Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Καλημέρα... Αχ τι πιο ωραίο από το να ξυπνάς το πρωϊ, να φτιάχνεις μία κρύα φραπεδούμπα, να κάθεσε στο γραφεί σου και
να διαβάζεις κωμωδία πρωϊ-πρωϊ.  :grin: :grin: :grin:

Ναι, πρόκειτε περι κωμωδίας όταν μας μιλάει ο τριχωτός κώλος πίσω από το πληκτρολόγιο και μας λέει από την
μία ότι δεν ενδιαφέρεται για φράγκα αλλά για προσωπικότητες ανθρώπων, και από την άλλη για προσωπικά δεδομένα.

Ποια προσωπικά δεδομένα???
Έχεις το θράσσος κυρά Κατίνα να μιλάς για προσωπικά δεδομένα, που εσύ ο ίδιος, η ίδια δεν σέβεσαι πρώτα από όλα????
Πήγες και έβγαλες 2 μυνήματα μου, φόρα παρτίδα, [size=11pt]που στην τελική δεν είχα και τίποτα να κρύψω[/size], αλλά και μόνο
η κίνηση σου αυτή με έβγαλε από τα ρόυχα μου, ειδικά όταν σε ακούω να μιλάς για προσωπικά δεδομένα.

Εύχομαι κάποιος από τους εξωγήινους πελάτες σου τύπου Ioannisp71,  κάποια μέρα να σε βάλει κάτω
και να σου δείξει τι παπαριές γράφει το τσουτσέκι σου, μέσα στο νήμα, και τότε να πάρεις πραγματικά θέση.

να αναλυουν προσωπικα δεδομενα η να κραζουν πελατες μου

αλλο δικαιωμα αποψης και αλλο προσωπικα δεδομενα, χαρακτηρισμοι προσβλητικοι , και υπονοιες

μπορεις να λες οτι θελεις αρκει να μην χαρακτηριζει ,προσβαλει ,εκθετει και υπονοει κακοβουλια για εμενα η για καποιον πελατη μου

ομως εδω δεν ειμαστε για να προσβαλουμε ο ενας τον αλλο! και εγω εχω αποψη ομως δεν καθομαι να λεω το μακρι και το κοντο μου
για τον καθενα ''κουκουλονοντας'' το μετα κ λεγοντας οτι εχω δικαιωμα να μιλαω .

Εσύ είσαι ακριβώς όλα αυτά που λες...
Δεν βγάζεις προσωπικά δεδομένα, Δεν κάνεις χαρακτιρισμούς, Δεν προσβάλεις, Δεν αφήνεις υπόνιες και προπάντων
Δεν κάθεσε να λες μακρύ και το κοντό σου. Ειδικά το τελευταίο.

 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
και οσους μου εστειλαν πμ και δεν πηραν απαντηση αφου δεν δουλευω !

Για πες? Σε ποιό από όλα τα τηλέφωνα, σου έστειλαν πμ?
Σε αυτό που είναι για τους χέϊτερς ή σε αυτό που είναι για τους πελάτες τύπου Ioannisp71??   :grin: :grin: :grin:


θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!!! Λέει μία παροιμία...

 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ρε Γιαννεβαν, εσύ πριν λίγο δε αναφερθηκες στον Ιωάννη της κριτικής επειδή πήγε με Αγγελική? Τι σε νοιάζει τι κάνει ο Γιάννης και κάθε Γιάννης?
Ο καθένας το κουμάντο του.
Εσένα θα σε άρεσε να σε σχολιάζουν με ποιες πας, και να σε λένε και κακόγουστο?
Μετά λες δεν προσβάλω...

Και τέλος,
Εσύ δεν μου έστειλες π.μ. να μην υποστηρίζω την Βερόνικα για να μην ανεβάσει την τιμή...
Και εσύ την πλάκα σου κάνεις εδώ... :vomit:


Δεν έγραψε για την Αγγελική επειδή είναι φίλη του,  ξαναδιάβασε τι έγραψε.
Εσύ πως θα έλεγες κάποιον που έχει βάλει όλα 10 σε Αννα110, Αγγελική, Μαριαλεννα,  Βερονικα.
Όλες το ίδιο είναι για σένα σε εμφάνιση και υπηρεσιες ?
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ρε Γιαννεβαν, εσύ πριν λίγο δε αναφερθηκες στον Ιωάννη της κριτικής επειδή πήγε με Αγγελική? Τι σε νοιάζει τι κάνει ο Γιάννης και κάθε Γιάννης?
Ο καθένας το κουμάντο του.
Εσένα θα σε άρεσε να σε σχολιάζουν με ποιες πας, και να σε λένε και κακόγουστο?
Μετά λες δεν προσβάλω...

Και τέλος,
Εσύ δεν μου έστειλες π.μ. να μην υποστηρίζω την Βερόνικα για να μην ανεβάσει την τιμή...
Και εσύ την πλάκα σου κάνεις εδώ... :vomit:

A! Εσύ είσαι λοιπόν ο ηλίθιος που δεν καταλαβαίνει το προφανές χιούμορ! Για να δεις πόσο βλάκας είσαι θα αντιγράψω το π.μ. που σου είχα στείλει κι αν δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι με διαψεύσεις.

"Μην της κόβεις την τύχη όμως της Βερ.!
Γι αυτήν δουλεύουν όλοι όσοι γράφουν στο θρεντ της, μόνο που σε λίγο θα μας ζητάει 350 σε όλους, με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει εδώ μέσα που το θεωρούν μαγκιά να τα βάζουν με το 20χρονο για να φανούν πιο έξυπνοι και μορφωμένοι..."

Σωστά το έγραψα ρε νούμερο ή κάτι έκανα λάθος; Αυτό εσύ το κατάλαβες ως υποστηρικτικό για την Β. ή ως απαξιωτικό; (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις και τους όρους, χαζοβιόλη)
Για ποστάρισε εσύ τώρα και την ηλίθια απάντησή σου να δούμε τί είχες καταλάβει!




Λοιπόν μπέμπα αν θέλεις φίλους τύπου ντεβιλιασμένου τότε όντως εγώ δεν σου κάνω. Κράτα τέτοιους, μόνο που επειδή είσαι πιο ξύπνια από αυτούς είμαι σίγουρος πως ακόμα κι εσύ βαριέσαι το χαζό τους γλείψιμο.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Δεν έγραψε για την Αγγελική επειδή είναι φίλη του,  ξαναδιάβασε τι έγραψε.
Εσύ πως θα έλεγες κάποιον που έχει βάλει όλα 10 σε Αννα110, Αγγελική, Μαριαλεννα,  Βερονικα.
Όλες το ίδιο είναι για σένα σε εμφάνιση και υπηρεσιες ?

Βρε διαβάστε το π.μ. μου να καταλάβετε για πόσο μικρονοϊκό νούμερο πρόκειται.
Του το είχα στείλει θυμάμαι με αφορμή ένα χαζό ποστ του γεμάτο σάλια και καλά για να υποστηρίξει την Β. που ουσιαστικά την εξέθετε, τέτοιος υποστηρικτής...
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Κράτα τέτοιους, μόνο που επειδή είσαι πιο ξύπνια από αυτούς είμαι σίγουρος πω ακόμα κι εσύ βαριέσαι το χαζό τους γλείψιμο.

Αν δεις καράβι στο βουνό, μουνί θα το'χει σύρει  :grin: :grin: :grin:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ναι, πρόκειτε περι κωμωδίας όταν μας μιλάει ο τριχωτός κώλος πίσω από το πληκτρολόγιο και μας λέει από την
μία ότι δεν ενδιαφέρεται για φράγκα αλλά για προσωπικότητες ανθρώπων, και από την άλλη για προσωπικά δεδομένα.

Ποια πδια δεν σέβεσαι πρώτα από όλα????
Πήγες και έβγαλες 2 μυνήματα μου, φόρα παρτίδα, [size=11pt]που στην τελική δεν είχα και τίποτα να κρύψω[/size], αλλά και μόνο
η κίνηση σου αυτή με έβγαλε από τα ρόυχα μου, ειδικά όταν σε ακούω να μιλάς για προσωπικά δεδομένα.

Εύχομαι κάποιος από τους εξωγήινους πελάτες σου τύπου Ioannisp71,  κάποια μέρα να σε βάλει κάτω
και να σου δείξει τι παπαριές γράφει το τσουτσέκι σου, μέσα στο νήμα, και τότε να πάρεις πραγματικά θέση.


Ρε παίχτη λες να γράφει αρσενικός ?
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
A! Εσύ είσαι λοιπόν ο ηλίθιος που δεν καταλαβαίνει το προφανές χιούμορ! Για να δεις πόσο βλάκας είσαι θα αντιγράψω το π.μ. που σου είχα στείλει κι αν δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι με διαψεύσεις.

"Μην της κόβεις την τύχη όμως της Βερ.!
Γι αυτήν δουλεύουν όλοι όσοι γράφουν στο θρεντ της, μόνο που σε λίγο θα μας ζητάει 350 σε όλους, με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει εδώ μέσα που το θεωρούν μαγκιά να τα βάζουν με το 20χρονο για να φανούν πιο έξυπνοι και μορφωμένοι..."

Σωστά το έγραψα ρε νούμερο ή κάτι έκανα λάθος; Αυτό εσύ το κατάλαβες ως υποστηρικτικό για την Β. ή ως απαξιωτικό; (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις και τους όρους, χαζοβιόλη)
Για ποστάρισε εσύ τώρα και την ηλίθια απάντησή σου να δούμε τί είχες καταλάβει!




Λοιπόν μπέμπα αν θέλεις φίλους τύπου ντεβιλιασμένου τότε όντως εγώ δεν σου κάνω. Κράτα τέτοιους, μόνο που επειδή είσαι πιο ξύπνια από αυτούς είμαι σίγουρος πως ακόμα κι εσύ βαριέσαι το χαζό τους γλείψιμο.
Πω Πω. Πλακωσαν οι εξυπνοι. Παω παλι σχολειο να μαθω γραμματα
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Για ποιο λογο το ρωτάς αυτό φιλε ;;;

Καλά ρε φίλε... δεν το καταλαβαίνεις? Με μία απλή ερώτηση μπορεί να καταλάβει εάν είσαι και εσύ άτομο με καλή συμπεριφορά, ευγενικός, ανοιχτοχέρης,
fit, ρομαντικός, πεντακάθαρος.

Ο ποιητής θέλει να πει ότι εσύ που δίνεις ή τέλος πάντων όποιος δίνει σε CG 80 είναι αλήτης, βρωμιάρης, χοντρός, καραφλός, και τα πόδια του μυρίζουν.
Απλά πράγματα... δεν καταλαβαίνεις???   :grin: :grin: :grin: :grin:
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
the Scorpio... που είσαι αδερφέ? Εχθές είπες πας μια βόλτα να δεις τι παίζει και στα άλλα νήματα και εξαφανίστηκες.
Μήπως σε πήρε κανένας Ioannisp71 εγωγήινος?????????  Αρχίζω να ανησυχώ φίλε μου!!!
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
:coffee:
 

Συνημμένα

  • κατινες.jpg
    κατινες.jpg
    32,5 KB · Εμφανίσεις: 36

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά αγαπητέ.  :grin:

Ρε τύπε αν γράφω κάτι με τόση σιγουριά κάπως θα το έχω πιστοποιήσει. Επειδή το ανέφερε κι η ίδια να στο πω λοιπόν.
Δεν γίνεται να μου απαντάει εδώ και ταυτόχρονα με π.μ. όπου αναφέρει λεπτομέρειες που μόνο αυτή κι εγώ ξέρουμε! Κι έχει γίνει παραπάνω από μια φορά.
Κατανοητόν;
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Νωρίς ξεκινήσατε ρε τύποι τα κορίτσια κοιμούνται το πρωί.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ρε τύπε αν γράφω κάτι με τόση σιγουριά κάπως θα το έχω πιστοποιήσει. Επειδή το ανέφερε κι η ίδια να στο πω λοιπόν.
Δεν γίνεται να μου απαντάει εδώ και ταυτόχρονα με π.μ. όπου αναφέρει λεπτομέρειες που μόνο αυτή κι εγώ ξέρουμε! Κι έχει γίνει παραπάνω από μια φορά.
Κατανοητόν;


Για να το λέει ο γιατρός κάτι παραπάνω ξέρει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Καλά ρε φίλε... δεν το καταλαβαίνεις? Με μία απλή ερώτηση μπορεί να καταλάβει εάν είσαι και εσύ άτομο με καλή συμπεριφορά, ευγενικός, ανοιχτοχέρης,
fit, ρομαντικός, πεντακάθαρος.

Ο ποιητής θέλει να πει ότι εσύ που δίνεις ή τέλος πάντων όποιος δίνει σε CG 80 είναι αλήτης, βρωμιάρης, χοντρός, καραφλός, και τα πόδια του μυρίζουν.
Απλά πράγματα... δεν καταλαβαίνεις???  :grin: :grin: :grin: :grin:

Καλα και μονο το ρομαντικος και το φιτ πιστευω αρκούν για να χλευάσεις την κριτική της βερονικας :2funny: :2funny: τι την ενδιαφερει αυτην αν ο πελάτης είναι ρομαντικος ή γυμνασμένος μηπως θα περάσει και από εξετάσεις πριν πληρώσει 250 ευρω την ώρα για να πηδηξει :2funny: εδώ περα μεσα μας λενε τρελά πραγματα και μετα απορουν κιολας που χλευάζονται.

 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
the Scorpio... που είσαι αδερφέ? Εχθές είπες πας μια βόλτα να δεις τι παίζει και στα άλλα νήματα και εξαφανίστηκες.
Μήπως σε πήρε κανένας Ioannisp71 εγωγήινος?????????  Αρχίζω να ανησυχώ φίλε μου!!!

Ρε σοβαρευτήτε πρωί πρωί.
Ούτε να κοιμηθεί κάποιος με την ησυχία του δεν μπορεί.
Έχουμε και δουλειά ξέρεις.....
Ούτε τον καφέ μου δεν πρόλαβα να πιω.

Ένας πιο πάνω ρώτησε για cg κάτω από 100 ευρώ ;
Που στο site ? Η Jenny που ειναι 120 δεν του πέταξε το 300ρι όταν έμαθε ότι τα σκάει ή άλλος ήταν.
Τες Πα. Η Liza vip και η Αγγελικη24 Αγαπητέ είναι σε αυτή την τιμή σε αυτό το site. Έξω είναι κάτι εκατοντάδες.
Αυτά.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom