You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Βερονικα 20
Call-Girl
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 121
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.
Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !
ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!

Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.
Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !
ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!
ειχα πει δε θα ξαναμπω αλλα μπηκα επειδη θελω να κανω μια υποκλιση για παρτη σου
πες τα γιατι μας εχουν πρηξει με τη πινεζα!!Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
Απορία, τώρα σχολασατε ή τώρα ξυπνησατε???
Τωρα τον τιναξα και η τελευταια σταγονα μου εμεινε στο βρακι.

Boldoras
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 334
- Κριτικές
- 1
- Like
- 63
- Πόντοι
- 1
Τωρα τον τιναξα και η τελευταια σταγονα μου εμεινε στο βρακι.![]()
Σωστά...Πάνω από τρία τιναγματα θεωρείται μαλακια...
Σου απαντησα και χθες προσπαθώντας να μην σε προσβάλλω αλλά συνεχίζεις να μου επιτίθεσαι προσωπικά.
Εκτός του ότι πρέπει να επισκεφθείς οφθαλμιατρο θα σου γράψω κάτι πολύ απλό.
Ενδεικτικό του ότι επειδή υπάρχει ταυτοποίηση στοιχείων κλάνουν όλοι μέντες να γράψουν την αλήθεια, είναι η κριτική σου.
Η κοπέλα άργησε 40 λεπτά και τα κατέβασες στα 15 για να μην την εκθέσεις. Άσχετα άθελα σου δημιούργησες άλλο πρόβλημα, θα ζητούσαν όλοι έκπτωση, και αναγκάστηκες να ανασκευασεις.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα σημεία, εμφάνιση, υπηρεσίες.
Έχει ο νταβας τα τηλέφωνα και κάνετε του μπεκα..
Ενα επίπεδο θέλω να το κρατάω και το προσπαθώ. Το ίδιο θα έκανες κι εσύ εάν απέφευγες να γράφεις "πρέπει να επισκεφτείς οφθαλμίατρο"...Ας είναι. Μπαίνω στην ουσία. Αν πιστεύεις ότι με κρατάει κάποιος και ανασκευάζω αυτά που γράφω, κάνεις λάθος. Φυσικά και διόρθωσα το δεκαπεντάλεπτο της καθυστέρησης σε μισάωρο γιατί αυτή ήταν η αλήθεια. Σημειώνω, επίσης, ότι για να κλείσεις τη Βερόνικα πρέπει να επικοινωνήσεις προσωπικά μαζί της. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανεξάρτητη. Και έχει, σαν ανεξάρτητη , το δικαίωμα να επικοινωνήσει κι αυτή μαζί μου για να διορθώσει λάθη και ανακρίβειες. Το αν θα δεχτώ την όποια τυχόν παρατήρησή της, είναι καθαρά δικό μου θέμα. Τα περί νταβαντζή κλπ τα αντιπαρέχρομαι. Δεν είδα και δεν διαισθάνθηκα την ύπαρξη κάποιου άλλου προσώπου. Επικοινωνώ με τη Βερόνικα, όπως και με κάθε άλλη ανεξάρτητη. γι' αυτό μου αρέσουν οι ανεξάρτητες. Εάν αυτές δεν είναι τέτοιες και κοροϊδεύουν , δεν μπορώ να το ξέρω. Αν έχουν νταβαντζή ή από πίσω κρύβεται κάποιο γραφείο, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα. Οχι δικό μου . Εμένα δεν με αφορά καθόλου. Δεν θα σταματήσω να γράφω ότι πρόκειται για πάρα πολύ καλή περίπτωση για όποιον μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα. Δεν έχω ειλικρινά καταλάβει τι πραγματικά σε ενοχλεί σε όλο αυτό. Κλείνω, χωρίς καμία προσωπική επίθεση και νομίζω ότι το καταλαβαίνεις.
erikos_E
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 5.695
- Κριτικές
- 19
- Like
- 6.899
- Πόντοι
- 2.646
Βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα θάμνο...''λύκεεεε...σε βλέπωωωω''...απογοητευμένος φεύγει ο λύκος από το θάμνο,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα δέντρο...''λύκεεεε...σε βλέπωωω''...ο λύκος ξαναφεύγει....,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο πίσω από ένα βράχο...''λύκεεεε σε βλέπω....''
βγαίνει ο λύκος μπριζομένος από το βράχο...
''τι θα γίνει μωρή καριόλα θα με αφήσεις επιτέλους να χέσω???????
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα δέντρο...''λύκεεεε...σε βλέπωωω''...ο λύκος ξαναφεύγει....,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο πίσω από ένα βράχο...''λύκεεεε σε βλέπω....''
βγαίνει ο λύκος μπριζομένος από το βράχο...
''τι θα γίνει μωρή καριόλα θα με αφήσεις επιτέλους να χέσω???????
ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ ΠΟΥΤΣΑΡΑΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2016
- Μηνύματα
- 7.751
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.940
- Πόντοι
- 2.356
Βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα θάμνο...''λύκεεεε...σε βλέπωωωω''...απογοητευμένος φεύγει ο λύκος από το θάμνο,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο κρυμένο πίσω από ένα δέντρο...''λύκεεεε...σε βλέπωωω''...ο λύκος ξαναφεύγει....,
βλέπει η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο πίσω από ένα βράχο...''λύκεεεε σε βλέπω....''
βγαίνει ο λύκος μπριζομένος από το βράχο...
''τι θα γίνει μωρή καριόλα θα με αφήσεις επιτέλους να χέσω???????
Τύπε,το χθεσινό σου ανέκδοτο ήταν καλύτερο

Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.
Έχω πάει Αγία και αυτό που λες δεν παίζει
Don Pornos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 5.562
- Κριτικές
- 27
- Like
- 9.127
- Πόντοι
- 13.295
παιζει μονο αν παει με αρχαιο Τουπολεφ στο αμπαρι με τις κοτες, κοιμηθει στο παρκο και πηδηξει μια αστεγη για ενα μπουκαλι βοτκαΈχω πάει Αγία και αυτό που λες δεν παίζει
Anderssen_
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Ιουλ 2013
- Μηνύματα
- 7.708
- Like
- 3.360
- Πόντοι
- 506
Τύπε,το χθεσινό σου ανέκδοτο ήταν καλύτερο
brittania (χθες στις 19:25)
Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.
Έχω πάει Αγία και αυτό που λες δεν παίζει
οταν διαβασα τι εγραψε ειπα μεσα μου τι λεει ο ανθρωπος.... παει να μας τρελανει
ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ ΠΟΥΤΣΑΡΑΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2016
- Μηνύματα
- 7.751
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.940
- Πόντοι
- 2.356
οταν διαβασα τι εγραψε ειπα μεσα μου τι λεει ο ανθρωπος.... παει να μας τρελανει
παιζει μονο αν παει με αρχαιο Τουπολεφ στο αμπαρι με τις κοτες, κοιμηθει στο παρκο και πηδηξει μια αστεγη για ενα μπουκαλι βοτκα

Ή να πάει μέχρι την Αγία Παρασκευή τύποι,να του μείνουν και ρέστα.
Don Pornos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 5.562
- Κριτικές
- 27
- Like
- 9.127
- Πόντοι
- 13.295
![]()
![]()
Ή να πάει μέχρι την Αγία Παρασκευή τύποι,να του μείνουν και ρέστα.![]()

mike tri
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιαν 2015
- Μηνύματα
- 348
- Κριτικές
- 2
- Like
- 90
- Πόντοι
- 1
τύπε να ρωτήσω κατι ;χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας ή προσπαθειας να δημιουργισουμε συγκρισεις.ειναι καλυτερη η βερονικα στα 250 απο την βαλερια στα 100; αν τις εχεις παρει και τις δυο ,και θελεις,μου απαντας.είναι ΤΟΠ σε καλη τιμη.Πες μας ρε φιλε εσυ μια καλυτερη εμφανισιακά.Κανενας δεν την απανταει αυτή την ερωτηση.Η Βερονικα είναι αντίστοιχης ομορφιας με αυτές που παιζουν σε πολύ κλειστους κυκλους,αν όχι καλυτερη.Οι τιμες τωρα αλλαζουν.Ποτε κατι δεν κανει την πραγματικη τιμη του στην αρχη,η τιμη διαμορφώνεται με τον καιρο.
δεν εχω αποψη για τη βαλερια να σου πω.Ουτε κανω συγκριση,δεν εχει νοημα.Αυτο που θα σου πω είναι ότι το κοριτσακι είναι ομορφο αντικειμενικα, σε αντιθεση με την πλειοψηφια των γυναικων που κανουν αυτή τη δουλεια.Μαλλον από ότι εχω ακουσει και η Βαλερια είναι πολυ ομορφη.Αυτο όμως που ξερω είναι ότι τετοια κορίτσια σε κυκλους πολυ κλειστους παιζουν σε ψηλότερες τιμες.Προσωπικα μονο δυο ξερω που πλησιαζουν εμφανισιακά και είναι πιο ακριβες και παρα παρα πολυ δυσκολο να τις κλεισεις.Αρα ας μην κλαιγόμαστε.τύπε να ρωτήσω κατι ;χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας ή προσπαθειας να δημιουργισουμε συγκρισεις.ειναι καλυτερη η βερονικα στα 250 απο την βαλερια στα 100; αν τις εχεις παρει και τις δυο ,και θελεις,μου απαντας.
mike tri
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιαν 2015
- Μηνύματα
- 348
- Κριτικές
- 2
- Like
- 90
- Πόντοι
- 1
συμφωνω γενικα με οσα λες.ετσι παει.το καλο το πληρωνεις.οταν δω και εγω τη βερονικα θα εχω πληρεστερη αποψηδεν εχω αποψη για τη βαλερια να σου πω.Ουτε κανω συγκριση,δεν εχει νοημα.Αυτο που θα σου πω είναι ότι το κοριτσακι είναι ομορφο αντικειμενικα, σε αντιθεση με την πλειοψηφια των γυναικων που κανουν αυτή τη δουλεια.Μαλλον από ότι εχω ακουσει και η Βαλερια είναι πολυ ομορφη.Αυτο όμως που ξερω είναι ότι τετοια κορίτσια σε κυκλους πολυ κλειστους παιζουν σε ψηλότερες τιμες.Προσωπικα μονο δυο ξερω που πλησιαζουν εμφανισιακά και είναι πιο ακριβες και παρα παρα πολυ δυσκολο να τις κλεισεις.Αρα ας μην κλαιγόμαστε.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο

