Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ρε Γιώργη δεν το κόβεις έχεις δίκιο σε πολλά αλλά δεν βγαίνει άκρη.

Λες για το κορίτσι ενώ η σαρανταρα σάρωσε τα 10άρια  :o
Γελάει ο κόσμος παίχτη σε λάθος νήμα είσαι.  :2funny:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Απαντώ γιατί με παραθέτουν αλλιώς δεν ασχολούμαι.
Φώναξαν και ενισχύσεις,  έστειλαν τον κόκορα. :jerking:
Για το άλλο τι να πω είναι τα μελια από το νήμα σπαμ, άστο να πάει στο διάολο.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
θεσεις camping 15ε προσφορα  και η σκηνη δωρο :grin:

ο γιωργος πηρε την κιθαρα του εστησε την σκηνη του και μας τα λεει καθημερινα βρεξει χιονισει πρωι βραδυ
στα αλλα camping δεν παταει μονο εμας αγαπαει

γινε ενας γιωργος μπορεις
 

Συνημμένα

  • 88911.jpg
    88911.jpg
    20,1 KB · Εμφανίσεις: 37

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
sthn πρωτη φωτο οντως φαινονται ραγαδες στον κωλο ψηλα

το μουνακι της μυριζει ωραια?

γνωμες
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
η "γραμματεας" επιασε δουλεια νωρις σημερα κι εχουν ηδη μαζευτεί 65 μελη και επισκεπτες
:orchestra:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.

Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !

ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!
:kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.

Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !

ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!



ειχα πει δε θα ξαναμπω αλλα μπηκα επειδη θελω να κανω μια υποκλιση για παρτη σου  :kneel: :kneel: :kneel: πες τα γιατι μας εχουν πρηξει με τη πινεζα!!
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Απορία, τώρα σχολασατε ή τώρα ξυπνησατε???
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165
Σου απαντησα και χθες προσπαθώντας να μην σε προσβάλλω αλλά συνεχίζεις να μου επιτίθεσαι προσωπικά.
Εκτός του ότι πρέπει να επισκεφθείς οφθαλμιατρο θα σου γράψω κάτι πολύ απλό.
Ενδεικτικό του ότι επειδή υπάρχει ταυτοποίηση στοιχείων κλάνουν όλοι μέντες να γράψουν την αλήθεια,  είναι η κριτική σου.
Η κοπέλα άργησε 40 λεπτά και τα κατέβασες στα 15 για να μην την εκθέσεις. Άσχετα άθελα σου δημιούργησες άλλο πρόβλημα,  θα ζητούσαν όλοι έκπτωση,  και αναγκάστηκες να ανασκευασεις.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα σημεία,  εμφάνιση, υπηρεσίες.
Έχει ο νταβας τα τηλέφωνα και κάνετε του μπεκα..


Ενα επίπεδο θέλω να το κρατάω και το προσπαθώ. Το ίδιο θα έκανες κι εσύ εάν απέφευγες να  γράφεις "πρέπει να επισκεφτείς οφθαλμίατρο"...Ας είναι. Μπαίνω στην ουσία. Αν πιστεύεις ότι με κρατάει κάποιος και ανασκευάζω αυτά που γράφω, κάνεις λάθος. Φυσικά και διόρθωσα το δεκαπεντάλεπτο της καθυστέρησης σε μισάωρο γιατί αυτή ήταν η αλήθεια. Σημειώνω, επίσης, ότι για να κλείσεις τη Βερόνικα πρέπει να επικοινωνήσεις προσωπικά μαζί της. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανεξάρτητη. Και έχει, σαν ανεξάρτητη , το δικαίωμα να επικοινωνήσει κι αυτή μαζί μου για να διορθώσει λάθη και ανακρίβειες. Το αν θα δεχτώ την όποια τυχόν παρατήρησή της, είναι καθαρά δικό μου θέμα.  Τα περί νταβαντζή κλπ τα αντιπαρέχρομαι. Δεν είδα και δεν διαισθάνθηκα την ύπαρξη κάποιου άλλου προσώπου. Επικοινωνώ με τη Βερόνικα, όπως και με κάθε άλλη ανεξάρτητη. γι' αυτό μου αρέσουν οι ανεξάρτητες.  Εάν αυτές δεν είναι τέτοιες και κοροϊδεύουν , δεν μπορώ να το ξέρω. Αν έχουν νταβαντζή ή από πίσω κρύβεται κάποιο γραφείο, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα. Οχι δικό μου . Εμένα δεν με αφορά καθόλου.  Δεν θα σταματήσω να γράφω ότι πρόκειται για πάρα πολύ καλή περίπτωση για όποιον μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα. Δεν έχω ειλικρινά καταλάβει τι πραγματικά σε ενοχλεί σε όλο αυτό. Κλείνω, χωρίς καμία προσωπική επίθεση και νομίζω ότι το καταλαβαίνεις.
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα θάμνο...''λύκεεεε...σε βλέπωωωω''...απογοητευμένος φεύγει ο λύκος από το θάμνο,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα δέντρο...''λύκεεεε...σε βλέπωωω''...ο λύκος ξαναφεύγει....,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο πίσω από ένα βράχο...''λύκεεεε σε βλέπω....''
βγαίνει ο λύκος μπριζομένος από το βράχο...
''τι θα γίνει μωρή καριόλα θα με αφήσεις επιτέλους να χέσω???????

 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα θάμνο...''λύκεεεε...σε βλέπωωωω''...απογοητευμένος φεύγει ο λύκος από το θάμνο,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα δέντρο...''λύκεεεε...σε βλέπωωω''...ο λύκος ξαναφεύγει....,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο πίσω από ένα βράχο...''λύκεεεε σε βλέπω....''
βγαίνει ο λύκος μπριζομένος από το βράχο...
''τι θα γίνει μωρή καριόλα θα με αφήσεις επιτέλους να χέσω???????

Τύπε,το χθεσινό σου ανέκδοτο ήταν καλύτερο  :2funny:

Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.

Έχω πάει Αγία και αυτό που λες δεν παίζει
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.708
Like
3.360
Πόντοι
506
Τύπε,το χθεσινό σου ανέκδοτο ήταν καλύτερο  :2funny:

brittania  (χθες στις 19:25)
Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.

Έχω πάει Αγία και αυτό που λες δεν παίζει

οταν διαβασα τι εγραψε ειπα μεσα μου τι λεει ο ανθρωπος.... παει να μας τρελανει
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
οταν διαβασα τι εγραψε ειπα μεσα μου τι λεει ο ανθρωπος.... παει να μας τρελανει

παιζει μονο αν παει με αρχαιο Τουπολεφ στο αμπαρι με τις κοτες, κοιμηθει στο παρκο και πηδηξει μια αστεγη για ενα μπουκαλι βοτκα

:2funny: :2funny: :2funny:

Ή να πάει μέχρι την Αγία Παρασκευή τύποι,να του μείνουν και ρέστα. :grin:
 

mike tri

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2015
Μηνύματα
348
Κριτικές
2
Like
90
Πόντοι
1
είναι ΤΟΠ σε καλη τιμη.Πες μας ρε φιλε εσυ μια καλυτερη εμφανισιακά.Κανενας δεν την απανταει αυτή την ερωτηση.Η Βερονικα είναι αντίστοιχης ομορφιας με αυτές που παιζουν σε πολύ κλειστους κυκλους,αν όχι καλυτερη.Οι τιμες τωρα αλλαζουν.Ποτε κατι δεν κανει την πραγματικη τιμη του στην αρχη,η τιμη διαμορφώνεται με τον καιρο.
τύπε να ρωτήσω κατι ;χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας ή προσπαθειας να δημιουργισουμε συγκρισεις.ειναι καλυτερη η βερονικα στα 250 απο την βαλερια στα 100; αν τις εχεις παρει και τις δυο ,και θελεις,μου απαντας.
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
τύπε να ρωτήσω κατι ;χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας ή προσπαθειας να δημιουργισουμε συγκρισεις.ειναι καλυτερη η βερονικα στα 250 απο την βαλερια στα 100; αν τις εχεις παρει και τις δυο ,και θελεις,μου απαντας.
δεν εχω αποψη για τη βαλερια να σου πω.Ουτε κανω συγκριση,δεν εχει νοημα.Αυτο που θα σου πω είναι ότι το κοριτσακι είναι ομορφο αντικειμενικα, σε αντιθεση με την πλειοψηφια των γυναικων που κανουν αυτή τη δουλεια.Μαλλον από ότι εχω ακουσει και η Βαλερια είναι πολυ ομορφη.Αυτο όμως που ξερω είναι ότι τετοια κορίτσια σε κυκλους πολυ κλειστους παιζουν σε ψηλότερες τιμες.Προσωπικα μονο δυο ξερω που πλησιαζουν εμφανισιακά και είναι πιο ακριβες και παρα παρα πολυ δυσκολο να τις κλεισεις.Αρα ας μην κλαιγόμαστε.
 

mike tri

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2015
Μηνύματα
348
Κριτικές
2
Like
90
Πόντοι
1
δεν εχω αποψη για τη βαλερια να σου πω.Ουτε κανω συγκριση,δεν εχει νοημα.Αυτο που θα σου πω είναι ότι το κοριτσακι είναι ομορφο αντικειμενικα, σε αντιθεση με την πλειοψηφια των γυναικων που κανουν αυτή τη δουλεια.Μαλλον από ότι εχω ακουσει και η Βαλερια είναι πολυ ομορφη.Αυτο όμως που ξερω είναι ότι τετοια κορίτσια σε κυκλους πολυ κλειστους παιζουν σε ψηλότερες τιμες.Προσωπικα μονο δυο ξερω που πλησιαζουν εμφανισιακά και είναι πιο ακριβες και παρα παρα πολυ δυσκολο να τις κλεισεις.Αρα ας μην κλαιγόμαστε.
συμφωνω γενικα με οσα λες.ετσι παει.το καλο το πληρωνεις.οταν δω και εγω τη βερονικα θα εχω πληρεστερη αποψη
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom