Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Επισκέπτης
Εγω προτείνω να κλειδωθει...
  και να ξεκλειδωνεται μια φορα τη βδομαδα   για να μας τα ψαλλει  η εκδιδόμενη.
 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
μπορει απλα βεβαια να συγχωνευτει το νημα με το Spam/Αρλεκιν κτλπ αφου ετσι και αλλιως κυριως spam παιζει εκει και trolling.

Τελικα μαθαμε τα Boeing 747-ERR η τα Airbus 380 εχουνε καλυτερο διαμορφωτικο χαρακτηρα ?
το τσατ/σπαμ θρεντ τυπε ειναι το πιο απαιτητικο νημα του σαη, εκει μεσα εχουνε σπασει ιστορικα νικνεϊμς , μη ξηγιεσαι σκουληκιαρικα τωρα  :cussing:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Εγω προτείνω να κλειδωθει...
   και να ξεκλειδωνεται μια φορα τη βδομαδα   για να μας τα ψαλλει  η εκδιδόμενη.

Να το βάλω στο exit poll?????  Μου αρέσει η ιδέα αυτή....  :grin: :grin: :grin:
Κρίμας και ήδη ψήφισα... πφφφφφ
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Τωρα ειναι αργα ολοι ψηφισαμε
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Λοιπόν... υπάρχουν ΝΕΑ δεδομένα στο exit poll.
[size=14pt]ΠΑΡΑΚΑΛΩ όσοι ψηφίσατε να ξαναψηφίσετε!!!![/size]
 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
να κλειδωθει και να μπαναρετε τον ντοπαμινα :sunglasses:
 

Επισκέπτης
Βρηκα το κινητο της....
 

Συνημμένα

  • 17309300_1322110644516013_3873172739719357434_n.jpg
    17309300_1322110644516013_3873172739719357434_n.jpg
    35,1 KB · Εμφανίσεις: 30
Εγγρ.
29 Ιουν 2014
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
8
Like
605
Πόντοι
96
Να διαγραφει δεν εχει λογο υπαρξης αφου δεν δουλευει η κοπελα. και αφου το θελει και η Βερονικα οπως λεει να διαγραφει.

μονο ετσι θα σπασει το σπαμαρισμα.
 

yanakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2015
Μηνύματα
326
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
1
να μεινει ανοικτό! Αν κλεισει η βερόνικα ή ο διαχεριστης , θα μπαινει στα άλλα νηματα και θα προσφερει υπηρεσίες δικηγόρου.
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Το thread συγχωνεύτηκε.
Καλύτερα να μη σβηστεί. Τόσα πράγματα έχουν γραφτεί και από πολλούς συναγωνιστές.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Το thread συγχωνεύτηκε.
Καλύτερα να μη σβηστεί. Τόσα πράγματα έχουν γραφτεί και από πολλούς συναγωνιστές.

Συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου Αντισθένη.... δεν είμαι υπέρ του να σβηστεί το νήμα.  :hi:
Αλλά εάν είναι να το κλειδώσετε... κάντε μας την χάρη να ανοίγει 1η Κυριακή του μήνα να μας ψάλλει την λειτουργία η νεαρά κορασίδα εταίρα παλλακίδα.   :grin: :grin: :grin: :grin:
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
:grin:
Συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου Αντισθένη.... δεν είμαι υπέρ του να σβηστεί το νήμα.  :hi:
Αλλά εάν είναι να το κλειδώσετε... κάντε μας την χάρη να ανοίγει 1η Κυριακή του μήνα να μας ψάλλει την λειτουργία η νεαρά κορασίδα εταίρα παλλακίδα.    :grin: :grin: :grin: :grin:
αψογος!! :grin: :grin: :grin: :grin: :hi:
 

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
645
Like
52
Πόντοι
6
Μη σβηστεί το νήμα, ετσι ειναι τα φορουμς, απ τη στιγμη που γραφτηκαν οσα γραφτήκαν αντιπροσωπεύουν αποψεις μελών και της κοπέλας.
Δε σκοτώθηκε κανείς, λόγια γραφτήκανε.
 

Διαγραμμένο μέλος 5147

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
98
Like
4.848
Πόντοι
22.915
Μη σβηστεί το νήμα, ετσι ειναι τα φορουμς, απ τη στιγμη που γραφτηκαν οσα γραφτήκαν αντιπροσωπεύουν αποψεις μελών και της κοπέλας.
Δε σκοτώθηκε κανείς, λόγια γραφτήκανε.
Ακριβώς έτσι συμβαίνει στα φόρουμς. Δεν σβήνουμε τίποτα. Απλά με το καιρό, θα γράφουν λιγότεροι και στο τέλος θα ξεχαστεί. (Η ενότητα κι όχι η κοπέλα)
 

Colibri

Μέγας
Εγγρ.
22 Νοε 2010
Μηνύματα
423
Κριτικές
31
Like
1.012
Πόντοι
3.930
εμενα προσωπικα μονο ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ολων των πληροφοριων νημα ,σχολια ,φωτο  με ενδιεφερε
με το κλειδωμα ολες οι πληροφοριες και φωτο  οπως και τα  ηλιθια σχολια μερικων θα υπαρχουν ακομα τπτ δεν θα σβηστει

Βάλε ένα top δικηγόρο. Οι χρεώσεις είναι στα 300-400 ευρώ την ώρα. Για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης :-)
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom