Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Επισκέπτης
Κάτω απο 100  ειναι αρκετες. Οποιος θελει βρισκει.  Ονοματα ας μη λεμε.
 
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Κάτω απο 100  ειναι αρκετες. Οποιος θελει βρισκει.  Ονοματα ας μη λεμε.
 

Εντάξει μιλάμε για κάποιες που αξίζουν και ειναι εκεί.
Όχι για την Σούλα Κουλα Την Βούλα και την Ρούλα.

Και μιλάμε για το site οχι για έξω που γίνεται χαμός.
 

Επισκέπτης
Εντάξει μιλάμε για κάποιες που αξίζουν και ειναι εκεί.
Όχι για την Σούλα Κουλα Την Βούλα και την Ρούλα.

Και μιλάμε για το site οχι για έξω που γίνεται χαμός.

Κι εγω για το site μιλαω... αλλα οκ.  Ειναι υποκειμενικο ποια αξιζει και ποια οχι.
  και κατα την δική μου ταπεινη γνώμη  υπάρχουν κι αλλες.
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Έλεγα να μην ξαναγράψω στο νήμα της Βερόνικας, ελπίζοντας ότι τώρα που σταμάτησε θα βρίσκατε άλλο παιχνιδάκι, και δεν έχει νόημα να επιτιθομαι στον κάθε καρμιρη φτωχομπινε που δεν έχει άλλη ασχολία από το να ποστάρει στο φόρουμ ή στα παλιοκουμουνια που είναι του "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" (και ψάχνουν πληροφορίες για viagra - αφού είναι τζουφιοι), κραζοντας όλοι τους 25 ώρες το 24ωρο την Βερόνικα...
και αφού τα "αφεντικά" του bou δεν κάνουν τίποτα...

τώρα άρχισατε να κριτικάρετε τα δήθεν γούστα της κοπέλας και του Ιωάννη που ήθελε να περάσει καλά...
Καλά με τη  Βερόνικα έχετε κόμπλεξ ή ότι μαλακία σας δέρνει...
με τον Ιωάννη της περίφημης κριτικής τι έχετε?  Ζήλεια που έχει λεφτά και περνάει  καλά?
(Ο άλλος μέχρι και τον πουστη έκανε για να τον ειρωνευτει)
Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι ποιότητα πληρώνεται πάντα πιο ακριβά, μια ζωή θα ψάχνετε φτηνά υποκατάστατα...

Αλήθεια ρε Μασαζονομαχε πήρες ποτέ cg με 80 ευρώ?

Εσύ μαλακοκαβλαρχη ( που μόνο μπινελίκια σαν παλιοπουστας που είσαι ξέρεις να ρίχνεις) λύθηκε η απορία σου ποια μοιράζει παράσημα στο Μετάξι, γιατί εκεί που συχναζεις φαίνεται έχει μεγαλύτερη συχνότητα ή απονομή  παρασημων...

Και τέλος ρε Γιώργη που ξέρεις πως είμαι από νησί, διαβάζεις και άλλα φόρουμ? Αλλά στα άλλα φόρουμ, σεμνός και ταπεινός, γιατί έχει απέλαση...


ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ!!!
Αφήστε την κοπέλα να αποσυρθεί ήσυχα, στο κάτω κάτω μόνο σε αυτούς που προωθούν άλλες κοπέλες έκανε ζημιά, με το να την κραζετε τους βοηθάτε να πασάρουν πατσαβουρες (γιατί αν ήταν καλές δεν θα είχαν ανάγκη προώθησης)



Σιγά που δεν θα σχολίαζες!!!

Αρχιμαλάκα, τρόμπονα, προμότορα της κακιάς ώρας γελάνε κι οι πέτρες με την πάρτη σου. Είδες κι απόειδες κι είπες να τραβήξεις τα δίκια της δικιάς σου ε??? Πολύ άργησες θαρρώ , είχες δουλειές με το ζαχαροπλαστείο?
Να φανταστώ ξεσκόνιζες τους κουραμπιέδες, χτένιζες το καταϊφι ή μήπως μέλωνες το μελομακάρονο??? Γιατί ώς γνωστόν σαν πουστράκι που είσαι δεν κρατιέσαι και θέλεις ανα τακτά χρονικά διαστήματα να ακούς τα πουστριλίκια σου....


Είσαι τόσο μεγάλος κι ανυπέρβλητος ΜΑΛΑΚΑΣ αστοιχείωτος πού ούτε να διαβάζεις δεν ξέρεις ρε Αλβανιάρη.... Ποιός μίλησε για παράσημα στο Μετάξι ρε τυροβρωμίκουλα???

Νομίζεις πώς όλοι θα γλείφουμε την πουτάνα σου και δεν θα εκφέρουμε άποψη???? Σε γελάσανε!!!
Στα αρχίδια μου σε γράφω προ πολλού, χωρίς παρεξήγηση έτσι???

Και τώρα τσίμπα ένα αρχίδι και τράβα ψόφα,κραγκιοζάκο του κώλου!!!


Τρικυμία εν κρανίω τύπε, σε δικαιολογώ έχουν πέσει οι δουλειές ε???
warnmute.gif
 [/color[/URL]]
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Καλα και μονο το ρομαντικος και το φιτ πιστευω αρκούν για να χλευάσεις την κριτική της βερονικας :2funny: :2funny: τι την ενδιαφερει αυτην αν ο πελάτης είναι ρομαντικος ή γυμνασμένος μηπως θα περάσει και από εξετάσεις πριν πληρώσει 250 ευρω την ώρα για να πηδηξει



Για να είσαι ακριβής ρομαντικός δεν έγραψε στην κριτική.
Αλλος πελάτης της ήταν ο ρομαντικός αυτός που έβαζε φωτο με Ακρόπολη και κόκκινα κουτιά  :2funny:
Αλλά η ρομαντζαδα για να δουλέψει θέλει δύο άτομα και όπως έγραψε ο Kostasmaximos η βερονικα είναι για σκληρό πηδημα το καλό γλυφωμουνι την ενδιαφερει όχι οι ρομαντζαδες.
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Ρε σοβαρευτήτε πρωί πρωί.
Ούτε να κοιμηθεί κάποιος με την ησυχία του δεν μπορεί.
Έχουμε και δουλειά ξέρεις.....
Ούτε τον καφέ μου δεν πρόλαβα να πιω.

Ένας πιο πάνω ρώτησε για cg κάτω από 100 ευρώ ;
Που στο site ? Η Jenny που ειναι 120 δεν του πέταξε το 300ρι όταν έμαθε ότι τα σκάει ή άλλος ήταν.
Τες Πα. Η Liza vip και η Αγγελικη24 Αγαπητέ είναι σε αυτή την τιμή σε αυτό το site. Έξω είναι κάτι εκατοντάδες.
Αυτά.
:cool2: :coffee: :hmm:
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Ρε τύπε αν γράφω κάτι με τόση σιγουριά κάπως θα το έχω πιστοποιήσει. Επειδή το ανέφερε κι η ίδια να στο πω λοιπόν.
Δεν γίνεται να μου απαντάει εδώ και ταυτόχρονα με π.μ. όπου αναφέρει λεπτομέρειες που μόνο αυτή κι εγώ ξέρουμε! Κι έχει γίνει παραπάνω από μια φορά.
Κατανοητόν;
Πες τα τυπε μου γιατι μας εχουν πρηξει!!!
Απανταει αλλος...ειναι γραφειο...ειναι τριχωτος και αλλα τετοια!!!
Η ιδια απανταει ρε παιδια...
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Εσύ τι κοιτάς ; Από σένα περιμένω κανένα κονέ.
Αφού είσαι Γκουρού και αυτό ειναι γνωςτο παντού !
χχχχμμμμμ....εχω,αλλα ειναι για μεγαλυτερα παιδια.εσυ εισαι με σακα ακομα...
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Σιγά που δεν θα σχολίαζες!!!

Αρχιμαλάκα, τρόμπονα, προμότορα της κακιάς ώρας γελάνε κι οι πέτρες με την πάρτη σου. Είδες κι απόειδες κι είπες να τραβήξεις τα δίκια της δικιάς σου ε??? Πολύ άργησες θαρρώ , είχες δουλειές με το ζαχαροπλαστείο?
Να φανταστώ ξεσκόνιζες τους κουραμπιέδες, χτένιζες το καταϊφι ή μήπως μέλωνες το μελομακάρονο??? Γιατί ώς γνωστόν σαν πουστράκι που είσαι δεν κρατιέσαι και θέλεις ανα τακτά χρονικά διαστήματα να ακούς τα πουστριλίκια σου....


Είσαι τόσο μεγάλος κι ανυπέρβλητος ΜΑΛΑΚΑΣ αστοιχείωτος πού ούτε να διαβάζεις δεν ξέρεις ρε Αλβανιάρη.... Ποιός μίλησε για παράσημα στο Μετάξι ρε τυροβρωμίκουλα???

Νομίζεις πώς όλοι θα γλείφουμε την πουτάνα σου και δεν θα εκφέρουμε άποψη???? Σε γελάσανε!!!
Στα αρχίδια μου σε γράφω προ πολλού, χωρίς παρεξήγηση έτσι???

Και τώρα τσίμπα ένα αρχίδι και τράβα ψόφα,κραγκιοζάκο του κώλου!!!


Τρικυμία εν κρανίω τύπε, σε δικαιολογώ έχουν πέσει οι δουλειές ε???
Φτωχομπινεδακο καβλαρχη το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μου κλασεις...
Τα παράσημα θα σε αγχωνουν για πάντα με την φτωχοσαβουρογαμια σου,  ανεγκεφαλε μπακυρογαμιολη!!!
warnmute.gif
 [/color[/URL]]
 

napoleonV1

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.879
Κριτικές
69
Like
8.022
Πόντοι
24.436
Αχαχαχα σιγά την γυναίκα έλεος ρε τύπε ποσό καιρό έχεις να......
Απο χθες συναγωνιστή! Αλλα μη γίνεσαι κακουλης! Η Βερόνικα ειναι ωραία γυναίκα δε νομίζω ότι εχει κάποιος ένσταση σε αυτό. Βέβαια ο καθένας με τα γούστα του οποτε παω πάσο.
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
χχχχμμμμμ....εχω,αλλα ειναι για μεγαλυτερα παιδια.εσυ εισαι με σακα ακομα...

Ααααα της συνομοταξίας Zarden και εσύ Ε ;
Άμα η Κουρία δεν βγει στην Σύνταξη με τον νέο νόμο Κατρούγκαλου είναι μικρή, δεν μας ενδιαφέρει !
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
A! Εσύ είσαι λοιπόν ο ηλίθιος που δεν καταλαβαίνει το προφανές χιούμορ! Για να δεις πόσο βλάκας είσαι θα αντιγράψω το π.μ. που σου είχα στείλει κι αν δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι με διαψεύσεις.

"Μην της κόβεις την τύχη όμως της Βερ.!
Γι αυτήν δουλεύουν όλοι όσοι γράφουν στο θρεντ της, μόνο που σε λίγο θα μας ζητάει 350 σε όλους, με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει εδώ μέσα που το θεωρούν μαγκιά να τα βάζουν με το 20χρονο για να φανούν πιο έξυπνοι και μορφωμένοι..."

Σωστά το έγραψα ρε νούμερο ή κάτι έκανα λάθος; Αυτό εσύ το κατάλαβες ως υποστηρικτικό για την Β. ή ως απαξιωτικό; (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις και τους όρους, χαζοβιόλη)
Για ποστάρισε εσύ τώρα και την ηλίθια απάντησή σου να δούμε τί είχες καταλάβει!




Λοιπόν μπέμπα αν θέλεις φίλους τύπου ντεβιλιασμένου τότε όντως εγώ δεν σου κάνω. Κράτα τέτοιους, μόνο που επειδή είσαι πιο ξύπνια από αυτούς είμαι σίγουρος πως ακόμα κι εσύ βαριέσαι το χαζό τους γλείψιμο.

Αν θέλεις να γράφεις άλλα και να εννοείς άλλα,  είναι δικό σου πρόβλημα...
Το πως βαθμολογεί ο καθένας και με ποια πάει,  λέγοντας τον στο τέλος και κακόγουστο,  αν εσύ το βρίσκεις φυσιολογικό,  θα σε χαρακτηρίζει...
Τώρα ποιος έγραψε μαλακίες για την Βερονικα, φέρνοντας την σε μειονεκτική θέση,  υπάρχει η κριτική σου,  που στο παρόν νήμα γέλασε ολη η φτωχομπινεδια...
Δεν ξέρω αν είσαι πραγματικός γιατρός,  αλλά την ψωναρα των γιατρών την έχεις σίγουρα...
(τι περιμένεις ρε κακομοίρη να πάρει η Βερονικα και κάθε Βερονικα από την δικιά σου φιλία,  οταν την μια είσαι καλός και από την άλλη την ειρωνευεσε?)
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Φτωχομπινεδακο καβλαρχη το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μου κλασεις...
Τα παράσημα θα σε αγχωνουν για πάντα με την φτωχοσαβουρογαμια σου,  ανεγκεφαλε μπακυρογαμιολη!!!

Με απαξίωσες τύπε!!! :S :S :S


Συνέχισε το παραλήρημα!!!

Και πού'σαι καλπαρχιδόπουλε κόψε την πρωινη  :jerking: θα τυφλωθείς!!!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Αν θέλεις να γράφεις άλλα και να εννοείς άλλα,  είναι δικό σου πρόβλημα...
Το πως βαθμολογεί ο καθένας και με ποια πάει,  λέγοντας τον στο τέλος και κακόγουστο,  αν εσύ το βρίσκεις φυσιολογικό,  θα σε χαρακτηρίζει...
Τώρα ποιος έγραψε μαλακίες για την Βερονικα, φέρνοντας την σε μειονεκτική θέση,  υπάρχει η κριτική σου,  που στο παρόν νήμα γέλασε ολη η φτωχομπινεδια...
Δεν ξέρω αν είσαι πραγματικός γιατρός,  αλλά την ψωναρα των γιατρών την έχεις σίγουρα...
(τι περιμένεις ρε κακομοίρη να πάρει η Βερονικα και κάθε Βερονικα από την δικιά σου φιλία,  οταν την μια είσαι καλός και από την άλλη την ειρωνευεσε?)

Για πες μου ρε τύπε με δικά σου λόγια εσύ τί είχες καταλάβει από το π.μ., διότι μόνο ένας βλάκας σαν εσένα μπορεί να το παρεξηγήσει!!

Επί της ουσίας όντως η μικρή έχει να επιλέξει αν θέλει να διαβάζει αλήθειες ή γλειψίματα, της το είπα και δημόσια. Αν όπως φαίνεται αρέσκεται σε κολακείες γλείφτηδων έχει εσένα και κάνα δυο άλλους ακόμα, εγώ δεν μπορώ να παίξω καλά αυτόν τον ρόλο, δεν μου βγαίνει.
Αυτό βέβαια που εσύ δεν περίμενα να καταλάβεις, αλλά αυτή το περίμενα, είναι πως ΕΣΕΙΣ δίνετε λαβές στους haters της. Χθες έγραψα πάρα πολλά για τα προτερήματά της, είδες κανένας να με λοιδορήσει; Εσένα σε δουλεύουν συνεχώς και καλά κάνουν αφού τους δίνεις αφορμή.
Αλλά βέβαια πως καλά έκανε και έγραψε την χαζοκριτική ΔΕΝ θα το πω ποτέ, διότι δεν το πιστεύω. Αν αυτό το βρίσκει τόσο φοβερό δεν μου ξαναμιλάει και καλή καρδιά, μου έχουν συμβεί και πολύ μεγαλύτερες απώλειες στη ζωή μου... 
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Ρε τύπε αν γράφω κάτι με τόση σιγουριά κάπως θα το έχω πιστοποιήσει. Επειδή το ανέφερε κι η ίδια να στο πω λοιπόν.
Δεν γίνεται να μου απαντάει εδώ και ταυτόχρονα με π.μ. όπου αναφέρει λεπτομέρειες που μόνο αυτή κι εγώ ξέρουμε! Κι έχει γίνει παραπάνω από μια φορά.
Κατανοητόν;

Το μόνο κατανοητόν για εμένα Doc, είναι ότι είτε είσαι πολύ αφελής εν τέλει, ή μας το παίζεις αφελείς ή προσπαθείς να μας ταϊσεις κουτόχορτο λες
και γενηθήκαμε εχθές. Αγαπητέ μου doc... εκτός τό ότι εγώ προσωπικά έχω πολλά βαρέα και ανθυγιεινά στην πλάτη μου, έχω και πολλά χιλιόμετρα
από τα γεννοφάσκια μου.
Και εγώ μπορώ να σου πω χίλια δύο παραδείγματα με λεπτομέριες. Αλλά άλλο να 'σαι μασελάς και άλλο γιατρός. Μην τα μπερδεύουμε.



Πες τα τυπε μου γιατι μας εχουν πρηξει!!!
Απανταει αλλος...ειναι γραφειο...ειναι τριχωτος και αλλα τετοια!!!
Η ιδια απανταει ρε παιδια...

Για πες? Τι σου έχει πρήστει? Να δουμε και τι θεραπεία θα σου δώσουμε.

Πρήξιμο για την κοιλιά  ---->  [URL unfurl="true"]http://health.in.gr/body/news/article/?aid=1231258626[/url]
Πρήξιμο για τα πόδια  ---->  www.valsamisveins.gr/prismena-podia/]http://www.valsamisveins.gr/prismena-podia/[/url]
Πρήξιμο για το οίδημα  ---->  www.medinova.gr/oidima-aities-antimetopisi-kai-therapeies/]http://www.medinova.gr/oidima-aities-antimetopisi-kai-therapeies/[/url]
Πρήξιμο στο δόντι  ---->  goo.gl/nNmslf
Πρήξιμο στη γεννητική περιοχή σου  ---->  www.ananeosi.gr/index.php?page=2&content=303]http://www.ananeosi.gr/index.php?page=2&content=303[/url]



 

skoupas

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2007
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
δεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις ...
Οκ, κατανοητό προσπαθήσατε αλλά δεν σας το επέτρεψαν. Όμως δεν είναι απαραίτητο να διαγραφεί.
Αφού είναι και δική σας επιθυμία, στείλτε δεσποινίς ένα π.μ. στους διαχειριστές ότι θέλετε να ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ μιας και σταματήσατε.
Σίγουρα η επιθυμία σας θα πραγματοποιηθεί.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Οκ, κατανοητό προσπαθήσατε αλλά δεν σας το επέτρεψαν. Όμως δεν είναι απαραίτητο να διαγραφεί.
Αφού είναι και δική σας επιθυμία, στείλτε δεσποινίς ένα π.μ. στους διαχειριστές ότι θέλετε να ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ μιας και σταματήσατε.
Σίγουρα η επιθυμία σας θα πραγματοποιηθεί.

Ακριβώς έτσι όπως τα λες. Εάν στείλει πμ στους διαχειριστές και ζητήσει να το κλειδώσουν, τότε θα το κλειδώσουν.
Όλα τα άλλα είναι παπαρίες που ακούμε.
Εκτός βέβαια εάν θέλουν οι διαχειριστές να ζητηθεί αυτό από την ίδια την Βερόνικα.    :grin: :grin: :grin: :grin:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom