ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
η τιμες γενικα διαμορφώνονται.Δεν παιρνω απαντηση βεβαια.Πες μου μια καλυτερη η εστω ισαξια σε πακετο εμφανιση-υπηρεσιες.Νομιζω και στα δυο η μικρη τις σκιζει ολες και εχει και ευχαριστη αυρα γενικα.Νομιζω όταν αρχισε ηταν ανεξαρτητη αρα λογικο να εχει αρκετα χαμηλη τιμη.Δες το αντικειμενικα.Οσο για την φωτο τα λεει όλα,αν την ειχες δει από κοντα θα το ξερες.Ειδικα το προσωπο της δε θα το βρεις στο χωρο αυτό.
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.
Έχεις δίκιο για την αύρα, στο προσωπο είναι αρκετά καλή.
Για το σωμα τα έχουμε πει πολλάκις, εμφάνιση μπρελόκ, κώλος μια χούφτα, ραγαδες πολλές, αγυμναστη γενικώς.
Υπηρεσίες πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό μην λέμε τα ίδια, όχι στο προσωπο, όχι στον κώλο, όχι δάχτυλα, εε δεν είναι αυτό πακέτο κορυφής.
Στην ουσία παραδέχεσαι αυτό που λέμε τόσο καιρό ότι δεν είναι πια ανεξάρτητη και επειδή υπάρχει νταβατζής να βγάλει κι αυτός άλλαξε η τιμή.
Το προϊόν όμως παραμένει χαμηλής αξίας δεν δικαιολογεί το καπέλο το ότι πρέπει να φάνε και άλλοι.

καλά κρασιά, καταλάβαμε.