει τις εξελίξεις!!!

Ένα αδιάκοπο πήγαινε-έλα ανάμεσα σε δύο νήματα, διπλή ίντριγκα, διπλό μυστήριο.
Κι όλα αυτά, κάτω από τους αιώνιους, οικουμενικούς νόμους των the Monks.

  Με τις ευλογίες τους!

            :priest:
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Να κλειδωθει τυπε αρκετα μας ζαλισε ο μαλακας η οποια νομιζετε οτι ειναι
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
μπορει απλα βεβαια να συγχωνευτει το νημα με το Spam/Αρλεκιν κτλπ αφου ετσι και αλλιως κυριως spam παιζει εκει και trolling.

Τελικα μαθαμε τα Boeing 747-ERR η τα Airbus 380 εχουνε καλυτερο διαμορφωτικο χαρακτηρα ?
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
προβλεπονται ποσοστα παρομοια εκλογων Σανταμ Χουσειν υπερ του να διαγραφει :S :S :S
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Θα σεβαστώ και εγώ από πλευράς μου τον φίλτατο Guru, και σταματώ την όποια δραστηριότητα στο συγκεκριμένο νήμα μέχρι νεωτέρας.  :grin: :grin: :grin:
Μέχρι τότε... πάω στο exit poll μου ( "Να κλειδωθεί, να διαγραφεί, να μείνει ως έχει" ) που θα ανατρέψει τις εξελίξεις!!!

:hi:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
ΔΕν καταλαβαινω τι νοημα εχει το κλειδωμα, οταν μπορεις απλα να το διαγραψεις :S :S
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
ΔΕν καταλαβαινω τι νοημα εχει το κλειδωμα, οταν μπορεις απλα να το διαγραψεις :S :S
τυπε μπορει στο μελλον να ανοιχτει ψηφοφορια για να ξεκλειδωθει,ειδικα αν δεν εχουμε καλα κυριακατικα θεματα,οπως τον τελευταιο καιρο :S :S :S
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
ΔΕν καταλαβαινω τι νοημα εχει το κλειδωμα, οταν μπορεις απλα να το διαγραψεις :S :S

παιζονται συμφεροντα
κρυβονται πολλα εκατομμυρια απο πισω
κλικες , CIA , FBI , intelligent services , δεν ειναι ετσι ευκολη η διαγραφη !
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom