The_Greek
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 2.100
- Κριτικές
- 4
- Like
- 845
- Πόντοι
- 376
Καλημέρα... Αχ τι πιο ωραίο από το να ξυπνάς το πρωϊ, να φτιάχνεις μία κρύα φραπεδούμπα, να κάθεσε στο γραφεί σου και
να διαβάζεις κωμωδία πρωϊ-πρωϊ.
Ναι, πρόκειτε περι κωμωδίας όταν μας μιλάειο τριχωτός κώλος πίσω από το πληκτρολόγιο και μας λέει από την
μία ότι δεν ενδιαφέρεται για φράγκα αλλά για προσωπικότητες ανθρώπων, και από την άλλη για προσωπικά δεδομένα.
Ποια προσωπικά δεδομένα???
Έχεις το θράσσος κυρά Κατίνα να μιλάς για προσωπικά δεδομένα, που εσύο ίδιος, η ίδια δεν σέβεσαι πρώτα από όλα????
Πήγες και έβγαλες 2 μυνήματα μου, φόρα παρτίδα, [size=11pt]που στην τελική δεν είχα και τίποτα να κρύψω[/size], αλλά και μόνο
η κίνηση σου αυτή με έβγαλε από τα ρόυχα μου, ειδικά όταν σε ακούω να μιλάς για προσωπικά δεδομένα.
Εύχομαι κάποιος από τους εξωγήινους πελάτες σου τύπου Ioannisp71, κάποια μέρα να σε βάλει κάτω
και να σου δείξει τι παπαριές γράφει το τσουτσέκι σου, μέσα στο νήμα, και τότε να πάρεις πραγματικά θέση.
Εσύ είσαι ακριβώς όλα αυτά που λες...
Δεν βγάζεις προσωπικά δεδομένα, Δεν κάνεις χαρακτιρισμούς, Δεν προσβάλεις, Δεν αφήνεις υπόνιες και προπάντων
Δεν κάθεσε να λες μακρύ και το κοντό σου. Ειδικά το τελευταίο.
να διαβάζεις κωμωδία πρωϊ-πρωϊ.
Ναι, πρόκειτε περι κωμωδίας όταν μας μιλάει
μία ότι δεν ενδιαφέρεται για φράγκα αλλά για προσωπικότητες ανθρώπων, και από την άλλη για προσωπικά δεδομένα.
Ποια προσωπικά δεδομένα???
Έχεις το θράσσος κυρά Κατίνα να μιλάς για προσωπικά δεδομένα, που εσύ
Πήγες και έβγαλες 2 μυνήματα μου, φόρα παρτίδα, [size=11pt]που στην τελική δεν είχα και τίποτα να κρύψω[/size], αλλά και μόνο
η κίνηση σου αυτή με έβγαλε από τα ρόυχα μου, ειδικά όταν σε ακούω να μιλάς για προσωπικά δεδομένα.
Εύχομαι κάποιος από τους εξωγήινους πελάτες σου τύπου Ioannisp71, κάποια μέρα να σε βάλει κάτω
και να σου δείξει τι παπαριές γράφει το τσουτσέκι σου, μέσα στο νήμα, και τότε να πάρεις πραγματικά θέση.
να αναλυουν προσωπικα δεδομενα η να κραζουν πελατες μου
αλλο δικαιωμα αποψης και αλλο προσωπικα δεδομενα, χαρακτηρισμοι προσβλητικοι , και υπονοιες
μπορεις να λες οτι θελεις αρκει να μην χαρακτηριζει ,προσβαλει ,εκθετει και υπονοει κακοβουλια για εμενα η για καποιον πελατη μου
ομως εδω δεν ειμαστε για να προσβαλουμε ο ενας τον αλλο! και εγω εχω αποψη ομως δεν καθομαι να λεω το μακρι και το κοντο μου
για τον καθενα ''κουκουλονοντας'' το μετα κ λεγοντας οτι εχω δικαιωμα να μιλαω .
Εσύ είσαι ακριβώς όλα αυτά που λες...
Δεν βγάζεις προσωπικά δεδομένα, Δεν κάνεις χαρακτιρισμούς, Δεν προσβάλεις, Δεν αφήνεις υπόνιες και προπάντων
Δεν κάθεσε να λες μακρύ και το κοντό σου. Ειδικά το τελευταίο.
