Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Οκ, κατανοητό προσπαθήσατε αλλά δεν σας το επέτρεψαν. Όμως δεν είναι απαραίτητο να διαγραφεί.
Αφού είναι και δική σας επιθυμία, στείλτε δεσποινίς ένα π.μ. στους διαχειριστές ότι θέλετε να ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ μιας και σταματήσατε.
Σίγουρα η επιθυμία σας θα πραγματοποιηθεί.

Πρωτον αφησε να υπονοηθεί οτι ισως ξαναρχισει καποια στιγμη στο μελλον
Δευτερον εγραψε οτι ειχε στειλει πμ στους διαχειριστές να διαγραφει το προφιλ και να κλεισει το νημα και δεν εγινε κατι. Πριν κανείς τον εξυπνο διαβασε.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Δευτερον εγραψε οτι ειχε στειλει πμ στους διαχειριστές να διαγραφει το προφιλ και να κλεισει το νημα και δεν εγινε κατι. Πριν κανείς τον εξυπνο διαβασε.

Μιά χαρά τα λέει... ποτέ δεν άφησε να υπονοηθεί τίποτα.
Και στο κάτω κάτω... Να ξαναδοκιμάσει να στείλει πμ στους διαχειριστές.  Όλα τα άλλα είπαμε... είναι παπαρολογίες να 'χουνε να λένε.

Εάν ακούει η Βερόνικα... πρώτον να μου φέρει πίσω την μύγα που υποσχέθηκε και δεύτερον ας μιλήσει η ίδια με τους διαχειριστές.
Ο ενδιάμεσος δεν ενδιαφέρεται ούτως η άλλος. Ζει με την ελπίδα. 
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Πρωτον αφησε να υπονοηθεί οτι ισως ξαναρχισει καποια στιγμη στο μελλον
Δευτερον εγραψε οτι ειχε στειλει πμ στους διαχειριστές να διαγραφει το προφιλ και να κλεισει το νημα και δεν εγινε κατι. Πριν κανείς τον εξυπνο διαβασε.
Γιατι να διαγραφει ρε σεις ? και μετα που θα διαβαζουμε μαλακιες από σαβουγαμηδες ?
 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
Πρωτον αφησε να υπονοηθεί οτι ισως ξαναρχισει καποια στιγμη στο μελλον
Δευτερον εγραψε οτι ειχε στειλει πμ στους διαχειριστές να διαγραφει το προφιλ και να κλεισει το νημα και δεν εγινε κατι. Πριν κανείς τον εξυπνο διαβασε.
Πιθανόν βιάστηκες να απαντήσεις ΧΩΡΙΣ να διαβάσεις τι έγραψα. Για κοίταξε το πάλι.

Οκ, κατανοητό προσπαθήσατε αλλά δεν σας το επέτρεψαν. Όμως δεν είναι απαραίτητο να διαγραφεί.
Αφού είναι και δική σας επιθυμία, στείλτε δεσποινίς ένα π.μ. στους διαχειριστές ότι θέλετε να ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ μιας και σταματήσατε.
Σίγουρα η επιθυμία σας θα πραγματοποιηθεί.

Τι σχέση έχει το ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ που έγραψα με τη διαγραφή που εσύ κατάλαβες;
Όσο για το χαρακτηρισμό "κάνεις τον έξυπνο" δεν αξίζει να σχολιάσω.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
ας βγει καποιος μοντ να σας πει οτι δεν γινεται ουτε να διαγραφει ουτε να κλειδωθει ουτε να κλεισει ουτε να κατεβουν οι φωτο ουτε να κλεισει καν το προφιλ μ!
το πως το εκανε η αννια πουανεφερε καποιος ηταν σε γραφειο και εγινε.
εγω οταν ηθελα και ειχα επικοινωνησει η απαντηση ηταν εντελως αρνητικη σε αυτα.
τωρα αφου επιμενετε τοσο μερικοι να αμφισβητειτε ρωτηστε καποιον ανωτερο να σας ενημερωσει καταλληλα
απτο να λετε λογια του αερα χωρις να εχετε γνωση .
τοσο θελετε να με  εξαφανισετε μερικοι γελανε και οι πετρες ρωτηστε λοιπον να δειτε και απο μονοι σας  .αυτο που γινεται ειναι να μην ασχολειστε απλα με  ενα νημα που δεν δουλευω αλλα δεν το κανετε γτ  ειστε μπαχαλακιδες
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Για πες μου ρε τύπε με δικά σου λόγια εσύ τί είχες καταλάβει από το π.μ., διότι μόνο ένας βλάκας σαν εσένα μπορεί να το παρεξηγήσει!!

Επί της ουσίας όντως η μικρή έχει να επιλέξει αν θέλει να διαβάζει αλήθειες ή γλειψίματα, της το είπα και δημόσια. Αν όπως φαίνεται αρέσκεται σε κολακείες γλείφτηδων έχει εσένα και κάνα δυο άλλους ακόμα, εγώ δεν μπορώ να παίξω καλά αυτόν τον ρόλο, δεν μου βγαίνει.
Αυτό βέβαια που εσύ δεν περίμενα να καταλάβεις, αλλά αυτή το περίμενα, είναι πως ΕΣΕΙΣ δίνετε λαβές στους haters της. Χθες έγραψα πάρα πολλά για τα προτερήματά της, είδες κανένας να με λοιδορήσει; Εσένα σε δουλεύουν συνεχώς και καλά κάνουν αφού τους δίνεις αφορμή.
Αλλά βέβαια πως καλά έκανε και έγραψε την χαζοκριτική ΔΕΝ θα το πω ποτέ, διότι δεν το πιστεύω. Αν αυτό το βρίσκει τόσο φοβερό δεν μου ξαναμιλάει και καλή καρδιά, μου έχουν συμβεί και πολύ μεγαλύτερες απώλειες στη ζωή μου...  

Ρε καραγκιόζη
Εγώ έχω προσωπικές κόντρες και υπάρχει όλο αυτό το happening με τους "φίλους" της Βερόνικα ς...
Γύρισε πίσω μερικές σελίδες που όλο το φόρουμ σε έκανε ρόμπα...
Αλλά τέτοια ψωναρα που νομίζει ότι είναι ο σούπερ τύπος και γαμιας, με παπαρολογια στο κόκκινο, λίγοι υπάρχουν σαν εσένα!
 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
ας βγει καποιος μοντ να σας πει οτι δεν γινεται ουτε να διαγραφει ουτε να κλειδωθει ...
Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω (έχοντας εμπειρία δεκαετίας ως διαχειριστής φόρουμ) ότι το να κλειδωθεί ένα νήμα είναι και δυνατό και απλό.
Υ.Γ. Το τμήμα σε παρένθεση αποτελεί απάντηση στο "λόγια του αέρα" που γράψατε.
 

Επισκέπτης
Δεν γινεται να κλειδωθει? Δεν παιζει αυτο.

Δεν θέλουν να κλειδωθει? Αυτο θα μπορουσα να το καταλαβω.
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
να μην κλειδωθει!!!
τουλαχιστον μεχρι ν αρχισει το game of thrones
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
εμενα προσωπικα μονο ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ολων των πληροφοριων νημα ,σχολια ,φωτο  με ενδιεφερε
με το κλειδωμα ολες οι πληροφοριες και φωτο  οπως και τα  ηλιθια σχολια μερικων θα υπαρχουν ακομα τπτ δεν θα σβηστει

 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Γιατι να διαγραφει ρε σεις ? και μετα που θα διαβαζουμε μαλακιες από σαβουγαμηδες ?
Φιλε μου αν εννοεις οτι οσοι πηγαμε με την βερονικα ειμαστε σαβουρογαμηδες θα σου πω μακαρι ολοι οι σαβουρογαμηδες να ηταν ετσι!!!
ευχαριστω θεε μου που ειμαι σαβουρογαμης!!!
Τι αλλο θα διαβασουμε ρε πουστη..
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Το μόνο κατανοητόν για εμένα Doc, είναι ότι είτε είσαι πολύ αφελής εν τέλει, ή μας το παίζεις αφελείς ή προσπαθείς να μας ταϊσεις κουτόχορτο λες
και γενηθήκαμε εχθές. Αγαπητέ μου doc... εκτός τό ότι εγώ προσωπικά έχω πολλά βαρέα και ανθυγιεινά στην πλάτη μου, έχω και πολλά χιλιόμετρα
από τα γεννοφάσκια μου.
Και εγώ μπορώ να σου πω χίλια δύο παραδείγματα με λεπτομέριες. Αλλά άλλο να 'σαι μασελάς και άλλο γιατρός. Μην τα μπερδεύουμε.



Για πες? Τι σου έχει πρήστει? Να δουμε και τι θεραπεία θα σου δώσουμε.

Πρήξιμο για την κοιλιά  ---->  [URL unfurl="true"]http://health.in.gr/body/news/article/?aid=1231258626[/url]
Πρήξιμο για τα πόδια  ---->  www.valsamisveins.gr/prismena-podia/]http://www.valsamisveins.gr/prismena-podia/[/url]
Πρήξιμο για το οίδημα  ---->  www.medinova.gr/oidima-aities-antimetopisi-kai-therapeies/]http://www.medinova.gr/oidima-aities-antimetopisi-kai-therapeies/[/url]
Πρήξιμο στο δόντι  ---->  goo.gl/nNmslf
Πρήξιμο στη γεννητική περιοχή σου  ---->  www.ananeosi.gr/index.php?page=2&content=303]http://www.ananeosi.gr/index.php?page=2&content=303[/url]
Εισαι και εσυ γιατρος??γιατι ελεγα να ρωτησω τον γιαβεναν...
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Φιλε μου αν εννοεις οτι οσοι πηγαμε με την βερονικα ειμαστε σαβουρογαμηδες θα σου πω μακαρι ολοι οι σαβουρογαμηδες να ηταν ετσι!!!
ευχαριστω θεε μου που ειμαι σαβουρογαμης!!!
Τι αλλο θα διαβασουμε ρε πουστη..

