spunky13
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 15.702
- Κριτικές
- 27
- Like
- 6.692
- Πόντοι
- 7.715
λοιπον,παιδες..θα παρακαλεσω ολα τα μελη που ποσταρουν στο νημα,να ηρεμησουν.το αν θα διαγραφει,το νημα,ο λογαριασμος της βερονικας,κτλ,κλτ,κλτ..ειναι αλλη συζητηση,και δεν χρειαζεται να απασχολουμε το νημα με τετοια.απο την στιγμη που ποσταρε η ιδια οτι εχει σταματησει,το θεμα κλεινει εδω.καλη συνεχεια σε ολους.
Υ.Γ.δοξα το θεο,υπαρχουν πολλες κοπελες ενεργες.
Υ.Γ.δοξα το θεο,υπαρχουν πολλες κοπελες ενεργες.

για την επόμενη ώρα. Θα κάνω poll.