Mην ασχολείσαι με το νούμερο!
Ο τύπος είναι σεσημασμένος μαλάκας!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ρε καραγκιόζη
Εγώ έχω προσωπικές κόντρες και υπάρχει όλο αυτό το happening με τους "φίλους" της Βερόνικα ς...
Γύρισε πίσω μερικές σελίδες που όλο το φόρουμ σε έκανε ρόμπα...
Αλλά τέτοια ψωναρα που νομίζει ότι είναι ο σούπερ τύπος και γαμιας, με παπαρολογια στο κόκκινο, λίγοι υπάρχουν σαν εσένα!

Το πρόσεξα πως είσαι αυτό μου λέμε "κοινωνικός τύπος", τύπε μου.
Ο μοναδικός σου φίλος εδώ μέσα είναι το Glamour Escorts! Τόσο καλά...
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
εμενα προσωπικα μονο ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ολων των πληροφοριων νημα ,σχολια ,φωτο  με ενδιεφερε
με το κλειδωμα ολες οι πληροφοριες και φωτο  οπως και τα  ηλιθια σχολια μερικων θα υπαρχουν ακομα τπτ δεν θα σβηστει

Από την στιγμή που άνοιξες μόνη σου νήμα, που άρχισες να νταραβερίζεσαι με εμάς εδώ, και από την στιγμή που βρήκες κάποιους πολλούς πελάτες
αλλά και μερικούς σπάνιους εξωγήινους... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ αυτό που λες να διαγραφεί το νήμα σου. Όταν μάζευες το μαρουλάκι της Βερόνικας ήταν καλά????
Και τώρα δεν είναι????

Άκου εκεί μόνο οριστική διαγραφεί. Διαγραφεί εάν δεν μου επιστρέψεις την μύγα δεν θα το δεχόμουν. Αλλά ακόμα κι αν την επιστρέψεις... πάλι δεν θα το δεχόμουν.
Αρκέσου τώρα να κλειδωθεί το νήμα σου, ωστέ να μπορούν να διαβάζουν όλοι, εκτός από τα ηλίθια σχόλια μας, και τα δικά σου μάταια κι ανούσια κι ανώφελα πισωγυρίσματα,
και να σε αναπολούμε ως το πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπεροπτικής ντίβας.

:hi:

 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Mην ασχολείσαι με το νούμερο!
Ο τύπος είναι σεσημασμένος μαλάκας!
Μα σαβουρογαμηδες οσοι πανε με τη βερονικα ρε φιλε??
Δεν ξερω αν την εχει δει απο κοντα και το λεει αυτο...αλλα αν την εχει δει και το λεει κατι δεν παει καλα!!!
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Μα σαβουρογαμηδες οσοι πανε με τη βερονικα ρε φιλε??
Δεν ξερω αν την εχει δει απο κοντα και το λεει αυτο...αλλα αν την εχει δει και το λεει κατι δεν παει καλα!!!

Μάλλον σε άλλους πήγαινε φίλε.
Σε αυτους που δεν έχουν πάει
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Μα σαβουρογαμηδες οσοι πανε με τη βερονικα ρε φιλε??
Δεν ξερω αν την εχει δει απο κοντα και το λεει αυτο...αλλα αν την εχει δει και το λεει κατι δεν παει καλα!!!

Μα και τις φωτός μόνο να έβλεπε, φαίνεται τί είναι.
Απλά σου λέω πως ο τύπος είναι πυροβολημένος!
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
το νημα δεν το ανοιξα εγω μπορεις να διαβασεις να ενημερωθεις! :idiot:
μονο οριστικη διαγραφη ολων των πληροφοριων με ενδιαφερει
να σβηστει το νημα , τα ηλιθια σχολια μαζι με  τα δικα σου  :birdman: οπως και ολες οι φωτο
να κλειδωθει και να υπαρχουν ακομα ολες αυτες οι πληροφοριες μαλλον συμφερει εσενα γιαυτο το λες και το ξαναλες ! :grin:
εμενα μονο οριστικη διαγραφη του νηματος θα με ενδιεφερε μαζι με τις φωτο και ολες τις πληροφοριες !
δεν νομιζω οτι σε αφορα αλλωστε η μηπως σε λενε βερονικα και αναφερεται σε εσενα το νημα και πεταγεσαι? :think:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom